Achizitie publica - Hartie copiator A4
Detaliu pentru invitatia numarul 350595
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 350595/17.07.2013
Denumire contract: Hartie copiator A4
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSNTFC "CFR CALATORI" S.A.Cod fiscal: RO 11054545, Adresa: B-DUL DINICU GOLESCU NR.38, SECTOR 1, Bucuresti, Telefon: +40 0213192428, Fax: +40 0213192428
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: STR.Garii , nr. 2, Timisoara, Romania, cod postal: RO-300166, telefon: +40 0731990195, fax: +40 0372561611, persoana de contact: Serv. Tehnic, dl. Popa Ioan
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: STFC Timisoara , str. Garii , nr. 2a , Timisoara
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Servicii feroviare
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Hartie copiator A4
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Hartie copiator A4
II.1.6) CPV: 30197642-8 - Hartie pentru fotocopiatoare si xerografica (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 18, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
-Ofertantul trebuie sa constituie garantia de participare in cuantum de 180 lei , valabila 60 zile de la data limita de depunere a ofertei.Garantia de participare se va depune in contul nr.RO34BPOS36003308034ROL01 sau la casierie, OP ; scrisoare de garantie in favoarea autoritatii contractante, in orig; -orice alt instrument de garantare, emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari.Ofertele care nu sunt insotite de dovada constituirii garantiei de participare vor fi respinse. Echivalentul in lei /alta valuta se va stabili la cursul BNR inainte cu 5 zile de data limita stabilita pentrudepunerea ofertelor.
Garantie de buna executie
-Cuantumul garantiei de buna executie a contractelor de achizitie publica: 5% fara TVA(2, 5% pt.IMM)din valoarea de atribuire a contractului b) Mod de constituire a garantiei de buna executie a contractului de achizitie publica: - scrisoare de garantie (Formularul corespunzator din Sectiunea Formulare) - retineri succesive conform prevederilor legale in vigoare, contractantul are obligatia de a deschide la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia un cont de disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante. Suma initiala care se depune de catre contractant in contul de disponibil astfel deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului conform art. 90, alin. 3 din HG 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare; - orice alt Instrument de garantare .
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1) Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 180 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare;2) Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare;3) Certiuficat fiscal privind achitarea obligatiilor exigibile catre bugetul de stat si catre bugetele asigurarilor sociale de stat (sanatate, pensii, somaj), din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta.4) Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta5) Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 691) din OUG nr. 34/2006persoane cu functie de decizie : Blagaila Florin- Director , Mihalcioiu Elena - Contabil Sef, Popa Ioan ? Sef Serv Tehnic. , Glujdea Sandu ?ec. Birou Patrimoniu Achizitii., BrindescuTraian ? Sef ServiciuJuridic , Vlaicu Gheorghe ?Sef Birou , Moisil Valeriu - Serv.Conta , Cernescu Alina ? jurist , Albu Loredana ? insp. Serv Tehnic.Se va prezenta atat de subcontractant cat si de tertul sustinator. - Certificat constatator emis de ONRC din care sa rezulte obiectul de activitate al candidatului/ofertantului ;Obiectul de activitate al operatorului economic (obiectul acordului cadru/contract) trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din cerificatul constatator emis de ONRC.-se va prezenta in: original/copie legalizata notarial sau copie certificata "conform cu originalulInformatiile cuprinse in acesta trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor/candidaturilor.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: -a) bilantul contabil sau extrase de bilant la 31.12.2012 ;b) declaratie privind cifra medie de afaceri in domeniul de activitateaferenta obiectului contractului intr-o perioada anterioara care vizeaza activitatea din cel mult ultimii trei ani;Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: a)-O lista a principalelor livrari de produse efectuate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati. Livrarile de produse se confirma prin prezentarea unor certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul beneficiar. In cazul in care beneficiarul este un client privat si, din motive obiective, operatorul nu are posibilitatea obtinerii unei certificari/confirmari din partea acestuia, demonstrarea livrarilor de produse se realizeaza printr-o declaratie a operatorului economic ;b)Certificate sau alte documenteemise de organisme abilitate in acest sens, care sa ateste conformitatea produselor, (declaratie de conformitate a produsului , conform Legii 608/2001). -Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 31.07.2013 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 31.07.2013 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 30.09.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 16.07.2013 12:28