Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Hartie, dosare, plicuri, rechizite


Detaliu pentru invitatia numarul 336490
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: DIRECTIA GENERALA A FINANTELOR PUBLICE A JUDETULUI BRASOV
Numar invitatie: 336490/02.10.2012
Denumire contract: Hartie, dosare, plicuri, rechizite
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialDIRECTIA GENERALA A FINANTELOR PUBLICE A JUDETULUI BRASOVCod fiscal: 4317495, Adresa: STR. M. KOGALNICEANU, NR. 7, Brasov, Telefon: +40 268308434, Fax: +40 268547730
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: STR. M. KOGALNICEANU, NR. 7, Brasov, Romania, cod postal: 500090, telefon: +40 268308434, fax: +40 268547730, persoana de contact: IONEL NECHITA
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: sediul DGFP Brasov, str. M. KOGALNICEANU, NR. 7, Brasov, camera 402, Romania, cod postal: 500090, telefon: +40 268308434, fax: +40 268547730, persoana de contact: Ioan Pelin
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Hartie, dosare, plicuri, rechizite
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Hartie, dosare, plicuri, rechizite
II.1.6) CPV: 30197644-2 - Hartie xerografica (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 126, 449 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Total garantie de participare = 2.528, 00 lei din care: ? Lot1 - Hartie = 1.860, 00 lei;? Lot2 ? Dosare = 333, 00 lei;? Lot3 ? Plicuri = 223, 00 lei;? Lot4 ? Rechizite = 111, 00 lei;Forma de constituire a garantiei de participare: conform pct 7.2 din Caietul de sarcini;Perioada de valabilitate a garantiei de participare: va fi cel putin egala cu perioada minima de valabilitate a ofertei
Garantie de buna executie
conform legislatiei in vigoare, in cuantum de 10% din pretul contractului, fara tva, in termenul prevazut de lege. Se poate constitui prin depunerea la casieria autoritatii contractante a unui ordin de plata vizat de banca, a unei sume in numerarsau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1Declaratia pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 180 din O UG 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioareDovada ca nu a fost condamnat in ultimii 5(cinci) ani printr-o hotarare judecatoreasca definitiva pentru participari la activitati ale unei organizatii criminale, coruptie, frauda, spalare de bani;1.Cerinta obligatorie: declaratie pe proprie raspundere - formular anexa nr. 12 A ?Declaratie privind eligibilitatea?(Documentul mentionat este obligatoriu si va fi prezentat in original).Incadrarea in situatia prevazuta la art. 180 din Ordonanta de urgenta nr. 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achiztie publica.Cerinta nr. 2Documente care demonstreaza neincadrarea in prevederile art. 181 si 182 din Ordonanta de urgenta nr. 34/20061. Declaratie privind neincadrarea situatiile prevazute la art 181 din O.G.34/2006, formular nr.12 B referitor la: a) a intrat in faliment ca urmare a hotararii pronuntate de judecatorul-sindic;b) nu si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat, in conformitate cu prevederile legale in vigoare in Romania sau in tara in care este stabilit;c) in ultimii 2 ani nu si-a indeplinit sau si-a indeplinit in mod defectuos obligatiile contractuale, din motive imputabile ofertantului in cauza, fapt care a produs sau este de natura sa produca grave prejudicii beneficiarilor acestuia;d) a fost condamnat, in ultimii trei ani, prin hotararea definitiva a unei instante judecatoresti, pentru o fapta care a adus atingere eticii profesionale sau pentru comiterea unei greseli in materie profesionala;e) prezinta informatii false sau nu prezinta informatiile solicitate de catre autoritatea contractanta, in scopul demonstrarii indeplinirii criteriilor de calificare si selectie.2. Certificat fiscal eliberat de autoritatile administratiei publice locale de pe raza careia societatea are sediul social, in conformitate cu prevederile art. 113 din OG 92/2003 privind codul de procedura fiscala, care sa prezinte situatia datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele, in original, copie legalizata sau depunerea in copie conforma cu originalul semnata si stampilata de reprezentantul autorizat al ofertantului cf. Ordinului 509/2011.3. Certificat de atestare fiscala, eliberat de organul fiscal competent al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social, privind plata obligatiilor la bugetul general consolidat, care atesta indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor, contributiilor si a altor venituri fata de bugetul general consolidat emis in conformitate cu prevederile art. 112 din OG 92/2003 privind codul de procedura fiscala si OMF nr. 2618/2011 privind procedura de eliberare a certificatului de atestare fiscala, care sa prezinte situatia datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele, in original, copie legalizata sau depunerea in copie conforma cu originalul semnata si stampilata de reprezentantul autorizat al ofertantului cf. Ordinului 509/2011.4. Cazier fiscal eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social, in original, copie legalizata sau depunerea in copie conforma cu originalul semnata si stampilata de reprezentantul autorizat al ofertantului valabil la data deschiderii ofertelor.Nota: Autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, sa transmita documentul in original sau copie legalizata in situatia in care acesta a prezentat la pct. 2, 3 si 4 aceste documente in copie simpla.5. Declaratie privind calitatea de participant la procedura, din O.G.34/2006, formular nr.12 C conform anexei Ordinului ANRMAP 314/2010, original.6. Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta conform Ordinului presedintelui Autoritatii Nationale pentru Reglementarea si Monitorizarea Achizitiilor Publice nr. 314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta indepandenta (formular anexa nr. 4 la prezenta documentatiei de atribuire, original.7. Declaratia pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69¹ (evitarea conflictului de interese) din OUG 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, original.Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt Director Exexcutiv, dl. Lucian Voinescu si Presedintele Comisiei de evaluare, dl. Ilie JeanCerinta obligatorie: documentele mentionate sunt obligatorii si vor fi prezentate in original sau copii legalizate.Pentru persoane juridice straine: Operatorul economic va prezenta documente edificatoare (certificate, caziere judiciare, alte documente echivalente) prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre buget. Documentele vor fi prezentate in traducere legalizata.In situatia in care din documentele solicitate reiese ca ofertantul se afa intr-una din stuatiile prevazute de art. 181 din OUG 34/2006, acesta va fi exclus de la procedura pentru atribuirea contractului de furnizare Operatorul economic va prezenta documente edificatoare prin care sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana juridica.Cerinta nr. 1Persoane juridice/fizice romane: Art. 183 din OUG 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. Capacitatea de exercitare a activitatii profesionalePentru persoane juridice romane: 1. Certificatul constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului de pe langa instanta competenta, in original, copie legalizata sau depunerea in copie conforma cu originalul semnata si stampilata de reprezentantul autorizat al ofertantului cf. Ordinului 509/2011, din care sa rezulte adresa actuala si obiectul de activitate al societatii.Cerinta obligatorie: sa fie prevazut expres codul CAEN.Nota: Autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, sa transmita documentul in original sau copie legalizata in situatia in care acesta a prezentat acest document in copie simpla.Cerinta nr. 2Persoane juridice /fizice strainePentru a-si demonstra capacitatea de exercitare a activitatii profesionale operatorul economic va prezenta documente edificatoare prin care sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana fizica sau juridica. Documentele vor fi prezentate in traducere legalizata.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1 Art. 184 din OUG 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. Situatia economico-financiara Solicitat ¦ 1. Fisa de informatii generale cuprinzand cifra de afaceri pe ultimii trei ani, fara a fi luat in considerare anul in curs ? formular anexa 1 la prezenta documentatie; Pentru echivalenta lei/valuta se va tine cont de cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BNR/BCE. Cerinta obligatorie: Documentele subliniate sunt obligatorii.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Art. 188 din OUG 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. Informatii privind capacitatea tehnicaCerinta nr. 1: Experienta similara - Operatorul economic va prezenta: 1. Declaratie privind lista principalelor livrari efectuate in ultimii 3 ani, continand valori , perioade de livrare, beneficiari (formular 12D)2. Recomandare din partea altor beneficiari /clienti. Recomandarea trebuie sa fie in original sau copie legalizata Cerinta nr. 1 Art. 191 din OUG 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. Documente care atesta standarde de asigurare a calitatii Solicitat ¦ 1. Documente de certificare ale sistemului de management al calitatii pentru ofertant, (in original sau copie/ii legalizata/te), valabile la data deschiderii ofertelor, emise de organisme acreditate in domeniu, respectiv certificat ISO 9001 Nu se accepta firme in curs de autorizare, indiferent de stadiul in care se afla procesul de autorizare. Documentele mentionate sunt obligatorii, lipsa acestor documente duce la descalicarea ofertantului.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: din SEAP fiind atasata la prezenta invitatie de participare
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 12.10.2012 12:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 15.10.2012 09:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 01.10.2012 11:06
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer