Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - hartie igienica, hartie prosop si servetele


Detaliu pentru invitatia numarul 356026
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: UNITATEA MILITARA 0461 BUCURESTI
Numar invitatie: 356026/25.11.2013
Denumire contract: hartie igienica, hartie prosop si servetele
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialUNITATEA MILITARA 0461 BUCURESTICod fiscal: 4204224, Adresa: strada Jandarmeriei nr.2, Bucuresti, Telefon: 021/2087725, 021/4106550 int 1644, 1645, Fax: 021/2087761, 021/2087738
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: strada Jandarmeriei nr.2, Bucuresti, Romania, cod postal: 013893, telefon: +4 0212087772, fax: +4 0212087738/61, persoana de contact: Tabarcia Tiberiu
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: strada Jandarmeriei nr.2, Bucuresti
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Ordine si siguranta publica
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: hartie igienica, hartie prosop si servetele
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 24
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: Furnizare hartie igienica, hartie prosop si servetele
II.1.6) CPV: 33761000-2 - Hartie igienica (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 356, 508.8 - 481, 630.08 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuant.in conf.cu prev.art.431, alin.2 lit.a)din OUG 34 cu modif.si comple.ulter, val.fiind inscrise in Anexa B?inform.priv.lot.Garan.de particip se const, conf.art.86 din H.G.nr.925/2006, cu modif.si comple.ulter.Garan.de parti.se exprima in lei si va fi valab.50 zile(40zile term.de valab.al ofertei+ 10zile)de la data limita stab.pt.depun.ofert.Mod de constit.a garan.de partic: Instrum.de garantare emis in condit.legii de o soc.bancara ori de o soc.de asigurari, care se prezinta in original, in cuantum si ptr.per.prevazuta in doc.de atrib; Virament bancar in contul autor.contr.RO03TREZ7015005XXX000145, deschis la Trez.Sect.1(cod fiscal UM 0461 Buc: 4204224).Depunerea la casieria autorit.contract.a unei sume in numerar(pentru val.mai mici de 5.000lei).Dovada constit.garant.de partici. va fi prezentata in origin., la vedere, in cazul in care ac. se prez.sub forma unui instrum.de garant.emis de o soc.bancara ori de o soc.de asigur.iar pt. virament bancar in cond.confirm.acestuia de catre banca emitenta.Aceste dovezi se prez.pana cel tarziu la data si ora stabil.pt.deschid.ofertei.NOTA: in cazul in care ofertantul, odata cu depun. ofertei, prezin.doc.(conf.prev.Leg.nr.346/2004, cu modific.si comple.ulter.)care-i dovedesc incadr.in categ. intrep.mici si mij., at.ac.va consti.garan.de partici.la jumat.din val.mentionata.Garant. de partic.poate fi constit.si in alta moneda decat in lei, la un curs de reconver. afisat de BNR, la data public. invitat.de particip. Of.va fi respinsa daca nu este insotita de garant.de particip., in cuantumul, forma si avand per.de valab.solicitate in doc.de atrib.Autor.contr.are drept.de a retine garant.pt partic.in conf.cu art.87 din H.G.nr.925/2006. In cazul unei contest in mas in care CNSC resp contest ca nefond aut contr va retine contestat din gar de partic suma calc in cf cu prev art. 278^1 din OUG 34/2006, cu modif si compl ult, cf Anexei B.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie a contractului subsecvent va fi de 10 % (5% in cazul in care ofertantul, odata cu depunerea ofertei, prezinta documente, conform prevederilor Legii nr. 346/2004, cu modificarile si completarile ulterioare, care-i dovedesc incadrarea in categoria intreprinderilor mici si mijlocii) din valoarea contractului subsecvent, fara T.V.A. - Modul de constituire a garantiei de buna executie a contractului subsecvent: conform art. 90, alin. (1) si (2) din H.G. nr. 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: - Declaratie privind eligibilitatea: formular 12AIn cazul depunerii unei oferte in asociere, fiecare asociat are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintei. In cazul depunerii unei oferte individuale/comune sustinuta financiar de catre tert/terti sustinatori, fiecare sustinator are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintei.- Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181: formular 12BIncadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr. 34/2006, atrage excluderea ofertantului de la procedura pentru atribuirea contractului.In cazul in care ofertantul isi demonstreaza capacitatea tehnica si profesionala invocand si sustinerea acordata de catre o alta persoana, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, de regula, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitia ofertantului resursele tehnice si profesionale invocate. Persoana care asigura sustinerea tehnica si profesionala nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 181 lit. a), c^1) si d) si anume: - a intrat in faliment ca urmare a hotararii pronuntate de judecatorul-sindic;
- in ultimii 2 ani nu si-a indeplinit sau si-a indeplinit in mod defectuos obligatiile contractuale, din motive imputabile ofertantului in cauza, fapt care a produs sau este de natura sa produca grave prejudicii beneficiarilor acestuia;
- a fost condamnat, in ultimii trei ani, prin hotararea definitiva a unei instante judecatoresti, pentru o fapta care a adus atingere eticii profesionale sau pentru comiterea unei greseli in materie profesionala.ATENTIE: Daca ofertantul a fost in relatie contractuala cu autoritatea contractanta in ultimii 2 ani si din motive imputabile acestuia, autoritatea contractanta a fost pusa in situatia de a rezilia contractul, depunerea acestei declaratii de catre ofertantul respectiv, poate da dreptul autoritatii contractante de a incadra acest aspect la ?fals in declaratii? si atrage descalificarea ofertei.- Declaratie privind calitatea de participant la procedura: formular 12C.- Certificat de participare la procedura cu oferta independenta: conform Ordinului presedintelui ANRMAP nr. 314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la procedura cu oferta independenta: Formular 12D.- Declaratia privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din O.U.G. nr. 34/2006: formular 12EOfertantul/Candidatul/Ofertantul asociat/Subcontractantul/Tertul sustinator care are drept membri in cadrul consiliului de administratie/organ de conducere sau de supervizare si/sau are actionari ori asociati persoane care sunt sot/sotie, ruda sau afin pana la gradul alpatrulea inclusiv sau care se afla in relatii comerciale, astfel cum sunt acestea prevazute la art. 69 lit. a) din OUG nr. 34/2006 privind atribuirea contractelor de achizitie publica, cu persoane ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante este exclus din procedura de atribuire.Persoanele din cadrul autoritatii contractante care detin functii de decizie cu privire la organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire: Raducu Gheorghe Stancu, Dobre Catalin si Cristescu Maria.- Certificat de atestare fiscala (datorii la bugetul consolidat general) pentru persoane juridice, din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor;
- Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale (datorii la bugetele locale), din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor.Documentele se vor depune in oricare din formele: original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?Conform cu originalul?, semnata si stampilata de reprezentantul legal al operatorului economic.- Fisa de informatii generaleFormular 4. - Certificat Constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Teritorial, din care sa rezulte obiectul de activitate al respectivului operator economic. Obiectul acordului ? cadru trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator. Informatiile cuprinse in certificatul constatator trebuie sa fie reale si actuale la data limita de depunere a ofertelor.Documentul se va depune in oricare din formele: original, copie legalizata sau copie lizibila cu inscrisul ?conform cu originalul?, cu mentiunea ca in cazul in care firma va fi declarata castigatoare, se angajeaza sa depuna documentul mai sus mentionat in original sau copie legalizata.Cerinta obligatorie pentru persoane juridice straine: documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Declaratie privind lista principalelor livrari de produse pe ultimii trei ani, conform art. 188, alin. 1, pct. a) dinO.U.G. nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioareFormular B3, MostreIn vederea stabilirii conformitatii produselor ce fac obiectul contractului, in concordanta cu cele precizate in Ordinul ANRMAP nr.509 din 14.09.2011, anexa nr.1, ofertantii vor depune pentru fiecare lot ofertat mostre, dupa cum urmeaza: - pentru lotul nr. 1:7 bucati;
- pentru lotul nr. 2:2 bucati;
- pentru lotul nr. 3:2 bucati;
- pentru lotul nr. 4:8 bucati;
- pentru lotul nr. 5:3 pachete;
- pentru lotul nr. 6:6 pachete;
- pentru lotul nr. 7:3 pachete.Toate mostrele vor fi insotite de aviz de insotire a marfii sau proces verbal de predare-primire.Mostrele vor fi semnate si stampilate.Daca nu se prezinta mostre oferta va fi declarata inacceptabila, in conformitate cu prevederile art. 36, alin. 1, lit. b). din H.G. nr. 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare si respinsa conform art. 81 din H.G. nr. 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.NOTA: Mostrele prezentate de ofertantul castigator se vor pastra ca etalon, iar cele prezentate de ofertantii declarati necastigatori se vor restitui in termen de 5 zile calendaristice de la incheierea contractului. Informatii privind asigurarea calitatii.Certificate privind managementul sistemului calitatii din seria ISO 9001:2008 sau certificate echivalente in termen de valabilitate la data limita de depunere a ofertei, prezentate in copie cu mentiunea conform cu originalul. Se vor admite si certificari in curs de implementare. In acest caz, solicitam prezentarea raportului de audit in urma caruia s-a dat aviz favorabil in ceea ce priveste sistemul de calitate.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 04.12.2013 14:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 05.12.2013 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 40zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 22.11.2013 14:48
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer