Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Hartie pentru copiatoare si hartie perforata pentru imprimante


Detaliu pentru invitatia numarul 344673
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: METROREX S.A.
Numar invitatie: 344673/02.04.2013
Denumire contract: Hartie pentru copiatoare si hartie perforata pentru imprimante
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMETROREX S.A.Cod fiscal: RO 13863739, Adresa: B-DUL DINICU GOLESCU NR. 38, SECTOR 1, Bucuresti, Telefon: +40 0213193670, Fax: +40 0213125149
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: B-DUL DINICU GOLESCU NR. 38, SECTOR 1, Bucuresti, Romania, cod postal: 010873, telefon: +40 0213193670/5566, fax: +40 0213125149, persoana de contact: NICOLETA MIRCEA
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sediul S.C. METROREX S.A., B-DUL DINICU GOLESCU NR. 38, SECTOR 1, Bucuresti, ETAJ 9, CAMERA 41.
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Servicii feroviare, de tramvai sau de autobuz
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Hartie pentru copiatoare si hartie perforata pentru imprimante
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Hartie pentru copiatoare si hartie perforata pentru imprimante
II.1.6) CPV: 30197644-2 - Hartie xerografica (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 84, 322 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de partic.-1.686, 44 lei. Pt.garantia constituita in alte valute, cursul de schimb va fi cel comunicat de BNR, valabil cu cinci zile inainte de data limita de depunere a ofertelor. Perioada de valabil.a garantiei pt. partic.va fi cel putin egala cu perioada de valabil.a ofertei, respectiv 90 de zile de la data limita stabilita pt. depunerea ofertelor. Daca ofertantul este IMM conf. Legii 346/2004, acesta poate depune garantia de particip.in valoare de 50% din cuantumul precizat, cu conditia atasarii docum. doveditoare privind statutul de IMM. Garantia pt. participare se poate constitui, conform art.86, alin.(1)din HG 925/2006, astfel: ?prin ordin de plata in contul RO87 BPOS 7040 2775 727 RON02 deschis la BANC POST-PALAT CFR, sector 1; ?printr-un instrument de garantare emis de o societate bancara (F.11) ori de o societate de asigurari, document care se va prezenta in original si care trebuie sa prevada urmatoarele: - dreptul achizitorului de a retine garantia de participare atunci cand ofertantul se afla in oricare din urmatoarele situatii: a) isi retrage oferta in perioada de valabilitate a acesteia;b) oferta sa fiind stabilita castigatoare, nu constituie garantia de buna executie in perioada de valabil.a ofertei;c) oferta sa fiind stabilita castigatoare, refuza sa semneze contractul de achizitie publica in perioada de valabilitate a ofertei, - dreptul achizitorului de a retine din garantia de participare suma de 843, 22 lei, calculata in conformitate cu prevederile art. 278ยน, alin. (1), litera a) din OUG nr.34/2006, in cazul in care ofertantul depune o contestatie, iar aceasta este respinsa ca nefondata de CNSC. Garantia de participare trebuie sa fie irevocabila. In cazul in care instrumentul de garantare este emis de o societate bancara ori de o societate de asigurari din strainatate, acesta va fi insotit de o traducere autorizata/legalizata in limba romana. In cazul unei asocieri, instrumentul de garantare trebuie sa nominalizeze toti membrii asocierii.
Garantie de buna executie
1. Ofertantul invitat de catre achizitor sa incheie contractul de achizitie are obligatia de a constitui garantia de buna executie a carei valoare va fi de 7 % din pretul fara TVA al contractului. 2. Societatile care fac dovada ca sunt IMM, depunand documentele respective impreuna cu oferta, vor beneficia de reducerea cu 50% a cuantumului garantiei de buna executie. 3. Garantia de buna executie a contractului se constituie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara (Formularul nr. 19) ori de o societate de asigurari, prezentat in original. 4. Daca partile convin, garantia de buna executie se poate constitui si prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale. In acest caz, contractantul are obligatia de a deschide la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia un cont de disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante. Suma initiala care se depune de catre contractant in contul de disponibil astfel deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului. Pe parcursul indeplinirii contractului, autoritatea contractanta urmeaza sa alimenteze acest cont de disponibil prin retineri succesive din sumele datorate si cuvenite contractantului pana la concurenta sumei stabilite drept garantie de buna executie. Autoritatea contractanta va instiinta contractantul despre varsamantul efectuat, precum si despre destinatia lui. Din contul de disponibil deschis la Trezoreria Statului pe numele contractantului pot fi dispuse plati atat de catre contractant, cu avizul scris al autoritatii contractante care se prezinta unitatii Trezoreriei Statului, cat si de unitatea Trezoreriei Statului la solicitarea scrisa a autoritatii contractante in favoarea careia este constituita garantia de buna executie, in situatia prevazuta la art. 91 din H.G. 925/2006. Contul astfel deschis este purtator de dobanda in favoarea contractantului.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: I. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006 (Formularul nr. 12A din Sectiunea III a documentatiei).Incadrarea in situatia prevazuta la art. 180 din Ordonanta de Urgenta nr. 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publicaIn cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular; formularul trebuie completat si de tertul sustinator, daca este cazul.II. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006 (Formularul nr. 12B din Sectiunea III )Declaratia va fi completata de fiecare ofertant/ofertant asociat si de catre tertul sustinator ? cu exceptia punctelor b) si e) din Formular, care nu se aplica tertului sustinator.III. Declaratie privind respectarea regulilor concurenteiIn conformitate cu prevederile Ordinului ANRMAP nr. 314/12.10.2010, ofertantii au obligatia de a prezenta un ?Certificat de participare cu oferta independenta" (Form. nr. 24 din Sectiunea III).In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular.IV. Declaratie pe proprie raspundere conf. art. 691 din O.U.G. nr. 34/2006 (Form. nr. 25 din Sectiunea III).In cazul unui grup de operatori economici care depun oferta comuna, fiecare membru al grupului are obligatia de a depune aceasta declaratie (fiecare membru al asocierii, cat si fiecare subcontractant). Deasemenea, tertul sustinator este obligat sa depuna aceasta declaratie.Persoanele care detin functii de decizie la nivelul S.C. METROREX S.A., aproba bugetul aferent prezentei achizitii sau sunt direct implicate in organizarea procedurii de achizitie sunt urmatoarele: Director General ? ing. Aurel RaduDirector Economic ? ec. Nicolae GrigoreDirector Infrastructura ? ing. Constantin Andronache IonescuDirector Investitii si Achizitii Publice ? ing. Gabriel Daniel MocanuDirector Managementul Operatiunilor ? ing. Marin AldeaDirector Exploatare ? ing. Gabriel Constantin SburlanDirector Comercial ? ing. Tiberiu MoldovanDirectorReglementari si Siguranta Circulatiei ? ing. Liviu Daniel DinuDirector Tehnic si Tehnologia Informatiei - ing. Constantin Marius RudnitchiSef Serviciu Achizitii Publice si Asigurarea Transparentei - ing. Emilia SabauSef Serviciu Urmarire Contracte de Exploatare ? ing. Ramona Carmen PaveliuSef Serviciul Juridic ? cons. jr. Sorin CristeaSef Serviciu Tehnologia Informatiei ? ing. Adriana MitreaSef Serviciu Comercial - ec. Mariana PetreSef Serviciul Programe Investitii - ing. Adrian Claudiu AngelescuSef Serviciu Instalatii ? ing. Adrian CiobanuSef Serviciu Managementul Finantarilor Externe si Relatii Internationale ? ec. Mariana MiclausSefServiciu Material Rulant - ing. Daniel Lucian TudoracheSefServiciu UrmarireLucrariInvestitii - ing. Constantin MustateaSef Serviciu Siguranta Circulatiei - ing. Luigi Raimond CiubeicaSefServiciu Tehnic - ing. Viorel SimoiuSef Serviciu Situatii de Urgenta si Informatii Clasificate ? ing. Traian Gustav LucaSef Birou Achizitii Produse - ing. Simona-Cristina TataruServiciul Linii, Tunele, Statii ? ing. Valentin MarascuServiciul Urmarire Contracte de Exploatare ? ing. Emil SerbanescuConsilier Director General - ec. Constantin DinescuServiciul Juridic ? cons. jr. Nicolae ? Marius AngelescuServiciul Juridic ? cons. jr. Maria IuscoBiroul Achizitii Produse ? ing. Nicoleta MirceaV. Calitatea de participant la procedura - asociati/subcontractanti, daca este cazul (Formularul nr. 12C din Sectiunea III)Daca este cazul, prezentarea Formularului 12G si anexa 1 la acesta, din Sectiunea III a documentatiei de atribuire, cu precizarea partilor din contract ce urmeaza a fi indeplinite de fiecare asociat/subcontractant, precum si specializarea acestora.Oferta trebuie sa cuprinda un acord preliminar de asociere/subcontractare (formularul Acordului de asociere este prezentat in anexa 2 la Formularul 12G).Pentru acordul de asociere se va mentiona ca toti asociatii isi asuma raspunderea solidara pentru executia contractului, ca liderul asocierii este imputernicit sa se oblige si sa primeasca instructiuni de la si in numele tuturor asociatilor, individual si colectiv, si ca liderul asocierii este responsabil pentru executia contractului, inclusiv platile. Intelegerea trebuie sa stipuleze, de asemenea, ca toti asociatii sunt obligati sa ramana in Asociere pe intreaga durata a contractului.Ofertantul, in cazul in care este format dintr-o asociere la care participa mai multi operatori economici, va semna o declaratie prin care se obliga ca in cazul in care oferta comuna este declarata castigatoare va legaliza asocierea, iar contractul de asociere legalizat va fi prezentat achizitorului, inainte de data semnarii contractului. Persoane juridice romaneSe va prezenta in original sau copie legalizata sau copie lizibila certificata ?conform cu originalul? semnata si stampilata, Certificatul Constatator, emis cu cel mult 30 zile anterior datei limita de depunere a ofertei, de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Bucuresti sau Tribunalul teritorial, din care sa rezulte ca obiectul de activitate al ofertantului include domenii similare celui care face obiectul prezentei achizitii. In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest document. Ofertantul declarat castigator are obligatia prezentarii, inainte de semnarea contractului, a Certificatului Constatator in original sau copie legalizata.Persoane juridice straineSe vor prezenta documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident, din care sa rezulte ca obiectul de activitate al ofertantului include domenii similare celui care face obiectul prezentei achizitii. Documentele vor fi prezentate in original sau copie legalizata sau copie lizibila certificata ?conform cu originalul?, semnata si stampilata si vor fi insotite de o traducere legalizata/autorizata in limba romana. In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest document. Ofertantul declarat castigator are obligatia prezentarii, inainte de semnarea contractului, a Certificatului Constatator in original sau copie legalizata.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Datele de identificare a operatorului economicOfertantii vor prezenta Formularul nr. 22 din Sectiunea III a documentatiei de atribuire, completat cu datele de identificare si cifra medie de afaceri pe ultimii trei ani.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Experienta similara pe ultimii 3 ani1. Ofertantii vor prezenta o declaratie privind principalele livrari de produse similare in ultimii 3 ani (Formularul nr. 12D din Sectiunea III a documentatiei de atribuire).Cerinta minima: Tabelul anexat formularului 12D trebuie sa contina livrari de produse similare, efectuate in ultimii 3 ani, in valoare cumulata de minim 50.000 lei.2. Ofertantii vor prezenta documente (recomandari/documente constatatoare/procese verbale de receptie) din partea beneficiarilor livrarilor mentionate pentru demonstrarea indeplinirii cerintei minime privind experienta similara; documentele trebuie sa cuprinda informatii privind obiectul livrarii (explicit), valoarea, perioada de livrare. In cazul in care documentele respective nu contin informatiile mentionate, ofertantul va prezenta in completarea acestora, orice alte documente (copie contract, facturi, documente de plata etc.) care sa furnizeze aceste informatii. Ofertantii vor prezenta documente emise de organisme acreditate privind atestareaimplementarii sistemului de management al calitatii ISO 9001:2008, corespunzator obiectului procedurii de achizitie. In cazul in care ofertantul nu detine un certificat in acest sens, cerinta exprimata se va considera indeplinita prin prezentarea oricaror documente echivalente/probe sau dovezi, in masura in care acestea confirma asigurarea unui nivel corespunzator al calitatii.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Documentatia de atribuire este disponibila in S.E.A.P., atasata prezentei invitatii
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 18.04.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 18.04.2013 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 18.07.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 01.04.2013 14:37
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer