Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Hartie pentru copiator si plotter


Detaliu pentru invitatia numarul 353731
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: COMPANIA NATIONALA DE TRANSPORT AL ENERGIEI ELECTRICE "TRANSELECTRICA" S.A.
Numar invitatie: 353731/16.09.2013
Denumire contract: Hartie pentru copiator si plotter
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMPANIA NATIONALA DE TRANSPORT AL ENERGIEI ELECTRICE "TRANSELECTRICA" S.A.Cod fiscal: RO 13328043, Adresa: B-DUL G-RAL GHEORGHE MAGHERU NR.33, SECTOR 1, Bucuresti, Telefon: +40 213035617, Fax: +40 213035670
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str. Fratii Golesti nr. 25 B, Pitesti, Romania, cod postal: 110174, telefon: +40 248607285, fax: +40 248607209, persoana de contact: Secretariat
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Str. Fratii Golesti nr. 25 B, Pitesti, Romania, cod postal: 110174, telefon: +40 248607285, fax: +40 248607209, Secretariat
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Electricitate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Hartie pentru copiator si plotter
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Livrarea produselor se va face in 2(doua) transe pe parcursul a 12 luni calendaristice de la data intrarii in vigoare a contractului in functie de solicitarea si nevoile achizitorului. Fiecare transa va fi livrata in termen de maxim 5 zile lucratoare de la data comenzii ferme transmisa de responsabilul achizitorului prin fax.
II.1.6) CPV: 30197640-4 - Hartie autocopianta sau alte tipuri de hartie copianta (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 21, 218 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare pentru intreaga achizitie este de 320, 00 lei ; In cazul in care operatorul economic se incadreaza ca IMM, pentru a putea beneficia de prevederile Legii nr. 346/2004, cu modificarile si completarile ulterioare, acesta are obligatia de a depune atasat dovezii de constituire a garantiei de participare declaratia pe proprie raspundere in acest sens. Pentru garantia depusa in alta valuta, echivalentul leu/ alta valuta se va calcula la cursul de schimb al BNR din a 5-a zi lucratoare inainte de data limita de depunere a ofertelor Garantia de participare se poate constitui prin :1.Orice instrument de garantare emis, in conditiile legii, de o societate bancara ori de o societate de asigurari care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire; Instrumentul de garantare trebuie sa prevada obligatoriu daca plata garantiei se va executa: a) conditionat, respectiv dupa constatarea culpei persoanei garantate, in conformitate cu contractul garantat; sau b) neconditionat, respectiv la prima cerere a beneficiarului, pe baza declaratiei acestuia cu privire la culpa persoanei garantate. 2.Prin depunerea unui ordin de plata, cu conditia confirmarii acestuia de catre banca emitenta pana la data deschiderii ofertelor in contul cod IBAN RO70 RNCB 0022 0472 5108 0001 BCR Sucursala Pitesti. 3.Prin depunere de numerar la casieria autoritatii contractante din Pitesti, Strada Fratii Golesti, Nr. 25B, Judetul Arges, in intervalul orar 08.00 ? 16.00; Perioada de valabilitate a garantiei de participare : cel putin egala cu 90 de zile de la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 180 din ordonantaDeclaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din ordonantaCertificat de participare cu oferta independenta conform Ordin ANRMAP nr.314/12.10.2010Declaratie privind neincadrarea in prev art. 69^1 din OUG 34/2006 conform Ordin ANRMAP nr.170/2012;Persoane care aproba/semneaza documente in legatura sau pentru procedura de atribuire: Budan Mihai, Bilca Ion, Patru Constanta, Adrian George Dulama, Miu Clara Manuela, Vlasceanu Ion, Popescu Maria, Mihai Daniel, Georgescu Eduard, Neacsu Gabriel, Stancea FlorinCertificat privind indeplinirea obligatiilor exigibile la plata a impozitelor si taxelor catre bugetul local din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor - Formular tip emis de autoritatile competenteCertificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor exigibile la plata catre bugetele componente ale bugetului general consolidat al statului din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor ? Formular tip emis de autoritatile competenteFisa de informatii generale Persoane juridice/fizice romane: Certificat constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului teritorial care functioneaza pe langa fiecare Tribunal din care sa rezulte obiectul de activitate al respectivului operator economic. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC - Formular tip - emis cu max. 30 zile inainte de data limita a depunerii ofertei, prezentat in original sau copie legalizata sau copie lizibila semnata si stampilata ?conforma cu originalul?.Persoane fizice/juridice straine: Documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional la organisme legal constituite, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident.Documentele emise in alta limba, trebuie sa fie insotite de traducerea autorizata in limba romana
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P., sau de la sediul autoritatii contactante ori prin e-mail
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 07.10.2013 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 07.10.2013 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 13.09.2013 11:23
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer