Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - HARTIE PENTRU FOTOCOPIATOARE SI ARTICOLE DE PAPETARIE


Detaliu pentru invitatia numarul 325247
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: CONSILIUL SUPERIOR AL MAGISTRATURII
Numar invitatie: 325247/27.04.2012
Denumire contract: HARTIE PENTRU FOTOCOPIATOARE SI ARTICOLE DE PAPETARIE
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCONSILIUL SUPERIOR AL MAGISTRATURIICod fiscal: 16973795, Adresa: CALEA PLEVNEI NR 141B, SECTOR 6, Bucuresti, Telefon: +40 0213116953, Fax: +40 0213116953
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: CALEA PLEVNEI NR 141B, SECTOR 6, Bucuresti, Romania, cod postal: 060011, parter, Biroul Registratura
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: CALEA PLEVNEI NR 141B, SECTOR 6, Bucuresti, Romania, cod postal: 060011, et.3, Biroul de achizitii publice
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: HARTIE PENTRU FOTOCOPIATOARE SI ARTICOLE DE PAPETARIE
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 12
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: furnizare de produse potrivit specificatiilor caietului de sarcini
II.1.6) CPV: 30197643-5 - Hartie pentru fotocopiatoare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 222, 230.4 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
3.333 leiIntreprinderile mici si mijlocii beneficiaza de reducerea cu 50% a garantiei de participare. In acest caz, garantia de participare va fi insotita de declaratiaprivind incadrarea intreprinderii in categoria IMM. In cazul in care ofertantul este o asociere, incadrarea in categoria IMM se va analiza cu privire la asocierea in ansamblu. Astfel, toti asociatii trebuie sa se incadreze in mod individual in categoria IMM.perioada de valabilitate a GP trebuie sa acopere perioada de valabilitatea ofertei, respectiv 90 de zile de la data limita de depunere a ofertelormodul de constituire: Virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori o societate de asigurari (scrisoare de garantie - se va prezenta in original, irevocabila si neconditionata), in mod exceptionalla casieria autoritatii contractante.Cont: RO21TREZ7005005XXX000950TREZORERIA ATCPMBAutoritatea contractantaisi va exercitadreptul de a retine garantia pentru participare, ofertantul pierzand astfel suma constituita, atunci cand acesta din urma se afla in oricare dintre urmatoarele situatii: a) isi retrage oferta in perioada de valabilitate a acesteia;b) oferta sa fiind stabilita castigatoare, nu constituie garantia de buna executie in perioada de valabilitate a ofertei si, oricum, nu mai tarziu de 15 zile de la semnarea contractului;c) oferta sa fiind stabilita castigatoare, refuza sa semneze contractul de achizitie publica/acordul-cadru in perioada de valabilitate a ofertei;In masura in care CNSC respinge contestatia, autoritatea contractantava retine contestatoruluidin garantia de participare in raport cu valoarea estimata a contractului 1% din aceasta valoare.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie a contractului: 5% din valoarea contractului, fara TVA; IMM beneficiaza de reducere 50%Modul de constituire a garantiei de buna executie: Scrisoare de garantie bancara/instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate de asigurari; valabilitate- pe toata durata contractului; termen de constituire :7 zile de la data semnarii contractului.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: ? Declaratie privind calitatea de participant la procedura ? formular 12C;? Declaratie pe proprie raspundere din care sa rezulte ca ofertantul nu se incadreaza in situatiile prevazute la art.69 ind 1, art. 180, art. 181 din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare - Formularul 10;Aceasta declaratie se va completa in nume personal (daca este cazul) si de subcontactanti, de fiecare asociat in parte ? in cazul asocierii si de tertul sustinator.Persoanelecu functie de decizie in cadrul autoritatii contractante: Judecator Alina Nicoleta GHICA, proc. Oana Andrea SCHMIDT HAINEALA, Jud. Roza MARCU, Procuror Alexandru Daniel IONESCU, Judecator Rica VASILIU, judecatorMihail Dragos Mihail, Procuror Camelia SUTIMAN, jud. Alin VISAN, Procuror Constantin MICU, Procuror Maria Magdalena MILITARU, Judecator Ionel Cristian IONITA, Rodica ZAHARIA MOTOC, Sofia GHEORGHIU, Stana CAPATA, Anca GHEORGHIU, Judecator Constantin NICOLAE, judecator Andreea Uzlau, Otilia LUIZ, Florin Radu Razvan, Simona Maya TEODOROIU, procuror Flavian Alexandru POPA, Robert IMECS, procuror Andreea Ruxandra NICA, Gratiela STANESCU, Laurentiu STANCU, Nicolae CRAIU , Marius Gabriel DUMITRU, Procuror Alin Domenic GEORGESCU.? Certificat eliberat de autoritatea competenta care sa ateste situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele la bugetul consolidat general ? in original/copie legalizata/xerocopie certificata pentru conformitate cu originalul;? Certificat eliberat de autoritatea competenta care sa ateste situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele la bugetul local - in original/copie legalizata/xerocopie certificata pentru conformitate cu originalul;Ofertele depuse de operatori economici care figureaza cu datorii neachitate catre bugetul de stat sau local vor fi respinse, cu exceptia celor care prezinta inlesniri la plata de genul esalonarilor sau compensarilor, aprobate de organele competente in domeniu.Pentru persoanele fizice/juridice straine ? operatorul economic are obligatia de a prezenta certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor la asigurarile sociale in masura in care astfel de documente sunt emise in tara de origine sau in tara de rezidenta si/sau documente edificatoareprin care sa dovedeasca ca ti-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre buget.Documentele vor fi prezentate in original/copie legalizata/xerocopie certificata pentruconformitate cu originalul insotite de traducere autorizata.? Certificatde participare cu oferta independenta, conform ordin ANRMAP nr. 314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatie cu oferta independenta; Persoane juridice romane: ? Certificat constatator emis deOficiul Registrului Comertului original/copie legalizata/xerocopie certificata pentruconformitate cu originalul, din care sa rezulte obiectul de activitate al respectivului operator economic si ca nu sunt inscrise mentiuni cu privire la insolventa, faliment ori lichidare;Obiectul de activitate trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC. Certificatul nu trebuie sa fie eliberat mai devreme de 30 de zile fata de data deschiderii ofertelor. Operatorul economica carui oferta va fi declarata castigatoare va prezenta certificatulconstatator emis de ONRC in original.Persoane fizice romane: Autorizare de functionare/alte echivalente pentru a dovedi apartenenta la categoria profesionala impusa de indeplinirea contractului;Persoane fizice/juridice straine: Documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Bilant contabil la 31.12.2010, Fisa de informatii generale
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Declaratie privind lista principalelor furnizari de produse in ultimii 3 ani, de natura celor descrise in caietul de sarcinisi a caror valoare fara TVA insumata va fi cel puti egala cu valoarea estimata a celui mai mare contract subsecvent care se va incheiade catre operatorul economic cu autoritatea contractanta- respectiv 65.000 lei, fara TVA, respectiv prezentarea unui cumul de maximdoua contracte -formular 12 E.Recomandare/recomandarile din parteabeneficiarului contractului, care sa confirme modul de indeplinire afurnizarii de produse similare in valoare de 65.000 lei, fara TVA (aferente unui cumul de maximdoua contracte), Informatii privind subcontractatii (daca este cazul) Standarde de calitate - Informatii privind asigurarea calitatii in conformitate cu standardele europene relevante ? conform ISO 9001:2008 sau echivalent
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Gratuit de pe site-ul www.e-licitatie.ro
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 09.05.2012 12:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 09.05.2012 13:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 26.04.2012 15:08
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer