Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - HARTIE PENTRU FOTOCOPIATOARE SI ARTICOLE DE PAPETARIE


Detaliu pentru invitatia numarul 344488
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: CONSILIUL SUPERIOR AL MAGISTRATURII
Numar invitatie: 344488/29.03.2013
Denumire contract: HARTIE PENTRU FOTOCOPIATOARE SI ARTICOLE DE PAPETARIE
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCONSILIUL SUPERIOR AL MAGISTRATURIICod fiscal: 16973795, Adresa: CALEA PLEVNEI NR 141B, SECTOR 6, Bucuresti, Telefon: +40 0213116953, Fax: +40 0213116953
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: In SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: HARTIE PENTRU FOTOCOPIATOARE SI ARTICOLE DE PAPETARIE
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 12
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: furnizare de produse potrivit specificatiilor caietului de sarcini
II.1.6) CPV: 30197643-5 - Hartie pentru fotocopiatoare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 74, 200 - 218, 400 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantie de participare :4.368 lei .Forme de constituire acceptate: conform art.86 din H.G. nr.925/2006. Contul in care se poate constitui este RO21TREZ7005005XXX000950 deschis la ATCPMB . Perioada de valabilitate a garantiei de participare este de 90 de zile de la data limita de primire a ofertelor . Forma de constituire a garantiei de participare agreata este sub forma de scrisoare de garantie bancara completata conform formularului anexat ca model . Ofertantii I.M.M. vor depunere pana la termenul de depunere a ofertelor, declaratia pe proprie raspundere semnata de catre reprezentantul legal al I.M.M., in conformitate cu modelul prevazut in anexele nr. 1-2 ale Legii nr.346/2004. pt. a beneficia de reducerea cu 50% a cuantumului garantiei de participare, conform art.16, alin.2 din Legea nr.346/2004. Garantia de participare trebuie sa fie irevocabila conform art.86, alin.2 din H.G. nr.925/2006, cu modificarile ulterioare. Restituirea garantiei de participare se face in conditiile art. 88 din H.G. nr.925/2006. Autoritatea contractanta are dreptul de a retine garantia de participare astfel: -in oricare din situatiile prevazute de art. 87, alin. 1 din H.G. 925/2006 ofertantul pierzand suma constituita; -in situatia prevazuta de art.278^1, alin.1 din OUG nr.34/2006 ATENTIE! Neprezentarea dovezii constituirii garantiei de participare, ce va fi postata in SEAP cu semnatura electronica panala data limita pentru depunereaofertelor si va fi prezentata in original si la sediul autoritatii contractante , in cuantumul si in una din formele acceptate , conduce la respingerea ofertei ca inacceptabila. Data echivalenta este data publicarii in SEAP a invitatiei de participare pentru leu-euro la cursul BNR.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie a contractului subsecvent este de 5% din pretul contractului, exclusiv TVA. 2) Modalitati de constituire a garantiei de buna executie a contractului: - printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari. Instrumentul de garantare va fi valabil pe perioada de derulare a contractului si va fi prezentat in original in termen de 5 zile lucratoare de la data semnarii contractului. In cazul constituirii garantiei prin scrisoare de garantie bancara se va utiliza formularul tipizat echivalent folosit de banca. - prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale cf prev art.90 alin.(3) din HG 925/2006 asa cum a fost modificat prin HG 1045/2011. Autoritatea contract are dreptul de a emite pretentii asupra garantiei de buna executie cf art.91 din HG 925/2006. Autoritatea contract are oblig de a elibera/restitui garantia de buna executie cf art.92 alin.1 din HG 925/2006.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: ? Declaratie privind calitatea de participant la procedura ? formular 12C;? Declaratie pe proprie raspundere din care sa rezulte ca ofertantul nu se incadreaza in situatiile prevazute la art.69 ind 1, art. 180, art. 181 din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare - Formularul 10;Aceasta declaratie se va completa in nume personal (daca este cazul) , de fiecare asociat in parte ? in cazul asocierii si de tertul sustinator(daca este cazul).Persoanele cu functie de decizie in cadrul autoritatii contractante: 1.Procuror Schmidt-Haineala Oana Andrea- Presedinte CSM ;2.Judecator Adrian Bordea ?Vicepresedinte CSM ;3.Judecator Roza Marcu ? Secretar General ;4.Procuror Alexandru Daniel Ionescu - Secretar General Adjunct ;5.Consilier juridic Otilia Luiz -Sef Birou Contencios ;6.Economist Rodica Zaharia Motoc -Director Directia Economica si Administrativ ;7.Procuror Alin Domenic GEORGESCU -Sef Birou Achizitii Publice ;8. Economist Stana Capata ?Sef serviciu Salarizare si Buget9. Inginer Anca Gheorghiu - Sef serviciu Administrativ si Aprovizionare10. Marius DUMITRU ? Sef BirouInformatica ;11. Economist Elena Catalina CONSTANTIN?consilier DEA;12. Inginer Maricel MOCANU - consilier DEA;13. Inginer Florin MESTECANEANU - consilier DEA ;14. EconomistIon GEORGETA ? consilier B.I.;15. Inginer Marin POPA ? Consilier BAP .? Certificat eliberat de autoritatea competenta care sa ateste situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele la bugetul consolidat general ? in original/copie legalizata/xerocopie certificata pentru conformitate cu originalul;? Certificat eliberat de autoritatea competenta care sa ateste situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele la bugetul local - in original/copie legalizata/xerocopie certificata pentru conformitate cu originalul;Ofertele depuse de operatori economici care figureaza cu datorii neachitate catre bugetul de stat sau local vor fi respinse, cu exceptia celor care prezinta inlesniri la plata de genul esalonarilor sau compensarilor, aprobate de organele competente in domeniu.Pentru persoanele fizice/juridice straine ? operatorul economic are obligatia de a prezenta certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor la asigurarile sociale in masura in care astfel de documente sunt emise in tara de origine sau in tara de rezidenta si/sau documente edificatoare prin care sa dovedeasca ca ti-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre buget.Documentele vor fi prezentate in original/copie legalizata/xerocopie certificata pentru conformitate cu originalul insotite de traducere autorizata.? Certificat de participare cu oferta independenta, conform ordin ANRMAP nr. 314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatie cu oferta independenta;Capacitatea de exercitare a activitatii profesionaleInformatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate Persoane juridice romane: ? Certificat constatator emis de Ministerul Justitiei -Oficiul Registrului Comertului original/copie legalizata/xerocopie certificata pentru conformitate cu originalul.Obiectul de activitate trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC.Informatiile cuprinse in acesta trebuie sa fie reale /actuale la data limita de depunere a ofertelor.Operatorul economic a carui oferta va fi declarata castigatoare va prezenta certificatul constatator emis de ONRC in original.Persoane fizice romane: Autorizare de functionare/alte echivalente pentru a dovedi apartenenta la categoria profesionala impusa de indeplinirea contractului;Persoane fizice/juridice straine: Documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori ap
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Se solicita Fisa de informatii generale -Cifra de afaceri globala pe ultimi 3 ani, Se solicita Bilant contabil la 31.12.2011Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Se solicita o Declaratie privind lista principalelor furnizari de produse similare cu obiectul contractuluidin ultimii 3 ani. Livrarea de maxim doua contracte a caror valoarefara TVA insumata sa fie egala sau mai mare decat 65.000 lei.Livrarile de produse se confirma prin prezentarea unor certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul beneficiar. In cazul in care beneficiarul este un client privat si, din motive obiective, operatorul economic nu are posibilitatea obtinerii unei certificari/confirmari din partea acestuia, demonstrarea livrarilor de produse se realizeaza printr-o declaratie a operatorului economic; Standarde de calitate - Informatii privind asigurarea calitatii in conformitate cu standardele europene relevante ? conform ISO 9001:2008 sau echivalentPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 15.04.2013 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 15.06.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 28.03.2013 11:23
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer