Achizitie publica - HARTIE PENTRU FOTOCOPIATOARE SI IMPRIMANTE
Detaliu pentru invitatia numarul 331966
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 331966/19.07.2012
Denumire contract: HARTIE PENTRU FOTOCOPIATOARE SI IMPRIMANTE
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialUniversitatea Tehnica de Constructii BucurestiCod fiscal: 4266570, Adresa: B-dul Lacul Tei, Nr. 122 - 124, Sector 2, Bucuresti, Telefon: 0212421201, Fax: 0212421201
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: B-dul Lacul Tei, Nr. 122 - 124, Sector 2, Bucuresti, Romania, cod postal: 020396, telefon: +40 212421208, (interior 121 Registratura UTCB) fax: +40 212420104, persoana de contact: Roxana Radu
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: B-dul Lacul Tei, Nr. 122 - 124, Sector 2, Bucuresti
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Educatie
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: HARTIE PENTRU FOTOCOPIATOARE SI IMPRIMANTE
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 12
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: Achizitionarea cantitatii minime de Hartie pentru fotocopiatoare si imprimante cu posibilitatea achizitionarii de produse din cantitatea maxima in functie posibilitatile financiare ale achizitorului
II.1.6) CPV: 30197642-8 - Hartie pentru fotocopiatoare si xerografica (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 265, 240 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare (GP): 2654, 00 LEI.Valabilitatea garantiei de participare este egala cu perioada de valabiliate a ofertei: 90 zile incepand de la data limita de primire a ofertelor. Mod de constituire: a) prin virament bancar in contul UTCB. trezorerie RO57TREZ7025005XXX000178deschis la Trezoreria sectorului 2, cod fiscal RO 4266570; b) printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire; garantia trebuie sa fie irevocabila; si trebuie sa prevada ca plata garantiei se va executa neconditionat, respectiv la prima cerere pe baza declaratiei acestuia cu privire la culpa persoanei garantate; c) prin depunerea sumei in numerar la casieria autoritatii contractante. Dovada constituirii garantiei de participare se va prezenta, anexat scrisorii de inaintare, la depunerea ofertei, in exteriorul coletului. In cazul in care ofertantii se incadreaza in categoria IMM-urilor, declaratiile intocmite conform anexei 1 la Legea nr. 346 din 2004, se vor prezenta, de asemenea, in original, anexate scrisorii de inaintare si dovezii constituirii garantiei de participare, la depunerea ofertei. Garantia de participare va fi retinuta/restituita in conditiile prevazute la art 87 si 88 din H.G. nr.925/2006. In cazul in care un ofertant depune contestatie si CNSC respinge contestatia, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare in raport cu valoarea estimata a contractului, suma de 2652, 40 lei. In conditiile admiterii plangerii formulate impotriva deciziei Consiliului de respingere a contestatiei suma retinuta va fi restituita operatorului economic in cel mult 5 zile lucratoare de la luarea la cunostinta cu privire la decizia instantei de judecata.Gar.de partic. se elibereaza in max.14 zile de la semnarea contractului.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie(GBE): 2% din valoareacontractului subsecvent fara TVA .Constituire GBE in conformit.cu art.90din HG925/2006 si HG1045/2011, conform formularului anexat. Pentru constituirea prin virament bancar GBE se constit.in contul UTCB.RO57TREZ7025005XXX000178 deschis la Trezor.sect.2, cod fiscal RO 4266570.GBE se constituie in cel mult 5 zile de la data semnarii acordului cadru de catre ambele parti.Eliberarea/restituirea GBE se realizeaza in cel mult 14 zile de la data indepliniriiobligatiilor asumate prin contract- daca nu s-au ridicat pana la acea data pretentii asupra ei) in conditiile art.9si92 din HGnr.925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.Conform Legii nr. 346/2004, art.16, alin.(2), IMM-urile beneficiaza de reducere cu 50% din valoare, pentru criteriile legate de cifra de afaceri, GP si GBE, cu conditia prezentarii actelor doveditoare, in acest sens.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie privind calitatea de participant la procedura completata in conformitate cu Formularul 4.In cazul in care oferta este depusa de o asociatie: - fiecare asociat va prezenta Declaratia mentionata mai sus;
- se va prezenta si Acordul de asociere semnat de asociati ;
- in cazul in care oferta comuna este declarata castigatoare, la semnarea contractului se va prezenta acordul de asociere legalizat.Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 180 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare completata in conformitate cu formularul 5.In cazul in care oferta este depusa de o asociatie, fiecare asociat va prezenta Declaratia mentionata mai sus.In cazul in care ofertantul este sustinut de un tert, tertul sustinator va prezenta Declaratia mai sus mentionata.In situatia in care din documentul solicitat reiese ca ofertantul se afa intr-una din stuatiile prevazute de art. 180 din OUG 34/2006, acesta va fi exclus de la procedura pentru atribuirea contractului de furnizare.Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 181 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare completata in conformitate cu formularul 6.In cazul in care oferta este depusa de o asociatie, fiecare asociat va prezenta Declaratia mentionata mai sus.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 lit a), c1) si d) din OUG 34/2006 sunt solicitate si tertului sustinator.Pentru persoane juridice straine: Operatorul economic va prezenta documente edificatoare (certificate, caziere judiciare, alte documente echivalente) prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre buget. Documentele vor fi prezentate in traducere autorizata.In situatia in care din documentele solicitate reiese ca ofertantul se afa intr-una din stuatiile prevazute de art. 181 din OUG 34/2006, acesta va fi exclus de la procedura pentru atribuirea contractului de furnizare.- Certificat de atestare fiscala privind impozitele si taxele locale (in termen de valabilitate) eliberat de autoritatile competente de pe langa Unitatile Administrativ Teritoriale de pe raza careia societatea are sediul din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celeiin care sedepunofertele, -Certificatele de atestare fiscalaprivind plata obligatiilor la bugetul generalconsolidat(in termen de valabilitate)din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celeiin care sedepunoferteleDocumentele pot fi depuse in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiiunea ?conform cu originalul?.Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69 indice 1 (evitarea conflictului de interese) din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare completata in conformitate cu formularul 7.Documente privind neincadrarea in prevederile art. 69 indice 1 din OUG 34/2006 se solicita si tertului sustinator.Persoanele care aproba/semneaza documente emise in legatura sau pentru procedura de atribuire sunt: Prof.univ.dr.ing Iohan Neuner - Rector, Ec. Paula Iliescu - Director Economic, Jurist Ghiaus Georgeta, subing. Ion Nicolae-sef birou achizitii, ref.Radu Roxana.Certificat de participare cu oferta independenta, conform Ordinului presedintelui Autoritatii Nationale pentru Reglementarea si Monitorizarea Achizitiilor publice nr. 314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta Pentru persoane juridice/fizice romane - Certificat constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului din care sa rezulte obiectul de activitate al respectivului operator economic. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN precizat in certificatul constator emis de ONRC.Certificatul constatator emis de ONRC cu cel mult 30 de zile inainte de data limita de depunere a ofertelor va fi prezentat in original/copie legalizata/"copie confor m cu originalul".In situatia in care ofertantului clasat pe peimul loc a prezentat, initial, copie conforma dupa certificatul ONRC, inainte de transmiterea rezultatului procedurii de atruibuire, va prezenta o copia legalizata a acestuia.Pentru persoane juridice/fizice straine - Documente care dovedesc o forma de inregistrare/ atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident, traduse in limba romana de traducator autorizat si legalizate.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: 1. Bilant contabil la 30.06.2011 vizat si inregistrat la organele competente (copie stampilata, semnata si cu mentiunea ?conform cu originalul? pe fiecare pagina). Pentru ofertantii nerezidenti, in cazul in care pentru exercitiul financiar 2011 bilantul si anexele nu sunt cerute a fi inregistrate de organele competente, ofertantul va prezenta bilantul contabil, anexele la acesta si balanta de verificare contabila intocmita la 30.06.2011, insotite de raportul auditorilor financiari si contabili autorizati, sau de cenzori dupa caz.Ofertantii nerezidenti vor prezenta traduceri autorizate in limba romana ale documentelor solicitate mai sus.In cazul in care oferta este depusa de o asociatie, fiecare asociat (inclusiv liderul) va prezenta aceste documente.Pentru operatorii economici care nu au obligatia depunerii bilantului contabil la 30.06.2011, se accepta bilantul co, 2.Fisa de informatii generale care contine informatii privind ofertantul in care se va preciza foarte clar adresa de corespondenta, numere de telefon si fax, precum si Media cifrei de afaceri pe ultimii trei ani(2009, 2010, 2011) in domeniul aferent obiectului contractului, completata in conformitate cu formularul 9. In cazul in care oferta este depusa de o asociatie, fiecare asociat (inclusiv liderul) va prezenta acest formular. In cazul in care valorile sunt exprimate in EURO, echivalenta se va realiza la cursul lei/euro mediu comunicat de Banca Centrala Europeana pentru anul respectiv. La conversia altor monede decat Euro se vor utiliza ratele de schimb medii anuale stabilite de catre Banca Centrala Europeana.(www.ecb.eu).
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: 1. Experienta similara: - Lista a principalelor livrari de produse efectuate in ultimii 3 ani. - Prezentarea cel putin a unui document/contract/proces-verbal de receptie prin care sa se confirme experienta similara si anume livrarea produselor care fac obiectul contractului, 2.Prezentarea de mostre, pana la data si ora de primire a ofertelor, din fiecare tip/sortiment de produs, in ambalaj originalPentru cantitatile minime sub 5 topuri, drept mostre se vor prezenta in plic sigilat si parafat, cu mentionarea pe plic a produsului, tipului, dimensiunii, (alte caracteristici esentiale) etc., cu titlu gratuit, cel putin zece coli din fiecare produs.Mostrele ofertantului castigator vor ramane la autoritatea contractanta ca mijloc de comparare a produselor care vor fi livrate in cadrul acordului cadru.Ofertantii declarati necastigatori isi vor putea ridica mostrele in termen de 5 zile lucratoare dupa semnareacontractului subsecvent de furnizare., Certificate de conformitate a produselor cu specificatiile tehnice solicitate, standarde nationale, omologare tehnica europeana, standard international, alte reglementari tehnice elaborate de organisme de standardizare europene, dosarul tehnic al producatorului sau un raport de incercare/testare emis de un organism recunoscut. Certificat ISO 9001 sistem de management al calitatii ( sau echivalent ).
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: integral de pe SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 02.08.2012 11:45
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 02.08.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 18.07.2012 09:40