Achizitie publica - Hartie si cartoane
Detaliu pentru invitatia numarul 334157
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 334157/23.08.2012
Denumire contract: Hartie si cartoane
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialREGIA AUTONOMA PENTRU ACTIVITATI NUCLEARECod fiscal: R10882752, Adresa: DR.TR.SEVERIN STR.NIC.IORGA NR.1, Drobeta-Turnu Severin, Telefon: +40 750250576, Fax: +40 252/323685
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: STRADA NICOLAE IORGA, NR. 1, DR. TR. SEVERIN, Romania, cod postal: 220236, telefon: +40 750250526, fax: +40 252323685, persoana de contact: REGISTRATURA /SERV. APROVIZIONARE - MARKETING
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: RAAN, DROBETA TURNU SEVERIN, MEHEDINTI, STRADA NICOLAE IORGA, NR. 1, SALA DE LICITATII
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Electricitate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Hartie si cartoane
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Se vor furniza produse: ?HARTIE SI CARTOANE?, CPV 30197643-5, 30197600-2, 30199310-6, conform Caietului de sarcini nr. 10045/19.07.2012
II.1.6) CPV: 30197643-5 - Hartie pentru fotocopiatoare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 29, 618.07 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare: 592 lei..Garantia de participare se constituie prin virament bancar in contulRAAN cod IBAN RO02RNCB0179 034575410001 BCR Suc. MH sau instrument de garantare, se prezinta in original. Ofertantii care se prezinta la procedura in calitate de IMM, vor prezenta Declaratia pe propria raspundere privind incadrarea in categoria IMM, cf. Legii 346/2004 prezent. in original, la vedere.Valabilitate: 90 zile de la data limita de depunere ofertei. Garantia de participare trebuie sa fie irevocabila. Dovada constituirii garantiei de participare reprezinta conditie de participare la procedura.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie va fi de 10% (respectiv 5% pt. IMM-uri) din valoarea contractului fara TVA.Garantia de buna executie se constituie prin instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract (Formular nr. 13), in cel mult 15 zile calendaristice de la data semnarii contractului. Garantia trebuie sa fie irevocabila.Instrumentul de garantare trebuie sa prevada daca plata garantiei se va executa: a) conditionat, respectiv dupa constatarea culpei persoanei garantate, in conformitate cu contractul garantat; saub) neconditionat, respectiv la prima cerere a beneficiarului, pe baza declaratiei acestuia cu privire la culpa persoanei garantate.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 180 din OUG nr. 34/2006Completare si prezentare Formular nr. 1 - ?Declaratie privind eligibilitatea?, in originalIncadrarea intr-una din situatiile prevazute la art. 180 din OUG 34/2006 duce la excluderea ofertantului din procedura.Cerinta nr. 2Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 181 din OUG nr. 34/2006Completare si prezentare Formular nr. 2 - ?Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. 34/2006?, in originalDocumentele se vor depune in oricare din formele: original, copie legalizata, copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Nota: a)Achizitorul are dreptul de a exclude din procedura de atribuire a contractului de servicii orice ofertant care se afla intr-una din situatiile prevazute la art. 181 din Ordonanta de Urgenta a Guvernului nr. 34/2006 privind atribuirea contractelor de achizitie publica, a contractelor de concesiune de lucrari publice si a contractelor de concesiune de servicii.Cerinta nr. 3Declaratie pe propria raspundereprivind neincadrarea in prevederile art. 69^1 (evitarea conflictului de interese) din OUG 34/2006Prezentare Formular nr. 3?Declaratie privind neincadrarea insituatia prevazuta la art. 69^1 din OUG 34/2006?, in originalNota: Ofertantul/Ofertantul asociat/Tert sustinator/Subcontractantulcare are drept membri in cadrul Consiliului de administratie/Organ de conducere sau de supervizare si/sau are actionari ori asociati persoane care sunt sot/sotie, ruda sau afin pana la gradul al patrulea inclusiv, cu persoane ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante va fi exclus din procedura de atribuire.Persoanele ce detin functii de decizie in autoritatea contractanta cu privire la organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt mentionate in formularul 3.Cerinta nr. 4Declaratie pe propria raspundere, prin care se certifica faptul caparticiparea la aceasta procedura este facuta in concordanta cu regulile de concurenta (conform Ordinului ANRMAP 314/2010)Prezentare Formular nr. 4 ? ?Certificatde participare la licitatie cu oferta independenta?, in originalCerinta nr. 5Certificate constatatoare privind indeplinireaobligatiilor exigibile laplataa impozitelor si taxelor catre bugetul localPrezentare ? formular tip emis de autoritatile competente din care sa reiasa ca ofertantul/candidatul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele/candidaturile.Certicatele se vor prezenta in oricare din formele: original, copie legalizata, copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Cerinta nr. 6Certificat de atestare fiscala privind indeplinireaobligatiilor exigibile laplatacatre bugetul general consolidat al statuluiPrezentare ? formular tip emis de autoritatile competente din care sa reiasa ca ofertantul/candidatul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele/candidaturile.Documentele se vor depune in oricare din formele: original, copie legalizata, copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. Cerinta nr. 1Declararea apartenentei din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile din tara in care ofertantul este stabilit.Pentru persoane juridice/fizice romane: Prezentare: Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Teritorial, emis cu cel mult 30 de zile inainte de data limita de depunere aofertelor in oricare din formele: original, copie legalizata, copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Ofertantul castigator are obligatia de a prezenta documentulin originalsau copie legalizata la solicitarea autoritatii contractante, in termenul prevazut in respectiva solicitare.Pentru persoane fizice/juridice straine: Documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional la organisme legal constituite, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident.Documentele vor fi prezentate in traducere autorizata.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1?Fisa de informatii generale? cuprinzand informatii privind operatorul economic si cifra medie de afaceri globala din ultimii 3 ani.Nu se impune o valoare privind cifra de afaceri pe care operatorul economic trebuie sa o indeplineasca.Conversia valorilor se va face la cursul mediu anual comunicat de BNR, dupa cum urmeaza: 2009 - 1 euro= 4, 2373 lei; 2010 - 1 euro= 4, 2099 lei;2011 - 1 euro= 4, 2379 lei.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1Declaratie privind lista principalelor livrari de produse in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati., Cerinta nr. 2Recomandari /certificate constatatoare in conformitate cu prevederile art. 97^1 din H.G. 925/2006, documente emise sau contrasemnate de beneficiarii contractelor mentionate in formular nr. 6, care sa contina informatii din care sa rezulte faptul ca furnizarile de produse au fost efectuate in conformitate cu obligatiile contractuale., Se vor respecta cerintele de introducere pe piata conform Directivelor Europene. Produsele vor purta marcajul european de conformitate CE care atesta conformitatea cu cerintele esentiale de securitate si vor fi insotite de declaratie de conformitate.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: DOCUMENTATIA DE ATRIBUIRE ESTE PUBLICATA IN SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 06.09.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 06.09.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 22.08.2012 08:36