Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Hartie xerografica


Detaliu pentru invitatia numarul 319738
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: Universitatea "Vasile Alecsandri" din Bacau
Numar invitatie: 319738/26.01.2012
Denumire contract: Hartie xerografica
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialUniversitatea "Vasile Alecsandri" din BacauCod fiscal: 4278094, Adresa: Calea Marasesti nr.157, Bacau, Telefon: 0234542411, Fax: 0234545753
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Calea Marasesti nr.157, Bacau, Romania, cod postal: 600115, telefon: +40 234542411, fax: +40 234545753, persoana de contact: Serviciul Achizitii Publice
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Serviciul Achizitii Publice din cadrul Universitatii "Vasile Alecsandri" din Bacau, Calea Marasesti nr. 157, corp D, etaj 1, camera 108
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Educatie
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Hartie xerografica
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Achizitie publica de hartie xerografica pentru copiatoare, imprimante, mutifunctionale din cadrul Universitatii "Vasile Alecsandri" din Bacau
II.1.6) CPV: 30197644-2 - Hartie xerografica (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 72, 375 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
cuantumul garantiei de participare: 1.000 lei. perioada de valabilitate a garantiei pentru participare: 90 zile de la data depunerii ofertelor. In conformitate cu prevederile art.86 din H.G 925/2006, garantia de participare se constituie prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie privind eligibilitatea; Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006 (Se va prezenta de catre toti participantii la procedura si anume ofertanti/asociati/subcontractanti/terti sustinatori); Certificat de atestare fiscala eliberat de Directia Generala a Finantelor Publice teritoriala, in original sau in copie certificata pentru conformitate (semnata si stampilata de persoana autorizata), incadrat in termenul de valabilitate declarat de institutia emitenta, din care sa rezulte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta; Certificat de atestare fiscala privind impozitele si taxele locale, in original sau in copie certificata pentru conformitate (semnata si stampilata de persoana autorizata), din care sa rezulte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta; Declaratie privind calitatea de participant la procedura; Declaratia de participare cu oferta independenta; Declaratie neincadrare in prev.art. 69~1 din OUG 34/2006. Se va prezenta de catre toti participantii la procedura si anume ofertanti/asociati/subcontractanti/terti sustinatori.(persoanele ce detin functie de decizie la nivel de universitate in cazul prezentei proceduri de atribuire sunt: Ordonator credite Prof.univ.dr.ing. Valentin NEDEFF, Presedinte comisie Prof.univ.dr.ing. Gabriel Lazar, membruIng. Mihaela Nedeff, membru Ing. Ilie Piscu, membru Ing. Lidia Pirici, secretar Dan Rusei). Nota: autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, de a prezenta pentru conformitate documentele din prezenta sectiune in original sau copie legalizata.Certificat constatator emis de ONRC din care sa rezulte obiectul de activitate al respectivului operator economic.Persoane juridice /fizice straine - Prezentare documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in original sau in copie conform cu originalul.Ofertantii nerezidenti vor prezenta traduceri autorizate in limba romana a documentelor
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cifra medie anuala de afaceri pe ultimii 3 ani: min.72.375 RONNivelul este impus pentru cifra de afaceri pentru domeniul de activitate aferent obiectului contractului. Cursul leu/euro aferent anului 2011 este 4, 2379 lei pentru 1 euro, pt anul 2010 este 4, 2099 lei pt 1 euro si pt anul 2009 este 4, 2373 lei pentru 1 euro
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: 1. O lista a principalelor furnizari de produse din ultimii 3 ani, care va contine valori, perioade de prestare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati2. Prezentarea cel putin a unui sau a maxim doua contracte prin care ofertantul sa confirmelivrarea deproduse similare cu cele solicitate prin caietul de sarcini (hartie xerografica format A4 si/sau A3 ) a caror valoare sa fie de cel putin 72.375 lei. Pentru demonstrarea acestei cerinte se accepta si copii de pe parti relevante ale contractului.Cursul leu/euro aferent anului 2011 este 4, 2379 lei pentru 1 euro, pt anul 2010 este 4, 2099 lei pt 1 euro si pt anul 2009 este 4, 2373 lei pentru 1 euro Ofertantul va prezenta documente/certificate emise de organisme independente, prin care se atesta respectarea de catre ofertant a standardelor de asigurare a calitatii ISO 9001 sau echivalent valabil la data deschiderii ofertelor - copie certificata pentru conformitate
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: anexata prezentei invitatii de participare
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 06.02.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 06.02.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 25.01.2012 16:48
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer