Achizitie publica - Hartie zet, hartie rola si sapun spuma pentru dispeserele din dotare
Detaliu pentru invitatia numarul 353807
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 353807/16.09.2013
Denumire contract: Hartie zet, hartie rola si sapun spuma pentru dispeserele din dotare
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSPITALUL CLINIC DE URGENTA SF. PANTELIMONCod fiscal: 4203881, Adresa: STR.SOS.PANTELIMON, NR.340-342, SECTOR 2, Bucuresti, Telefon: 2554090;2554270, Fax: 2554025
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: in SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Hartie zet, hartie rola si sapun spuma pentru dispeserele din dotare
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 24
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: Hartie zet, hartie rola si sapun spuma pentru dispeserele din dotare - conform caietului de sarcini
II.1.6) CPV: 33763000-6 - Servete din hartie pentru maini (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 182, 664 - 278, 580 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este de 1 % din valoarea maxima totala fara tva a acordului cadru in cuantum de2785.80lei.Perioada de valabilitate a garantiei de participare trebuie sa fie cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei respectiv 60 de zile de la data limita de depunere ofertelor. La procedurile online, este obligatorie postarea in seap (scanata) a GP pana la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor, insa va fi prezentata si la sediul autoritatii contractante de catre toti operatorii economici. Ofertele neinsotite de GP in cuntumul solicitat, vor fi respinse. In cazul unei asocieri, garantia de participare va fi constituita de oricare dintre asociati, in numele asociatilor. Instrumentul de garantare trebuie sa prevada ca plata garantiei se va executa tinand cont de art. 86 alin 3 din HG 925/2006 in conformitate cu art. 278ยน din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.Garantia de participare se exprima in lei si poate fi constituita in urmatoarele forme: - virament bancar- instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara (scrisoare de garantie bancara ? conform formular atasat), ori de o societate de asigurari (polita de asigurare) care se prezinta in original.- ordin de plata in contul autoritatii contractante, CONT IBAN RO63TREZ7025005XXX000167 deschis la Trezoreria Sector 2 ? CIF 4203881, confirmat de banca.In cazul ofertantilor din categoria IMM-urilor garantia de participare se constituie in procent de 50% din cuantumul mai sus precizat, facand dovada in acest sens prin prezentarea documentelor prevazute in legea 346/2004.Echivalenta leu/euro sau leu/alta valuta se va calcula la cursul valabil cu 6 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor.
Garantie de buna executie
SOLICITATA este 5 % din valoarea fara tva a fiecarui contract subsevent. In conformitate cu prevederile art. 89 al 3 din HG 925/2006 se va constitui garantie de buna executie doar pentru contractele subsecvente care depasesc echivalentul in lei a 130.000 de euro fara tva. Aceasta se constituie conf. art. 89 alin. 2 si art. 90 din HG 925/2006. In cazul ofertantilor din categoria IMM-urilor garantia de buna executie se constituie in procent de 50% din cuantumul mai sus precizat, facand dovada in acest sens prin prezentarea documentelor prevazute in legea 346/2004.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta 1. Declaratia privind calitatea de participant la procedura. Se va completa Formularul 1 ? (In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular). In cazul in care ofertantul beneficiaza de sustinere conform art.186 si 190 din OUG nr.34/2006 si sustinatorul acestuia trebuie sa prezinte acest formular.Cerinta 2. Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta. Se va completa Formular 2 ? (In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular).Cerinta 3. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181. din OUG 34/2006, cu modifcarile si completarile ulterioare. Se va completa Formularul 5 -(In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular). In cazul in care ofertantul beneficiaza de sustinere conform art.186 si 190 din OUG nr.34/2006 si sustinatorul acestuia trebuie sa prezinte acest formular. Tretul sustinator nu trebuie sa se afle in situatia care determina excuderea din procedura conform prevederilor art 181 lit a, c^1, d din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.Incadrarea in situatia prevazuta la art.180 si 181 din OUG nr.34/2006, atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului.Cerinta 4. Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale pe raza careia isi are sediul social operatorul economic, care sa ateste plata obligatiilor scadente fata de bugetul de stat (sau echivalent pentru persoane juridice straine), din luna anterioara celei in care este stabilit termenul limita pentru depunerea ofertelor.NOTA: Daca exista incertitudini referitoare la situatia unui operator economic, autoritatea contractanta are dreptul sa solicite informatii direct de la autoritatile competente.Documentele prezentate de persoanele juridice straine vor fi insotite de traducere in limba romana.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente.Nota: Cu exceptia impozitelor si taxelor pentru care s-au acordat inlesniri la plata de catre organele competente si in masura in care s-au respectat conditiile impuse la acordarea acestora, autoritatea contractanta va exclude ofertantul care inregistreaza datorii catre bugetul general consolidat indiferent de cuantumul acestora in luna anterioara celei in care este stabilit termenul limita pentru depunerea ofertelor.Cerinta 5. Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale din care sa rezulte plata obligatiilor scadente fata de bugetul local (sau echivalent pentru persoane juridice straine), din luna celei in care este stabilit termenul limita pentru depunerea ofertelor.NOTA: Daca exista incertitudini referitoare la situatia unui operator economic, autoritatea contractanta are dreptul sa solicite informatii direct de la autoritatile competente.Documentele prezentate de persoanele juridice straine vor fi insotite de traducere in limba romana.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente.Nota: Cu exceptia impozitelor si taxelor pentru care s-au acordat inlesniri la plata de catre organele competente si in masura in care s-au respectat conditiile impuse la acordarea acestora, autoritatea contractanta va exclude ofertantul care inregistreaza datorii catre bugetul local indiferent de cuantumul acestora in luna anterioara celei in care este stabilit termenul limita pentru depunerea ofertelor.Cerinta 6.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69^1 di OUG 34/2006 cu indicarea persoanelor cu functie de conducere implicate in derularea si finalizarea procedurii de atribuire din carul autoritatii contractante: MANAGER -PROF. UNIV. DR. GHEORGHE H. POPESCU; DIRECTOR FINCIAR CONTABIL -EC. MARIA VLAHBEIDIRECTOR DE INGRIJIRI -AST. MED. AURA PREDASEF BIROU ACHIZITII ? JUR. GHIMICI GEORGEMEDIC EPIDEMIOLOG- ALANGIU MARIA.Se va completa Formularul3 ? (In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular).In cazul in care ofertantul beneficiaza de sustinere conform art.186 si 190 din OUG nr.34/2006 si sustinatorul acestuia trebuie sa prezinte acest formular.Cerinta 7. Declaratie privind eligibilitatea. Ofertantul va completa Formularul 4 ? (In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular). In cazul in care ofertantul beneficiaza de sustinere conform art.186 si 190 din OUG nr.34/2006 si sustinatorul acestuia trebuie sa prezinte acest formular. Cerinta nr. 8-Pentru persoane juridice romane: Prezentarea certificatului constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Teritorial, informatiile cuprinse in certificatul constatator trebuie sa fie reale/actuale de la data limita de depunere a ofertelor. In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa indeplineasca aceasta cerinta pentru partea de contract pe care o realizeaza. Se va prezenta un angajament ferm de catre ofertant pentru demonstrarea sustinerii indeplinirii sit economice si fin, capacitatea tehnica sau profesionala cu ajutorul unei terte persoane (art. 19 si 20 din L279/2011).Persoanele juridice-fizice straine vor prezenta documente echivalente traduse in limba romana de catre un traducator autorizat.NOTA: Autoritatea contractanta poate solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, ca acesta sa prezinte pentru conformitate, Certificatul constatator ORC in original sau copie legalizata.Cerinta nr. 9- Pentru persoane juridice straine: In vederea demonstrarii capacitatii de exercitare a activitatii profesionale se solicita ofertantului prezentarea de documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica in conformitate cu prevederile legale din tara in care este rezident. Ofertantii - persoane juridice straine vor prezenta documentele insotite de traducerea autorizata in limba romana. In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente. In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa indeplineasca aceasta cerinta pentru partea de contract pe care o realizeaza.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 10-Informatii privind cifra de afaceriMedia cifrei de afaceri globale pe anii 2010, 2011, 2012.Modalitatea de indeplinireSe vor prezenta informatii pentru ultimii 3 ani. Se completeaza Formularulnr.6In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat saprezinte acest formular, iar cerinta minima se va consideraindeplinita in mod cumulativ.Persoanele juridice nou-infiintate vor prezenta cifra de afaceri doar pentru anii scursi de la data infiintarii.Valorile vor fi exprimate in lei, la cursul leu/euro mediu comunicat de Banca Nationala a Romaniei pentru fiecare an in parte.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 11- Lista principalelor livrari de produse in ultimii 3 ani.Modalitatea de indeplinireSe solicita lista principalelor livrari de produse similare efectuate in ultimii 3 ani, continandvalori, perioade, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati din care sa rezulte ca ofertantul a furnizat anterior produse similare obiectului procedurii.Se va completa si depune, FORMULARUL 7 din Sectiunea Formulare.In cazul unei asocieri acest formular va fi completat de fiecare asociat in parte., Cerinta nr. 12 Declaratie referitoare la personalul tehnic si de specialitate de care operatorul economic dispune sau al carui angajament de participare a fost obtinut pentru indeplinirea contractului de achizitie publica.Modalitatea de indeplinireSe va completa FORMULARUL 10 din sectiunea Formulare. In cazul unei asocieri acest formular va fi completat de fiecare asociat in parte., Cerinta nr.13- Se vor prezenta mostre de produs pentru toate obiectele solicitate, sub sanctiunea respingerii ofetei ca inancceptabila.Modalitatea de indeplinireOfertele care nu contin mostre pentru toate produsele solicitate in caietul de sarcini vor fi respinse ca fiind inacceptabile. Mostrele se vor depune pana cel tarziu la data si ora limita pentru depunerea ofertelor stabilite in anuntul seap, la sediul autoritatii contrtactante ? secretariat, cu procesul verbal de predare primire inregistrat pe care se va mentiona obligatoriu ora depunerii. Cerinta nr.14* Dovada implementarii si certificarii managementului calitatii ISO 9001/2008 sau echivalent? copie conforma cu originalul.Modalitatea de indeplinire*Prezentarea unor certificate emise de organisme independente acreditate (nationale sau internationale), conforme cu seriile de standarde europene relevante ce confirma certificarea ofertantului ca areimplementat: -un sistem de management al calitatii in conformitate cu ISO 9001/2008 sau echivalent.Operatorii economici nerezidenti (straini): vor prezenta toate certificatele /documentele relevante insotite de traduceri in limba romana autorizate si legalizate.In conformitate cu principiul recunoasterii reciproce, vor fi acceptate certificate echivalente emise de organisme stabilite in alte state ale Uniunii Europene.Autorizatiile, avizele si certificatele depuse in faza de ofertare trebuie sa fie valabile la data limita de depunere a ofertelor.Nota: In cazul asocierii unui grup de operatori economici, cerintele privind standardele de asigurare a calitatii vor trebui sa fie indeplinite conform Anexei nr. 2 din Ordinul 509/2011 ANRMAP.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 25.09.2013 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 16.09.2013 11:50