Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Heliu lichid


Detaliu pentru invitatia numarul 341753
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: UNIVERSITATEA "BABES-BOLYAI"
Numar invitatie: 341753/15.01.2013
Denumire contract: Heliu lichid
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialUNIVERSITATEA "BABES-BOLYAI"Cod fiscal: 4305849, Adresa: Kogalniceanu nr.1, Cluj-Napoca, Telefon: +40 264405300, Fax: +40 264450675
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: IIC Bratianu nr.14, Cluj-Napoca, Romania, cod postal: 400084, telefon: +40 0264-405383, fax: +40 0264-450675, Secretariatul General, pentru Serviciul Aprovizionare, in atentia d-nei Dana CHIS
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: IIC Bratianu nr.14, Cluj-Napoca, Romania, cod postal: 400084, telefon: +40 0264-405383, fax: +40 0264-450675, Serviciul Aprovizionare
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Educatie
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Heliu lichid
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: HELIU LICHID 5.0 - 1250 litri
II.1.6) CPV: 24111300-8 - Heliu (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 135, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Se solicita garantie de participare in valoare de 2.700, 00 lei. Intreprinderile mici si mijlocii beneficiaza la constituirea garantiei de participare de o reducere de 50%. Modul de constituire a garantiei de participare: 1. Instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de asigurari, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire. Ofertantul are obligatia de a depune documentul de constituire a garantiei ? unul dintre cele mentionate anterior, in original la adresa Str. I.I.C. Bratianu Nr.14, Cluj-Napoca, Serviciul Aprovizionare. 2. Depunere in numerar la casieria Autoritatii Contractante, Str. I.I.C. Bratianu Nr.14, Cluj-Napoca 3. Virament bancar/ ordin de plata in contul Autoritatii Contractante RO86TREZ2165005XXX006896, Trezoreria Cluj-Napoca. 4. Conform art. 2781 din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, in masura in care Consiliul respinge contestatia ca nefondata, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare in raport cu valoarea estimata a contractului suma de 1.350, 00 lei. Perioada de valabilitate a garantiei de participare va fi cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei.Data la care se face echivalenta in leu/alta valuta va fi data publicarii invitatiei de participare.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Eligibilitatea ofertantului- Declaratie privind eligibilitatea completata in conformitate cu art, 180 din OUG nr. 34/2006- Formularul 5(12A) din Sectiunea Formulare;2. Neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr. 34/2006- Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr. 34/2006 completata in conformitate cu Formularul 6(12B) din Sectiunea Formulare;Se sustine cu Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat si a impozitelor si taxelor locale precum si a contributiei privind asigurarile sociale - se solicita ca operatorii economici sa prezinte certificate care sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele;3. Participarea la licitatie cu oferta independenta- Se solicita prezentarea certificatului constituit ca anexa la Ordinul nr. 314/12.10.2010 al A.N.R.M.A.P., completat in conformitate cu modelul de formular nr. 12;4. Neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69 1 din OUG nr. 34/2006-Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 691 din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Persoanele care aproba/semneaza documente in legatura sau pentru procedura de atribuire: Rector Acad. prof. Ioan Aurel Pop, Prorector Conf.univ.dr. Dan LazarProrector Prof.dr. Ioan BolovanProrector Prof.dr. Sorin FilipescuDirector General- Administrativ Ec. Viorica Barsan, Director Financiar-Contabil Ec. Istvan Pusok, Director de proiectprof.dr.ing.Paul Serban AgachiManager Proiect dr.Gabriela CrisanSef Birou Aprovizionare Sing. Traian BocConsilier juridic Alexandru BrasoveanuConsilier juridic Monica Laura AdiResponsabil achizitie: ing Dana ChisExpert tehnic: dr.Dan PorumbSe solicita completarea formularului 13 din sectiunea formulare. Atestarea formei de inregistrare profesionala a operatorului economic ofertant: a) pentru persoane juridice/fizice romane: 1) pentru persoane juridiceCertificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul teritorial astfel incat informatiile cuprinse in acesta sa fie valabile/reale la data limita de depunere a ofertei. Obiectul contractului sa fie corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC.2) pentru persoane fiziceAutorizatie de functionare valabila, cu viza la zi, astfel incat acest document sa fie in termen de valabilitate la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor.b) pentru persoane juridice /fizice straine: Prezentarea de Documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional din tara de origine a ofertantului traduse in limba romana.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Informatii generale cu cifra globala de afaceri pe ultimii trei ani Cerinta minima: media cifrei globale de afaceri a ofertantului pe ultimii trei ani sa fie sa fie de minim 140.000, 00 lei. Pentru calculul echivalentei se va tine cont de cursul mediu anual leu/ valuta comunicat de BNR.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: 1. Lista principalelor livrari de produse in ultimii 3 ani; 2. Experienta similara. Cerinta minima: Ofertantul va dovedi livrarea de produse similare, in ultimii 3 ani cel putin un contract care a avut ca obiect vanzarea unor produse similare cu cele care fac obiectul prezentei achizitii - valoarea/ suma valorilor produselor livrate in contractul/ contractele (se accepta si copii de pe parti relevante ale contractului sau orice alte dovezi relevante) prezentat/ prezentate ca dovada a experientei similare sa fie de minim 130.000, 00 lei. Pentru calculul echivalentei se va tine cont de cursul mediu anual leu/ valuta comunicat de BNR. Atestarea faptului ca operatorul economic ofertant are implementat sistemul de asigurare a calitatii, certificat conform standardului SR EN ISO 9001:2008 sau echivalent
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: din SEAP, atasata prezentei invitatii
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 24.01.2013 12:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 24.01.2013 13:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 14.01.2013 09:22
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer