Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - HEPARINA


Detaliu pentru invitatia numarul 329010
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: SPITALUL MUNICIPAL DE URGENTA MOINESTI
Numar invitatie: 329010/08.06.2012
Denumire contract: HEPARINA
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSPITALUL MUNICIPAL DE URGENTA MOINESTICod fiscal: 4278710, Adresa: ZORILOR, NR.1, Moinesti, Telefon: 0234362520, Fax: 0234362698
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: ZORILOR, NR.1, Moinesti, Romania, cod postal: 605400, telefon: +40 234362520, fax: +40 234362698, persoana de contact: OANA GAMAN
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sediu Autoritatii contractante, Jud. Bacau, Mun. Moinesti, str.ZORILOR, NR.1
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: HEPARINA
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Obiectul procedurii il constituie achizitia de medicamente- HEPARINA, destinate spitalului.Valoarea minima 200.420, 00 leipana la 31, 12, 2012, valoarea maxima 283.477, 00lei, val ce cuprinde suplimentari
II.1.6) CPV: 33141550-0 - Heparina (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 283, 477 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
In cuantum de 2% din valoarea estimata, total in valoare de 4.008RON .Garantia de participare se constituie prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, valabila pentru o perioada de 90 de zile de la data limita a depunerii/primirii ofertelor.Garantia va fi platita in contul de virament RO26TREZ0635006XXX001116, deschis la la Trez. Moinesti, cod fiscal 4278710 confirmat prin extras de cont emis de Trezorerie pentru autoritatea contractanta sau alte modalitati de constituire acceptate: Instrument de garantare emis de o societate bancara sau de o societate de asigurari, pentru obiectivul : Furnizare HEPARINA- COD 33141550-0, la Spitalul Municipal de Urgenta Moinesti;str. Zorilor, nr.1, Mun. Moinesti, Jud. Bacau, pentru valoarea de 4.008, 00 lei In cazul scrisorii de garantie bancara se va completa Formular 1 sau oricare alte modalitati ce respecta prevederile legale. Conform Art. 86 alin. (6) din HG 925/2006 ?garantia de participare trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la deschiderea ofertelor?.Ofertantii care vor constitui garantia de participare in conformitate cu prevederile art. 16 alin. (2) din Legea 346/2004 privind stimularea intreprinderilor mici si mijlocii, cu modificarile si completarile ulterioare, au obligatia de a face dovada ca reprezinta o intreprindere mica sau mijlocie. Garantia de participare se va constitui numai in lei. In vederea respectarii prevederilor art. 88, alin. 2 din HGR 925 operatorii economici vor prezenta un document in care vor preciza contul IBAN? pentru restituirea garantiei de participare in timp optim.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie este de 2% din valoarea contractului fara TVA. Modul de constituire a garantiei de buna executie a contractului de furnizare: garantia de buna executie se va constitui sub forma de scrisoare bancara - Formular 2;Garantia de buna executie se va restitui in termen de 14 zile de la data indeplinirii de catre contractant a obligatiilor asumate prin contract.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1Declaratii pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art.180 si art 181 din OUG 34/2006aprobata cu modificari si completari prin Legea 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.- se solicita Formularul nr. 3 completatCerinta nr. 2Certificat de participare cu oferta independenta, conform Ordinului presedintelui Autoritatii Nationale pentru Reglementarea si Monitorizarea Achizitiilor Publice nr. 314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta.-Se solicita completarea Formularului nr. 4Cerinta nr. 3Neincadrarea in dispozitiile prevazute la art.691 (evitarea conflictului de interese) din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr.34/2006 , aprobata cu modificari si completari prin Legea nr.337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Persoane care detin functii de decizie in cadrul Spitalului Municipal de Urgenta Moinesti, implicate in procedura de achizitie, sunt: Managerul- Dr. Adrian Cotirlet, Directorul financiar contabil-Ec. Gaman Oana, Sef birou Achizitii-Ec. Leca Daniela, Jurist- Botezatu Maura, Farm.Tugulea Luminita.-Se solicita completareaFormularului nr. 5Cerinta nr. 4Declaratie privind calitatea de participant la procedura.Se solicita completareaFormularuluinr. 17 Cerinta nr. 1Documente edificatoare care sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana fizica sau juridica.Depunerea unui Certificat Constatator emis de Oficiul Registrului Comertului din care sa rezulte obiectul de activitate al operatorului economic- in copie certificata pentru conformitate cu originalul.Inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, ofertantilor castigatori li se vor solicita certificatele constatatoare emise de Registrul Comertului in original sau copie legalizata pentru a se verifica conformitatea documentului.Pentru persoane juridice straine: -Documente care dovedesc o forma de inregistrare ca persoana juridica sau deinregistrare/atestare in conformitate cu pevederile legale din tara in care candidatul/ofertantul este rezident, traduse in limba romana si legalizate.-Daca exista asociati documentele solicitate vor fi depuse si de catre acestia pentru partea pe care o realizeaza.Cerinta nr. 2Documente edificatoare care sa dovedeasca apartenenta la categoria profesionala impusa de indeplinirea contractului solicitat: 1. Aviz de functionare emis de MSP pentru activitatea de comercializare a produselor solicitate sau Autorizatie de distributie angro ? eliberata de Agentia Nationala a Medicamentului (copie conform cu originalul);2. Autorizatie de punere pe piata cu anexa1, anexa 2, anexa 3, conform cerintei Legii nr.95/2006, Titlu 17-Medicamentul, emisa de MS ? ANMDM, (in termen legal de valabilitate) sau adresa de la ANMDM pe anul in curs, din care sa rezulte ca s-au facut demersurile pentru reinnoirea autorizatiei de punere pe piata, iar produsele pot fi comercializate; (copie lizibila- conform cu originalul)Pentru persoane juridice straine: -Documente care dovedesc o forma apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu pevederile legale din tara in care candidatul/ofertantul este rezident, traduse in limba romana si legalizate.-Daca exista asociati documentele solicitate vor fi depuse si de catre acestia pentru partea pe care o realizeaza.Certificat constatator, eliberat de Oficiul Registrului Comertului, in original sau copie lizibila conforma cu originalul, valabil la data depunerii ofertelor (emis cu maximum 30 zile inainte de data depunerii ofertelor), din care sa reiasa ca ofertantul are ca obiect de activitate principal sau secundar producerea sau comercializarea produselor solicitate prin prezenta documentatie de atribuire.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1Fisa de informatii generale din care sa rezulte cifra de afaceri pe ultimii 3 ani .Se solicita: realizarea unei cifre de afaceri globale pe ultimii 3 ani (2009, 2010, 2011) CA = 2 x valoarea estimata a contractului fara TVA, respectiv 400.840 lei.Fiecare ofertant va prezenta cifra de afaceri raportata la valoarea estimativa totala a produselor la care participa la licitatie, conform tabel caiet de sarcini, (CAPITOLUL I, punctul1-Informatii generale). Conversia leu-valuta se face prin raportare la cursul mediu BNR aferent fiecarui an in parte. Cursul mediu de referinta al B.N.R. pentru conversia Leu/Euro este: 2009 - 1 Euro = 4, 2373 Lei2010 - 1 Euro = 4, 2099 Lei2011 ?1 Euro = 4, 2379 Lei
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1Lista a principalelor livrari de produse efectuate in ultimii 3 aniNota: oferantul va prezenta copii de pe procesul-verbal/procesele-verbale de receptie partiala/finala de la beneficiar din care sa reiasa ca au fost furnizate pana la data depunerii ofertelor, produse similare., Cerinta nr. 2Se prezinta cel putin un contract sau un nr. maxim de trei contracte (in copie), pentru produse similare, valoarea unui contract trebuie sa fie de minim 200.420, 00 lei fara TVA.Document constatator inital/final completat si semnat? pentru fiecare contract prezentat;Fiecare ofertant va prezenta respectiv experienta similara raportata la valoarea estimativa totala a produselor la care participa la licitatie, conform tabel caiet de sarcini, (CAPITOLUL I, punctul1-Informatii generale)., Cerinta nr. 3Informatii referitoare la personalul de conducere, Cerinta nr. 4Informatii privind subcontractantiiSe completeaza Formular nr. 10 cu subcontractantii si specializarea acestora. In cazul cand nu sunt subcontractanti secompleteaza o declaratie in acest sens., Pentru indeplinirea criteriilor de calificare ofertantul are dreptul de a prezenta initial doar o declaratie pe propria raspundere , semnata de reprezentantul sau legal ? prin care confirma ca indeplineste cerintele de calificare astfel cum au fost solicitate in documentatia de atribuire, insotita de o anexa cu mentiunea succinta si precisa a modului concret de indeplinire a cerintelor (inclusiv valori, cantitati).In cazul in care ofertantul uzeaza de acest drept, are obligatia de a prezenta / completa certificatele / documentele edificatoare la primirea unei solicitari din partea autoritatii contractante, in termen de 3 zile lucratoare
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 18.06.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 18.06.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 07.06.2012 12:18
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer