Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Hidranti subterani si supraterani


Detaliu pentru invitatia numarul 335378
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: Compania de Apa Somes S.A.
Numar invitatie: 335378/14.09.2012
Denumire contract: Hidranti subterani si supraterani
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCompania de Apa Somes S.A.Cod fiscal: R 201217, Adresa: B-dul 21 Decembrie 1989 nr. 79, Cluj-Napoca, Telefon: +40 264430050, Fax: +40 264430886
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: B-dul 21 Decembrie 1989 nr. 79, Cluj-Napoca, Romania, cod postal: 400604, telefon: +40 264430050, fax: +40 264430886, persoana de contact: Septimiu Sarmasan
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sediul S.C. Compania de Apa Somes S.A., B-dul 21 Decembrie 1989, nr. 79, Cluj-Napoca. etaj 1, camera 3.
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Ap?
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Hidranti subterani si supraterani
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 24
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: Hidrantii ce urmeaza a fi achizitionati se vor utiliza in reteaua de alimentare cu apa aflata in administrarea Companiei de Apa Somes SA.
II.1.6) CPV: 42131160-5 - Hidranti (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 525, 454 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este de: lotul 1 - 7.000 lei, lotul 2 - 1.200 lei. Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare va fi 60 de zile de la termenul limita de depunere a ofertelor.Garantia de participare trebuie sa fie irevocabila si se poate constitui prin: a) virament bancar, ordin de plata, semnat de banca in favoarea S.C. COMPANIA DE APA SOMES S.A. in contul IBAN RO28 RNCB 0106 0007 6744 0001 deschis la BCR filiala Cluj-Napoca; b) instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in conformitate cu Formularul nr.16. IMM-urile beneficiaza de reducere cu 50% din cuantumul garantiei de participare, cu conditia demonstrarii ca se incadreaza in categoria intreprinderilor mici si mijlocii(IMM), prezentand in acest sens , ,Declaratia privind incadrarea in categoria intreprinderilor mici si mijlocii, ,(Formularul nr.3). Ofertele care nu sunt insotite de garantia de participare in cuantumul, forma si avand perioada de valabilitate solicitate in documentatia de atribuire, vor fi respinse.Restituirea garantiei de participare se face dupa semnarea contractului, dar nu mai tarziu de 3 zile lucratoare de la data expirarii perioadei de valabilitate a candidaturilor. Dupa primirea comunicarii rezultatului procedurii ofertantii a caror oferte au fost declarate necastigatoare au dreptul de a obtine eliberarea garantiei de participare in conditiile precizate de art. 88, alin. (4) din H.G.nr. 925/2006
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Certificat de participare la procedura cu oferta independenta (Formularul nr.7).Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 180 din OUG 34/2006 (Formular nr.8).Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006 (Formular nr.9).Certificat de Atestare Fiscala(datorii la bugetul consolidat general), din care sa reiasa obligatiile exigibile de plata a lunii anterioare datei limita de depunere a ofertei.Certificat de taxe si impozite locale (datorii la bugetul local) din care sa reiasa obligatiile exigibile de plata a lunii anterioare datei limita de depunere a ofertei.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG 34/2006.(Formularul nr.10).Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire la nivelul cerintei "Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG 34/2006" sunt: Dorin Ciataras, Rodica Filip, Calin Neamtu, Doina Ivan, Maria Calatan, Septimiu Sarmasan.Daca un grup de operatori economici depun oferta comuna, atunci fiecare operator va trebui sa prezinte si sa indeplineascacerintele prevazute la Sectiunea III.2.1.a).Daca ofertantul beneficiaza de sustinerea tehnica si/sau profesionala a unui tert sustinator, atunci tertul sustinator nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 180, 181 [lit.a), c1) si d)] si art. 69^1 din OUG 34/2006. Certificatul Constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, cu cel mult 30 de zile inainte de data depunerii ofertei, din care trebuie sa rezulte obiectul de activitate al respectivului operator economic. Obiectul acordului-cadru trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din Certificatul Constatator emis de ONRC.Inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, pentru conformitate, prezentarea documentului in original/copie legalizata.Daca un grup de operatori economici depun oferta comuna, atunci fiecare asociat va demonstra ca indeplineste cerinta pentru partea din contract pe care o realizeaza.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Ofertantul va face dovada ca in ultimii trei ani a livrat produse similare przentand in acest sens Lista principalelor livrari de produse similare care va contine valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati., Ofertantul va prezenta cel putin o recomandare pentru contractul/contractele prezentate in Formularul nr.11.Recomandarea emisa de catre clientul respectiv trebuie sa precizeze urmatoarele aspecte: a)modul de indeplinire a obligatiilor contractuale pe parcursul derularii contractului respectiv;b)daca pe parcursul furnizarii produselor au fost inregistrate: -neconformitati care au condus la refaceri partiale sau totale de furnizari;
-cazuri de accidente tehnice produse din vina exclusiva a contractantului;
-receptii amanate sau respinse din cauza nerespectarii caracteristicilor tehnice.In cazul in care beneficiarul este un client privat si din motive obiective, operatorul economic nu are posibilitatea obtinerii unei recomandari din partea acestuia, demonstrarea livrarilor de produse se realizeaza printr-o declaratie a operatorului economic.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Documentatia de atribuire este atasata.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 26.09.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 26.09.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 13.09.2012 08:28
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer