Achizitie publica - Hidroxid de sodiu (soda caustica fulgi ambalat in saci a 25 kg)
Detaliu pentru invitatia numarul 350983
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 350983/23.07.2013
Denumire contract: Hidroxid de sodiu (soda caustica fulgi ambalat in saci a 25 kg)
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSocietatea Nationala a Sarii - SACod fiscal: RO1590430, Adresa: Calea Victoriei 220, Sector 1, Bucuresti, Telefon: +40 213178981, Fax: +40 213178980
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Sucursala Salina Cacica, str. Republicii nr.9, com.Cacica, Judetul Suceava, , telefon: 0230237293, fax: 0230237084, persoana de contact: ing.I. Enache
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sucursala Salina Cacica, str. Republicii nr.9, com.Cacica, Judetul Suceava, , telefon: 0230237293, fax: 0230237084, persoana de contact: ing.I. Enache
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (Extractia sarii)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Hidroxid de sodiu (soda caustica fulgi ambalat in saci a 25 kg)
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Hidroxid de sodiu (soda caustica fulgi ambalat in saci a 25 kg)Achizitia de 50 tone hidroxid de sodiu , are valoarea estimata minima de 180000 lei a contractului ce face obiectul de cerere de oferta reprezinta valoarea estimata pina la 31.12.2013 .Valoarea estimata a contractului inclusiv eventualele suplimentari este de 216.000 leiOptiuni: prelungire si suplimentari cf art 6 din HG 925/2006
II.1.6) CPV: 24311521-5 - Soda caustica (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 180, 000 - 216, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare este de 3600 leiPentru echivalenta in alta valuta decat leul, se va tine cont de cursul mediu anual leu/valuta comunicat de BNR din ?a cincisprezecea zi inainte de data limita de depunere a ofertei".- Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare: 90 de zile de la data limita de primire a ofertelor, perioada egala cu perioada de valabilitate a ofertei. Modul de constituire a garantiei de participare: conform art.86 din H.G 925/2006.. Daca ofertantul este IMM, indeplinind condi?iile prevazute de Legea nr. 346/2004 cu modificarile si completarile ulterioare, acesta poate depune garan?ia de participare in valoare de 50% din cuantumul precizat anterior, cu condi?ia ata?arii documentelor doveditoare privind statutul de IMM prevazute de legislatia in vigoare.Garan?ia pentru participare se poate constitui astfel: ?prin ordin de plata in contul RO28RNCB0240023391820001 deschis laBCR Gura Humorului , sau?printr-un instrument de garantare emis in condi?iile legii de o societate bancara (Formularul nr. 6) ori de o societate de asigurari, document care se va prezenta in original.
Garantie de buna executie
5% din valoarea contractului, fara TVA. IMM vor constitui doar 50% din valoarea garantiei de buna executie.Modul de constituire a garantiei de buna executie: - instrument de garantare emis de o societate bancara (Formular 7) ori de o societate de asigurari, prezentat in original- Daca partile convin, garantia de buna executie se poate constitui si prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale. .- Garantia de buna executie se va constitui in termen de maximum 5 zile lucratoare de la data semnarii contractului .
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Certificat de participare la procedura de achizitie cu oferta independenta (cf. Ordin ANRMAP Nr. 314/2010) Completarea Formularului 10, in original1. Declaratie privind neincadrarea in situa?iile prevazute la art. 180 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile ?i completarile ulterioare Completarea Formularului 9, in original.2. Declaratie privind neincadrarea in situa?iile prevazute la art. 181 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile ?i completarile ulterioareCompletarea Formularului 9, in original.Confirmarea cu privire la plata taxelor si impozitelor la bugetul general consolidat, prin prezentarea Certificatului de atestare fiscala , eliberat de autoritatea fiscala competenta, din care sa rezulte ca operatorul economic nu are datorii scadente la bugetul general consolidat in luna anterioara datei limita de depunere a ofertelor.Certificat fiscal cu privire la impozitele si taxele locale , eliberat de autoritatea fiscala competenta, din care sa rezulte ca operatorul economic nu are datorii scadente la bugetul local in luna anterioara datei limita de depunere a ofertelor.In situatia in care documentele prezentate confirma ca ofertantul se afla intr-una din situatiile prevazute de art.181 din O.U.G nr. 34/2006, acesta va fi exclus de la procedura pentru atribuirea contractului de achizitie publica.Impozitele si taxele pentru care s-au acordat inlesniri de plata (amanari, esalonari, etc.) de catre organele competente, nu se considera obligatii exigibile de plata, in masura in care s-au respectat conditiile impuse la acordarea inlesnirilor. La data limita de depunere a ofertelor se vor anexa documente justificative pentru aceste inlesniri.3.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 691 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile ?i completarile ulterioare Completarea Formularului 11, in original.Persoanele din cadrul autoritatii contractante care detin func?ii de decizie sau care sunt direct implicate in organizarea procedurii de achizi?ie sunt urmatoarele: Zup Corneliu ? Director Sucursala CacicaEnache Diana Ionela ? Director EconomicOsz Zoltan ? Sef Sectie ProductieEnache Ion ? Coord. Compart. ComercialCimpoesu Lacramioara Mihaela ? Compart. JuridicTurculet Elisabeta Lenuta - AchizitiiCalitatea de participant la procedura Formular nr. 13 Persoane juridice romane sau straineCertificat constatator emis de ONRCdin care sa rezulte obiectul de activitate al ofertantului. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC. Ofertantul trebuie sa aiba obiectul de activitate corespunzator exercitarii activitatii profesionale pentru indeplinirea contractului ce face obiectul prezentei proceduri.Informatiile cuprinse in certificatul constatator trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor. Certificatul se va prezenta in original, copie legalizata sau copie lizibila cu men?iunea ?conform cu originalul?. Autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii rezultatului procedurii, sa prezinte documentul in original sau copie legalizata, in situa?ia in care acesta a fost prezentat in forma ?copie conform cu originalul?.Certificat de inregistrare in scopuri de TVA Certificatul se va prezenta in original, copie legalizata sau copie lizibila cu men?iunea ?conform cu originalul?.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Informa?ii generale - Cifra de afaceri pe ultimii 3 aniCerin?a minima: media cifrei globale de afaceri pe ultimii 3 ani trebuie sa fie minim 360000 leiPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Ofertantii vor prezenta ?Lista principalelor livrari de produse din ultimii 3 ani si demonstrarea livrarii de produse sililare in valoare cumulata de minim 180000 lei la nivelul a maxim 5 contracte similare , Tabelul anexat formularului 15Lista va fi insotita de cel putin un document/contract/proces verbal de receptie prin care sa confirme livrarea de produse similare ISO 9001:2008 sau echivalentDeclaratie de conformitate a produsului si certificat de calitate in conformitate cu prevederile STAS 98-76.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor)minim(e)necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate , consultati fisa de date.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P. si sediul autoritatii contractante
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 05.08.2013 11:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 05.08.2013 11:30
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 04.11.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 23.07.2013 14:49