Achizitie publica - HIPERACIDITATE Spital+Transplant
Detaliu pentru invitatia numarul 330813
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 330813/29.06.2012
Denumire contract: HIPERACIDITATE Spital+Transplant
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSpitalul Clinic de Urgenta pentru Copii Louis TurcanuCod fiscal: 4548538, Adresa: Str. Iosif Nemoianu Nr.2, Timisoara, Telefon: 0256-203303, Fax: 0256-201976
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: In SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: HIPERACIDITATE Spital+Transplant
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: PANTOPRAZOLUM40MG, DICARBOCALM, EPICOGEL, Esomeprazolum 10mg, Esomeprazolum 40mg, RANITIDINUM 50MG, RANITIDINUM 150MG, MAALOX
II.1.6) CPV: 33611000-6 - Medicamente impotriva tulburarilor provocate de hiperaciditate (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 116, 415.4 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare (1%) pe loturi: lotul nr 1- 947lei, lotul nr 2 - 8lei, lotul nr 3 - 56lei, lotul nr 4 - 46lei, lotul nr 5 - 8lei, lotul nr 6 - 78lei, lotul nr 7 - 7lei, lotul nr 8 - 14lei; perioada de valabilitate a garantiei de participare, care va fi cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei, perioada de valabilitate a garantiei de participare este reportata la termenul limita de primire a ofertelor. Modul de constituire al garantiei de participare se poate constitui printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, situatie in care respectivul inscris va fi atasat in SEAP si va fi transmis in original si in plic la sediul AC, totodata garantia de participare se poate constitui si prin OP sau prin casieria AC. Doar in cazul lotului 1, in cazul contestatiilor, in masura in care Consiliul respinge constestatia ca nefondata, autoritatea contractanta va retine contestatorului suma de 947lei, retinerea garantiei de participare se va face in conformitate cu dispozitiile legislatiei privind achizitiile publice
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie este de 5% din valoarea contractului fara TVA si se constituie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, conform HG 925/2006, art 90.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Declaratie privind eligibilitatea (documentul va fi incarcat electronic in SEAP)Cerinta obligatorie: Declaratie pe propria raspundere, in temeiul art.180 din OUG 34/2006 completata in conformitate cu Formularul 1;Incadrarea intr-una din situatiile prevazute la art. 180 din OUG 34/2006, duce la excluderea ofertantului din prezentaprocedura.2. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006cu modificarile si completarile ulterioare (documentul va fi incarcat electronic in SEAP)Cerinta obligatorie: Declaratie pe proprie raspundere, in temeiul art.181 din OUG 34/2006, completata in conformitate cu Formularul 2;Incadrarea intr-una din situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006, duce la excluderea ofertantului din prezentaprocedura.Formularul 2 va fi insotit de : A. Pentru persoanele fizice sau juridice romane: a. Document emis de catre Autoritatea Nationala de Administrare Fiscala privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetul de stat care sa faca dovada platii obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele, sib. Document emis de catre directia de impozite si taxe locale privind indeplinirea obligatiilor de plata- impozitelor si taxelor catre bugetul local care sa faca dovada platii obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele, B. Pentru persoanele fizice sau juridice straine: c. Prezentarea documentelor mentionate la lit. A, pct. a. si b., emise de autoritatile corespunzatoare din statul de origine, saud. In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu se emit documente de natura celor prevazute la punctele 2. si -3. ofertantul va prezenta o declaratie pe proprie raspundere privind indeplinirea acestor obligatii.(documentele vor fi incarcate electronic in SEAP)3. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69¹ din OUG 34/2006(documentul va fi incarcat electronic in SEAP)Cerinta obligatorie: Declaratie pe proprie raspundere, in temeiul art.69¹ din OUG 34/2006 si articolele 90 si 93 din Legea 161/2003, completata in conformitate cu Formularul 9;4. Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta(documentul va fi incarcat electronic in SEAP)Cerinta obligatorie: Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta conform Ordinului ANRMAP 314/12.10.2010 ? Formular 10Declaratie pe proprie raspundere, in temeiul art.69¹ din OUG 34/2006, completata in conformitate cu Formularul 9;Persoanele care au functii de decizie in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire din cadrul Spitalului Clinic de Urgenta pentru Copii ?Louis Turcanu? Timisoara sunt: - Manager, Dr. Adam Ovidiu- Director Financiar-Contabil, Ec. Martin Cristian- Consilier juridic, Babalau Eugen- Dr. Zeno Andrei, presedinte- Dr. Marginean Otilia, membru- Ing. Anton Ana, membru- Farm. Sorin Constantin, membru- Ec. Toth Maria, membru- As. Farm. Perinat Alexandra, membru Informatii privind capacitatea de exercitare a activitatii profesionale pentru persoane juridice/fizice romaneCerinta obligatorie: Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului in oricare din formele-original/copie legalizata/copie conforma cu originalul valabil (emis cu maxim 30 de zile inainte de data depunerii ofertei) din care sa rezulte ca operatorul economic are ca obiect de activitate principal sau secundar comercializarea produselor ce fac obiectul prezentei achizitii;(documentul va fi incarcat electronic in SEAP)
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Completarea Formularului nr 3 ? Informatii Generale ? inclusiv la rubrica cifra de afaceri pe ultimii 3 ani (2011, 2010, 2009), cifra de afaceri in domeniul aferent obiectului contractului intr-o perioada anterioara deja specificata (Cursul leu-euro la care se va face calculatia este: - pentru anul 2009, 1 euro = 4, 2513 lei; - pentru anul 2010, 1 euro = 4, 2878 lei; pentru anul 2011, 1 euro = 4, 3422 lei) care sa cuprinda adresa sediului, persoana de contact cu nume si prenume, CNP, numar de telefon/fax si contul de trezorerie;(documentul va fi incarcat electronic in SEAP), Bilantul contabil aferent exercitiilor financiare la date de 30.06.2011 sau bilantul contabil pentru ultimul an incheiat ? 2010, vizat si inregistrat la organele competente.In cazul in care ofertantul a incheiat si exercitiul financiar pentru anul 2011, poate prezenta si bilantul la 30.11.2011 vizat si inregistrat la organele competente.(documentul va fi incarcat electronic in SEAP)
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista principale livrari in ultimii 3ani - se solicita Formularul 4 completat (documentul va fi incarcat electronic in SEAP) Ofertantul va prezenta documente/certificate emise de organisme independente, prin care se atesta respectarea de catre ofertant a standardelor de asigurare a calitatii pentru furnizarea produselor, conform ISO 9001/2008.(documentele vor fi incarcate electronic in SEAP)
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: acces direct si nerestrictionat in SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 11.07.2012 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 31.12.2012
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 29.06.2012 08:15