Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Hrana caini de serviciu


Detaliu pentru invitatia numarul 325448
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: Inspectoratul Teritorial al Politiei de Frontiera Iasi
Numar invitatie: 325448/03.05.2012
Denumire contract: Hrana caini de serviciu
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialInspectoratul Teritorial al Politiei de Frontiera IasiCod fiscal: 5051447, Adresa: str. George Cosbuc nr.3-5, Iasi, Telefon: +40 232272220, Fax: +40 232-271719
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Ofertele se vor depune in SEAP.
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Ordine si siguranta publica
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Hrana caini de serviciu
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 12
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: Achizitie de hrana uscata pentru caini de serviciu din cadrul ITPF IASI
II.1.6) CPV: 15713000-9 - Hrana pentru animale de companie (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 309, 410.5 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantie de participare se va constitui in valoare de 6000 lei. Perioada de valabilitate a garantiei de participare va fi de cel putin 90 de zile de la termenul limita de primire a ofertelor.Modalitatea de constituire se va face conform Hotararea de Guvern 925 din 2006 astfel : - Scrisoare de garantie bancara in favoarea AC prezentata in original;sau OP in contul: RO44TREZ4065005XXX000431deschis la TREZORERIA IASI;sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire . Garantia trebuie sa fie irevocabila ; Instrumentul de garantare trebuie sa prevada daca plata garantiei se va executa neconditionat. IMM-urile beneficiaza de reducere cu 50% pentru garantiade participare la licitatie si garantia de buna executie Retinerea garantiei de participare se va face in conformitate cu prevederile legale in domeniul achizitiilor publice si art.278 indicativ 1 din OUG nr.34/2006 , conteststorului caruia i-a fost respinsa contestetia ca nefondata de catre CNSC.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: - Declaratie pe proprie raspundere privind eligibilitate -Formularul I;
- Declaratie privind neincadrarea in art. 181 din OUG 34/2006 - Formularul II;
- Declaratie privind calitatea de participant la procedura - Formular IV;
- Declaratie pe proprie raspundere prin care certifica faptul ca participarea la procedura este facuta in concordanta privind regulile de concurenta - Formular III;
- Declaratie privind neincadrarea in prevederile art 69 indice 1 - Formular V - privind conflictul de interese pentru ofertanti/ candidati. In ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire, persoanele cu functie de decizie in cadrul institutiei sunt: inspector sef al ITPF IASI Dl. Comisar sef de politie Alexa Stefan, contabil sef Comisar sef de politie Zaharia Costel, ajunct pentru logistica ITPF IASI comisar sef Marcu Ioan;comisie de evaluare : Preutesi Ioan, Covaliu Chirila, Trofin Tiberiu, Rusu Craciun Silviu Andrei, Iliescu Doru, Sfabu Andrei, Mircea Coman.- Certificat de atestare fiscala privind plata la bugetul de stat, bugetul asigurarilor sociale de sanatate, fondul de pensii si fondul de somaj - cf. art.112 si art.113 din O.G. nr.92/2003 - Nota: Toate certificatele/documentele respective trebuie sa fie prezentate in original sau copie cu mentiunea: «conform cu originalul» - DIN CERTIFICATUL DE ATESTARE SA REZULTE SITUATIA OBLIGATIILOR SCADENTE IN LUNA ANTERIOARA CELEI IN CARE SE DEPUN OFERTELE- Certificat privind taxele si impozitele locale - cf. art.112 si art.113 din O.G. nr.92/2003 -Nota: Toate certificatele/documentele respective trebuie sa fie prezentate in original sau copie cu mentiunea: «conform cu originalul»;
- DIN CERTIFICATUL DE ATESTARE SA REZULTE SITUATIA OBLIGATIILOR SCADENTE IN LUNA ANTERIOARA CELEI IN CARE SE DEPUN OFERTELE- Certificat de cazier fiscal al firmei(conf. Anexa 1, Ordin 509/2011)- Cerinta obligatorie: Documentul respectiv trebuie sa fie prezentat in original sau copie cu mentiunea: «conform cu originalul». Documentul trebuie sa fie valabil la data depunerii ofertelor;
- Certificat de cazier judiciar al firmei - (conf. Anexa 1, Ordin 509/2011)Cerinta obligatorie: Documentul respectiv trebuie sa fie prezentat in original sau copie cu mentiunea: «conform cu originalul». Documentul trebuie sa fie valabil la data depunerii ofertelor. Documente edificatoare care sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana fizica sau juridica-certificat constator - Certificat Constatator eliberat de O.N.R.C. de pe langa instanta competentaCerinta obligatorie: Persoane juridice romane: Certificatul Constatator eliberat de Oficiul National al Registrului Comertului de pe langa instanta competenta, in original sau copie cu mentiunea: «conform cu originalul» (eliberat cu cel mult 30 de zile inainte de depunerea ofertei), din care sa rezulte obiectul de activitate al respectivului operator economic. Obiectul acordului-cadru trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de O.N.R.C.Ofertantul clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, va prezenta pentru conformitatedocumentul in original/ copie legalizata.Persoane juridice straine: Documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de atestare ori apartenenta din punct devedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care candidatul/ ofertantul este rezident ca persoana juridica (copie dupa original si copie legalizata in limba romana).;
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Ultimul bilant contabil vizat si inregistrat de organele competente;, Informatii generale ;, Declaratie privind principalele livrari de produse pe ultimii 3 ani
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta obligatorie: Ofertantul va prezenta buletinul de analiza in originalsau copie cu mentiunea: «conform cu originalul». Ofertantul trebuie sa aiba implementat un sistem de management al calitatiirespectiv ISO 9001:2001 sau echivalent.Nu se accepta ofertant in curs de certificare.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Prin intermediul SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 14.05.2012 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 12.08.2012
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 02.05.2012 08:28
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer