Achizitie publica - Hrana caini serviciu
Detaliu pentru invitatia numarul 342116
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 342116/29.01.2013
Denumire contract: Hrana caini serviciu
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialGarda de CoastaCod fiscal: 29521430, Adresa: Str. Aleea Zmeurei nr. 3, Constanta, Telefon: +40 241553794, Fax: +40 241553794
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str. Aleea Zmeurei nr.3, Constanta, Romania, cod postal: 900433, telefon: +40 241553794, fax: +40 241553794, persoana de contact: Dinu Costel
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Str. Aleea Zmeurei nr.3, Constanta, Romania.
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Ordine si siguranta publica
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Hrana caini serviciu
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 9
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: Contractul este de furnizare hrana caini serviciu, furnizorul avand obligatia asigurarii transportului gratuit al produsului, la sediul autoritatii contractante, specificat la punctul II.1.2.
II.1.6) CPV: 15713000-9 - Hrana pentru animale de companie (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 127, 302 - 159, 155.25 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare: Lotul 1 = 2.300 leiLotul 2 = 140 leiPerioada de valabilitate a garantiei de participare va fi cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei, conform punctului IV.3.7.Modalitatea de constituire: conform prevederilor art.86, alin.1 din H.G. nr.925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Prin exceptie, garantia de participare se poate constitui si prin depunerea la casieria autoritatii contractante: a) a unui ordin de plata sau a unei file cec, cu conditia confirmarii acestora de catre banca pana la data deschiderii ofertelor;b) prin depunerea la casieria autoritatii a sumei in numerar.In orice situatie, dovada constituirii garantiei de participare trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor, fiind atasata la scrisoarea de inaintare.Este recomandabil ca garantia de participare, in functie de modul de constituire, sa fie emisa de catre o banca din Romania.Contul de garantie: RO 85 TREZ 2315005XXX017236, deschis la Trezoreria Constanta.In masura in care Consiliul de Solutionare a Contestatiilor respinge o contestatia ca nefondata, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare, in raport cu valoarea estimata a contractului, o suma, in conformitate cu art.278^1, alin.1, lit.a din OUG 34/2006 actualizata.La garantiile de participare care se depun in Euro se va lua in calcul cursul valutar BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 5 zile.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: I. art. 180: se va completa formularul A anexat la documentatia de atribuire.Incadrarea in situatia prevazuta la art.180 din Ordonanta de urgenta nr.34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica.II. art.181: se va completa formularul B anexat la documentatia de atribuire.Incadrarea in situatia prevazuta la art.181 din Ordonanta de urgenta nr.34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica.Se solicita confirmarea, in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, cu semnatura si stampila, privind plata impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat si bugetul local (din certificatele fiscale sa rezulte ca nu exista obligatii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele).Se va completa formularul C din Sectiunea Modele de formulare, si anume: Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta.Se va completa formularul D din Sectiunea Modele de formulare. Ofertantul/candidatul/ofertantul asociat/subcontractantul/tertul sustinator care are drept membri in cadrul consiliului de administratie/organ de conducere sau de supervizare si/sau are actionari ori asociati persoane care sunt sot/sotie, ruda sau afin pana la gradul al patrulea inclusiv sau care se afla in relatii comerciale, astfel cum sunt acestea prevazute la art.69 lit.a din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, cu persoane ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante este exclus din procedura de atribuire.Lista persoanelor cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante: Rogojeanu Cristian - directorTomsa Costel ? director adjunctSima Dumitru ? birou logisticBaran Simona ? contabil sefDinu Costel ? marketing-achizitiiIatan Marieta ? marketing-achizitiiCaslalau Costel ? marketing-achizitiiGuiu Bogdan Adrian ? financiarTalmaciu Simona Mihaela - financiarCulea George Adrian ? juridicGhioca Mihai ? juridicBranzei Anisoara ? juridicEnescu Dorinel ? tehnicPopescu Stefan ? tehnic Cerinta obligatorie: certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, din care sa rezulte ca ofertantul are in obiectul de activitate producerea sau comercializarea produselor ce fac obiectul procedurii de achizitie.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr.1: experienta in domeniu: se solicita existenta a cel putin 1 (un) contract in domeniul comercializarii produselor ce fac obiectul contractului.In cazul in care beneficiarul este un client privat si, din motive obiective, operatorul economic nu are posibilitatea obtinerii unei certificari/confirmari din partea acestuia, demonstrarea livrarilor de produse se realizeaza printr-o declaratie a operatorului economic. Ofertantul va prezenta documente care sa ateste conformitatea cu standardele si normele de calitate impuse de Comunitatea Europeana, ISO 9001 sau alte documente echivalente.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 14.02.2013 09:30
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 14.02.2013 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 15.04.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 28.01.2013 08:21