Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Hrana uscata pentru caini de serviciu


Detaliu pentru invitatia numarul 284077
Autoritate contractanta
INSPECTORATUL DE POLITIE AL JUDETULUI CONSTANTA
Cod de identificare fiscala: 4300965
Adresa: CONSTANTA, BDUL MAMAIA NR.106, Constanta
Telefon: 0241/691270
Fax: 0241/617133
Detaliu invitatie
Denumire invitatie: Hrana uscata pentru caini de serviciu
Modalitate de desfasurare: Procedura offline
Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
Cu faza finala de licitatie electronica
CPV: 15710000-8 - Furaje preparate pentru animale de ferma sau pentru alte animale (Rev.2)
Tip contract: Furnizare
Obiectul contractului: furnizare hrana uscata pentru caini de serviciu
Stare procedura: In Desfasurare
Data publicarii: 21.03.2011 17:06
Data limita de depunere a ofertelor: 28.03.2011 09:00
Adresa la care se transmit ofertele: INSPECTORATUL DE POLITIE AL JUDETULUI CONSTANTA, Serviciul Logistic, BULEVARDUL MAMAIA NR.106, cod 900.950
Data si ora deschiderii ofertelor: 28.03.2011 10:00
Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: INSPECTORATUL DE POLITIE AL JUDETULUI CONSTANTA, Serviciul Logistic, BULEVARDUL MAMAIA NR.106, cod 900.950
Limba de redactare a ofertei: Romana
Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 12
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
Tip Autoritate: Sectorial: Nu
Tip Activitate: Ordine si siguranta publica
Valoare estimata: 49, 000 RON
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
Criterii de calificare:
Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
- Declaratii privindneîncadrarea în situatiile prevazute laart. 180 si 181din OUG 34/2006- Declaratie privind calitatea de participant la procedura- Certificat de atestare fiscala, eliberat de M.E.F., A.N.A.F.- Certificat fiscal privind impozitele si taxele locale, eliberat de Directia Impozite si taxe locale- Cont deschis la Trezoreria statului- Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta- Certificat constatator eliberat de O.R.C.- Certificatul de înregistrare eliberat de O.R.C.- Informatii generale si informatii privind cifra de afaceri pe ultimii 3 ani- Ultimul Bilant contabil- Angajament fermîn situatia în care ofertantul beneficiaza de prevederile art. 186 din OUG 34/2006- DECLARATIE PRIVIND LISTA PRINCIPALELOR LIVRARI DE PRODUSE DIN ULTIMII 3 ANI- Autorizatie de distributie/livrare a produselor- Dovada constituirii garantiei de participare
Accesare SEAP (www.e-licitatie.ro) si de la sediul I.P.J. Constanta, in urma unei solicitari scrise.Se solicita garantie de participare in cuantum de 700 RON.
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer