Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - ?HRANA USCATA PENTRU CAINI DE SERVICIU?


Detaliu pentru invitatia numarul 343191
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: INSPECTORATUL DE POLITIE AL JUDETULUI CONSTANTA
Numar invitatie: 343191/27.02.2013
Denumire contract: ?HRANA USCATA PENTRU CAINI DE SERVICIU?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialINSPECTORATUL DE POLITIE AL JUDETULUI CONSTANTACod fiscal: 4300965, Adresa: CONSTANTA, BDUL MAMAIA NR.106, Constanta, Telefon: 0241/691270, Fax: 0241/617133
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: In SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Ordine si siguranta publica
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: ?HRANA USCATA PENTRU CAINI DE SERVICIU?
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 24
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: Contract de furnizare hrana uscata pentru cainii de serviciuapartinand I.P.J. Constanta, pentru o perioada de 24 luni. Furnizorul va asigura pe cheltuiala sa transportul la sediul I.P.J. Constanta al produselor care fac obiectul contractului.
II.1.6) CPV: 15713000-9 - Hrana pentru animale de companie (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 65, 000 - 130, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare: in valoare totala de 1.500, 00lei . Perioada de valabilitate: ?este cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei?. Modul de constituire : - prin virament bancar in contul I.P.J. Constanta RO13TREZ2315005XXX000393 deschis la Trezoreria Constanta sau - printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta - in original - in cuantumul si pentru perioada prevazuta mai sus. Garantia de participare se va depune in orginal la sediul autoritatii contractante pana la termenul limita de primire a ofertelor si va fi incarcata si in SEAP (nu se solicita garantia de participare semnata cu semnatura electronica a bancii emitente). In conf. cu prev. art.16 alin.2 din Legea nr. 346/2004 privind stimul. infiintarii si dezv. IMM, acestea beneficiaza de reduceri de 50% pentru criteriile legate de cifra de afaceri, de garantia pentru participare si de garantia de buna executie, cerute in achizitiile publice de produse, lucrari si servicii. Pentru a beneficia de aplicabilitatea art. 16 alin.2 din Legea nr.346/2004, ofertantul va prezenta in SEAP declaratia pe propria raspundere a reprezentantului/ reprezentantilor legal/legali al/ai intreprinderii privind incadrarea conf. legii in categoria intreprinderilor mici si mijlocii ? Formularul 10. Garantia de participare va fi retinuta/restituita in cond. prev. la art. 87 si 88 din HG nr. 925/2006. In cazul in care garantia de participare se va constitui prin scrisoare de garantie bancara se va utiliza modelul din Formularul 8. Ofertele care nu sunt insotite de documentele de constituire a garantiei de participare, in cuantumul, forma si avand perioada de valabilitate solicitate in documentatia de atribuire, vor fi respinse ca inacceptabile. Echivalenta pentru o garantie de participare depusa in euro se va face la cursul BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 5 zile.
Garantie de buna executie
Se va solicita depunerea unei garantii de buna executie pentru fiecare contract subsecvent care se va atribui in baza acordului cadru. Cuantumul garantiei de buna executie a fiecarui contract subsecvent va fi de 5% din pretul contractului subsecvent, fara T.V.A.;Perioada de valabilitate a garantiei de buna executie: inca 14 zile de la termenul limita de finalizare a contractului.Garantia de buna executie se poate constitui in oricare dintre formele de la art. 90 alin. (1) si alin. (2) din H.G. nr. 925/2006.. (in situatia in care se opteaza pentru scrisoare de garantie bancara se va folosi drept model Formularul 9).Garantia de buna executie va fi retinuta / restituita in conditiile prevazute la art. 91 si 92 din H.G. nr. 925/2006.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr.1: Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 180 din OUG 34/2006 ?Formularul 2;Precizari: completare Formular 2; Incadrarea in situatia prevazuta la art.180 din OUG 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura.Aceasta declaratie va trebui prezentata si de tertul sustinator, daca este cazul.Cerinta nr.2: Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006 - Formularul 3;(original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?)Precizari: completare Formular 3; Incadrarea in situatia prevazuta la art.181 din OUG 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura.Declaratia privind neincadrarea in prevederile art. 181 lit. a), lit. c1) si lit. d) din O.U.G. nr. 34/2006 va fi depusa si de tertul sustinator, daca este cazul.Cerinta nr.3: Declaratie privind calitatea de participant la procedura ?Formularul 4Precizari: completare Formular 4;Cerinta nr.4: Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta (in original) ? Formularul 5 (solicitat in conformitate cu OrdinulANRMAP 314 din 12 octombrie 2010 publicat in Monitorul Oficial nr. 701 din 20 octombrie 2010).Precizari: completare Formular 5;Cerinta nr.5: Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 691 din O.U.G. nr. 34/2006? ?Formularul 6Precizari: completare Formular 6;Aceasta declaratie se va prezenta si de catre subcontractant, cat si de tertul sustinator, daca este cazul.Persoanele ce detin functii de decizie in autoritatea contractanta cu privire la organizarea, derularea si finalizarea prezentei proceduri de atribuire, respectiv toate persoanele care aproba/semneaza documente emise in legatura cu sau pentru procedura de atribuire, inclusiv persoanele care aproba bugetul aferent autoritatii contractante, necesar finantarii contractelor de achizitie publica ? ne referim la persoanele care aproba bugetul aferent achizitiei in cauza, sunt: p. Inspector Sef ? Cms. Sef de politie RAPOTAN ADRIANContabil Sef ? Insp.pr. de politie AGBAS LILIANASef Serviciu Logistic ? Cms. Sef de politie ZAICOVICI VICTOROfiter Comp. Marketing si achizitii ? Sinsp. de politie STANCIU CARLA VICTORIAMedic primar veterinar - Dr. DINU SORINCerinta nr.6: Certificate fiscale (in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?) din care sa rezulte indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele locale, precum si a contributiei pentru asigurarile sociale de stat (formulare-tip eliberate de autoritatile competente din tara in care candidatul/ofertantul este rezident)-Certificat de atestare fiscala, eliberat de Ministerul Economiei si Finantelor, Agentia Nationala de Administrare Fiscala;
-Certificat fiscal privind impozitele si taxele locale, in cazul persoanelor juridice, eliberat de Directia Impozite si taxe locale;Precizari: prezentarea certificatelor mentionate din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele;In situatia in care, din documentele solicitate reiese ca ofertantul are datorii, acesta va fi exclus de la procedura pentru atribuirea contractului de furnizare. Cerinta nr.1: Persoane juridice / fizice romane - Certificat constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului(original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?)Persoane juridice /fizice straine - Documente edificatoare prin care sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana fizica / juridica sau de atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile din tara in care ofertantul este rezident(documentele vor fi prezentate in original si traducere legalizata in limba romana sau copie legalizata in limba romana).Precizari: prezentarea certificatului mentionat din care sa rezulte ca ofertantul are in obiectul de activitate furnizarea produselor de natura celor ce fac obiectul achizitiei. Operatorul economic clasat pe primul loc va prezenta certificatul constatator in original sau copie legalizata inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Informatii generale si informatii privind cifra de afaceri pe ultimii 3 ani -Formularul 7. Nu sunt solicitate niveluri minime.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: BULETIN DE ANALIZA eliberat de Institutul de Igiena si Sanatate Publica Veterinara Bucuresti, Laboratorul Larex Bucuresti sau orice alt laborator abilitat si independent, in original sau copie legalizata sau copie certificata "conform cu originalul".Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
37.5
Descriere: Componenta financiara
Valoarea energetica a produsului exprimata ca ?energie metabolizabila? (kcal/100g)
15
Descriere: Componenta tehnica
Cantitatea de proteina bruta (exprimata procentual)
3.75
Descriere: Componenta tehnica
Produsul nu contine conservanti chimici
3.75
Descriere: Componenta tehnica
Produsul nu contine coloranti si arome artificiale
3.75
Descriere: Componenta tehnica
Sistemele de protectie, conform punctului 4.6) din caietul de sarcini
11.25
Descriere: Componenta tehnica
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 11.03.2013 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 10.05.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 26.02.2013 10:18
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer