Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - I.C.T.A.E.E. A CONSUMATORILOR DIN LOC. PRAPORGESCU, JUD. BRAILA


Detaliu pentru invitatia numarul 349071
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: S.C Filiala de Distributie a EnergieiElectrice - Electrica Distributie Muntenia Nord S.A.
Numar invitatie: 349071/25.06.2013
Denumire contract: I.C.T.A.E.E. A CONSUMATORILOR DIN LOC. PRAPORGESCU, JUD. BRAILA
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialS.C Filiala de Distributie a EnergieiElectrice - Electrica Distributie Muntenia Nord S.A.Cod fiscal: RO14506181, Adresa: STR. MARASESTI NR. 44, Ploiesti, Telefon: +40 244405305, Fax: +40 244405304 / +40 244405004
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: str. Marasesti nr. 44, Ploiesti, Romania, cod postal: 100024, telefon: +40 0244405306, fax: +40 0244405304, persoana de contact: S.C. F.D.E.E. ? Electrica Distributie Muntenia Nord? S.A. ? Registratura
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: SC FDEE ? Electrica Distributie Muntenia Nord? Ploiesti, mun. Ploiesti, str. Marasesti nr. 44, et.1 - sala de videoconferinta
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Electricitate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: I.C.T.A.E.E. A CONSUMATORILOR DIN LOC. PRAPORGESCU, JUD. BRAILA
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Realizarea investitiei consta in: -lucrari la posturi de transformare aeriene si in retele de 0, 4 kV aferente: inlocuirea cutiilor de distributie existente, verificarea prizelor de pamant existente si refacerea lor acolo unde este cazul-realizarea a doua posturi de transformare aeriene 20/ 04 kV-lucrari in reteaua de joasa tensiune: inlocuire conductoare neizolate cu conductoare torsadate, montare cutii de selectivitate, inlocuire stalpi deteriorati, montare descarcatoare cu ZnO de j.t., realizare prize de pamant noi-modernizarea bransamentelor electrice necorespunzatoare, monofazate si trifazate, montareFDCS 1-4, montare BMPT-uri, inlocuire stalpi intermediari de bransament din lemn deterioratiValoarea estimata a procedurii de achizitie este: 1.044.800 lei, din care valoarea estimata a contractului este 943.269 lei si valoarea cheltuielilor diverse si neprevazute de 101.531 lei reprezinta: 10, 76 % ( din valoarea estimata a contractului )
II.1.6) CPV: 45315500-3 - Instalatii de tensiune medie (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 1, 044, 800 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este de 11.790 lei;( 50% reducere a valorilor pentru criteriile legate de cifra de afaceri, garantia de participare si de garantia de buna executie, in conformitate cu art. 16 alin. 2 din Legea nr. 346/2004 pentru IMM ); Dovada calitatii de IMM se poate face prin depunerea declaratiei privind incadrarea in categoria IMM (cf. Anexa 1 din Legea nr. 346/2004) .In cazul asocierii se poate beneficia de prevederile Legii 346/2004 in cazul care se demonstreaza ca fiecare membru al asocierii trebuie sa se incadreza in categoria IMM-urilor.In conformitate cu OG 34/2006-art. 278.1- (1) autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare in raport cu valoarea estimata a contractului urmatoareasuma: 4.723, 26 lei? Formular F7Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare este de 120 zile incepand cu data limita de depunere a ofertelorGarantia de participare( care se prezinta in original) se constituie prin : - virament bancar- printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari (ex.scrisoare de garntie bancara de participare) ? Formular 4, - Prin exceptie, garantia de participare se poate constitui si prin depunerea unui ordin de plata sau a unei file cec, cu conditia confirmarii acestora de catre banca pana la data deschiderii ofertelor;Ofertele care nu sunt insotite de dovada constituirii garantiei pentru participare, in cuantumul, forma si avand perioada de valabilitate solicitate in documentatia de atribuire vor fi respinse in cadrul sedintei de deschidere a ofertelor.Garantia de participare trebuie sa fie irevocabila.? Cursul valutarla carese va face echivalenta leu/ valutaR va fi cursul BNR valabil la momentul publicarii invitatieide participare.
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie reprezinta 5 % din valoarea contractului lucrarii ( fara TVA ).- Cuantumul GBE, exprim. proc., este de 5 % din val. lucr. ( 50 % reducere, in conf.cu art.16 alin.2 din Lg. nr. 346/2004 pentru IMM ); Modalit. De constituire conform Art. 90 din HG 925/2006
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1-Declaratii privind eligibilitatea-Cerinte obligatorii: prezentarea formularelor: - Formular B 1 ?Declaratie privind eligibilitatea completat;
- Formular B12-Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute de art.181 din OG 34/ 2006, actualizat.Incadrarea in situatiile prevazute la art.180 si 181 din Ordonanta de urgenta nr.34/2006 ofera autoritatii contractante posibilitatea excluderii ofertantului din procedura aplicatapentru atribuirea contractului de achizitie publica.-Formula B 16-Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 691 .Mentionam urmatoarele persoane cu functii de decizie din cadrul FDEE EDMN privind organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire: ? Director General FDEE EDMN - Dr. Ing. Darius Dumitru Mesca? Director Directie Economica FDEE EDMN- Ec. Gabriela Blagoi? Director Directie Dezvoltare FDEE EDMN - Ing. Gabriel Gheorghe? Director Directie Distributie FDEE EDMN - Ing. Constantin Coman? Director Directie Tehnica 110 kV FDEE EDMN - Ing. Valentin Branescu? Director Directie Control, Reglementare si Comunicare FDEE EDMN - Ing. Ion Preda? Consilier juridic FDEE EDMN - Jr. Monica Borlovan? Sef Serv.Investitii FDEE EDMN - Ing. Nicolae Crineanu? Serv.Investitii FDEE EDMN - Ing. Mihaela Stoica? DirectorSDEE Braila - Ing. Stefan Radulescu? Sef. S.C.U.L.I. S.D.E.E. Braila - Ec. ing. Valentin Tudor- Formular tip - CERTIFICAT de participare la licitatie cu oferta independenta- completatCerinta nr. 2 - Declaratie privind indeplinirea obligatiilorCerinte obligatorii: - certificat ce atesta achitarea obligatiilor fata de bugetul national consolidat si bugetul asigurarilor sociale, emis de Agentia Nationala de Administrare fiscala, Directia Publica a Finantelor locale (cnf. precizari ANRMAP si Ord.509/2011-acestea trebuie sa prezinte situatia datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele )? in original sau copie legalizata.Se accepta si copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?- certificat ce atesta plata impozitelor si taxelor locale emis de Autoritatea Publica Locala. (cnf. precizari ANRMAP si Ord.509/2011-acestea trebuie sa prezinte situatia datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele )-(formulare-tip eliberate de autoritatile competente din tara in care ofertantul este rezident) - in original sau copie legalizata . Se accepta si copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?In cnf. CU ART.9 ALIN.1 ORD.509/2011-cerintele privind obligatiile de plata sunt considerate ca fiind indeplinite in masura in care operatorii economici prezinta inlesniri la plata de genul esalonarilor sau compensarilor aprobate de catre organele competente in domeniu. Cerinta nr. 1-Persoane juridice/ fizice romane-Cerinte obligatorii: - Certificat constatator, in original, copie legalizata, saucopie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul emis, de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul teritorial, din care sa rezulte ca domeniul/ domeniile de activitate al ofertantului corespunde obiectului procedurii. Informatiile cuprinse in certificatul constatator trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor.- Nota: ( cnf. precizari ANRMAP ) In cazul in care la deschiderea ofertelor ofertantul clasat ulteriorpe primul loc a prezentat Certificatul Constatator emis de ORC in copie conform cu originalul, acesta are obligativitatea ca pana la momentul comunicarii rezultatului procedurii, la solicitarea autoritatii contractante safie prezentat in original/copie legalizata.?Atestat ANRE/Autorizatii specifice lucrarilor ce urmeaza a se realiza in cadrul acestui contract ?valabil la data limita de depunere a ofertelor.Atestatul ANRE este solicitat conform Ordinului ANRE 24/2007-Regulamentul pentru atestarea operatorilor economici care proiecteaza, executa, verifica si exploateaza instalatii electrice din sistemul electroenergetic. Ofertantul castigator va avea obligatia reinnoirii acestor atestate daca acestea expira in perioada de executie a lucrarilor.?
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1-Informatii privind situatia economico-financiaraCerinte obligatorii: prezentarea si completarea formularelor: ? rezultatul exercitiilor financiare pe ultimii 3 ani: - Declaratie pe propria raspundere privind situatia Financiara;
-Agentul economic lasa la latitudinea operatorului economic documentele care vor fi prezentate in sustinerea indeplinirii cerintei de calificare.? declararea mediei cifrei globale de afaceri pe ultimii trei ani raportat la cursul mediu BNR al anului respectiv, care trebuie sa fie de cel putin: 1.886.538lei- Informatii generale;? lichiditate generala ( active circulante/datorii curente x 100 ) sa fie cel putin 100 %Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1-Informatii privindcapacitatea tehnicaCerinte obligatorii: prezentarea si completarea formularelor: -Declaratie privind lista principalelor lucrariexecutate si duse la bun sfarsit in ultimii 5 ani;
-Experienta similara privindfinalizarea a cel putin unui contract, dus la bun sfarsit in ultimii 5 (cinci) ani, de natura si complexitatea celor solicitate in prezenta procedura (certificari din care sa reiasa beneficiarii, valoarea, perioada si locul executiei lucrarilor precum si daca lucrarile au fost executate in conformitate cu no;rmele profesionale din domeniu si daca au fost duse la bun sfarsit) avand o valoare de min 943.269lei, in conformitate cu prevedeile art. 12 si 14 din Ordinul Presedintelui ANRMAP nr.509/ 14 sept. 2011.? Declaratie privind asigurarea ( se va preciza : in dotare proprie, prin contracte sau conventii de inchiriere etc. ) a acelor echipamente, utilaje, mijloace de transport, laboratoare, baze de productie, alte mijloace fixe si dotari care sunt considerate strict necesare pentru indeplinirea contractului integrat supus procedurii de achizitie;? Declaratie privind efectivele medii anuale ale personalului disponibil si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani ( insotita de CV pentru cadrele de conducere )-Coordonatorul de proiect, seful de santier vor prezenta dovezi privind calificarea in domeniu si experienta dobandita prin participarea la cel putin un proiect similar.- Responsabilul tehnic cu executia va fi atestat de MLPTL/MDRT sau MEF/ /MECMA, in conditiile legislatiei in vigoare functie de specificul lucrarii.- Obligatii contractuale in desfasurare fata de alti beneficiari/client, daca este cazul., Cerinta nr. 2-Informatii privind subcontractantii sau asociati-Contractantul va specifica : ? numele societatii subcontractante (daca este cazul)? partile din contract indeplinite de subcontractanti (daca este cazul)- Acordul de subcontractare se va prezenta la semnarea contractului.b) In cazul asocierii : ? Acord de asociere in vedereaparticiparii la procedura de achizitie;Pentru asociati se vor prezenta documente specifice partilor din contract ce urmeaza a se realiza in cadrul acestui contract, in conformitate cu prevederile Ordinul Presedintelui ANRMAP nr.509/ 14 sept. 2011;
- In cazul ofertei comune se solicita legalizarea asociatiei la incheierea contractului.c) In cazul sustinerii economice si financiare asa cum este prevazuta la art. 186 si 190 din OUG nr. 34/2006, operatorul economic va indeplini conditiile prevazute la art. 11.1 din HG nr. 925/2006 actualizata prin prezentarea unui angajament de sustinere din partea unui tert, pe toata durata de executie a contractului.Angajamentul ferm prezentat de ofertantul castigator face parte integranta din contractul de achizitie publica. Cerinta nr. 1- implementarea standardului ISO 9001 privind sistemul de management al calitatii implementat in cadrul firmei, emis de un organism acreditat, sau echivalent - in copie, Cerinta nr. 2-implementarea standarduluiISO 14001 privind implementarea standardelor de management al mediului, emis de un organism acreditat, sau echivalent, pentru activitatea ce face obiectul prezentei proceduri ? in copiePentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 16.07.2013 11:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 17.07.2013 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 17.01.2014
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 21.06.2013 09:15
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer