Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - II.1.1) Denumire contract: Servicii de studii de teren si proiectare


Detaliu pentru invitatia numarul 320551
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: ComunaDamienesti(consiliul local Damienesti)
Numar invitatie: 320551/21.02.2012
Denumire contract: II.1.1)Denumire contract: Servicii de studii de teren si proiectare
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialComunaDamienesti(consiliul local Damienesti)Cod fiscal: 4535848, Adresa: comuna Damienesti, judetul Bacau, Damienesti, Telefon: 0234\ 222502, Fax: 0234\ 222502
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: comuna Damienesti, judetul Bacau, Damienesti, Romania, cod postal: 607135, telefon: +40 0234222502, fax: +40 0234222870, persoana de contact: Ciobanu Puiu
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: sediul primariei DAMIENESTI
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: II.1.1)Denumire contract: Servicii de studii de teren si proiectare
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Servicii de studii de teren si proiectare in vederea realizarii proiectului Alimentare cu apa in satele Damienesti si Calugareni si, Canalizare si statie de epurare in satele Damienesti si Calugareni
II.1.6) CPV: 71322000-1 - Servicii de proiectare tehnica pentru constructia de lucrari publice (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 102, 700 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare este: lot IAlimentare cu apa=900, 00 lei+lot IICanalizare si statie de epurare= 1.100, 00 leiTotal = 2.000, 00 lei- Perioada de valabilitate a garantieicare trebuie sa fie cel putin egala cuperioada de valabilitate a ofertei este60 de zile.- Forma de constituire: -virament bancar in contul COMUNEIDAMIENESTI, cont IBAN RO67TREZ 0615006xxx000211, deschis la TREZORERIA BACAUsau un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de asigurari.-la casieria unitatiiModel scrisoare de garantie - Formular 11.IMM-urile beneficiaza de reducerea in cuantum de 50% a valorii garantiei de participare, in acest caz ofertantul trebuind sa depuna Declaratia ?modelFormularul IMMGarantia se restituie in conditiile legii
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie se constituie de catre ofertant, inainte de semnarea contractului de servicii, in cuantum de10 % din valoarea acestuia, fara TVAse constituie, in conformitate cu art. 90 din H.G. 925/2006 si se restituie de catre autoritatea contractanta conform art. 92, alin. (1) din H.G. 925/2006.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: I.ELIGIBILITATENeincadrarea in situatia prevazuta laart.180 din OUG 34/2006SolicitatXDeclaratie privind eligibilitatea(Formularul 12A din Sectiunea III - Formulare), semnata si stampilata de reprezentantul legal al ofertantuluiIn cazul prezentarii unor oferte comune prin asociere, Declaratia privind eligibilitatea va fi completata si prezentata de fiecare asociat. Asociatii vor prezenta aceleasi documente.II.SITUATIA PERSONALANeincadrarea in situatiile prevazute laart. 181 din OUG 34/2006SolicitatX1. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute in art.181 din OUG nr. 34/2006(F 12B )2. Certificat de atestare fiscala care sa ateste plata obligatiilor fata de bugetul de stat din care sa reiasa lipsa obligatiilor de plata scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele, 3. Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale privind plata obligatiilor fata de bugetul local din care sa reiasa lipsa obligatiilor de plata scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele, 4. Certificat privind plata contributiei la asigurarile socialedin care sa reiasa lipsa obligatiilor de plata scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.III.Declararea calitatii de participant la proceduraSolicitatXDeclaratie privind calitatea de participant la procedura (F 12C ).In cazul prezentarii unor oferte comune prin asociere, respectiv subcontractare, se solicita prezentarea acestui formular de catre fiecare asociat / subcontractant implicat in oferta.¦ In cazul in care exista subcontractanti, se solicita prezentarea Declaratiei de subcontractare (F D) si anexa la F D ? Acord de subcontractare¦In cazul prezentarii unor oferte comune, de catre mai multi operatori economici, prin asociere, se solicta completarea Acordului de asociere (F 15)IV.Certificarea participarii laprocedura cu oferta independentaSolicitatXCerinta obligatorie: Completarea, semnarea si prezentarea Declaratiei ?Certificat de participare la licitatii cu oferta independenta? (F 2 )V.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG nr.34/2006SolicitatxCerinta obligatorie : Declaratie pe proprie raspundere (F 12D ).Personalul din cadrul autoritatii contractante ce detine functii de decizie in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire este format din : Ciobanu Puiu-primarCadar Gheorghe-viceprimarRaileanu Vasilica Catalin-sef serviciu. Documentele care dovedesc indeplinirea cerintelor vor fi prezentate de ofertantul individual si pentru fiecare dintre operatorii economici, in cazul unei asocieri.Orice document solicitat trebuie sa fie valabil in momentul depunerii ofertei si va fi prezentat in original, copie legalizata sau copie conform cu originalul.Documentele emise in alta limba decat romana trebuie sa fie insotite de traducere autorizata in limba romana.Documentele pentru care nu este prevazuta o perioada de valabilitate stabilita prin lege trebuie sa fi fost emise cu cel mult 30 de zile inainte de data depunerii ofertei.Pentru documente care se elibereaza o data pe an in tara de origine a operatorului economic si depasesc perioada de valabilitate de 30 de zile solicitata, se va accepta o declaratie pe propria raspundere din partea ofertantului.Toate documentele vor avea mentionat in clar numele intreg al semnatarului.In cazul in care persoana care semneaza declaratiile/formularele solicitate nu este reprezentantul legal al operatorului economic, se va atasa o imputernicire pentru aceasta.1)Persoane juridice / fizice romaneDovedirea formei de inregistrare ca persoana fizica sau juridica si atestarea din punct de vedere profesional, in conf. cu prevederile legale in vigoare in RomaniaSolicitatXCertificat constatator eliberat de Ministerul Justitiei - Oficiul Registrului Comertului (sau echivalent, pentru persoane juridice straine), 2) Persoane juridice / fizice straineDovedirea formei de inregistrare ca persoana fizica sau juridica si atestarea din punct de vedere profesional, in conf. cu prevederile legale in vigoare in tara in care operatorul economic este stabilitSolicitat X1. Documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care operatorul economic este rezident.2. Documente emise in conformitate cu prevederile legale din tara in care candidatul este rezident, din care sa rezulte: -denumirea completa a operatorului economic, - sediul social, - persoane imputernicite/administratori, - sedii secundare, puncte de lucru, filiale, sucursale, subunitati, -domeniul principal de activitate, -domenii de activitate secundare.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Informatii privind cifra de afaceri si capacitatea economico financiareCifra medie de afaceri a ofertantului (individual sau asociere de operatori economici) pentru ultimii trei ani financiari (2009, 2010, 2011).Nivelul minim impus al cifrei de afaceri pe ultimii 3 (trei) ani calendaristici (2009 ? 2010 ? 2011) este: - pentru lot 1:90.000 lei- pentru lot 2:110.000 lei, Pragrul trebuie realizat cumulativ in cazul asocierilor sau integral in cazul unui singur ofertantSolicitatX
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: 1) Informatii privind experienta generalaLista principalelor servicii executate inultimii 3 aniSolicitatX, 2) Informatii privind experienta similaraO lista a principalelor servicii prestate ininultimii 3 ani, care sa contina valori, perioade de prestare, beneficiari, indiferenta daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privatiExperienta similara ca operator economic in proiectarea : # cel putin un proiect de alimentare cu apa, de natura si complexitatea similara in valoare min.de 45000 lei# cel putin un proiect de canalizare si statie de epurare, de natura si complexitatea similara cu, in valoare min de 55000 leiSolicitatX, 3)Declaratii privind programele de calcul, licentele, echipamentele tehnice si dotari operatorului economic pentru indeplinirea contractului.SolicitatX, 4)Informatii privind personalul tehnic de specialitate de asigurarea calitatii si a securitatii si sanatatii in munca.Declaratie referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani (2009 - 2011): Personalul de conducereva prezenta doc privind: - studii- pregatirea profesionala- calificarea si atestarea profesionala- experienta in muncaActe personalSe vor atasa: --CV?uri, (Anexa1 Form.F)--Copii dupa : diplome de studii, contracte de munca, certificate/ diplome de absolvire a cursurilor privind calitatea , respectivsecuritatea si sanatatea munciiSe vor prezenta in acest sens, pentru fiecare dintre specialistii propusi inindeplinirea contractului CV-urile.SolicitatX 1.)Informatii privind standardele de asigurare a calitatiiCertificat SR EN ISO 9001/2008 sau echivalent, a sistemului de management al calitatii pentru proiectarea de lucrari edilitare si hidrotehnice implementat la nivelul organizatiei ofertantului, valabil , in copie conf. cu originalul.iiSolicitatX, 2.)Informatii privind standardele de protectiaCertificat SR EN ISO 14001/2005 sau echivalent, pentru a sistemului de management de mediu pentru proiectarea de lucrari edilitare si hidrotehnice, implementat la nivelul organizatiei ofertantului, valabil, in copie conf. cu originalul. mediuluiSolicitatX
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
65
Descriere: Componenta financiara: a) pentru cel mai scazut dintre preturile ofertelor se acorda punctajul maxim alocat factorului de evaluare, respectiv 65 puncte ; b) pentru alt pret decit cel prevazut la lit. a punctajul se acorda astfel : Pof = ( Pof.min / Pn ) x punctajul maxim alocat
Termen de executie
35
Descriere: a) pentru cea mai mica durata de executie dintre ofertele prezentate se acorda punctajul maxim alocat factorului de evaluare, respectiv 35 puncte , .Durata minima realista stabilita de Autoritatea Contractanta este de 15 zile.Ofertele care contin durate mai mici nu vor fi punctate suplimentar. Durata maxima de executie admisa 2 luni(pct.II.1.4).Ofertele cu o durata mai mare de executie vor fi considerate neconforme. b)pentru alta durata de executie decit cea prevazutala lit. a punctajul se acorda astfel : Pex = ( Tex.min / Tn ) x punctajul maxim alocat
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 05.03.2012 12:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 05.03.2012 13:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 21.02.2012 07:54
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer