Achizitie publica - II.1.1. Denumire contract: furnizare fructe ? mere pentru elevii din clasele I-VIII din invatamantul de stat si privat autorizat/acreditat din Judetul Sibiu in anul scolar 2011-2012
Detaliu pentru invitatia numarul 321034
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 321034/01.03.2012
Denumire contract: II.1.1. Denumire contract: furnizare fructe ? mere pentru elevii din clasele I-VIII din invatamantul de stat si privat autorizat/acreditat din Judetul Sibiu in anul scolar 2011-2012
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialJUDETUL SIBIUCod fiscal: 4406223, Adresa: str. GENERAL MAGHERU Nr. 14, Sibiu, Telefon: 0269-217733-127 sau 130, Fax: 0269-218159
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: str. GENERAL MAGHERU Nr. 14, Sibiu, Romania, cod postal: 550185, telefon: +40 269217733-190/191, fax: +40 269218159, persoana de contact: Prie Luminita
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: II.1.1. Denumire contract: furnizare fructe ? mere pentru elevii din clasele I-VIII din invatamantul de stat si privat autorizat/acreditat din Judetul Sibiu in anul scolar 2011-2012
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Furnizare fructe ? mere pentru elevii din clasele I-VIII din invatamantul de stat si privat autorizat/acreditat din Judetul Sibiu in anul scolar 2011-2012
II.1.6) CPV: 03222321-9 - Mere (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 481, 241 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Va fi in cuantum de 8.000 lei, constituita prin virament bancar (in contul autoritatii contractanta RO38TREZ5765006XXX00231 deschis la Trezoreria Sibiu), sau instrument de garantare emis in conditiile legii. Perioada de valabilitate a garantiei de participare va fi cel putin egala cu perioada minima de valabilitate a ofertei, respectiv 90 de zile de la data deschiderii oferteeor. Instrumentul de garantare trebuie sa prevada ca plata garantiei se va executa neconditionat, respectiv la prima cerere a beneficiarului, pe baza declaratiei acestuia cu privire la culpa persoanei garantate. In cazul respingerii de catre CNSC a contestatiei formulate, autoritatea contractanta va retine din cuantumul garantiei de participare conform art. 278^1, alin. 1 lit. b din O.U.G. nr. 34/2006, actualizata suma de 4.261, 24 lei.
Garantie de buna executie
Se va constitui in cuantum de 10% din valoarea contractului, fara TVA, integral printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari care devine anexa la contract sau partial prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale, cu aplicarea prev. art. 90(3) din HG 925/2006, actualizata. In cazul in care garantia de buna executie se constituie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, instrumentul de garantare trebuie sa prevada ca plata garantiei se va executa neconditionat, respectiv la prima cerere a beneficiarului, pe baza declaratiei acestuia cu privire la culpa persoanei garantate. Garantia de buna executie se va restitui de catre autoritatea contractanta, conform art. 92, alin. 4 din H.G. nr. 925/2006, actualizata.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie privind calitatea de participant la procedura ? Formular nr. 1;Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta ? Formular nr. 1.1;Certificat de participare cu oferta independenta, conform Ordinului nr.314/2010;Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in prevederile art.69^1Lista persoanelor cu functie de decizie: 1. Bottesch Martin -Presedinte CJS2. Iordan Nicola ?Secretarul judetului3. Ioan Banciu ? Vicepresedinte CJS4. Constantin Sovaiala ?Vicepresedinte CJS5. Iosif Moldovan ? Administrator public CJS6. Claudiu Stupar ? Compartiment Invatamant7. Madalina Butiuc-Compartiment Achizitii Publice8. Radu Ganea - Compartiment Achizitii Publice9. Luminita Prie - Compartiment Achizitii PubliceDeclaratia privind eligibilitatea ? Formular nr. 3;Declaratia privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG nr.34/2006 ? Formular nr. 4;Certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor si taxelor locale, alte venituri ale bugetului local.Certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale la bugetul consolidatNota: Certificatul de atestare fiscala/Certificatul privind plata impozitelor si taxelor locale trebuie sa prezinte situatia obligatiilor scadente inluna anterioara celei in care se depun ofertele.Dovada achitarii taxelor se face prin prezentarea formularelor tip emise de organismele competente privind indeplinirea obligatiilor de plata.Ofertele depuse de operatorii economici care figureaza cu datorii neachitate catre bugetul de stat sau bugetul local (cu luarea in considerare a scadentei de plata a acestora), vor fi descalificate/respinse.Certificatele se vor prezenta in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea cf. cu originalul, pentru persoanele juridiceromane, respectiv original sau copie cf. cu originalul si traducere legalizata in limba romana, in cazul persoanelor juridice straineIn cazul unei asocieri certificatele vor fi prezentate de fiecare asociat.Cerinta obligatorie: In cazul in care ofertantii participanti la procedura invoca sustinerea economica/financiara si tehnico-profesionala asa cum este prevazuta laart. 186 si 190 din O.U.G. nr. 34/2006, actualizata tertul sustinator trebuie sa indeplineasca conditiile cuprinse la art. 111 din H.G. nr.925/2006 modificata.De asemenea tertul sustinator (cf art. 13, 19, 20 din Legea nr. 279/2011) va face dovada neincadrarii in situatiile prevazute la art. 691, 180 si181 lit. a), c1) si d) din OUG nr. 34/2006.Cerinta obligatorie: In cazul in care ofertantii participanti la procedura subcontracteaza anumite parti din contract, vor fi aplicabile prevederile art. 45 din OUG34/2006, actualizata, coroborat cu art. 11, alin. 7 din HG 925/2006, actualizata potrivit caruia: ?autoritatea contractanta nu are dreptul de aimpune indeplinirea unor criterii de calificare pentru eventualii subcontractanti, dar resursele materiale si umane ale subcontractantilordeclarati se iau in considerare pentru partea lor de implicare in contractul care urmeaza sa fie indeplinit, daca sunt prezentate documenterelevante in acest sens?.Capacitatea tehnica si profesionala va fi evaluata in functie de modul in care vor fi folosite resursele tehnice si umane de care dispunimpreuna, contractantul si subcontractantul acestuia conform contractelor de subcontractare si prevederilor documentatiei de atribuire.Subcontactatul trebuie sa faca dovada neincadrarii in prevederile art. 691 din OUG nr. 34/2006 (cf art. 13 din Legea nr. 279/2011). Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului -(certificatul constatator va fi emis cu cel putin 30 de zile inainte de data limita de depunere a ofertelor) va cuprinde inclusiv activitatea autorizata? in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea cf. cu originalul.In cazul unei asocieri certificatul va fi prezentat de fiecare asociat.Ofertantului clasat pe primul loc i se va solicita, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, pentru conformitate documentul emis de ORC in original sau copie legalizata.Ofertantii straini participanti la procedura trebuie sa fie legal inregistrati si trebuie sa desfasoare activitatea economica corespunzatoare sau echivalentul acesteia raportat la tara in care isidesfasoara activitatea.Mod de dovedire: Se vor atasa copii dupa original si traducere certificata in limba romana de un traducator autorizat si legalizate, dupa documentele care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, emise de autoritatile competente din tara in care isi are sediul ofertantul.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cifra de afaceri medie anuala pe ultimii trei ani de activitate (2008/2010 sau 2009/2011) va fi minim 500.000 lei.Pentru persoanele juridice straine cifra de afaceri se va exprima: -cf. cursului mediu BNR in anul 2008, 1 euro= 3, 6827 ron -cf. cursului mediuBNR in anul 2009, 1 euro= 4, 2373 ron -cf. cursului mediu BNR in anul 2010, 1 euro= 4, 2099 ron, 1 euro=4, 2379 ron pt. anul 2011
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: 1. Ofertantul trebuie sa faca dovada furnizarii in ultimii 3 ani de activitate a cel mult 3 contracte de natura similara( vanzare, distributie fructe), a caror valoare cumulata sa fie de cel putin 300.000 lei, fara TVA.Pentru persoanele juridice straine cifra de afaceri se va exprima: -cursului mediuBNR in anul 2009, 1 euro= 4, 2373 ron, in anul 2010, 1 euro= 4, 2099 ron, 1 euro=4, 2379 ron pt. anul 2011.2. Participantii la procedura vor trebui sa dispuna de utilajele, instalatiile siechipamentele tehnice necesare pentru indeplinirea contractului.Se va completa si prezenta Formularul - Decl.priv.utilajele si echip.tehnice de care dispune operatorul economicpentru indeplinirea corespunzatoare a contractului- in original. Declaratie privind mijloacele de transport de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare acontractului autorizatie sanitara pe fiecare mijloc de transport, valabila, eliberata deAutoritatea de Sanatate Publica Judeteana sau doc
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: www.e-licitatie.ro
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 14.03.2012 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 30.04.2012
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 29.02.2012 08:40