Achizitie publica - Iinchiriere utilaje de terasament cu operator
Detaliu pentru invitatia numarul 320087
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 320087/10.02.2012
Denumire contract: Iinchiriere utilaje de terasament cu operator
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA ULMA (Primaria comunei Ulma)Cod fiscal: 4327065, Adresa: localitatea Nisipitu, comuna Ulma, judetul Suceava, Ulma, Telefon: 0230/574.942, Fax: 0230/574.942
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Localitatea Nisipitu, comuna Ulma, judetul Suceava, Ulma, Romania, cod postal: 727555, telefon: +40 230574942, fax: +40 230574942, persoana de contact: CRISTINA IHNATIUC
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Localitatea Nisipitu, comuna Ulma, judetul Suceava, Ulma, Romania, cod postal: 727555,
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Iinchiriere utilaje de terasament cu operator
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 46
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: Inchiriere utilaje de terasamente cu operator pentru lucrari de intretinere drumuri, amenajari cai de acces si interventii in caz de necesitate.Functie de necesitatile de interventie se vor semna contracte subsecvente pentru cantitatile de servicii impuse de tipul si complexitatea interventiei la preturile unitare din oferta. Autoritatea contractanta se obliga sa achizitioneze cel putin cantitatile minime.
II.1.6) CPV: 45520000-8 - Inchiriere de echipament de terasament cu operator (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 509, 760 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantie de participare = 10.000 Lei se va constitui in favoarea autoritatii contractante avand o valabilitate de 90 zile de la data limita de depunere a ofertei indicata in invitatia de participare sub una din urmatoarele forme: 1. Scrisoare de garantie pentru participare la licitatie emisa de o societate bancara sau de asigurari;2. Ordin de plata in contul achizitorului avand IBAN RO 73TREZ 5955006XXX001333 deschis la Trezoreria Municipiului Radauti .3. Depunere de Numerar, la casieria autoritatii contractante.Garantia de participare se retine, in totalitate sau partial, de autoritatea contractanta atunci cand ofertantul se afla in urmatoarele situatii: a) revoca oferta in perioada de valabilitate a acesteia;b) fiind declarat castigatorul procedurii, refuza sa semneze acordul cadru si primul contract subsecvent in termenul stabilit;c) oferantul castigator nu constituie garantia de buna executie pentru primul contract subsecventd) ofertantul se afla in situatia prevazuta de Art. 2781 din OUG 34/2006
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie se va constitui pentru fiecare contract subsecventin suma echivalenta cu 10% din valoarea contractului fara TVA.Mod de constituire: retineri succesive din plata facturilor astfel ofertantul are obligatia de a deschide un cont la Trezorerie, conform cu prevederile HG 1045/2011, in care va varsa 0, 5% din valoarea contractului in termen de maxim 14 zile de la semnarea contractului.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Declaratie privind eligibilitatea. - Completare Formular nr. 72. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006 - Completare Formular nr. 83. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute de Art.691 din OUG 34/2006 actualizata - Completare Formular nr. 5 Persoanele din cadrul autoritatii contractante fata de care se va raporta ofertantul la intocmirea acestui document sunt: Ihnatiuc Mircea - Primar, Breana Vlad - Contabil, Sturza Vasile - Responsabil achizitie, Cega Gheorghe, Lucan Dan.4. Certificat de participare la procedura cu oferta independenta conform cu Ordinul ANRMAP Nr. 314/2010 ? Completare Formular 15A Dovada inregistrarii ofertantuluia)Persoane juridice/fizice romaneCerinte obligatorii: - Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertuluicare sa contina informatii de identificare ale firmei, domeniul de activitate.Documentul trebuie sa confirme ca ofertantul are obiect de activitate principala sau activitate secundara autorizata similara cu obiectul procedurii.b)Persoane juridice /fizice straineCerinta obligatorie: Documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional.Documente solicitate: -documente care sa confirme ca ofertantul are obiect de activitate principal si/sau secundar corespunzator exercitarii activitatii profesionale in vederea indeplinirii contractuluiDocumentele trebuie sa fie valabile la data deschiderii ofertelor si vor fi insotite detraducerea autorizata a acestora in limba romana.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Fisa de informatii generale , declaratie privind cifra de afaceri pe ultimii 3 ani., Bilantul contabil la 31.12.2010 vizat de Administratia Finantelor Publice.Bilantul contabil la 31.12.2011 sau Balanta de verificare la 31.12.2011
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Declaratie privind dotarile specifice, utilajele, echipamentul tehnic, mijloacele de transport pe care ofertantul se angajeaza sa le utilizeze pentru indeplinirea contractului., Declaratie privind efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere, personalul ce contribuie la realizarea contractului ? Formular nr. 13.Cerinta minima - cel putin 1 operator pentru fiecare utilaj., Informatii privind subcontractantii
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: descarcare de pe SEAP - www.e-licitatie.ro
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 24.02.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 24.02.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 08.02.2012 15:23