Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - IIZOLAREA ANTICOROZIVA A MATERIALULUI TUBULAR


Detaliu pentru invitatia numarul 334643
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: Societatea Nationala de Gaze Naturale Romgaz S.A.
Numar invitatie: 334643/31.08.2012
Denumire contract: IIZOLAREA ANTICOROZIVA A MATERIALULUI TUBULAR
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSocietatea Nationala de Gaze Naturale Romgaz S.A.Cod fiscal: R 14056826, Adresa: P-ta C.I.MOTAS NR.4, Medias, Telefon: 0269201020, Fax: 0269846901
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: str.Garii, nr.5, Medias, Romania, cod postal: 551010, telefon: +40 269201069, persoana de contact: Birou Registratura
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: str.Garii, nr.5, Medias, Sediul autoritatii contractante, telefon: +40 269201240,
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Prospectare ?i extragere a gazului ?i petrolului
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: IIZOLAREA ANTICOROZIVA A MATERIALULUI TUBULAR
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Materialul tubular izolat este necesar pt. lucrari de reparatie si pt. legarea sondelor la punerea lor in productie.
II.1.6) CPV: 76110000-7 - Servicii privind extractia gazelor (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 151, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
1. Cuantumul garantiei pentru participare: 3.000Perioada de valabilitate a GP: 90 zile de la data depunerii ofertelor2. Modul de constituire a GP: Garantia de participarese va prezenta in sedinta de deschidere, in original, va fi exprimata in lei si poate fi constituita in urmatoarele forme: a)Scrisoare de garantie bancara in favoarea autoritatii contractante (conform FORMULAR 5) sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori o societate de asigurari. Scrisorile de garantie bancara vor fi elaborate de regula de o banca din Romania sau, dupa caz, de o banca din strainatate, de preferinta cu corespondent in Romania.b) OP vizat de banca in contul autoritatii contractanteRO82 RNCB 0231 0154 6634 0001 deschis la BCR MediasOfertele care nu sunt insotite de dovada constituirii GP vor fi respinse. Documentul care atesta constituirea GP (in copie) va fi anexat exterior plicului care contine oferta si va fi inregistrat la registratura odata cu acesta. In cazul in care ofertantul constituite GP in cuantum de 50% din valoarea GP prevazuta in documentatia de atribuire, acesta va anexa alaturi de documentul care atesta constituirea GP (in copie) si declaratia privind incadrarea in categoria intreprinderilor mici si mijlocii, exterior plicului care contine oferta. Neprezentarea declaratiei de IMM impreuna cu garantia redusa de 50% duce la respingerea ofertei.In interiorul plicului mare netransparent va fi pusa dovada in original, daca este scrisoare de garantie bancara.3. Cuantumul ce se va retine in conditiile art.2781din OUG 34/2006 este de :1.510Retinerea garantiei de participare se va face in conformitate cu prevederile legale in domeniul achizitiilor publice.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Declaratie privind eligibilitatea - Se va completa FORMULARUL 12. Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. 34/2006, completata cu O.U.G. 76/2010 - se va completa FORMULARUL 1A3. Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta (cf. Ordin ANRMAP Nr. 314/2010) -se va completa FORMULARUL 1B4. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 (evitarea conflictului de interese) din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare va completa FORMULARUL 1CPersoane cu functie de decizie din cadrul institutiei implicati in procedura de achizitie :1. Corin Cindrea ? director general SNGN ROMGAZ SA; 2.Costel Totan ? director Sucursala Medias ; 3. Mihai Man ? director tehnic ? presedinte comisie de evaluare ; 4. Dorian Bacila ? sef serv.Mecano-Energetic; 5.Ovidiu Muresan ? sef Birou Contracte; 6.Simona Popa ? sef Birou Juridic .5.Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor de stat, inclusiv cele locale precum si a contributiei pentru asigurarile sociale de stat si de asigurarede accidente de munca si boli profesionale ( in corfomitate cu H.G. 144/2008) care sa ateste ca firma ofertanta nu se inregistreaza cu datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Certificatele constatatoare se pot prezenta in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiune conform cu originalul.Pentru operatorii economici inregistrati ca I.M.M.-uriDeclaratie pepropria raspundere completata conform Anexei 1 din O.G. 27/26.01.2006 privind modificarea si completare Legii 346/2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii.Ofertantii incadrati ca I.M.M-uri beneficiaza de reduceri cu 50% pentru criteriile legate de cifra de afaceri si garantiile cerute.In cazul asocierii mai multor operatori economici, cerinta privind eligibilitatea trebuie sa fie indeplinita de fiecare asociat in parte. Fiecare asociat este obligat sa prezinte certificatele constatatoare. Cerinta nr. 1a)Certificat constatator, eliberat de Oficiul Registrului Comertului, in original sau copie lizibila conforma cu originalul, emis cu maximum 30 zile inainte de data depunerii ofertelor, din care sa reiasa ca ofertantul are ca obiect de activitate principal sau secundar prestarea de serviciisolicitate prin prezenta documentatie de atribuire.b)Document edificator considerat necesar pentru dovedirea apartenentei la categoria impusa de indeplinirea contractului.Persoane juridice/fizice straine: Documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional;Documentele solicitate se pot prezenta in original, copie legalizata sau copie lizibila conform cu originalul.Ofertantul clasat pe primul loc , inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, va prezenta pentru conformitate certificatul constatator in original sau copie legalizata in cazul in care a prezentat acest document in copie conform cu originalul.In cazul asocierii mai multor operatori economici, cerinta privind certificarea ORC trebuie sa fie indeplinita de fiecare asociat in parte.Cerinta nr.2Pentru operatorii ec. inregistrati ca I.M.M.-uri: Declaratie pe propria raspundere completata conform Anexei 1 din O.G. 27/26.01.2006 privind modificarea si completarea Legii 346 /2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii.Ofertantii incadrati ca IMM beneficiaza de reduceri cu 50% pentru criteriile legate de cifra de afaceri si garantiile cerute
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Fisa de informatii generale, care va contine toate informatiile despre ofertant.Ofertantii au obligatia sa prezinte fisa de informatii generale care va contine toate informatiile despre firma (denumire, cod fiscal, adresa, tel/fax, inclusiv contul societatii si banca la care este deschis).Precizari: a. In cazul depunerii unei oferte in asociere, fiecare asociat are obligatia de a prezenta fisa de informatii.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Se va prezenta o lista cuprincipalele prestari de serviciiefectuate in ultimii 3 ani. Lista va contine valori, perioade de prestare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati. Prestarile de servicii se confirma prin prezentarea de copii dupa cel putin un document/parti relevante din contract/proces verbal de receptie emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul privat beneficiar. Precizari: a. Experienta similara nu poate fi prezentat in favoarea ofertantului de eventualii bcontractanti;b. In cazul depunerii unei oferte in asociere, unul din membrii asocierii, trebuie sa demonstreze in totalitate indeplinirea cerintei.c. In cazul depunerii unei oferte individuale/comune sustinuta tehnico-profesional de catre tert/terti sustinatori, cerinta privind experienta similara solicitata va fi indeplinita in intregime de catre un singur sustinator., Informatii privind subcontractantii-DACA ESTE CAZUL.Pentru subcontractanti trebuie sa se prezinte si declaratiape proprie raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din O.U.G. 34/2006, mai sus mentionata.La incheierea contractului, in cazul in care parti din contract de achizitie publica urmeaza sa se indeplineasca de unul sau mai multi subcontractanti, se solicita, prezentarea contractelor incheiate intre viitorul contractant si subcontractantii nominalizati in oferta. Contractele prezentate trebuie sa fie in concordanta cuoferta si se vor constitui in anexe la contractul de achizitie publica. Pe parcursul derularii contractului, contractantul nu are dreptul de a inlocui subcontractantii nominalizati in oferta fara acceptul autoritatii contractante, iar eventuala inlocuire a acestora nu trebuie sa conduca la modificarea propunerii tehnice sau financiare initiale., Inf. privind asocierea - DACA ESTE CAZULMai multi op. ec.au dreptul de a se asocia cu scopul de a depune oferta comuna. In acest caz se va prezenta obligatoriu un acord de asociere in care se va mentiona faptul ca toti asoci.isi asuma raspunderea solidara pentru indeplinirea viitorului contr.de achizitie publ, ca liderul asoc.este imputernicit sa se oblige si sa primeasca instructiuni in numele tuturor asoc.si este raspunzator in nume propriu si in numele Asoc.pt indeplinirea contr.Intelegerea trebuie sa stipuleze, de asemenea ca toti asoc.din Asoc.sunt obligati sa ramana in Asoc.pe intreaga durata a contr.Sit. Ec.-fina. si Capacit.tehn.si prof.se considera in ansamblu numai in cazul unei asoc. Exceptie fac urmat. criterii de calif.si selectie care trebuie indeplinite de fiecare asoc.in parteSectiunea III.2.1.a) Sit. personala a candi/ofertantului-Sect.III.2.1.b)?Cap.de exercitare a activitatii prof.In acest caz prezentarea doc. este oblig. pt fiecare membru al asoc. in parte, Informatii privind angajamentul ferm - In cazul in careofertantul isi demonstreaza capacit. teh. si profes. invocand sustinerea unei alte pers., atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea unui angajament ferm al pers.respective, incheiat in forma autentica, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitia ofert. resursele teh. si prof. invocate.Persoana care asigura sustinerea teh.si prof.nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, avand obligatia de a prezenta: - declaratia pe proprie raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 180 din OUG 34/2006 - declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea inprevederile art. 181 din OUG 34/2006 lit. a, c^1 si d.- declaratia pe proprie raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG 34/2006
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Documentatia de atribuire este atasata invitatiei de participare. Informatii suplimentare la telefon: + 40 269201240
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 17.09.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 17.09.2012 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 30.08.2012 12:26
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer