Achizitie publica - Iluminat nocturn baza sportiva in comuna Carcea, jud.Dolj
Detaliu pentru invitatia numarul 356410
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 356410/10.12.2013
Denumire contract: Iluminat nocturn baza sportiva in comuna Carcea, jud.Dolj
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA CARCEA (CONSILIUL LOCAL CARCEA)Cod fiscal: 16346370, Adresa: DOLJ, CARCEA, STR.AEROPORTULUI, NR.45, Craiova, Telefon: 0720531466, Fax: 0251458121
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: DOLJ, CARCEA, STR.AEROPORTULUI, NR.45, Craiova, Romania, cod postal: 200330, telefon: +40 720531466, fax: +40 251458121, persoana de contact: EMILIAN TISMANARU
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: La sediul autoritatii contractante / Primaria Comunei Carcea, jud.Dolj, str.Aeroportului nr.45
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Iluminat nocturn baza sportiva in comuna Carcea, jud.Dolj
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Iluminat nocturn baza sportiva in comuna Carcea, jud.DoljValoarea estimata a contractului este de 634.028lei fara TVA iar valoarea aferenta procentului de diverse si neprevazute este de62.775lei fara TVA.Valoare aferenta procentului de diverse si neprevazute astfel cum a fost stabilit in devizul general este62.775 leiadica: 10% dinvaloareaC+M .Lucrarile constau, in principal, in executarea ?Instalatiilor electrice de nocturna la stadioanele de fotbal si tenis de camp? din comuna Carcea, judetul Dolj. Proiectul cuprinde urmatoarele capitole: 2.1.Alimentarea cu energie electrice si distributia acesteia in cadrul obiectivelor de mai sus.2.2.Instalatiile electrice de iluminat normal si nocturna teren de fotbal si de tenis de camp.2.3.Instalatiile electrice de legare la pamant pentru I.E. si I.P.T.2.4.Instalatiile electrice de protectie impotriva descarcarilor atmosferice (trasnete-I.P.T.)2.5.Masuri de protectie impotriva electrocutarilor PSI si siguranta constructiilor.
II.1.6) CPV: 45310000-3 - Lucrari de instalatii electrice (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 696, 803 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Ofertantul va constitui o garantie pentru participare in cuantum de 10.000 lei.Per.de valab. a garantiei pt. participare: 90 zile de la data limita stabilita pt. primirea ofertelor.?Modalitatea de constituire: prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o soc.bancara ori de o soc.de asigurari, care se prezinta in original. In sit. in care garantia se constituie prin virament bancar, suma constituita drept garantie departicipare se va vira in contul: RO94TREZ2915006XXX012140 cod de inregistrare fiscala 16346370 deschis la Trezoreria Craiova.?Retinerea garantiei de participare: in cond.prev.de art.87, alin. 1 din HG 925/2006 si in cond.art.278^1 din OUG 34/2006. In cazul incadrarii in situatiile prevazute de art.278^1 din OUG 34/2006, suma care va fi retinuta este: 4.414, 02 lei.Restituirea .gar.de participare se face in conf.cu art.88 din HG 925/2006.Ofertele care nu sunt insotite de dovada constit.gar.pt. participare in cuantumul si forma solicitate vor fi respinse la deschidere.In cazul ofertantilor din categoria IMM (facand dovada in acest sens prin prezentarea documentelor prevazute in Legea nr. 346/2004) gar.de particip.se constit.in proportie de 50% din cuantumul precizat.Ofertantul va prezenta in momentul deschiderii ofertei si declaratia privind incadrarea in categoria IMM-urilor.Dovada incadrarii in categoria IMM-urilor se va prezenta obligatoriu in exteriorul plicului.In cazul depunerii de oferte in asociere, garantia de participare trebuie constituita in numele asocierii si sa mentioneze ca acopera in mod solidar toti membrii grupului de operatori economici.Garantia de participare emisa in alta limba decat romana va fi prezentata in original si va fi insotita de traducerea autorizata in limba romana.Pt. plata in valuta se va lua in calcul valoarea leu/alta valuta aBNR din data publicariiinvitatiei de participare.(Formular nr.1)
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie este de 10% din valoarea fara TVA a contractului fara TVA si se constituie conform art. 90 din HG 925/2006 printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract.Garantia de buna executie se poate constitui si prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale. Contractantul are obligatia de a deschide la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia un cont de disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante. Suma initiala care se depune de catre contractant in contul de disponibil astfel deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului. Pe parcursul indeplinirii contractului, autoritatea contractanta urmeaza sa alimenteze acest cont de disponibil prin retineri succesive din sumele datorate si cuvenite contractantului pana la concurenta sumei stabilite drept garantie de buna executie in documentatia de atribuire.In cazul ofertantilor care se regasesc in categoria intreprinderilor mici si mijlocii conform Legii nr. 346/2004 (facand dovada in acest sens) garantia de buna executie se constituie in procent de 50% din cuantumul precizat in documentatia de atribuire.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.180Conditie de calificare: Ofertantul nu trebuie safi fost condamnat in ultimii 5 ani, printr-o hotarare definitiva si irevocabila, pentru frauda, coruptie, spalare de bani, activitati criminale.Modalitatea de indeplinire : Declaratie pe proprie raspundere (completare Formular nr.4 ) / Cazier judiciar al operatorului economic / Cazier judiciar al administratorului/directorului general2.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din ordonantaConditie de calificare : autoritatea contractanta nu va califica ofertantul care inregistreaza datorii la bugetul consolidat precum si la cel local (indiferent de cuantumul acestora)? documentele prezentate trebuie sa ateste indeplinirea obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor. Pentru persoanele juridice romane documentele se prezinta in original, copie legalizata sau copie conforma cu originalul iar pentru persoanele juridice straine documentele se prezinta in original sau copie conforma cu originalul si vor fi insotite de traducere autorizata si legalizata.Modalitatea de indeplinire : Declaratie pe proprie raspundere (completare Formular nr.4 )3.Declaratie "Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta"Documente de confirmare : Declaratie pe proprie raspundere (completare Formular nr.5 )4.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 691Documente de confirmare : Declaratie pe proprie raspundere (completare Formular nr.6 )Pentru aceasta declaratie, persoanele ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire in sensul articolului mentionat sunt urmatoarele: Numele si prenumele FunctiePUPAZA VALERICA PRIMARAVRAM TUDOR VICEPRIMARBURDUSEL FLORENTINA SECRETARTISMANARU EMILIAN INSPECTOR PRINCIPALMIREA ROMEO INSPECTOR ASISTENTDINU ALIN INSPECTOR SPECIALITATEVLADUT MIHAI INSPECTOR SPECIALITATEPASCUT JENICA RESPONSABIL URBANISMBUZATU FLORENTINA CONSILIER LOCALNITA RODICA CONSILIER LOCALMICU CORNELIA CONSILIER LOCALBOSOTEANU DESPINA CONSILIER LOCALGEAMANU TUDOR CONSILIER LOCALMIRZAN ILIE CONSILIER LOCALCHIREA IONEL CONSILIER LOCALDRINCEANU MARIUS CONSILIER LOCALUNGUREANU NICOLAE CONSILIER LOCALDADULESCU GHEORGHE CONSILIER LOCAL Pentru persoanele juridice romane documentele se prezinta in original, copie legalizata sau copie conforma cu originalul iar pentru persoanele juridice straine documentele se prezinta in original sau copie conforma cu originalul si vor fi insotite de traducere autorizata si legalizata.Pentru persoanele juridice romaneDocumente de confirmare: -Prezentarea certificatului constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Teritorial, din care sa rezulte domeniul de activitate principal/ secundar, codurile CAEN aferente acestora, iar pentru activitatea specifica domeniului obiectului contractului sa se faca dovadaautorizariiconf. Art. 15 din Legea nr. 359/2004.Pentru persoanele juridice straineDocumente de confirmare: - Prezentarea dedocumente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, conforme legii tarii de rezidenta a operatorului economic. (se va verifica prin accesareahttp: //ec.europa.eu/markt/ecertis/login.do)- Prezentarea Certificatului de Rezidenta Fiscala (evitarea dublei impuneri) sau o declaratie valabile pentru anul calendaristic in curs.- Atestat ANRE tip B in conformitate cu Ordinul ANRE 23/2013.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr.1Cifra medie de afaceri globalape ultimii 3ani (2010-2012) sa fie cel putin: 1.200.000 lei.)Documente relevante: bilantul contabil sau extrase de bilant inregistrat la organele competente, raport de audit, dupa caz, sau orice alte documente echivalente., In cazul in care ofertantul isi demonstreaza situatia economica si financiara invocand si sustinerea acordata de catre o alta persoana (conform art. 186 din OUG 34/2006), atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, completat conform Formular nr. 7A, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitie ofertantului resursele financiare invocate.Persoana ce asigura sustinerea financiara nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire conform prevederilor art. 180, art. 181 lit. a), c^1) si d) si art .69^1 din OUG 34/2006, cu toate modificarile si completarile ulterioare, prezentand in acest sens Formularul nr. 7B si Formular 6.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1
Declaratie privind lista principalelor lucrari executatein ultimii5 ani
Se solicita prezentarea Formularului8 si anexei acestuia cuprinzand lista principalelor lucrari executatein ultimii5 ani.
Lista principalelor lucrari executateva contine valori, perioade de derulare a contractelor, beneficiari, indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti privati.
Valorile vor fi exprimate atat in lei cat si in irice alta valuta la cursul mediu comunicat de BNR pt. anul respectiv., Cerinta nr.2
Ofertantul va demonstra ca in ultimii 5 ani a executat urmatoarele :
? Ofertantul trebuie sa fi executat lucrari similare la nivelul a cel putin unui contractin valoarecumulate de minim 600.000 lei, fara TVA.
Ofertantul va prezenta pentru dovedirea experientei similarecertificari din care sa reiasa beneficiarii, valoarea, perioada si locul executiei lucrarilor precum si daca lucrarile au fost executate in conformitate cu normele profesionale din domeniu si daca au fost duse la bun sfarsit., Cerinta nr.3Informatii privind dotarile specifice necesare indeplinirii contractului.
Declaratie cu utilajele, echipamentele tehnice, instalatiile de care dispune si pe care se angajeaza sa le utilizeze pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari., Cerinta nr.4Declaratie privind efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani, Cerinta nr.5Lista persoanelor direct responsabile cu indeplinirea contractului?un sef desantier (inginer specialitateainstalatii electrice)?un responsabil tehnic cu executia ( RTE) ( instalatii electrice)?un responsabil cu calitatea ( CQ)?un responsabil SSMPentru fiecare dintre specialisti se solicita: Pentru sef de santier: copie dupa contractul individual de munca (contract de colaborare sau angajament); declaratie de disponibilitate in original; CV; diploma de licenta in domeniul lucrarilor supuse licitatiei;Pentru responsabil tehnic cu executia : atestat in domeniul lucrarii ce urmeaza sa fie executata , legitimatie valabila la data limita de depunere a ofertelor.Pentru responsabil cu calitatea : copie dupa contractul individual de munca (contract de colaborare sau angajament), decizie de numire, declaratie de disponibilitate in original, CV.Pentru responsabil SSM: copie dupa contractul individual de munca (contract de colaborare sau angajament), atestat/decizie, declaratie de disponibilitate in original, Operatorii economici pot prezenta, la data limita de depunere a ofertelor, angajamentepentru specialistii implicati in derularea contractului, cu mentiunea ca ofertantuldeclarat castigator va prezenta contracte de munca sau de colaborare inregistrate conform legii in vigoare., Informatii privind subcontractantiiDaca este cazul, ofertantul are obligatia de a preciza partea/partile din contract pe care urmeaza sa le subcontracteze, procentul din valoarea contractului de lucrari care va fi indeplinit de catre subcontractanti si datele de recunoastere ale subcontractantilor propusi., Informatii privind asocierea/daca este cazul.Operatorul economic nominalizat lider al asociatiei trebuie confirmat prin depunerea scrisorilor de imputernicire semnate de persoanele cu drept de semnatura din partea tuturor asociatilor individuali din cadrul asociatiei.In cazul ofertei declarate castigatoare, la incheierea contractului de achizitie publica, autoritatea contractanta va solicita viitorului castigator contractual legalizat., Tert sustinator tehnic si profesional - daca este cazul.In conformitate cu prevederile art.190, alin (2) in cazul in care ofertantul isi demonstreaza capacitatea tehnica si profesionala invocand si sustinerea acordata, de catre o alta persoana, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitiacandidatului resursele tehnice si profesionale invocate.Persoanele care asigura sustinerea tehnica si profesionala nu trebuie sa se afle in situatia in care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art.180 si ale art. 181 lit. a), c1) si d). Cerinta nr. 1Implementarea Standardului de Management al Calitatii in conformitate cu SR EN ISO 9001Ofertantul va prezenta un certificat emis de un organism independent care atesta ca acesta are implementat, conform ISO 9001, un sistem de management al calitatii pentru activitatile care fac obiectul contractului ce urmeaza a fi atribuit.Operatorii economici care nu detin un astfel de certificat vor furniza dovezi prin care sa ateste conformitatea cu standardul specificat sau daca nu urmeaza aceleasi metode din standard, trebuie sa dovedeasca ca indeplinesc nivelurile de performanta stabilite de acesta., Cerinta nr. 2Implementarea Standardului de Management de Mediu in conformitate cu SR EN ISO 14001Ofertantul va prezenta un certificat emis de un organism independent care atesta ca acesta are implementat, conform ISO 14001, un sistem de management de mediupentru activitati care fac obiectul contractului ce urmeaza a fi atribuit.Operatorii economici care nu detin un astfel de certificat vor furniza dovezi prin care sa demonstreze ca actiunile/activitatile pe care le aplica in indeplinirea contractului de lucrari, nu afecteaza mediul.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 23.12.2013 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 23.12.2013 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 09.12.2013 11:42