Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - ILUMINAT ORNAMENTAL FESTIV


Detaliu pentru invitatia numarul 184809
Autoritate contractanta
Primaria Municipiului Lugoj
Cod de identificare fiscala: 4527381
Adresa: Piata Victoriei Nr.4, Lugoj
Telefon: 0256/352240
Fax: 0256/350393
Detaliu invitatie
Denumire invitatie: ILUMINAT ORNAMENTAL FESTIV
Modalitate de desfasurare: Procedura offline
Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
CPV: 51110000-6 - Servicii de instalare a echipamentului electric (Rev.2)
Tip contract: Servicii
Obiectul contractului: ILUMINAT ORNAMENTAL FESTIV-Valoarea estimata, fara TVA - 84.033, 61 LEI/ 22.419, 72 EURO
Stare procedura: Atribuita
Data publicarii: 17.11.2008 10:04
Data limita de depunere a ofertelor: 27.11.2008 12:00
Adresa la care se transmit ofertele: PRIMARIA MUNICIPIULUI LUGOJ, Piata Victoriei, nr. 4, Lugoj, Timis, 305500, cod de identificare fiscala 4527381, tel. 0256/352240; fax 0256/350393; e-mail [email protected]
Data si ora deschiderii ofertelor: 28.11.2008 12:00
Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sediul autoritatii contractante.
Limba de redactare a ofertei: Romana
Modalitatea de atribuire:
Impartire pe loturi: Nu
Valoare estimata: -
Criterii de calificare:
Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
Declaratie privind eligibilitatea; Declaratie privind neîncadrarea în prevederile art. 181 din O.U.G. 34/2006; confirmarea privind plata taxelor si impozitelor locale, precum si la bugetul general consolidat; Certificat constatator emis de Oficiul Registrul Comertului/Autorizatie de functionare /altele echivalente;/ Documente care dovedesc o forma de înregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional; Fisa de informatii generale; Cerinte minime de calificare : - 1 responsabil tehnic, atestat si autorizat în lucrari electrice; -2 autospeciale PRB.Declaratia privind subcontractantii; Daca este cazul, acordul/acordurile de subcontractare; Certificat de atestare a calitatii;Certificat de atestare a managementului al mediului.
Prin solicitare scrisa, adresata autoritatii contractante. Costul 100 lei; se poate achita la casieria autoritatii contractante sau prin OP, în contul RO25TREZ62321360250XXXXX - Trezoreria Lugoj.
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer