Achizitie publica - ILUMINAT PERIMETRAL IN CAZARMA 769 CAPU MIDIA
Detaliu pentru invitatia numarul 336587
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 336587/03.10.2012
Denumire contract: ILUMINAT PERIMETRAL IN CAZARMA 769 CAPU MIDIA
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMINISTERUL APARARII - UNITATEA MILITARA 02542 FOCSANICod fiscal: 4297711, Adresa: Bulevardul Bucuresti nr. 1-3, Focsani, Telefon: 0237/213155;0337/401268, Fax: 0237/213155;0337/401268
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: S.E.A.P., -, Romania, cod postal: -, telefon: +40 237213155, fax: +40 237213155, persoana de contact: Mr. Nicusor DUMITRU
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Aparare
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: ILUMINAT PERIMETRAL IN CAZARMA 769 CAPU MIDIA
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: ?ILUMINAT PERIMETRAL IN CAZARMA 769 CAPU MIDIA?Intocmirea documentatiei tehnice cu detalii de executie, intocmirea documentatiilor tehnice pentru obtinerea avizelor si a autorizatiei de construire, intocmirea documentatiei tehnice pentru organizarea executiei lucrarilor, executie lucrare si asistenta tehnica din partea proiectantuluipe perioada derularii contractului de lucrari- pozitia de plan 2011 ? I ?769 CAPU MIDIA - conform Caietului de sarcini si Anexei 1 la Caietul de sarcini.Valoarea estimata a lucrarilor si serviciilor care formeaza obiectul contractului in functie de care se vor evalua ofertele este de 622.741 lei fara TVAValoarea estimata a unor eventuale noi servicii si lucrari similare celor achizitionate prin prezenta procedura conform articolului 122 lit. j din OUG nr. 34/2006 este de 58.683 lei fara TVA
II.1.6) CPV: 45316100-6 - Instalare de echipament de iluminare exterioara (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 681, 424 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuant gar de part a fost stab in fct de val estim a lucr care form ob prez proced, resp 622.741, 00.Gar de part este in val de :10.000, 00 lei. Val estim a lucr si serv care form ob contr este de 622.741 lei, iar val lucr si serv simil celor care form ob prez proced care ar putea fi achiz cf art. 122 lit. j) din OUG nr. 34/2006 este de 58.683, 00 lei, val total estim a contr fiind de 681.424, 00 lei. Garat de part se va const in cf cu prev art. 86 alin. 1, 2, 3, 4 si 6 din HGR nr. 925/2006. In caz in care gar pt part se va const sub form de scris de gar banc, se va utlz ca model Form 1, ce va fi in fav autorit contr, de pref, la o banca din RO. Suma reprez gar part, in caz in carese const prin vir banc, se poate vira in cont U M 02542 Focsani - RO19TREZ6915005XXX000089 des la TREZORERIA FOCSANI, cod fiscal 4297711. Dov const gar de part in fav autorit contr va fi dep in orig la sed U.M. 02542 Focsani, B-dul Bucuresti nr. 1-3, cod postal 620144, pana cel tarziu la data si ora stab pt deschid ofert. In caz proced online, data deschid of coincide cu data lim de dep a ofert. In caz in care ofert, la const gar de part, se va prevala de L 346/2004 va prez decl IMM.Dov const gar de part si decl IMM (dupa caz), se vor depune oblig si in SEAP, in copie scan dupa orig, cf HGR 1660/2006, art. 17, alin. (1). Ofert care nu sunt insotite de dov const gar pt part, in cuant, form si avand perioada de valab sol in fisa de date vor fi respinse la deschi. In caz unei asoc, gar de part se poate const de catre lider asoc sau de catre oricare alt membru al asoc, cu cond preciz explicite a denum ofert (asocierii) pt care se const gar. Perioada de valab a gar de part este de 90 dezile incepand cu data limita de dep a ofert. Perioada de valab a ofertei este de 90 de zile incepand cu data limita de depunere a ofertelor. Autorit contr va retine gar part cf art. 87 alin. 1 din HGR 925/2006 si art. 2781 alin. 1, lit. b) din OUG 34/2006 in suma de: 4.402, 74 lei.
Garantie de buna executie
Gara de buna exec 10% din val totala a contr fara TVA, cf art. 89 alin. (2)H.G.R. 925/2006 si seconst in oricare din form de la art. 90 alin (1)-(3)sau, in fct de val, de la art. 90 alin. (1) si alin. (2), cu acordul castigat, prin ret succesive din sumele datorate pt fact partiale, contra avand oblig de a des la unit Trezoreriei Statului din cadrul org fiscal competent, doua conturi de disponibil (aferente celor doua contracte ce vor fi incheiate) la dispozitia autoritatii contractante, conform H.G.R. nr. 1045/2011Garantia de buna executie a contractului asigura autoritatea contractanta de indeplinirea cantitativa, calitativa si in perioada convenita a contractului.In cazul in care ofertantul face dovada ca se incadreaza in prevederile Legii nr. 346/2004 beneficiaza de reduceri de 50% pentru criteriul legat de garantia de buna executie.Suma initiala care se depune de catre contractant in contul astfel deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
- 7112 ? Activitati de inginerie si consultanta tehnica legate de acestea.Persoane juridice straineDocumente solicitate: Documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident si documente oficiale care sa ateste obiectul de activitate ? Lucrari de instalatii electrice; Activitati de inginerie si consultanta legate de acestea?.Documentele vor fi insotite de o traducere autorizata in limba romana.Ofertantii persoane juridice straine vor prezenta o declaratie pe propria raspundere prin care, in cazul in care oferta este declarata castigatoare, se angajeaza ferm ca inaintea incheierii contractului sa asigure inregistrarea la autoritatea fiscala competenta conform prevederilor legislatiei in vigoare in Romania. In cazul unei asocieri fiecare asociat este obligat sa prezinte acest angajament.Cerinta nr. 2Prezentarea atestatelor eliberate de ANRE, in termen de valabilitate, de tip C1A (proiectare) si C2A(executie), conform Regulamentului din Ordin nr. 24/2007, pentru atestarea operatorilor economici care proiecteaza, executa, verifica si exploateaza instalatii electrice din sistemul electroenergetic, art. 12, lit. c) si e), modificat si completat cu Ordinul 14/2010.Documente solicitate care dovedesc capacitatea de exercitare a activitatii profesionale: 2.1 Atestat eliberat de ANRE, in termen de valabilitate, de tip C1A(proiectare) si C2A (executie), conform Regulamentului din Ordin nr. 24/2007 pentru atestarea operatorilor economici care proiecteaza, executa, verifica si exploateaza instalatii electrice din sistemul electroenergetic, art. 12, lit. c) si e), modificat si completat cu Ordinul 14/2010, copie scanata dupa original, copie scanata dupa copie legalizata sau copie, scanata, lizibila cu mentiunea "conform cu originalul";Clarificare: Autoritatea contractanta accepta si considera cerinta de calificare ca fiind indeplinita in cazul unui grup de operatori economici care depun oferta comuna, daca unul dintre asociati sau subcontractantul, daca este cazul, detine atestatul solicitat si numai cu conditia ca acesta sa execute integral partea din contract pentru care este solicitat atestatul respectiv. Tertul nu poate sustine, prin prezentarea unui astfel de atestat, un operator economic ofertant, din considerentul ca acest gen de atestat se poate utiliza numai in nume propriu, nefiind o resursa transferabila.Persoane juridice straineDocumente solicitate: Documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident si documente oficiale care sa ateste obiectul de activitate lucrari de instalatii electrice.Documentele vor fi prezentate in original, copii legalizate sau copii lizibile cu mentiunea ?conform cu originalul?si vor fi insotite de o traducere autorizata in limba romana.Ofertantii persoane juridice straine vor prezenta o declaratie pe propria raspundere prin care, in cazul in care oferta este declarata castigatoare, se angajeaza ferm ca inaintea incheierii contractului sa asigure inregistrarea la autoritatea fiscala competenta conform prevederilor legislatiei in vigoare in Romania. In cazul unei asocieri fiecare asociat este obligat sa prezinte acest angajament.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: I. Cifra de afaceri- Media cifrei de afaceri globale anuala, pt ultimii 3 ani sa fie de cel putin egala cu1.200.000, 00lei, respectiv 267.761, 51 euro la cursul de 4, 4816 lei/ Euro din data de 06.09.2012;Se vor prez urma Doc care dov sit ec-finan: 1.1 Decl pe prop rasp?Fisa de inf. gen, cu cifra de afaceri medie anuala pt ultimii 3 ani care treb sa aiba prag minime val de la pct. 1(autori contr va lua in consid si data la care op ec a fost infiintat sau si-a inceput activ comerc), copie scan dupa origi semn de reprez legal al ofert, stamp si datata - cf Form B2;1.2 Prez oricarui alt doc prin care op ec face dov ca indepl cerinta de calif ref la: I. Cifra de afaceri (bilant contab, extr de bilant, cont de rezultat patrim, rap de audit de performa al firmei, rap al cenz), copie scan dupa orig.In cazul in care op ec face dov ca se incad in prev Legii nr. 346/2004 privind stim infiint si dezvolt IMM, benef de reduceri de 50% pt crit legat de cifr, II. Asigurarea de risc a proiectantului.Se vor prezenta urmatoarele documente: - Declaratie pe proprie raspunderedin care sa reiasa ca, in cazul in care ofertantul va fi declarat castigator, la semnarea contractelor de lucrari va prezenta polite privind asigurarea de raspundere profesionala pentru fiecare contract in parte, felul asigurarii fiind asigurarea riscului profesional aferent contractului ce urmeaza a fi atribuit, limita de raspundere asigurata fiind valoarea ofertata pentru realizarea proiectului tehnic, iar perioada asigurata fiind pana la 20.12.2012.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: I. Experienta similaraCerinta nr. 1a) Indepl si finaliz, in ultimii 5 ani a maxim doua contr care insumate sa aiba cel putin val de 560.000, 00 lei fara T.V.A, resp 124.654, 97 euro (curs euro 16.08.2012 ? 4, 4924 lei), al carui ob a fost execut unor lucr simil de inst electr ? Form B3;b) Prestarea, in ultimii 3 ani a minim unui contr care sa aiba cel putin val de 35.000, 00 lei fara T.V.A., respect 7.790, 94 euro (curs euro 16.08.2012 ? 4, 4924 lei), care a avut ca ob prest unor serv de proiect ? (Form B3).Pt indepl cerintei minime de calif op ec tb sa prezinte Decl privind lista principLUCRARI SI SERVICII execut/prest in ultimii 5 ani, resp 3 ani, (Formularul B1), pt cele mai import lucr si serv care vor contine val (in lei si euro), perioada si locul executiei lucr, benefic, indiferent daca acestia sunt autorit contract sau clienti privati.Nota: Se pot prez contr care contin serv proiectare si lucr dar care sa respecte cerintele valorice de la pct a) si b), Cerinta nr. 1 -continuare-Din aceasta lista operatorul economic va alege acele contracte care indeplinesc cerinta nr. 1 la care vor anexa urmatoarele documentele: -Formularul de experienta similara ? formularul B3;
-Certificari de buna executie din partea beneficiarului/clientului, cf Form B4.Certificarile de buna executie vor indica, atat pentru contractele de lucrari cat si pentru contractele de prestari servicii, beneficiarii, indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti privati, valoarea, perioada si locul executiei lucrarilor sau prestarii serviciilor. De asemeneavorpreciza daca au fost efectuate in conformitate cu normele profesionale din domeniu si daca au fost duse la bun sfarsit;Contractul/contractele mentionat/mentionate ca experienta similara, sau in cazul in care acesta contine clauze de confidentialitate vor fi prezentate parti din acesta care sa fie relevante pentru indeplinirea cerintei;, Cerinta nr. 1 -continuare--PV de receptie partiale, la terminarea lucrarilor care fac obiectul cont ment mai sus, semnat si stampilat de catre beneficiarul lucrarilor;
-PV de receptie finala a lucrarilor care fac obiectul contractului mentionat mai sus, semnat si stampilat de catre beneficiarul lucrarilor.Precizare - prezentarea procesului - verbal de receptie finala nu este obligatorie decat in cazul in care a expirat perioada de garantie a lucrarilor care au fost prezentate ca experienta similara-Procesul-verbal de predare a proiectului tehnic semnat si stampilat de catre beneficiarul lucrarilorDocumentele se vor prezenta sub forma de copie scanata dupa original, copie scanata dupa copie legalizata sau copie, scanata, lizibila cu mentiunea "conform cu originalul".Clarificare: Cerinta minima de clarificare privind experienta similara poate fi indeplinita de catre ofertant/asociat/tertul sustinator., Cerinta nr. 2: PersonalNumar minim de personal de specialitate pentru indeplinirea in termen si in conditii de calitate a contractului: 2.1. Op ec trebuie sa prezinte Sit cu pers specializ pt intoc proiectului tehnic care va cuprinde personal angajat sau prin colabo astfel: 2.1.1 Personal angajat sau prin colab: a) minim un ing constructor specializ const civ, ind si agricole;b) minim un ing de inst specializa inst pt constructii;Pt persl solicitat laliterele a) si b) trebuie prezent urm: - C.V. ;
- copia diplomei de studii;Prez doc care atesta specializ pers tehnicpt exec proiectului, este necesara in vederea verif de catre autoritatea contractanta a competentelor pers propus pentru intoc proiect tehnic, cf prevede art 9 din L 50/1991 si art 29 din Normele metod de aplicare a Le 50/1991, aprobate cu O 839/2009 al M.D.R.L.;, Cerinta nr. 2 -Continuare- copia contractului de munca sau a contractului de colaborare sau declaratia de disponibilitate si angajamentul de participare din partea acestuia.c) minim un responsabil in domeniul securitatii si sanatatii in muncad) minim un responsabil in domeniul cadastrului, geodeziei si cartografiei.Pentru personalul solicitat la literele c) si d) trebuie prezentate urmatoarele: - C.V.- copia diplomei de studii;
- copia contractului de munca sau a contractului de colaborare sau declaratia de disponibilitate si angajamentul de participare din partea acestuia.Pentru personalul solicitat la litera c) se va prezenta si- decizia de numire a Responsabilului in domeniul securitatii si sanatatii in munca;, Cerinta nr. 2 -Continuare2.1.2 Personal angajat: a) minim 2 electricieni autorizati gradul IIIA sau IVA, avand diploma in profil electric si calificare de subinginer sau inginerPentru personalul solicitat trebuie prezentate urmatoarele: - C.V.- copia diplomelor de studii;
- copia contractului de munca sau angaj de part;
- copia legitim de ?ELECTRICIAN AUTORIZAT? gradul IIIA sau IV A eliberata de ANRE in termen de valabilitate, conform Regulamentului din Ordinul nr. 90/2009 pentru autorizarea electricienilor care proiecteaza, executa, verifica si exploateaza instalatii electrice din sistemul electroenergetic modificat si completat cu Ordinul nr. 29/2010.2.2.Operatorii economici trebuie sa prezinte Situatia cu persoanele specializate pentru executia lucrarilor care va cuprinde personalul angajat sau prin colaborare astfel: , Cerinta nr. 2 -Continuare2.2.1 Personal angajat sau prin colaborare: a) minim un specialist atestat de MEF(MEC) ca ?Responsabil tehnic cu executia? pe domeniul EA, subsectiunea 401;b) - minim un specialist atestat MDLPL ca ?Responsabil tehnic cu executia? pentru domeniul de constructii ?I ? Constructii civile, ind, agrooz, energ, telecom, miniere?;Ptpers solicit la lit. a) si b) trebuie prez : - C.V. ;
- copia diplomei de studii;
- copia contr de munca sau a contra de colab sau declaratia de disponib si angaj de particip din partea acestuia.Pt pers solicitat la lit. a) trebuie prezentata si: - copia atestatului, in termen de valabi, elib de MEF(MEC) pt responsabilul tehnic cu executia pe domeniul EA, subsectiunea 401;Ptpers solicitat la lit. b) trebuie prezentata si: - copia certificatului de atestare eliberat de MDLPL ca ?Responsabil tehnic cu executia? pentru domeniul de constructii ?I ? Constructii civile, ind, agrooz, energ, telecom, miniere?;., Cerinta nr. 2 -Continuarec) - minim un responsabil in domeniul securitatii si sanatatii in munca;d) - minim un responsabil in domeniul cadastrului, geodeziei si cartografiei.Pentru personalul solicitat la literele c) si d) trebuie prezentate urmatoarele: - C.V.;
- copia diplomei de studii;
- copia contractului de munca sau a contractului de colaborare sau declaratia de disponibilitate si angajamentul de participare din partea acestuia.Pentru personalul solicitat la lit. c) trebuie prezentata si- decizia de numire a Responsabilului in domeniul securitatii si sanatatii in munca;, Cerinta nr. 2 -Continuare2.2.2 Personal angajat: a) - minim 1 electrician autorizat gradul IIIB sau IVB, avand diploma in profil electric si calificarea de maistru, subing sau ing.Pt perso solicitat trebuie prez: - C.V.- copia diplomelor de studii;
- copia contr de munca sau angaj de part;
- copia legitim de ?ELECTRICIAN AUTORIZAT? gradul IIIB sau IVB elib de ANRE in termen de valab, cf Reg. din Ordinul nr. 90/2009 pentru autorizarea electricienilor care proiecteaza, executa, verifica si exploateaza instalatii electrice din sistemul electroenergetic modificat si completat cu Ordinul nr. 29/2010.b) - minim 5 lucratori cu calificare de electricianc) - minim 1 lucrator cu calificare de lacatus-mecanicPt personalul solicitat la literele b) si c) trebuie prezentate urmatoarele: - copia diplom de studii;
- copia contr de munca sau angaj de part.Doc se vor prez sub form de copie scan dupa orig, copie scan dupa copie legaliz sau copie, scan, lizib cu ment cf cu orig, Cerinta nr. 2 -Continuare2.3 Pt indepl cerintei min de calif op ec trebuie sa prezinte si Declaratie prin care reprezentantul legal al ofertantului se angajeaza ferm sa asigure urmatoarele: - disponibil perso propus pentru indeplinirea contr, in cf cu graficul de realiz a proiectului contr, asumat prin oferta;
- Declaratia de disponib se va prezenta in cazul in care la momentul ofertarii nu are semnat un contract de munca sau de colaborare cu ofertantul (Anexa la Formularul 5)., III. UtilajeCerinta nr. 3Necesar minim de utilaje din surse proprii sau inchirieri (contracte de inchiriere)sau "Alte forme de punere la dispozitie" pentru indeplinirea contractului: - automacara ? minim 1 buc.;
- buldoexcavator ? minim 1 buc;
- fiecare participant la asociere va depune documentele de calificare solicitate si pentru lider, fara exceptie;
- se va prezenta angajamentul de legalizare a asociatiei, in cazul in care oferta comuna va fi declarata castigatoare. Fiecare asociat va prezenta acest angajament., Cerinta nr. 4 -ContinuarePentru subcontractanti se vor prezenta urmatoarele: - informatii privind partea din contract pe care operatorul economic are, eventual, intentia sa o subcontracteze: - declaratie privind subcontractantul/subcontractantii, partile din contract pe care acesta/acestia urmeaza sa le indeplineasca, datele de recunoastere ale acestuia/acestora si, dupa caz, acordul acestuia/acestora ? exprimata/exprimate in procent - si specializarea acestora.Ofertantul va completa si va semna formularul D cu subcontractantii si specializarea acestora si datele de identificare ale acestora si va prezenta, daca este cazul, acordurile preliminare de subcontractare, in original.Nu se accepta depunerea in SEAP a unei oferte de catre: - alti membri ai asociatiei decat liderul acesteia;
- un subcontractant declarat;
- un tert sustinator.In cazul unei asocieri fiecare asociat este obligat sa prezinte fiecare document in parte solicitat pentru lider. Cerinta nr. 1 Respec de catre ofert a unor stand minime de asig a calit, care sa se rap la sist de asig a calit bazate pe seriile de stand relev in legisl comunit, certif de organ cf cu seriile de stand comunit privind certif calit?certif SR EN ISO 9001, emis de organ indep, cf cu legisl comunit privind certif calit, coresp categ de import a lucr care form ob prez achiz. Se vor prez urm: -Certif emise de organ indep, prin care se atesta faptul ca op ec resp stand de asig a calit coresp categ de imp a lucr si serv care form ob prez achiz, lucr inst electrice, serv de proiect. NOTA: in cazul unei asocieri, se vor prez de fiecare membru al asoc pt partea din contr pe care o realiz. Doc se vor prez sub forma de cop scan dupa orig, cop scan dupa cop legaliz sau cop, scan, lizibila cu ment ?cf cu orig?. Se accepta si alte probe/dovezi, in masura in care aceste probe/dov cf asig unui niv coresp al calit, Cerinta nr. 2 Resp de catre of a unor stand minime privind sist de manag de mediu baz pe seriile de stand relev in legisl comunit, certif de orga cf cu seriile de stand comunit priv sist de manag de mediu-certif SR EN ISO 14001/2005, emis de organisme independente, coresp categ de imp a lucr care form ob prez achiz. Se vor prez urm: 2.1 Certif emise de org indep, prin care se atesta faptul ca op ec resp stand de manag de mediu coresp categ de imp a lucr si serv care form ob prez achiz?lucr de inst elec, serv de proiect. NOTA: in cazul unei asocieri, se vor prez de fiecare membru al asoc pt partea din contr pe care o realiz. Doc se vor prez sub forma de cop scan dupa orig, cop scan dupa cop legaliz sau cop, scan, lizibila cu ment ?cf cu orig?. Se accepta si alte probe/dovezi, in masura in care aceste probe/dovezi confirma asig unui nivel corespunz al calit si prot mediului
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: www.e-licitatie.ro. In cadrul prezentei invitatii de participare la sectiunea DOCUMENTATIA DE ATRIBUIRE
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 18.10.2012 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 15.01.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 02.10.2012 13:20