Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - ?Imbracaminte bituminoasa pe drumul comunal DC 166 Hoceni ? Barbo?i, comuna Hoceni, judetul Vaslui?


Detaliu pentru invitatia numarul 327853
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: Comuna Hoceni (Consiliul Local Hoceni)
Numar invitatie: 327853/25.05.2012
Denumire contract: ?Imbracaminte bituminoasa pe drumul comunal DC 166 Hoceni ? Barbo?i, comuna Hoceni, judetul Vaslui?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialComuna Hoceni (Consiliul Local Hoceni)Cod fiscal: 3394309, Adresa: Comuna Hoceni Judetul Vaslui, Hoceni, Telefon: +40 0235485483, Fax: +40 0235485493
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Comuna Hoceni Judetul Vaslui, Hoceni, Romania, cod postal: 737285, telefon: +040 235485483, fax: +040 235485493, persoana de contact: Daniela Marin
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Primaria comunei Hoceni, localitatea Hoceni, comuna Hoceni, Judetul Vaslui, cod postal: 737285
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (Servicii publice locale)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: ?Imbracaminte bituminoasa pe drumul comunal DC 166 Hoceni ? Barbo?i, comuna Hoceni, judetul Vaslui?
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Execu?ie investi?ie: ?Imbracaminte bituminoasa pe drumul comunal D.C. 166 Hoceni ?Barbo?i, comuna Hoceni, jude?ul Vaslui? lungime 9833 m.-Imbracaminte bituminoasa: terasamente, suprastructura, amenajare trotuare, siguranta circulatiei- Drumuri vicinale- Evacuarea apelor
II.1.6) CPV: 45233140-2 - Lucrari de drumuri (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 9, 400, 675 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este in valoare de 188.000 lei.Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare este de 90 de zile de la data depunerii ofertei.In cazul ofert din categ Intrep Mici si Mij (facand dov in acest sens prin prez docum prev in Legea nr. 346/2004) garantde partic se const in prop de 50% din cuant prec.Garant de part se const in conform cu disp. art. 86 din HG 925/2006 react care se prez in orig, valab pentru o peri de 90 de zile calend.Garant de particip se rest in cond prev la art 88 din H.G nr 925/2006 cu modif si complet ult.In cazul form unei contest, in masura in care Cons dispune resp acesteia, autorit contract va ret contestat din garant de particip in rap cu val estim a contract, o suma stab procent asa cum apare prev la art. 278 ind.1 din OUG 34/2006 reactContul in care se poate face plata garant de particip este: COMUNA HOCENI - cod fiscal 3394309, cont RO50TREZ6585006XXX000945, deschis la Trezoreria municipiului Hu?i
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie :5% din valoarea contractului de lucrari (fara TVA).Garant de buna executie se constituie conform art 89 si 90 din HG 925/2006 modif si react.Garantia de buna executie se restituie conform prevederilor HG 925/2006 Art. 92 alin 4.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: - Declaratie pe proprie raspundere, privind eligibilitatea ofertantului ca nu se afla in situatia prevazuta la art. 180 din OUG nr. 34/2006 in conformitate cu formularul 12A - Declaratie privind eligibilitatea, completat in original, datat, semnat si stampilat.- Declaratie pe proprie raspundere, privind neincadrarea ofertantului in nici una din situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr.34/2006 in conformitate cu formularul 12B completat in original, datat, semnat si stampilat-Certificate fiscale in original sau copie legalizata din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele, pentru plata impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele locale. (formulare tip eliberate de autoritatile competente - perioada de valabilitate a certificatelor fiscale este cea stabilita de autoritatile emitente si este cea inscrisa in cuprinsul certificatelor)In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit operatorul economic nu se emit astfel de documente sau acestea nu vizeaza toate situatiile, atunci ofertantul va redacta o declaratie pe propria raspundere prin care va specifica faptul ca nu se afla in una din situatiile mentionate mai sus.Daca vor exista incertitudini referitoare la situatia personala a unui operator economic, autoritatea contractanta va solicita informatii direct de la autoritatile competente.-Declaratie pe proprie raspundere in care ofertantul va declara calitatea in care participa la procedura de achizitie in conformitate cu formularul 12C completat in original, datat, semnat si stampilat-Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69 ind.1 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006 - completand formularul din sectiunea FORMULARE a documentatiei de atribuire. Incadrarea oricaruia dintre asociati si/sau subcontractanti in oricare din situatiile prevazute la art. 691 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006, atrage excluderea ofertantului din procedura de atribuire a contractului de achizitie publica. Persoane cu functii de decizie din conducerea autoritatii contractante: -Vasile Tabara ? Primar, -Mircea Prodea ? Viceprimar, -Valeriu Marcu ? Secretar comuna, -Daniela Marin ? Consilier financiar.-Certificat de participare lalicitatie cu oferta independenta in conformitate cu prevederile Ordinului nr. 314/12.10.2010 al presedintelui ANRMAP, completand formularul din sectiunea FORMULARE a documentatiei de atribuire.In cazul in care oferta este depusa de o asociere, fiecare asociat va prezenta documentele mentionate. De asemenea, acest document trebuie prezentat si de catre fiecare subcontractant declarat prin oferta. -Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului din care sa rezulte ca ofertantul are ca obiect de activitate principal sau secundar ? codul CAEN Rev 2 - clasa 4211 ? Lucrari de constructii a drumurilor si autostrazilor.Certificatul constatator se va prezenta in original/in copie legalizata sau incopie lizibila cu mentiunea conform cu originalul, si trebuie sa fie valabil la data depunerii ofertelor.Pentru persoanele juridice straine: Documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional pentru lucrari de drumuri.Documentele prezentate vor fi obligatoriu legalizate si traduse in limba romana de traducator autorizat, la data deschiderii ofertei.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cifra de afaceri care vizeaza activitatea din cel mult ultimii trei ani financiari incheiati, care trebuie sa fie mai mare sau egala cu 18.750.000, 00 lei, sau pe perioada de la infiintare, daca aceasta perioada este mai mica de trei ani.Pentru echivalenta, se va avea in vedere cursul mediu anual Lei/Euro comunicat de BNR, pentru fiecare an pentru care se prezinta cifra de afaceri., Accesul ofertantului la linii de credit sau disponibilitatea resurselor financiare necesare pentru executarea lucrarilor.Ofertantul declarat castigator, trebuie sa demonstreze ca, la momentul semnarii contractului, va avea acces la sau are disponibile resurse reale, negrevate de datorii, linii de credit confirmate de banci sau orice alte mijloace financiare suficiente pentru a realiza cash-flow de executie a lucrarii pentru o valoare de 2.350.169 lei pentru o perioada de 6 luni de la semnarea contractului.Pentru echivalenta, se va avea in vedere cursul Lei/Euro comunicat de BNRin data de 09.04.2012, 1 EURO = 4.3683 RON., Indicatorul financiar ?Lichiditatea generala? (active circulante / datorii curente x 100) trebuie sa fie cel putin egala sau mai mare de 90%, conform ultimului bilant contabil pe anul financiar incheiat prezentat.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani., Experienta similara executie: cel putin un contract de lucrari de executie drumuri a carui valoare sa fie de minim 8.400.000 lei fara TVA., Informatii referitoare la personalul tehnic de specialitate de care dispune sau al carui angajament de participare a fost obtinut de catre candidat/ofertant, pentru asigurarea controlului calitatiiOfertantul trebuie sa dispuna de cel putin un Responsabil cu controlul tehnic de calitate in constructii desemnat prin decizie sau dispozitie interna, avand studii tehnice universitare sau echivalent., Informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea personalului de conducere, precum si ale persoanelor responsabile pentru executia lucrarilor.Ofertantul trebuie sa dispuna de cel putin cate un: Coordonator de lucrari ? sef de santier; Responsabil de lucrare ? sef de punct de lucru; Responsabil tehnic cu executia, avand studii tehnice universitare sau echivalent, respectiv atestat in domeniul lucrarii scoase la licitatie, Declaratie referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani., Declaratie referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care poate dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrariOfertantul trebuie sa dispuna de cel putin: una Statie preparare mixturi asfaltice;un Laborator gradul II autorizat pentru determinarile necesare la executia acestei lucrariOfertantii trebuie sa faca dovada ca detin sau au precontractate/contractate pentru inchiriere/prestare/colaborare utilajele, instalatiile si echipamentele tehnice necesare derularii contractului de executie de lucrari. Se admite si prezentarea unui angajament, din partea ofertantului, ca va asigura echipamentul / mijlocul tehnic necesar si pe care nu-l detine sau care nu-l are inchiriat la deschiderea ofertelor., Informatii privind subcontractantii, Informatii privind asocierea Standarde de asigurare a calitatii ISO 9001 sau echivalent, Standarde de protectie a mediului ISO 14001 sau echivalent
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Publicata in SEAP, atasata prezentei invitatii de participare
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 19.06.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 19.06.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 24.05.2012 12:14
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer