Achizitie publica - Imbracaminte bituminoasa usoara pe DJ 708, km 49+600-52+300 Pescari-Dieci
Detaliu pentru invitatia numarul 330797
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 330797/29.06.2012
Denumire contract: Imbracaminte bituminoasa usoara pe DJ 708, km 49+600-52+300 Pescari-Dieci
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialConsiliul Judetean AradCod fiscal: 3519941, Adresa: Str. Corneliu Coposu nr. 22, Arad, Arad, Telefon: 0357/731100, Fax: 0357/731287
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str. Corneliu Coposu nr. 22, Arad, Arad, Romania, cod postal: 310003, telefon: +40 357731100, fax: +40 357731287, persoana de contact: NADIA RALUCA LUCACI
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: sediul Consiliului Judetean Arad, mun.Arad, str.Corneliu Coposu nr.22
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Imbracaminte bituminoasa usoara pe DJ 708, km 49+600-52+300 Pescari-Dieci
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Executia lucrarilor de imbracaminte bituminoasa usoara pe DJ 708, km 49+600-52+300 Pescari-Dieci. Lucrarile se vor executa conform caietului de sarcini si listei de cantitati, ce fac parte integranta din documentatia de atribuire. Perioada estimata pt.suplim.lucr.: anul 2013.Val.estim.a contr.luand in cons.si lucr.similare care pot fi achiz.ult.este de: 1.085.852, 07 lei fara TVA. Valoarea minima a intervalului reprezinta valoarea estimata a contractului pentru anul 2012, in functie de care se vor elabora si evalua ofertele, si este de 241.216, 65 lei fara TVA (termen de executie in 2012:2 luni de la data emiterii ordinului de incepere). Valoarea maxima a intervalului reprezinta valoarea estimata ce contine si valoarea posibilelor suplimentari, respectiv anul 2013 estimat: 844.635, 42 lei fara TVA (termen de executie in 2013:6 luni, conform graficului de executie).
II.1.6) CPV: 45233200-1 - Diverse lucrari de imbracare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 1, 085, 852.07 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul: 4.500 lei.Garantia trebuie sa fie irevocabila.Moneda in care se va constitui: lei; Limba in care se va prez.garantia: limba romana, iar pers.straine vor prezenta si trad.autoriz. Perioada de valab.a garantiei: 120 de zile de la termenul limita de dep. a ofert.care va acoperi si perioada de valab.a ofertei. In cazul extinderii per.de valab. a ofertei, per.de valab. a garant.va fi prelungita in mod coresp., in caz contrar se considera ca ofer. si-a retras oferta.Forma de const.(conform art. 86 alin.(1)din HG 925/2006), prin virament in contul Judetului Arad, prin CJA, Trez. Mun. Arad, nr. RO13TREZ0215006XXX006670 ? pentru pers. fizice/juridice romane; prin virament in contul Judetului Arad, prin CJA, Banca Transilvania, Agentia Petru Rares, nr. RO03BTRL00201202A17432XX - pentru pers.fizice/juridice straine;printr-un instrument de garantare emis in cond. legii de o soc.bancara ori o soc.de asig., prin ordin de plata sau fila cec, cu conditia confirmarii acestora de catre banca pana la data desch.ofert.; in numerar la casieria CJA.Dovada constituirii garantiei, dupa caz, insotita de decla. de incadrare in categ.IMM vor fi atasate ofertei, intr-un plic separat, la vedere. Precizari privind instr.de garantare: va fi prezentat oblig.in original, la desch.ofertelor, va fi emis in fav. Jud.Arad, prin C.J.A.; Sa faca referire expresa la procedura in cauza;Sa contina in clar denumirea si adresa autorit.in fav.careia s-a constituit; Sa aiba inscrisa valabil. pt.care a fost const.care trebuie sa coresp.cu cea inscrisa in documentatie; Sa contina parafa lizibila a soc.emitente si semnatura autorizata;Sa fie emisa pentru op.ec.care a depus oferta; Acesta trebuie sa prevada ca plata garantiei se va executa in oricare din formele prevazute la art.86 alin.(4) din HG 925/2006.Trebuie sa prevada posib. retinerii sumei, cfm.art.278^1 alin.(1) din OUG 34/2006.
Garantie de buna executie
Cuantumul: 10% din pretul contractului, fara TVA. Garantia trebuie sa fie irevocabila, se va const.in termen de 5 zile lucratoare de la semnarea contractului. Garantia va fi prezentata in limba romana, iar pers.straine vor prezenta si traducerea autorizata. Forma de const. cfm.art.90 din HG 925/2006. Restituirea garantiei de buna executie cfm HG nr. 925/2006.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinte de calificare pentru ofertant/toti asociatii: Formularul nr. 1 Declaratia privind calitatea de participant la procedura; Formularul nr. 2 Certif. de participare cu oferta independenta;Cerinte de calificare pentru ofertant/ toti asociatii/tert sustinator: Formularul nr. 4 ? Declaratia privind eligibilitatea ? neincadrarea in prevederile art. 180 din OUG nr. 34/2006).Cerinte de calificare pentru ofertant/ toti asociatii/tert sustinator: Declaratia privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG nr. 34/2006 pentru ofertant/toti asociatii ? Formular nr. 5;Declaratia privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006 pentru tertul sustinator ? Formular nr. 28.Persoanele juridice romane vor prezenta: Certificat de atestare fiscala (datorii la bugetul consolidat general), eliberat de Ministerul Finantelor Publice ? ANAF, din care sa reiasa obligatiile exigibile la data de 25 a lunii anterioare depunerii ofertei. Certificat de atestare fiscala privind impozitele si taxele locale, eliberat de primaria pe raza careia este stabilit op ec, din care sa reiasa obligatiile exigibile la data de 25 a lunii anterioare depunerii ofertei.In cazul in care operatorii economici prezinta declaratia pe proprie raspundere prin care se confirma indeplinirea cerintei de calificare privind plata impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale, autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a solicita ulterior prezentarea certificatelor de atestare fiscala, dupa caz.Persoanele juridice straine trebuie sa prezinte documente edificatoare pentru dovedirea eligibilitatii in conformitate cu cerintele solicitate de autoritatea contractanta. Pentru ofertantii nerezidenti se vor aplica prevederile art. 182 din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Nota: Este exclus din procedura pentru atribuirea contractului de achizitie publica orice ofertant care se afla in oricare din situatiile prevazute de art. 180 si art. 181 din OUG nr. 34/2006, privind atribuirea contractelor de achizitie publica, a contractelor de concesiune de lucrari, publice si a contractelor de concesiune de servicii, cu modificarile si completarile ulterioare, cu exceptia cazului in care ofertantul prezinta inlesniri la plata de genul esalonarilor sau compensarilor, aprobate de catre organele competente in domeniu.Cerinte de calificare pentru ofertant/ toti asociatii/subcontrantanti/tert sustinator: Formular nr. 26 ? Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 (evitarea conflictului de interese) din OUG nr. 34/2006, aprobata cu modificarile si completarile ulterioare.Incadrarea in situatia prevazuta la art. 69^1 din OUG nr. 34/2006, atrage excluderea ofertantului de la procedura aplicata pentru atribuirea contractului.Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante: -Nicolae IOTCU-presedinte;
-Cristian DRAGAN-vicepresedinte;
-Adrian TOLEA-vicepresedinte;
-Gheorghina RIBOVICI-director executiv;
-Adrian NEDELCIU-director executiv;
-Cristian CIRLUGEA-director executiv adjunct;
-Nadia LUCACI-sef serviciu achizitii publice;
-Liliana TURJUC-sef serviciu financiar-contabilitate;
-Pavel ZAHORECZ-sef serviciu administrare drumuri si poduri;
-Silvana LUPU-sef serviciu juridic contencios administrativ;
-Doina DARAU-consilier superior serviciul administrare drumuri si poduri;
-Mirela DANILA- consilier superior serviciul administrare drumuri si poduri;
-Flavius VLAD- consilier superior serviciul administrare drumuri si poduri;
-Alin MORGOVAN-consilier superior serviciul administrare drumuri si poduri;
-Diana PUIA-consilier superior serviciul achizitii publice;
-Stela DUMITRACHESCU-consilier superior serviciul achizitii publice;
-Mirela STANA-consilier superior serviciul achizitii publice;
-Lucia SARGHI-consilier superior serviciul achizitii publice;
-Livia DUMITRU-referent serviciul achizitii publice. Cerinte de calificare pentru ofertant/ toti asociatii pentru partea din contract pe care o realizeaza: Persoane juridice romane: Prezentarea Certificatului constatator eliberat de O.N.R.C.de pe langa instanta competenta, emis cu cel mult 30 de zile inainte de data limita de deschidere a ofertelor.Vor fi calificati doar op.ec. care au ca domeniu de activitate un domeniu similar cu obiectul proc.de achizitie. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC. In cazul in care certificatul ORC, a fost prezentat in copie cu mentiunea "conform cu originalul" se va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, de a prezenta pentru conformitate certificatul constatator emis de ORC in original/copie legalizata. Cerinte de calificare pentru ofertant/ toti asociatii pentru partea din contract pe care o realizeaza: Persoane juridice straine: Pentru a-si demonstra capacitatea de exercitare a activitatii profesionale, operatorul economic va prezenta documente care dovedesc forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional in tara in care ofertantul este stabilit.Se vor prezenta documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este stabilit. Pentru ofertantii nerezidenti se vor aplica prevederile art. 182 din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.
Capacitatea economica si financiara
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinte de calificare pentru ofertant/ asociatie/tert sustinator: Ofertantii trebuie sa faca dovada ca in ultimii 5 ani de activitate (calculati pana la data depunerii ofertei) au executat lucrari similare celor solicitate prin documentatia de atribuire, cerinta fiind indeplinita prin prezentarea a maxim 2 contracte de lucrari de natura similara lucrarilor ce fac obiectul procedurii, a caror valoare cumulata sa fie minim 200.000 lei fara TVA. Prin lucrari similare se intelege orice lucrare care are cel putin caracteristicile tehnice ale lucrarii ce face obiectul procedurii. Se vor completa urmatoarele formulare: Formular 8-lista princip. lucrari executate in ultimii 5 ani de activitate (unde se vor regasi contractele similare); Formularul 9-Experienta similara, aferent fiecarui contract similar., Formularul nr. 9 va fi insotit de urmatoarele documente anexa: copia contractului de achizitie publica (paginile din care sa rezulte partile contractante, obiectul, durata, pretul contractului, precum si pagina finala cu semnaturi/stampila partilor); recomandarea benef. pt.indeplinirea contractului; proces verbal de receptie la terminarea/finalizarea lucrarilor. Convertirea in lei si euro, pentru ofert. romani si straini, se va realiza la cursul mediu comunicat de B.N.R. pt.anul respectiv: Anul 2009:1 euro=4, 2373 lei;Anul 2010:1 euro=4, 2099 lei; Anul 2011:1 euro=4, 2379 lei;Anul 2012=4, 3690 lei., Cerinta de calificare pentru ofertant/ toti asociatii/ tert sustinator: Se vor prezenta informatii privind personalul tehnic de specialitate. Ofertantul va prezenta cel putin urmatoarele informatii referitoare la: - sef de santier in specialitatea CFDP cu experienta profesionala in domeniul constructiilor de drumuri, poduri, dupa caz, cu o vechime de 5 ani; - inginer constructor in specialitatea CFDP cu experienta profesionala in domeniul constructiilor de drumuri, poduri, dupa caz, cu o vechime de 5 ani; - personalul tehnic responsabil cu executia (RTE) in domeniul constructiilor de drumuri, poduri, dupa caz; - personalul responsabil cu asigurarea calitatii (CQ - controlor de calitate); Se solicita persoane diferite pentru RTE, seful de santier si inginerul constructor., Pentru seful de santier se va prezenta copie dupa diploma, CV din care sa reiasa ca a executat cel putin o lucrare similara celei ce face obiectul procedurii. - Pentru responsabilul cu controlul calitatii se va prezenta o decizie de numire din partea ofertantului/atestat, dupa caz, iar pentru personalul tehnic responsabil cu executia se va prezenta copie dupa atestat, in termen de valabilitate. - Pentru intreaga echipa se solicita dovada contractului de munca in copie, sau alte documente relevante, in conformitate cu originalul, sau, in cazul in care nu sunt angajati permanenti ai ofertantului, trebuie sa prezinte in original acceptul de colaborare; - In cazul in care ofertantul castigator a prezentat in cadrul ofertei depuse doar acceptul de colaborare, acesta va prezenta contractul de colaborare, cel mai tarziu la semnarea contractului., In cazul unei oferte comune care beneficiaza de sustinere/ subcontractare, cerinta privind solicitarea resurselor umane se considera indeplinita atat prin cumulul resurselor tuturor membrilor asociati, cat si prin cumulul resurselor membrilor asociati cu ale tertului sustinator, resursele subcontractantilor luandu-se in considerare pentru partea lor de implicare., Cerinta de calificare pentru ofertant/ toti asociatii / tert sustinator: Se va prezenta o declaratie privind echipamentele tehnice. Ofertantul va prezenta dotarea cu utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari, asa cum au fost ele mentionate in Caietul de sarcini ce face parte integranta din documentatia de atribuire, respectiv: Autogreder pana la 175 cp, Autobasculante prevazute cu prelata pentru transport mixtura, Autobasculante pentru transport piatra, Autocisterna cu dispozitiv de stropire 5-8 t, Buldozer pe senile 81-180 cp, Compactor static cu rulouri netede, r8-14, de 14 tf, Compactor static autopropulsat pe pneuri 10, 1-16 tf, Compactor vibrator autopropulsat 120 cp (20 tf), Perie mecanica pentru curatat fundatii drumuri 6 cp, Autogudronator 3500-3600 l, Repartizator-finisor pentru mixtura asfaltica. Se va completa Formularul nr. 15., In cazul in care utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice prezentate nu sunt proprietatea ofertantului, se va prezenta pentru acestea documente care atesta detinerea (inchiriere, leasing sau alte forme de punere la dispozitie)., In cazul unei oferte comune care beneficiaza de sustinere/ subcontractare, cerinta privind solicitarea resurselor tehnice se considera indeplinita atat prin cumulul resurselor tuturor membrilor asociati, cat si prin cumulul resurselor membrilor asociati cu a tertului sustinator, resursele subcontractantilor luandu-se in considerare pentru partea lor de implicare., Ofertantul va prezenta informatii privind masurile de protectie a mediului pe care le poate aplica in timpul indeplinirii contractului de lucrari. Se va completa urmatorul formular: Form. nr.16 - declaratie privind respectarea masurilor de protectie a mediului; Cerinte de calificare pentru ofertant/ toti asociatii: Se va prezenta sistemul de management de mediu in conformitate cu SR EN ISO 14001:2004 (SR EN ISO 14001:2005) sau echivalent, similar cu obiectului prezentei achizitii, in termenul de valabilitate mentionat de emitent. In cazul unei asocieri conditia privind SR EN ISO 14001:2004 (SR EN ISO 14001:2005) Sisteme de management de mediu sau echivalent trebuie indeplinita de fiecare membru al asocierii pentru partea din contract pe care o realizeaza. In cazul unei sustineri/subcontractari, tertul/subcontractantul nu poate indeplini aceasta cerinta., Cerinte de calificare pentru ofertant/ toti asociatii: Se va prezenta Certificatul de implementare a sistemului de management al calitatii potrivit standardului ISO 9001/2008 sau echivalent, similar ca activitate cu obiectul prezentei achizitii, in termen de valabilitate. In cazul unei asocieri conditia privind ISO 9001/2008, trebuie indeplinita de fiecare membru al asocierii pentru partea din contract pe care o realizeaza. In cazul unei sustineri/ subcontr. tertul/subcontractantul nu poate indeplini aceasta cerinta.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SEAP, e-mail, posta, sediul autoritatii contractante (cheltuielile postale cad in sarcina operatorului economic)
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 18.07.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 18.07.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 28.06.2012 15:49