Achizitie publica - Imbracaminte bituminoasa usoara pe drum comunal DN 2K - Scoala km 0+220 - 0+590 in comuna Islovat, judetul Suceava.
Detaliu pentru invitatia numarul 329531
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 329531/14.06.2012
Denumire contract: Imbracaminte bituminoasa usoara pe drum comunal DN 2K - Scoala km 0+220 - 0+590 in comuna Islovat, judetul Suceava.
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA IASLOVATCod fiscal: 14850370, Adresa: localitatea Iaslovat nr. 577, comuna Iaslovat, judetul Suceava, Iaslovat, Telefon: 0230-418.219, Fax: 0230-418.090
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: localitatea Iaslovat nr. 577, comuna Iaslovat, judetul Suceava, Iaslovat, Romania, cod postal: 727320, telefon: +40 230418219, fax: +40 230418090, persoana de contact: Primaria comunei Iaslovat
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Primaria comunei Iaslovat, sat Iaslovat nr. 577, comuna Iaslovat, judetul Suceava, Iaslovat, Romania, cod postal: 727320, telefon: +40 230418219, fax: +40 230418090
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Imbracaminte bituminoasa usoara pe drum comunal DN 2K - Scoala km 0+220 - 0+590 in comuna Islovat, judetul Suceava.
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Imbracaminte bituminoasa usoara pe drum comunal DN 2K - Scoala km 0+220 - 0+590 in comuna Islovat, judetul Suceava.
II.1.6) CPV: 45233142-6 - Lucrari de reparare a drumurilor (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 466, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare este de 9.300 lei. Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare este de 90 zile calendaristice de la data limita de depunere a ofertelor. Garantia de participare va fi constituita, la alegere, prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire. Garantia de participare la licitatie trebuie sa fie constituita in conformitate cu prevederile art. 86 din HG 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.
Garantie de buna executie
Ofertantul castigator (contractantul) are obligatia de a constitui garantia de buna executie a contractului in cuantum de 10% din valoarea fara T.V.A. pentru o perioada de 12 luni de la data receptiei la terminarea lucrarilor. Garantia de buna executie se va constitui prin una din urmatoarele forme: - Scrisoare de Garantie de Buna Executie, Polita de asigurare sau retineri succesive din sumele datorate pentru facturile partiale. In acest sens, operatorul economic are obligatia de a deschide la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia un cont disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante. Suma initiala care se depune de catre contractant in contul disponibil astfel deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0, 50% din pretul contractului.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Declaratie privind eligibilitatea - Formular nr. 5; Va fi exclus din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica orice ofertant despre care Comuna Iaslovat are cunostinta ca, in ultimii 5 ani, a fost condamnat prin hotarare definitiva a unei instante judecatoresti pentru participare la activitati ale unor organizatii criminale, pentru coruptie, pentru frauda si/ sau pentru spalare de bani.2. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr. 34 2006 - Formular nr. 6; Incadrarea ofertantului (sau a unuia dintre membrii asocierii care depune oferta comuna) in situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr. 34/ 2006 atrage excluderea din procedura de achizitie publica 3. Certificat de atestare fiscala eliberat de Agentia Nationala pentru Administrare Fiscala care sa confirme indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat din care sa reiasa situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele; 4 - Certificat de atestare a platii impozitelor si taxelor locale eliberat de autoritatea publica locala/ autoritatile publice locale in circumscriptia careia/ carora are sediul social si/sau alte active impozabile din care sa reiasa situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Documentele de la pct 3 si 4 se vor prezenta in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. Vor fi exclusi din procedura de achizitie publica ofertantii inregistrati cu debite restante catre bugetul de stat/ bugetele locale, restante pentru care nu beneficiaza de decizii de acordare a amanarii la plata. 5. Declaratie privind calitatea de participant la procedura de achizitie publica - Formular nr.7; 6. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69^1 din OUG nr. 34/ 2006 - Formular nr.8; Persoanele cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante sunt d-l Ion COTOARA ? primarul comunei, d-l Gheorghe OLARI - viceprimarul comunei, d-na Daniela STRUGARI - secretarul comunei, d-na Magdalena SOLOVASTRU - Contabil sef, D-na Loredana SIRETEAN - Consilier urbanism, membru in comisia de evaluare a ofertelor, consilieri locali: Gheorghe OLARI, Gheorghe SOLOVASTRU, Vasile OLARIU, Toader STRUGARIU, Luminita COTOARA, Ion PRICHICI, Gavril DOMNARI, Ion BODNARAS, Gheorghe GUTU, Petru BILASEVSCHI, Andrei COAJA, Gheorghe STRUGARI, Gheorghe PRICHICI. Vor prezenta declaratia, dupa caz, ofertantul/ofertantul-asociat/subcontractantul/tertul sustinator.; 7. Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta - Formular nr. 9. Certificat constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului din care sa rezulte obiectul de activitate al operatorului economic. Obiectul/obiectele contractului trebuie sa aiba corespondent in codul/codurile CAEN din certificatul constatator emis de ONRC. Certificatul constatator va fi datat la emitent cu cel mult 30 de zile anterior datei prevazute pentru depunerea ofertelor. Se va solicita prezentarea documentului in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Pentru persoane fizice/ juridice straine se solicita: 1.Documente care confirma o forma de inregistrare/ atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este stabilit.2.Documente care sa confirme ca obiectul contractului are corespondent in obiectul de activitate principal sau in obiectele de activitatesecundare.Se va solicita ca documentele sa fie valabile la data prevazuta pentru depunerea ofertelor si sa fie prezentate in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, la care se va adauga traducerea autorizata si legalizata a acestora in limba romana.Ofertantul clasat pe primul loc va prezenta pentru conformitate, la solicitarea autoritatii contractante (inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii) documentul in original sau copie legalizata;
Capacitatea economica si financiara
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Detinerea experientei specifice privind realizarea de lucrari de infrastructura de transport ? drumuri si/sau platforme investitii noi sau modernizare cu valoarea egala sau mai mare decat pragul de 460.000 lei exclusiv taxa pe valoarea adaugata. Ofertantul va prezenta lista lucrarilor executate in ultimii 5 ani - Formular nr. 11 (perioada determinata prin raportare la data prevazuta pentru depunerea ofertelor) iar pentru lucrarile indicate cu scopul confirmarii detinerii experientei specifice se solicita: 1. Fisa lucrarii continand informatii cu privire la obiectul contractului si aspecte relevante privind lucrarea - Formular nr. 11a; 2. Copie dupa contract sau partile din contract/acte aditionale din care sa rezulte informatiile solicitate; 3. Certificari de buna executie sub una din urmatoarele forme: document constatator (Formular nr. 11c), recomandare (Formular nr. 11b), proces-verbal de receptie la terminarea lucrarilor, proces-verbal de receptie finala;, Asigurarea cu personal de specialitate cu atributii in asigurarea controlului calitatii lucrarilor, respectiv Responsabil cu controlul tehnic de calitate in constructii in domeniul Drumuri, poduri;, Asigurarea cu personal responsabil pentru executia lucrarilor: 1.Coordonator lucrari, ing/subinginer absolvent al unei facultati de profil, cu experienta profesionala in constructii de infrastructura de transport rutier, dovedita prin participarea la cel putin un proiect similar; 2. RTE atestat de catre Ministerul Dezvoltarii Regionale si Turismului in domeniul II ? drumuri, poduri; Se solicita prezentarea de informatii informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea personalului de conducere precum siale persoanelor responsabile pentru executia lucrarilor - Formular 12, 12a. Ofertantul va face dovada ca dispune fie de personal angajat, fie de personal al carui angajament de participare a fost obtinut. Pentru persoanele nominalizate se vor prezenta CV-uri (Formular 13), diplome de studii, acte conforme cu legislatia muncii privind relatia de munca intre ofertant si personalul cheie, angajamente de particip din partea pers care nu este angajat al ofertant., Asigurarea cu personal de executie (direct productiv). Ofertantul va prezenta o declaratie referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani. Ofertantul va face dovada detinerii de suficient personal de executie (direct productiv), in ceea ce priveste numarul si calificarea, pentru executia tuturor categoriilor de lucrari inauntrul termenului de executie ofertat - Formular nr. 12b., Ofertantul va face dovada ca dispune de suficiente dotari, utilaje, echipamente tehnice, baze de productie, lab si mij de transp pt. indeplinirea contractului conform caietului de sarcini, in cadrul termenului de executie ofertat, cu respect prevederilor reglementarilor tehnice in vigoare la nivelul lunii mai 2012. Nr si performantele tehnice ale utilajelor, echip tehnice, bazelor de productie, mijloacelor de transp si lab va fi corelat cu tehnologia de executie adoptata, exigentele de calitate impuse si cu durata de executie ofertata. Echipamentele/ facilitatile apreciate ca avand rol hotarator in executia contractului sunt: - exploatare de agregate (balastiera); - statie de sortare-spalare-concasare a agregatelor; - statie de preparare a betoanelor de asfalt;
- echip pentru asternerea betonului de asfalt (ex. repartizator);
- laborator de analize si incercari in constructii cu grad II cu autoriz ISC. Ofertantul va prezenta o decl referitoare la utilaj, instalat, echipam -Form. 15., Informatii privind subcontractantii. Ofertantul va prezenta informatii privind partea din contract pe care operatorul economic are eventual, intentia sa o subcontracteze - Formular nr. 16. Implementarea si mentinerea unui sistem de asigurare a calitatii lucrarilor (managementul calitatii) care sa confirme posibilitatea asigurarii unui nivel corespunzator al calitatii lucrarilor. Ofertantul va prezenta documente care sa ateste detinerea, implementarea si mentinerea unui sistem de asigurare al calitatii lucrarilor (ex. certificare ISO 9001 sau echivalent) care fac obiectul contractului., Implementarea si mentinerea unui sistem de asigurare a unui nivel corespunzator al protectiei mediului pentru activitatile de executie de lucrari. Ofertantul va prezenta documente care sa ateste detinerea, implementarea si mentinerea unui sistem de asigurare a unui nivel corespunzator al protectiei mediului pentru activitatile de executie de lucrari ? certificare ISO 14001 sau echivalent.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
70
Descriere: Pentru oferta admisibila cu cel mai mic pret se acorda punctajul maxim alocat factorului de evaluare, respectiv 70 de puncte; Pentru o alta oferta admisibila decat cea cu cel mai mic pret punctajul se acorda astfel: PPO ?n? = (Cel mai mic pret oferit/ Pretul ofertei ?n?) x 70 de puncte
Durata de executie a lucrarilor
30
Descriere: Pentru oferta admisibila cu cea mai mica durata de executie se acorda punctajul maxim alocat factorului de evaluare, respectiv 30 de puncte; Pentru o alta oferta admisibila dacat oferta cu cea mai mica durata de executie punctajul se acorda astfel: PDE ?n? = (Cea mai mica durata de executie/ Durata de executie a ofertei ?n?) x 30 de puncte. Durata de executie minima sub care nu se acorda punctaj este de 1 luna si durata de executie maxima peste care oferta va fi declarata neconforma este de 3 luni.
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Gratuit, din SEAP.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 29.06.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 29.06.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 13.06.2012 17:13