Achizitie publica - ,,Imbracaminte bituminoasa usoara pe drumul comunal DC199, com. Magura L=3.520.00 ml?
Detaliu pentru invitatia numarul 336336
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 336336/28.09.2012
Denumire contract: , ,Imbracaminte bituminoasa usoara pe drumul comunal DC199, com. Magura L=3.520.00 ml?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA MAGURA (PRIMARIA MAGURA)Cod fiscal: 4455080, Adresa: Comuna Magura Judetul Bacau, Magura, Telefon: 0234/212406, Fax: 0234/212406
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Comuna Magura Judetul Bacau, Magura, Romania, cod postal: 607305, telefon: +40 0234/212406, fax: +40 0234/212623, persoana de contact: Primaria Magura
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Primaria Magura, localitatea Magura, judetul Bacau
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: , ,Imbracaminte bituminoasa usoara pe drumul comunal DC199, com. Magura L=3.520.00 ml?
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Refacerea sistemului rutier se va executa prin realizarea urmatoarelor lucrari: ?fundatie strat din balast -25.00 cm ; strat superior de fundatie ? piatra sparta -15.00 cm; strat de legatura- mixtura asfaltica tip BADPS25 - 6.00 cm ; start de uzura ? mixtura asfaltica tip BAPC16- 4.00 cm, realizarea de podete tubulare
II.1.6) CPV: 45233120-6 - Lucrari de constructii de drumuri (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 2, 720, 650 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare: 54.000 lei.Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare: va fi cel putin egala cu perioada minima de valabilitate a ofertei, respectiv minim 90 de zile de la data limita de depunere a ofertelor.Garantia de participare se constituie prin virament bancar in contul autoritatii contractante cu conditia confirmarii de catre banca emitenta pana la termenul de deschidere a ofertelor (parafa lizibila a bancii emitente si semnatura autorizata) sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatie.IMM-urile beneficiaza de reducere cu 50% a garantiei de participare, conform prevederilor Legii nr. 346/2004 cu toate modificarile si completarile ulterioare, fiind necesar sa completeze declaratia privind incadrarea intreprinderii in categoria IMM. Garantia de participare se va returna de catre autoritatea contractanta conform cu prevederile art. 88 din HG 925/2006, corelat cu art. 278¹ alin. (2) din OUG 34/2006 cu toate modificarile si completarile ulterioare.Ofertantul va depune in acest sens o adresa de solicitare privind restituirea acesteia, insotita de o copie a documentului de constituire. Daca ofertantul a depus contestatie la Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor, iar CNSC a respins contestatia, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare in raport cu valoarea estimata a contractului conform art.278¹ din OUG 34/2006 privind atribuirea contractelor de achizitie publica, a contractelor deconcesiune de lucrari publice si a contractelor de concesiune de servicii, introdus prin Ordonanta de Urgenta Nr.76 din 30 iunie 2010 pentru modificarea
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie este de 10% din valoarea contractului, fara TVA. Modul de constituire: a)Instrument de garantare bancara emis de o societate bancara, sau de o societate de asigurari, (in cazul IMM-urilor, procentul de 5% poate fi redus cu 50% conform legii 346/2004 saub)retineri successive din sumele datorate pentru facturi partiale. In acest caz, contractantul are obligatia de a deschide la unitatea Trezoreriei Statului un cont disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante. Suma initiala depusa in cont nu trebuie sa fie mai mica de 0.5% din pretul contractului fara TVA.Perioada de garantie a lucrarilor este de 24 de luni de la semnarea PV de receptie la terminarea lucrarilor.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerintele solicitate a fi indeplinite vor avea la baza prevederile art. 180, 181, 182 si 69¹ din OUG 34/2006, actualizata si Ordinul presedintelui ANRMAP, nr. 314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta.Neincadrarea in situatiile prevazute la art. 180 din OUG 34/2006, actualizata Ofertantul (ofertantul asociat si/sau tertul sustinator) va prezenta o Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 180 din OUG 34/2006 - completarea formularului F1, sau certificat echivalent.Neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006, actualizata Ofertantul (ofertantul asociat si/sau tertul sustinator - conform prevederilor art. 181 lit. a), lit. c)1 si lit. d) din O.U.G. nr. 34/2006) va prezenta o Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006 -completarea formularului F2 si prezentarea certificatelor fiscale privind indeplinirea obligatiilor exigibile la plata a impozitelor si taxelor catrestat si a contributiei pentru asigurarile sociale de stat , precum si a impozitelor si taxelor locale.Intrucat operatorul economic trebuie sadovedeasca situatia existenta la data depunerii ofertelor, certificatele fiscale vor prezenta situatia datoriilor scadente in luna anterioara celeiin care se depun oferteleNeincadrarea in prevederile art. 69¹(evitarea conflictului de interese) din OUG 34/2006, actualizata si calitatea de participant la procedura Ofertantul (ofertantul asociat, subcontractantii si/sau tertul sustinator) va prezenta o Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69^1(evitarea conflictului de interese) din OUG 34/2006, actualizata - completarea formularului F3; Persoanele cu functie de decizie in ceea ce priveste organizarea, derularea sifinalizarea prezentei proceduri: Primar ? Constantin TRAISTARUViceprimar ? COSTRAS IordacheConsilieri: Apostu Neculai, Brinza Mihai, Chiper Mihaita, Chitic C-tin, Dascalescu Costel, Munteanu Aurel, Neacsu, Plesca Dragomir, Puiu Marian, Radu Raducu Florentin, Rusu Costica, Traistaru Ionut.Ofertantul (ofertantul asociat, subcontractantii si/sau tertul sustinator) va prezenta o Declaratie privind calitatea de participant la procedura - completarea formularului ?..Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta Ofertantul va prezenta Certificatul de participare cu oferta independenta, conform Ordinului presedintelui A.N.R.M.P. nr.314/2010, formular F25 Se solicita ca operatorul economic sa prezinte urmatoarele autorizari specifice: 1. Certificat constatator emis de ONRC din care sa rezulte obiectul de activitate al respectivului operator economic. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC (in cazul unei asocieri se va demonstra pentru partea sa care o va realiza in cadrul contractului);
Capacitatea economica si financiara
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Ofertantii vor prezenta o lista a principalelor lucrari similare executate in ultimii 5 ani, continand valori, perioade de executie, beneficiari.Pentru indeplinirea cerintei de experienta similara executie lucrari, ofertantii vor prezenta cel putin un contract lucrari executat si dus la bun sfarsit in ultimii 5 ani, al carui obiect este similar celui ce urmeaza a se executa cu o valoare cel putin egala de 2.700.000 lei fara TVA., Ofertantii vor prezenta o declaratie referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani.Informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea personalului de conducere, precum si ale persoanelor responsabile pentru proiectarea si executia lucrarilor: - 1 Coordonator/Manager de proiect, cu studii superioare tehnice cu experienta profesionala in coordonarea a minim unui proiectsimilar;
-1 sef santier, cu studii superioare in domeniul constructiilor de drumuri cu experienta profesionala in coordonarea a minim unui proiect similar;
- 1 Responsabil tehnic cu executia (RTE), atestat MDRL, domeniul II ;
- 1 Responsabil tehnic cu controlul calitatii, desemnat prin decizie interna;
- 1 Responsabil in materie de sanatate si securitate in munca, atestat si desemnat prin decizie interna ;, Ofertantii vor prezenta o declaratie referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care poate dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului;Pentru indeplinirea contractului sunt necesare urmatoarele utilaje, instalatii, echipamente, softuri minime, : 1 cilindru compactor - 6autobasculante, - 4 buldoexcavatoare; - 1 autogreder, 1 autobetoniera, 1 pompa de beton, 1 instalatie de mixturi asfaltice, 1 statie de betoane Ofertantul va face dovada ca dispune de laborator autorizat gradul II. Sistemul de Management al Calitatii in conformitate cu standardul ISO 9001 sau echivalent in domeniul aferent obiectului prezentului contract., Sistemul de Management al Mediului in conformitate cu standardul ISO 14001 sau echivalent in domeniul aferent obiectului prezentului contract.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Documentatia de atribuire se gaseste pe SEAP atasata prezentei invitatii
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 12.10.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 12.10.2012 15:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 27.09.2012 14:47