Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Imbracaminte bituminoasa usoara pe drumuri locale in comuna Bogati, judetul Arges: Drum local Valea Morii Km0+000-Km0+875 si Drum local Dorobanti Km0+000-Km1+068,11


Detaliu pentru invitatia numarul 335103
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: COMUNA BOGATI (PRIMARIA)
Numar invitatie: 335103/10.09.2012
Denumire contract: Imbracaminte bituminoasa usoara pe drumuri locale in comuna Bogati, judetul Arges: Drum local Valea Morii Km0+000-Km0+875 si Drum local Dorobanti Km0+000-Km1+068, 11
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA BOGATI (PRIMARIA)Cod fiscal: 4971987, Adresa: SAT GLIMBOCELU, COMUNA BOGATI, JUDETUL ARGES, Bogati, Telefon: 0248655003, Fax: 0248655003
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: SAT GLIMBOCELU, COMUNA BOGATI, JUDETUL ARGES, Bogati, Romania, cod postal: 117120, telefon: +40 248655003, fax: +40 248655003, persoana de contact: Pisicaru Maria Madalina
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: PRIMARIA COMUNEI BOGATI, SAT GLIMBOCELU, COMUNA BOGATI, JUDETUL ARGES
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Imbracaminte bituminoasa usoara pe drumuri locale in comuna Bogati, judetul Arges: Drum local Valea Morii Km0+000-Km0+875 si Drum local Dorobanti Km0+000-Km1+068, 11
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Contractul consta in realizarea tuturor lucrarilor prevazute in documentatia tehnica a proiectului "Imbracaminte bituminoasa usoara pe drumuri locale in comuna Bogati, judetul Arges: Drum local Valea Morii Km0+000-Km0+875 si Drum local Dorobanti Km0+000-Km1+068, 11": - Completarea stratului de fundatie din balast;
- Strat de baza din piatra sparta de 12 cm grosime;
- Strat de legatura din beton asfaltic deschis cu pietris concasat BADPC 25 de 5 cm grosime;
- Strat de uzura din beton asfaltic cu pietris concasat BAPC 16 de 4 cm grosime;
- Podete tubulare;
- Podet dalat D5, L = 14, 50m, b = 4, 0m;
- Podet dalat D3, L = 60m;
- Ziduri de sprijin, L = 172m.
II.1.6) CPV: 45233120-6 - Lucrari de constructii de drumuri (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 1, 784, 349 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Ofertantul va constitui o garantie pentru participare in cuantum de 35.686, 00 LEI. Garantia de participare se constituie in conformitate cu prevederile art. 86 din HG nr. 925/2006.Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare: 60 zile de la data limita stabilita pentru primirea ofertelor.In cazul depunerii de oferte in asociere, garantia de participare trebuie constituita in numele asocierii si va mentionea ca acopera in mod solidar toti membrii grupului de operatori economici.Garantia de participare emisa in alta limba decat romana va fi prezentata in original si va fi insotita de traducerea autorizata in limba romana.(Model orientativ Formular G.1)In cazul ofertantilor din categoria IMM (facand dovada in acest sens prin prezentarea documentelor prevazute in Legea 346/2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii IMM), valoarea garantiei de participare se reduce la 50% din cuantumul prezentat in documentatia de atribuire.Garantia de participare se poate retine in conditiile prevazute de art.87 din HG 925/2006.In conformitate cu art.278^1 din OUG 34/2006, AC poate retine din garantia de participare suma de 5.564, 34 lei, in cazul in care ofertantul depune contestatie la CNSC, iar aceasta respinge contestatia ca nefondata.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie este de 10 % din valoarea contractului fara TVA.Se poate constitui: ** prin instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care va deveni anexa la contract;** prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale. In acest caz contractantul are obligatia de a deschide la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia un cont de disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante (H.G. 1045 / 19.10.2011). Suma initiala care se depune de catre contractant in contul de disponibil astfel deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului. Pe parcursul indeplinirii contractului, autoritatea contractanta urmeaza sa alimenteze acest cont de disponibil prin retineri succesive din sumele datorate.Ofertantii IMM vor constitui garantia de buna executie in procent de 50% din cuantumul precizat.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Documentele de calificare solicitate sunt obligatorii.Daca pentru demonstrarea criteriilor de calificare, ofertantul opteaza pentru aplicarea prevederilor art. 11, alin. (4) din H.G. 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare (respectiv prezentarea unei declaratii pe propria raspundere ca indeplineste criteriile de calificare, insotita de o anexa in care ofertantul mentioneaza succint, dar precis, modul de indeplinire al respectivelor cerinte), atunci acesta are obligatia de a prezenta toate documentele emise nu mai tarziu de data limita de depunere a ofertelor, conform cerintelor din documentatia de atribuire, atunci cand primeste din partea autoritatii contractante o solicitare in acest sens, in termenul prevazut in solicitare. Acest termen nu poate fi mai mic de 3 zile lucratoare. Lipsa unui document solicitat in aceste conditii atrage dupa sine declararea ofertei drept inacceptabila.Ofertantii care opteaza pentru aceasta varianta vor completa Declaratia pe proprie raspundere (Formularul A) si Anexa aferenta, din documentatia de atribuire.________Prezumtia de legalitate si autenticitate a documentelor prezentateOfertantul isi asuma raspunderea exclusiva pentru legalitatea si autenticitatea tuturor documentelor prezentate in original si/sau copie in vederea participarii la procedura.Analizarea documentelor prezentate de ofertanti de catre comisia de evaluare nu angajeaza din partea acesteia nici o raspundere sau obligatie fata de acceptarea acestora ca fiind autentice sau legale si nu inlatura raspunderea exclusiva a ofertantului sub acest aspect.________NOTA: Pentru demonstrarea indeplinirii unor criterii de calificare si selectie operatorii economici au dreptul de a prezenta certificate emise de catre o autoritate publica competenta sau de catre un organism de drept public sau privat care respecta standarde europene de certificare.Autoritatea contractanta nu impune ofertantilor obligativitatea prezentarii unei certificari specifice, acestia din urma avand dreptul de a prezenta, in scopul demonstrarii indeplinirii cerintelor, orice alte documente echivalente cu o astfel de certificare sau care probeaza, in mod concludent, indeplinirea respectivelor cerinte. Autoritatea contractanta are dreptul de a solicita, daca se considera necesar, clarificari sau completari ale documentelor prezentate.________Cerinta nr. 1: Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.180 din OUG 34/2006Conditie de calificare: Ofertantul nu trebuie sa fi fost condamnat in ultimii 5 ani, printr-o hotarare definitiva si irevocabila, pentru frauda, coruptie, spalare de bani, activitati criminale.Modalitatea de indeplinire: ? Declaratie pe proprie raspundere (completare Formular A.1 ) semnata si stampilata de reprezentantul legal al ofertantului;? Cazier judiciar al operatorului economic / Cazier judiciar al administratorului / Directorului general.________Cerinta nr.2: Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006.Conditie de calificare: autoritatea contractanta nu va califica ofertantul care inregistreaza datorii la bugetul consolidat precum si la cel local (indiferent de cuantumul acestora) ? documentele prezentate trebuie sa ateste indeplinirea obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Modalitatea de indeplinire : ? Declaratie pe proprie raspundere (completare Formular A.2 ) semnata si stampilata de reprezentantul legal al ofertantului;? Certificate emise de autoritatile competente.Pentru persoanele juridice romane documentele se prezinta in original, copie legalizata sau copie conforma cu originalul iar pentru persoanele juridice straine documentele se prezinta in original sau copie conforma cu originalul si vor fi insotite de traducere autorizata si legalizata.________Cerinta nr. 3: Declaratie privind calitatea de participant la procedura.Modalitatea de indeplinire : ? Declaratie pe proprie raspundere (completare Formular A.3 ) semnata si stampilata de reprezentantul legal al ofertantului.________Cerinta nr.4: Declaratie "Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta"Documente de confirmare: ? Declaratie pe proprie raspundere (completare Formular A.4 ) semnata si stampilata de reprezentantul legal al ofertantului.________Cerinta nr.5: Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69^1Documente de confirmare: ? Declaratie pe proprie raspundere (completare Formular A.5 ) semnata si stampilata de reprezentantul legal al ofertantului.Pentru aceasta declaratie, persoanele ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire in sensul articolului mentionat sunt urmatoarele: Persoanele cu functii de decizie din cadrul Primariei Bogati: (1) Primar ? Ion Girleanu(2) Viceprimar ? Nicolae Calinel(3) Secretar ? Gheorghe UngureanuPersoanele implicate in desfasurarea achizitiei: (1) Pisicaru Maria Madalina(2) Stoica Gheorghe(3) Olteanu Isabela(4) Ungureanu Gheorghe(5) Pintilie IulianaPersoanele implicate in aprobarea deciziilor - Consiliul Local: (1) Carstea Tanta(2) Constantin Maria Manuela(3) Calinel Nicolae(4) Diaconu Nicolae(5) Enache Florentina(6) Mirita Ilie(7) Nuta Maria Dolly(8) Nitu Virgil(9) Pauna Nicolae(10)Ungureanu Maria Liliana(11) Toma Victoria Magdalena(12) Toma Mircea(13) Zaharia FloreaDeclaratia (Formular A.5) se va prezenta de catre subcontractanti si de tertii sustinatori (daca e cazul). Pentru persoanele juridice romane documentele se prezinta in original, copie legalizata sau copie conforma cu originalul iar pentru persoanele juridice straine documentele se prezinta in original sau copie conforma cu originalul si vor fi insotite de traducere autorizata si legalizata.________Pentru persoanele juridice romaneDocumente de confirmare: - Prezentarea certificatului constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Teritorial, din care sa rezulte domeniul de activitate principal/ secundar, codurile CAEN aferente acestora, iar pentru activitatea specifica domeniului obiectului contractului sa se faca dovada autorizarii conf. Art. 15 din Legea nr. 359/2004. Certificatul va fi de data recenta (cel mult 30 de zile inainte de data deschiderii ofertelor).________Pentru persoanele juridice straineDocumente de confirmare: - Prezentarea de documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, conforme legii tarii de rezidenta a operatorului economic. (se va verifica prin accesarea http: //ec.europa.eu/markt/ecertis/login.do)- Prezentarea Certificatului de Rezidenta Fiscala (evitarea dublei impuneri) sau o declaratie valabile pentru anul calendaristic in curs.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1: Informatii privind situatia economico-financiara.Media cifrei de afaceri globale in ultimii 3 ani va fi egala sau mai mare de 3.568.698 lei.Media cifrei de afaceri globale se va cumula in cazul asociatilor sau poate fi sustinuta de un tert, in conditiile legii., Cerinta nr. 2Ofertantul trebuie sa demonstreze ca, la momentul semnarii contractului, va avea acces la sau are disponibile resurse reale, negrevate de datorii, linii de credit confirmate de banci ori alte mijloace financiare suficiente pentru a realiza cash-flow de executie a contractului in valoare de 1.784.349, 00 lei.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1: Lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani, continand valori, perioade de prestare si beneficiari, Cerinta nr. 2: Experienta similara relevanta in domeniu: executia in ultimii 5 ani a unor lucrari de natura si complexitate similara celor pentru care se oferteaza, in valoare de minim 1.784.349, 00 lei, fara TVA, in cadrul unui singur contract., Cerinta nr. 3: Ofertantul, trebuie sa aiba la dispozitia sa utilaje si mijloace auto, care sa functioneze la intreaga capacitate si care sa poata fi folosite in cadrul contractului, in conformitate cu cerintele Caietului de sarcini.Dotarea minima obligatorie cuprinde: * excavator;* autogreder;* buldozer;* cilindri compactori ;* autocisterna cu dispozitiv de stropit;* statie de asfalt;* autobasculante ;* autovehicue speciale (cisterne , betoniere, sau echivalent etc.)* macara 10t;* Laborator grad II., Cerinta nr. 4: Efectivele medii anuale ale personalului angajat si personalului de conducere din cadrul organizatiei ofertantului in ultimii 3 ani (2009, 2010, 2011)., Cerinta nr. 5: Informatii privind personalul de specialitate: Autoritatea contractanta solicita obligativitatea asigurarii de catre ofertant a urmatoarelor categorii de personal ?cheie?: ** responsabil tehnic cu executia ? atestat in domeniul lucrarilor ce urmeaza sa fie executate;** responsabil cu controlul tehnic de calitate in constructii pentru lucrari specifice celor din Caietul de sarcini;** sef santier ? inginer/subinginer CFDP sau similar.Specialistii propusi vor avea experienta dovedita in lucrari similare celor din prezentul contract., Cerinta nr. 6: Informatii privind partea din contract pe care operatorul economic are, eventual, intentia sa o subcontracteze.Subcontractantul nu trebuie sa se afle in situatia prevazuta de art. 69^1 din OUG nr. 34/2006, sub sanctiunea excluderii din procedura de atribuire., Cerinta nr. 7: Informatii privind asocierea.________Mai multi operatori economici au dreptul de a se asocia cu scopul de a depune oferta comuna, fara a fi obligati sa isi legalizeze notarial asocierea.Autoritatea contractanta solicita ca asocierea sa fie legalizata numai in cazul in care oferta comuna este declarata castigatoare. Cerinta nr. 1Implementarea Standardului de Management al Calitatii in conformitate cu SR EN ISO 9001.Ofertantul va prezenta un certificat emis de un organism independent care atesta ca acesta are implementat, conform ISO 9001, un sistem de management al calitatii pentru activitatile care fac obiectul contractului ce urmeaza a fi atribuit.Operatorii economici care nu detin un astfel de certificat vor furniza dovezi prin care sa ateste conformitatea cu standardul specificat sau daca nu urmeaza aceleasi metode din standard, trebuie sa dovedeasca ca indeplinesc nivelurile de performanta stabilite de acesta., Cerinta nr. 2Implementarea Standardului de Management de Mediu in conformitate cu SR EN ISO 14001.Ofertantul va prezenta un certificat emis de un organism independent care atesta ca acesta are implementat, conform ISO 14001, un sistem de management de mediu pentru activitati care fac obiectul contractului ce urmeaza a fi atribuit.Operatorii economici care nu detin un astfel de certificat vor furniza dovezi prin care sa demonstreze caactiunile/activitatile pe care le aplica in indeplinirea contractului de lucrari, nu afecteaza mediul.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: www.e-licitatie.ro
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 25.09.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 25.09.2012 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 07.09.2012 11:41
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer