Achizitie publica - IMBRACAMINTE BITUMINOASA USOARA PE DRUMURI LOCALE SI ULITE COMUNALE, IN COMUNA SCHITU GOLESTI
Detaliu pentru invitatia numarul 333318
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 333318/08.08.2012
Denumire contract: IMBRACAMINTE BITUMINOASA USOARA PE DRUMURI LOCALE SI ULITE COMUNALE, IN COMUNA SCHITU GOLESTI
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialComuna Schitu Golesti (Primaria Schitu-Golesti)Cod fiscal: 4122469, Adresa: comuna Schitu Golesti, judetul Arges, Schitu Golesti, Telefon: 0248.566500, Fax: 0248.566500
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: comuna Schitu Golesti, judetul Arges, Schitu Golesti, Romania, cod postal: 117650, telefon: +40 248566500, fax: +40 248566500, persoana de contact: Marcel Palaghiu
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Primaria comunei Schitu-Golesti, comuna Schitu Golesti, judetul Arges, Schitu Golesti, Romania, cod postal: 117650, telefon: +40 248566500, fax: +40 248566500, persoana de contact: Marcel Palaghiu
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (autoritate locala)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: IMBRACAMINTE BITUMINOASA USOARA PE DRUMURI LOCALE SI ULITE COMUNALE, IN COMUNA SCHITU GOLESTI
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Lucrarile de constructie pentru executia I.B.U.pe drumuri locale si ulite comunale in comuna Schitu-Golesti, judetul Argesinclud : a) Lucrari de constructieb) Remedierea eventualelor defecte aparute in perioada de notificare a defectelor de 2(doua) luni.
II.1.6) CPV: 45233220-7 - Lucrari de imbracare a drumurilor (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 978, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Ofertantul va constitui o garantie pentru participare eliberata in numele ofertantului in suma de 4758 lei.Perioada de valabilitate a garantiei de participare - 90 zile de la termenul limita de primire a ofertelor
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie este de 5 % din valoarea fara TVA a contractului si se constituie conform art. 90 din HG 925/2006 printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract.In cazul ofertantilor care se regasesc in categoria intreprinderilor mici si mijlocii conform Legii nr. 346/2004 (facand dovada in acest sens) garantia de buna executie se constituie in procent de 50% din cuantumul precizat in documentatia de atribuire.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.180Conditie de calificare: Ofertantul nu trebuie safi fost condamnat in ultimii 5 ani, printr-o hotarare definitiva si irevocabila, pentru frauda, coruptie, spalare de bani, activitati criminale.Modalitatea de indeplinire : Declaratie pe proprie raspundere semnata de reprezentantul legal, cazier judiciar al operatorului economic , cazier judiciar al administratorului/directorului general2.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181Conditie de calificare : autoritatea contractanta nu vacalifica ofertantul care inregistreaza datorii la bugetul consolidat precum si la cel local (indiferent de cuantumul acestora); documentele prezentate trebuie sa atesteindeplinirea obligatiilor scadente in lunaanterioara celei in care se depun ofertele .Pentru persoanele juridice romane documentele se prezinta in original, copie legalizata sau copie conforma cu originalul iar pentru persoanele juridice straine documentele se prezinta in original sau copie conforma cu originalul si vor fi insotite de traducere autorizata si legalizata.Modalitatea de indeplinire: Declaratie pe proprie raspundere semnata de reprezentantul legal.Persoanele juridice straine vor prezenta orice documente edificatoare eliberate de institutiile autorizate ale tarii de origine (certificate de atestare fiscala, caziere judiciare, alte documente echivalente, etc) prin care sa dovedeasca faptul ca si-au indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local.3.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.69 1 din OUG 34/2006.Persoanelecu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuiresunt : Palaghiu Marcel-primar, Costea Stelian ? presedinte comisia de evaluare a ofertelor, Tudor Ion ? viceprimar, Mirita Vasile ? secretarul comunei, Schiaucu Pavel-consilier juridic, Radoiu Ion Irinel-consilier local, Boghez Grigorita-Maurel-consilier local, Balca Constantin-consilier local si Dorobantu Bogdan-consilier local.Consilierii locali care aproba bugetul aferent autoritatii contractante, in conformitate cu prevederile art.2 din Ordinului nr.170/2012 sunt : Costea Stelian, Oprescu Dorinel, Duta Iulian, Boghez Grigorita-Maurel si Solomon Ion.4. Certificat de participare cu oferta independenta, conform Ordinului nr.314/2010 al ANRMAP Pentru persoanele juridice romane documentele se prezinta in original, copie legalizata sau copie conforma cu originalul iar pentru persoanele juridice straine documentele se prezinta in original sau copie conforma cu originalul si vor fi insotite de traducere autorizata si legalizata.Pentru persoanele juridice romaneModalitatea de indeplinire: -Prezentarea certificatului constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Teritorial, din care sa rezulte domeniul de activitate principal/ secundar, codurile CAEN aferente acestora.Pentru persoanele juridice straineModalitatea de indeplinire: - Prezentarea dedocumente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, conforme legii tarii de rezidenta a operatorului economic
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cifra medie de afaceri in domeniul obiectului contractului in ultimii 3 (trei) ani trebuie sa fie cel putin egala cu dublul valorii estimate pentru aceasta procedura de atribuire.Documente relevante : -Declaratie privind cifra de afaceri;
-Bilantul contabil sau extrase de bilant inregistrat la organele competente, raport de audit, dupa caz sau orice alte documente echivalente.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani din care sa rezulte ca ofertantul a executat minim un contract avand ca obiect lucrari de constructie in domeniul asfaltari de drumuri. Declaratie referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care poate dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari. Ofertantul va face dovada ca dispune de escavatoare, autobasculante, autogradunatoare, buldoexcavatoare. Ofertantul va furniza informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea urmatorului personalconsiderat necesar in executia contractului: inginer calitate, inginer de drumuri , sef santier(prezentare CV pt.fiecare).Prezentare documente edificatoare care probeaza indeplinirea cerintelor de calificare si anume: proces verbal de receptie la terminarea lucrarilor ; recomandari din partea beneficiarilor. Prezentare documente care probeaza proprietatea /folosinta de punere la dispozitie a utilajelor. Cerinta nr. 1Implementarea Standardului de Management al Calitatii in conformitate cu SR EN ISO 9001Cerinta nr. 2Implementarea Standardului de Managemet de Mediu in conformitate cu SR EN ISO 14001
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Gratuit din SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 20.08.2012 12:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 20.08.2012 14:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 07.08.2012 08:35