Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - IMBRACAMINTE DE PROTECTIE


Detaliu pentru invitatia numarul 345265
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: CET GOVORA S.A
Numar invitatie: 345265/15.04.2013
Denumire contract: IMBRACAMINTE DE PROTECTIE
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCET GOVORA S.ACod fiscal: R10102377, Adresa: Strada Industriilor, Nr.1, Ramnicu Valcea, Telefon: +40 250733601/ +40 250733602-365, Fax: +40 0250732890
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: In SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Producere, transport ?i distribu?ie de gaz ?i de energie termic?
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: IMBRACAMINTE DE PROTECTIE
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Imbracaminte de protectie individuala necesara salariatilor S.C. CET Govora, conforn normelor legale din domeniul securitatii si sanatatii in munca.
II.1.6) CPV: 18110000-3 - Imbracaminte de uz profesional (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 134, 463 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Valoare: lot 1= 1.300 RON; lot 2 = 200 RON si lot 3 = 1.100 RON. Daca este cazul echivalenta leu/valuta se va face la cursul comunicat de BNR in ziua publicarii Invitatiei de Participare. Perioada de valabilitate: minim 2 luni de la data limita de primire a ofertelor. Se constituie prin virament bancar(RO45RNCB0263006180570001/RON-BCR Sucursala Valcea) sau printr-un instrument de garantare emis de o societate bancara ori de o societate de asigurari. NOTA : Potrivit prevederilor articolului 18 raportat la prevederile art. 17 alin.3 si 4 din HG 1660/2006, dovada constituirii garantiei de participare, se va transmite in SEAP in format electronic, cu semnatura electronica. In situatia in care CNSC respinge ca nefondata contestatia depusa pentru lotul 1, autoritatea contractanta va retine sumaprevazuta de art.278 indice 1 din OUG nr.34/2006 din garantia participare constituita de contestator.
Garantie de buna executie
10% din valoarea contractului atribuit (exclusiv TVA).Modul de constituire a garantie de buna executie: Un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, transmis in original in maxim 5 zile de la semnarea contractului.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: -Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in prevederile art.180 din OUG 34/2006 - completare si prezentare Formular 12 A din Sectiunea Formulare;
- Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 181 din din OUG 34/2006 -completare si prezentare Formular 12 B din Sectiunea Formulare;
-Participarea la procedura in concordanta cu regulile de concurenta conform Ordinului ANRMAP nr.314/2010- completare si prezentare Formular 20 "Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta? din Sectiunea Formulare;
- Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69 indice 1 din OUG nr.34/2006. Ofertantul/candidatul /ofertantulasociat/subcontractantul/tertul sustinator care are drept membri in cadrul consiliului de administratie/ organului de conducere sau de supervizare si/sau are actionari ori asociati persoane care sunt sot/sotie, ruda sau afin pana la gradul IV inclusiv, sau care se afla in relatii comerciale astfel cum sunt acestea prevazute la conf. Art. 69^1 din OUG 34/2006 cu persoane ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante este exclus din procedura de atribuire.Document edificator : Declaratie pe propria raspundere- Formularul C din Sectiunea Formulare.In vederea completarii acestei declaratii precizam ca persoanele cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: Director General ? dr.ing.Mihai BALAN, Director Economic - ec. Constantin LAPADAT, Compartiment juridic ? cons. jr. Radu TENEA, Sef Serviciu Prevenire si Protectie ? sing. Virgil EBINCA, Serviciul Prevenire si Protectie ? cons.jr Gheorghe PANOIU, Serviciul Financiar-ec. Gheorghe MATEI, Serviciul Achizitii Publice ? cons.jr. Marius Leon TANASIE Inregistrarea operatorului economic - Certificat constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului (ONRC) de pe langa Tribunalul Teritorial, sau alte organisme abilitate, din care sa rezulte obiectul de activitate al operatorului economic. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC . In etapa evaluarii ofertelor, autoritatea contractanta poate solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, prezentarea pentru conformitate a certificatului constatator eliberat de ORC in original/copie legalizata.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Informatii generale, inclusiv media cifrei de afaceri globale pe ultimii 3 ani , raportati la data de primire a ofertelorPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Informatii privind experienta similara, respectiv listaprincipalelor livrari de produse efectuate in ultimii 3 ani (cei 3 ani se vor calcula prin raportare la data depunerii a ofertei), continand valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati. Livrarile de produse se confirma prin prezentarea cel putin a unui document/contract/proces-verbal de receptie prin care sa confirme livrarea de produse similare celor ofertate., Mostre - cate 1 bucata pentru fiecare produs ofertat (pentru salopeta se va depune mostra atat pentru varianta cu guler cat si pentru varianta cu gluga). Produsul depus ca mostra va fi insotit de documentele de calitate solicitate pentru receptia produselor.Neprezentarea mostrei sau prezentarea unei mostre necorespunzatoare fata de cerintele caietului de sarcini constituie temei de inacceptabilitate a ofertei, nefiind indeplinita o cerinta de calificare.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 29.04.2013 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 28.06.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 15.04.2013 08:21
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer