Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Imbracaminte de protectie


Detaliu pentru invitatia numarul 352437
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: COMPANIA NATIONALA DE TRANSPORT AL ENERGIEI ELECTRICE "TRANSELECTRICA" S.A.
Numar invitatie: 352437/12.08.2013
Denumire contract: Imbracaminte de protectie
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMPANIA NATIONALA DE TRANSPORT AL ENERGIEI ELECTRICE "TRANSELECTRICA" S.A.Cod fiscal: RO 13328043, Adresa: B-DUL G-RAL GHEORGHE MAGHERU NR.33, SECTOR 1, Bucuresti, Telefon: +40 213035617, Fax: +40 213035670
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: ST Craiova, str.Brestei, nr.5, Craiova, Romania, cod postal: 200581, telefon: +40 0251307137, fax: +40 0251307108, persoana de contact: Serviciul Comercial
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: ST Craiova, str.Brestei, nr.5, Craiova
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Electricitate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Imbracaminte de protectie
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Furnizare ?Imbracaminte de protectie ? astfel: - Salopeta ? 160 buc- Manusi BBC ? 60 per- Casca protectie- 15 buc- Manusi lacatus- 16 per- Suba imblanita -58 buc- Manusi imblanite- 30 per- Capison- 218 buc- Manusi electroizolante J.T -2 per- Manusi electroizolante I.T- 10 perConform caietelor de sarcini
II.1.6) CPV: 18143000-3 - Echipamente de protectie (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 33, 134 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia este 500 lei astfel: Lot nr.1- 195leiLot nr.2- 17 leiLot nr.3- 15 leiLot nr.4-273 leia) Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare :60 zile de la data limita de depunere a ofertelorb) Modul de constituire : - prin depunerea la sediul autoritatii contractante: a unui ordin de plata sau fila CEC, cu conditia confirmarii acestora de catre banca pana la data deschiderii ofertelor Cont: RO21RNCB 0134 0416 5271 0001, sau-prin instrument de garantare, emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurare, care se prezinta in cuantumul si pentru perioada prevazuta la punctele a si b de mai sus, in original : in limba romana sau, in limba in care a fost emis, insotit de traducere legalizata in limba romana, si care trebuie sa prevada daca plata garantiei se va executa: a) conditionat, respectiv dupa constatarea culpei persoanei garantate, in conformitate cu contractul garantat;saub) neconditionat, respectiv la prima cerere a autoritatii contractante, pe baza declaratiei acesteia cu privire la culpa persoanei garantate.-prin numerar la casieria autoritatii contractante.In cazul in care operatorul economic se incadreaza in categoria IMM, acesta va prezenta atasat dovezii constituirii garantiei de participare documentele care dovedesc inregistrarea ca IMM, in conformitate cu Legea 346/2004 cu modificarile in vigoare la data prezenta .
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie va fi de 10% din pretul contractului, fara T.V.A.Ea se va constitui printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care devine anexa la contract sau prin retineri succesive din facturile partiale introduse la plata.In acest caz operatorul economic are obligatia , in conformitate cu prevederile art.90 alin (3) din HGR 1045 din 19 octombrie 2011, de a deschide un cont la dispozitia autoritatii contractante, la Trezorerie. Suma initiala care se depune de catre contractant in contul astfel deschis este de 0, 5% din pretul contractului
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1In sensul prevederilor OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, ofertanii vor prezenta o declaratie pe propria raspundere prin care se certifica faptul ca participarea la procedura de achizitie este facuta in concordanta cu regulile de concurenta.Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, conform Ordin Presedinte ANRMAP nr.314/2010(Formular B1.3), Cerinta nr.2Neincadrarea operatorului economicin prevederile art. 69^1 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 conform OUG 34/2006 cu modificarile si completarile uleterioare (FormularB1.2), Persoanele ce detin functii de decizie cu privire la organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: ?Ion Merfu ? Diretor si Paul Dadulescu ?Director Tehnic; Ioan Florescu-Director Economic- Nicolae Mitran- Sef Serviciul Comercial, - Ileana Rachiteanu- Sef SBFC, - Florea Raducanu ? Sef SCMSSM, - Cosmin Roman ? Ing. Principal, - Nuti Rozeta Serbanescu- Responsabil achizitie, - Mirela Mateescu- JuristCerinta nr. 3Neincadrarea operatorului economicin prevederile art. 180 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.Declaratie privind eligibilitatea (FormularB0)Cerinta nr.4Neincadrarea operatorului economicin prevederile art. 181 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.Declaratie privind situatia personala a ofertantului privind neincadrarea in prevederile art. 181 (Formular B1.1)Cerinta nr. 5Indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor si a contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidatsi bugetul local, in luna anterioara celei in care se depun ofertele, in conformitate cu prevederile legale in vigoare in Romania sau in tara in care este stabilit.Prezentare Certificat de atestare fiscala (datorii la bugetul consolidat general) si Certificat de taxe si impozite locale (datorii la bugetele locale), care demonstreaza indeplinirea cerintei.Certificatele se vor prezentain originalsaucopie legalizata sau copie lizibila semnata si stampilata de operatorul economic pentru ?conformitate?cu originalul. Cerinta nr. 1Inregistrare laOficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalele teritoriale . Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalele teritoriale, din care sa rezulte ca obiectul contractului are corespondent in codul CAEN din Certificatul Constatator.(original sau copie)
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista principalelor livrari similare efectuatein ultimii3 ani, continand valori, perioade de prestare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati., Se vor prezenta mostre pentru toate tipurile de produse ofertatePentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 27.08.2013 09:30
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 27.08.2013 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: Pana la: 25.10.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 09.08.2013 07:56
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer