Achizitie publica - IMBRACAMINTE PROTECTIE
Detaliu pentru invitatia numarul 355721
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 355721/14.11.2013
Denumire contract: IMBRACAMINTE PROTECTIE
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMPANIA NATIONALA DE TRANSPORT AL ENERGIEI ELECTRICE "TRANSELECTRICA" S.A.Cod fiscal: RO 13328043, Adresa: B-DUL G-RAL GHEORGHE MAGHERU NR.33, SECTOR 1, Bucuresti, Telefon: +40 213035617, Fax: +40 213035670
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: B-DUL ALEXANDRU LAPUSNEANU; NR. 195A;BL.LAV1; PARTER, CONSTANTA, Romania, cod postal: 900472, telefon: +40 241607529, fax: +40 241607553, persoana de contact: SERVICIUL COMERCIAL
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: B-DUL ALEXANDRU LAPUSNEANU; NR. 195A;BL.LAV1; PARTER, CONSTANTA, Romania
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Electricitate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: IMBRACAMINTE PROTECTIE
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: IMBRACAMINTE PROTECTIE CONFORM ANEXEI LA CAIETELE DE SARCINIOfertantii au obligatia de a depune oferta pentru toateproduselesolicitate in anexa, conform caracteristicilor din caietele de sarcini.
II.1.6) CPV: 18143000-3 - Echipamente de protectie (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 16, 236 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantie de participare :324, 72 leiPentru garantia depusa in alta valuta , se va calcula echivalenta lei/valuta la cursul comunicat de BNR. (publicat pe site-ul www.bnr.ro) din a 5-a zi lucratoare inainte de data limita de depunere a ofertelor.Retinerea garantiei de participare (ofertantul pierzand astfel suma constituita), se poate face atunci cand acesta se afla in oricare dintre urmatoarele situatii reglementate de art.87(1) din HGR 925/2006: - isi retrage oferta in perioada de valabilitate a acesteia;
- oferta sa fiind stabilita castigatoare, refuza sa semneze contractul de achizitie publica in perioada de valabilitate a ofertei.La modul de constituire al Garantiei de participare : se vor avea in vedere prevederile art.86 alin(1) din H.G. nr. 925/2006 precum si modalitatea depunerii in numerar la casieria autoritatii contractante (cont : RO76 RZBR 0000 0600 0294 9765, Raiffeisen Bank Constanta); In orice situatie, dovada constituirii garantiei de participare trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor. In cazul in care operatorul economic se incadreaza in categoria IMM, acesta va prezenta atasat dovada constituirii garantiei de participare cu documentele care dovedesc inregistrarea ca IMM. Valabilitatea garantiei pentru participare la procedura este de 60 de zile de la termenul limita de primire a ofertelor.In cazul depunerii de oferta in asociere, garantia de participare se va constitui in numele asocierii.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie privind neancadrarea in prevederile art. 69?1 conform OUG 34/2006: Se va completa Formularul F2 (din sectiunea III Formulare);Nota : Persoanele ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante sunt : Director- ing. Vaju MarianDirector tehnic- ing. Balta Niculae in calitate de inlocuitor al directoruluiDirector economic- ec. Bejan OctavianaSef serv. Financiar Contabilitate - ec. Vaju Valentina in calitate de inlocuitor al directorului economicSef Serv. Comercial- ing. Tanasa IonServ.Comercial- ec. Dulgheru DragosServ.Comercial- ec. Miron ConsuelaConsilier Juridic-Sava LilianaSef SCMSSM- ing. Anicai EugenCertificat de participare cu oferta independenta : Conform Ordin ANRMAP nr. 314/2010 - in sensul prevederilor OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, ofertanii vor prezenta o declaratie pe propria raspundere prin care se certifica faptul ca participarea la procedura de achizitie este facuta in concordanta cu regulile de concurenta.Se va completa Formularul F3 (din sectiunea III Formulare);Declaratie privind eligibilitatea: Se va completa Formularul F4;Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181: Pentru a demonstra neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006 ofertantul va prezenta Formularul F5 Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa instanta competenta, in original, in copie legalizata sau copie conform cu originalul. Informatiile cuprinse in certificatul constatator trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC.Ofertantul clasat pe primul loc va prezenta pentru conformitate documentul in original/copie legalizata.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Ofertantii vor prezenta declaratia de conformitate a produselor in raport cu urmatoarele standarde : STAS 6430-78, STAS 6138-78, STAS 6142-79, STAS 6140-78, STAS 6431-81, STAS 7523-79, STAS 6848-84, STAS 6145/1 ? pentru Halat Doc si Salopeta Doc; SR EN 60903 /97 ? pentru Manusi electroizolante HT si JT ;SR EN 420/96 pentru Manusi electroizolante JT;STAS 1282-71 ? pentru Salopete doc si salopete termorezistente; SR ISO 4849 si SR EN 166 ? pentru Viziera de protectie;, Ofertantii vor prezenta mostre, descrieri si/sau fotografii pentru fiecare produs ofertat, cu respectarea cerintelor din specificatia tehnica., Se va completa Formularul F6(daca este cazul) - Declaratie privind asociatii Certificat ISO 9001 sau echivalent - copie certificata ?conform cu originalul?, semnata si stampilata de operatorul economic, dupa documente emise de organisme independente care atesta implementarea, mentinerea si respectarea sistemului de management al calitatii in domeniul supus achizitiei, respectiv ISO 9001 sau echivalent, valabil la termenul limita de primire a ofertelor.Nota: in cazul unei asocieri, fiecare operator economic va depune aceste documentePentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 20.11.2013 11:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 20.11.2013 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 13.11.2013 12:40