Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Imbracaminti Bituminoase Usoare pe DJ 247 DOBROVAT, tronson II, km 2+145÷7+040


Detaliu pentru invitatia numarul 339847
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: DIRECTIA JUDETEANADE ADMINISTRARE A DRUMURILOR SI PODURILORIASI
Numar invitatie: 339847/21.11.2012
Denumire contract: Imbracaminti Bituminoase Usoare pe DJ 247 DOBROVAT, tronson II, km 2+145÷7+040
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialDIRECTIA JUDETEANADE ADMINISTRARE A DRUMURILOR SI PODURILORIASICod fiscal: 14009336, Adresa: BD STEFAN CEL MARE SI SFANT, NR 13, Iasi, Telefon: +40 232255961, Fax: +40 232255960
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: BD STEFAN CEL MARE SI SFANT, NR 13, Iasi, Romania, cod postal: 6600, telefon: +40 232255961, fax: +40 232255960, persoana de contact: MINCIUNA DANIEL
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sediul DJADP Iasi, BD STEFAN CEL MARE SI SFANT, NR 13, Iasi, Romania, cod postal: 700075
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Constructii si amenajari teritoriale
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Imbracaminti Bituminoase Usoare pe DJ 247 DOBROVAT, tronson II, km 2+145÷7+040
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Servicii de proiectare in vederea realizarii proiectului tehnic, detalii de executie, caiet de sarcini, liste de cantitati pentru lucrari, elaborare documentatii necesare pentru obtinerea acordurilor, avizelor si autorizatiilor, asistenta tehnica din partea proiectantului, in conformitate cu studiul de fezabilitate din documentatia tehnica, si executie lucrari "Imbracaminti Bituminoase Usoare pe DJ 247 DOBROVAT, tronson II, km 2+145÷7+040"
II.1.6) CPV: 45233140-2 - Lucrari de drumuri (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 4, 085, 560 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este de 81.600 lei.Garantia de participare se constituie conf. HG 925/2006, art 86. In cazul depunerii unei contestatii, de catre ofertanti, daca CNSC respinge contestatia depusa, autoritatea contractanta, va retine din garantia de participare, in conf.cu art. 278^1 lit. b) din OUG 34/2006, suma de 7.865, 56 lei. Garantia de participare trebuie sa prevada explicit daca plata garantiei se va executa: a) conditionat, respectiv dupa constatarea culpei persoanei garantate, in conformitate cu contractul garantat; sau b) neconditionat, respectiv la prima cerere a beneficiarului pe baza declaratiei acestuia cu privire la culpa persoanei garantate. Date pentru constituirea garantiei de participare: Trez. Mun.Iasi. RO41TREZ4065006XXX008195, Cod fiscal D.J.A.D.P. Iasi: 14009336.In orice sit., dovada constit. gar. de part. treb. sa fie prez.cel mai tarziu la data si ora stab. pt deschiderea ofertelor. Per. de valab. a gar. pt part.?90 zile de la data limita stabilita pt depun. ofertelor. In cazul constit. gar. de part.prin scris. bancara se va completa?formularul nr. 13. Garantia de participare se va restititui in conf.cu H.G. 925/2006, art.88. Pentru a beneficia de prevederile Legii nr. 346/2004, ofertantii care se incadreaza in categoria IMM vor prezenta: - declaratie privind incadrarea in categoria IMM in original;Operatorii economici care se asociaza trebuie sa faca dovada ca fiecare indeplineste conditiile de incadrare in categoria IMM. Lipsa acestei dovezi face ca asocierea sa nu mai beneficieze de facilitatile legii IMM-urilor
Garantie de buna executie
Procentul garantiei de buna executie este de 5% din valoarea contractului fara TVA.In cazul constituirii garantiei de buna executie prin scrisoare bancara se va completa formular nr. 14. Garantia de buna executie se va constitui conf. art. 90 din HG 925/2006 si HG 1045/2011. Restituirea garantiei de buna executie se va face conform H.G. 925/2006.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: a) Declaratie pe proprie raspundere privind eligibilitatea in conformitate cu art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare - formular 1A.Documentele solicitate pentru neincadrarea in prevederile art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006 vor fi solicitate obligatoriu si vor trebui prezentate si de tertul sustinator, daca este cazul.b) Declaratia privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare - formular 1B.Documentele solicitate pentru neincadrarea in prevederile art. 181 lit. a), lit. c)1 si lit. d) din O.U.G. nr. 34/2006 vor fi depuse si de tertul sustinator, daca este cazul.c) Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, conform ordinului A.N.R.M.A.P. nr. 314/12.10.2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta - formular 1Cd) Declaratie pe proprie raspundere ca nu are in cadrul autoritatii contractante, persoane care detin functii de decizie, respectiv sot/sotie, ruda sau afin pana la gradul al patrulea inclusiv, conform art. 69^1 din O.U.G. nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, care se va prezenta atat de catre subcontractant, cat si de tertul sustinator, daca este cazul.Persoanele din cadrul autoritatii contractante ce detin functii de decizie in ceea ce priveste organizarea, derularea sifinalizarea procedurii de atribuire sunt: Cristian Mihai Adomnitei-Presedintele Consiliului Judetean Iasi, Victor Chirila- Vicepresedinte Consiliul Judetean Iasi, Victorel Lupu-Vicepresedinte Consiliul Judetean Iasi, Lacramioara Vernica-Secretarul Judetului Iasi, - Consilieri judeteni : Adascalitei Constantin, Aivanoaei Constantin Alin, Apavaloae Dinu, Baciu Mihai, Boz Petru Eduard, Bratescu Liviu, Bulgaru Liviu Gabriel, Carp Petra, Caliman Adrian Constantin, Citea Vasile, Chirila Victor, Cozianu Iulian, Dascalu Petru, Hauta Marian, Ivancia Mihaela, Lebada Dorel, Lupascu Vasile, Lupu Magdalena, Lupu Victorel, Macovei Silviu Nicu, Mihai Florin, Morosan Catalin, Popa Silviu Florin, Popescu Mihail Gabriel, Romaniuc Liliana, Rosca Ciprian Lucian, Stanciu Cristian, Stoian Ioan, Salaru Vasile, Serban Constantin, Toma Vasile, Urcaciu Ion Lorin, Ursanu Radu Ionel, Vintila Iordan, Vornicu Carmen Paula, Vornicu Liviu Gabriel, Daniel Ionut MINCIUNA-BEJAN - director executive DJADP Iasi, Antoneta Manolache ? sef serviciu derulare contracte, Bogdan Benta-consilier, Mihai Iftimiei-consilier juridic SAPC-CJ Iasi, Carmen Irimia-consilier comp. AP, Marius Nedelcu-consilier SDC, Mihai Ciopate-consilier SDC, Laurentiu Diaconu ?consilier CPSC, Lucian Draganescu-consilier CPSC -formular 1De) Declaratii privind calitatea de participant la procedura - formular 2f) Certificatul privind impozitele si taxele locale eliberat de Directia de impozite si taxe locale din care sa reiasa situatia obligatiilor exigibile in luna anterioara, in care se depun ofertele(certif. se vor prez. in orig. sau copie conf. cu orig.).Conditie de calificare : Cu exceptia impozitelor si taxelor pentru care s-au acordat inlesniri la plata de catre organele competente si in masura in care sau respectat conditiile impuse la acordarea acestora, autoritatea contractanta va exclude ofertantul/candidatul care inregistreaza datorii la bugetul consolidat precum si la cel local (indiferent de cuantumul acestora) in luna anterioara celei in care se depun ofertele.g) Certificatul de atestare fiscala eliberat de Administratia Finantelor Publice pentru obligatiile de plata catre buget din care sa reiasa situatia obligatiilor exigibile in luna anterioara, in care se depun ofertele (certif. se vor prez. in orig. sau copie conf. cu orig.)h) pers. jurid. straine vor prez. doc. edificat. pt dov. eligibil.Pt. of. nerezidenti se vor aplica prev. art. 182 din OUG 34/2006. Doc. vor fi prez in orig sau copie conf cu orig, insotite de traducerea autoriz. in limba rom. a)Certificatul constatator eliberat de ORC care atesta faptul ca, acesta nu este in stare de faliment ori lichidare si ca domeniul de activitate al ofertantului corespunde obiectului procedurii (servicii de proiectare si lucrari de drumuri si poduri).Certificatul se va prezenta in original sau copie conform cu originalul, eliberat cu cel mult 30 de zile inainte de data depunerii ofertelor. In cazul in care operatorul economic, clasat pe primul loc, in urma evaluarii, a depus certificatul constatator in copie conform cu originalul, autoritatea contractanta are dreptul de a solicita acestuia, inainte de incheierea contractului de achizitie publica, depunerea documentului in original sau copie legalizata.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: 1. Cerinta minima: cifra de afaceri medie globala pe ultimii 3 ani sa fie de minimum 8.150.000 lei.Conversia valorilor se va face la cursul mediu anual comunicat de BNR.Curs mediu anual comunicat de BNR: Anul 2009 1 euro = 4, 2373 leiAnul 2010 1 euro = 4, 2099 leiAnul 2011 1 euro = 4, 2379 lei, 2. Informatii privind disponibilitatea resurselor financiare necesare pentru executarea lucrarii.Resurse financiare reale negrevate de datorii: depozite bancare, linii de credit aprobate si neconsumate, confirmate de banci sau alte mijloace financiare suficiente pentru a realiza un cashflow de indeplinire (realizare) a contractului de lucrari, in suma de: 1.900.000 lei cu valabilitate de 180 zile calendaristice de la data semnarii contractului.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: 1. Lista cu principalele lucrari executate in ultimii 5 ani (ultimii 5 ani se vor calcula pana la data depunerii ofertelor), 2.Lista cu principalele servicii prestate in ultimii 3 ani (ultimii 3 ani se vor calcula pana la data depunerii ofertelor)-formularul nr. 4B, 3. Cerinta minima: Ofertantul trebuie sa faca dovada ca in ultimii 5 ani aexecutat si dus la bun sfarsit lucrari similare obiectului contractului ce urmeaza a fi atribuit, in calitate de contractant, asociat sau subcontractant.Experienta similara va fi dovedita prin prezentarea a maximum 2 contracte de lucrari drumuri, a caror valoare cumulata va fi cel putin egala cu 3.950.000 lei. Prin lucrari executate si duse la bun sfarsit se inteleg: - lucrari receptionate partial care sunt insotite de proces verbal de receptie partiala;sau - lucrari receptionate insotite de proces verbal de receptie la terminarea lucrarilor; sau -lucrari receptionate insotite de proces verbal de receptie finala-daca a expirat perioada de garantie acordata lucrarilor. Fisele de experienta similara vor fi insotite de copii dupa certificari de buna executie in conformitate cu art. 188 alin.3, litera a din OUG 34/2006., 4. Cerinta minima: Ofertantul trebuie sa faca dovada ca in ultimii 3 ani a prestat si dus la bun sfarsit servicii similare obiectului contractului ce urmeaza a fi atribuit, in calitate de contractant, asociat sau subcontractant.Experienta similara va fi dovedita prin prezentarea a maximum 2 contracte de serviciia caror valoare cumulata va fi cel putin egala cu 125.000 lei.Prin servicii prestate si duse la bun sfarsit se inteleg: - servicii receptionate partial; sau - servicii receptionate la sfarsitul prestarii(sfarsitul prestarii nu presupune expirarea perioadei de garantie).Fisele de experienta similara vor fi insotite de copii dupa certificari de buna executie in conformitate cu art. 188 alin.2, litera a din OUG 34/2006., 5. Declaratie privind efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani, 6. Cerinta minima: ofertantul trebuie sa faca dovada ca dispune de cel putin urmatorul personal de specialitate necesar pentru indeplinirea contractului: a) un responsabil tehnic cu executia, pentru lucrari specifice celor din caietul de sarcini;b) un responsabil cu controlul tehnic de calitate in constructii pentru lucrari specifice celor din caietul de sarcini;c) 2 (doi) ingineri specialitatea cai ferate drumuri - poduri, cu experienta specifica in derularea unor lucrari similared) 1inginer topograf;e) 1 inginer constructor specialitatea cai ferate drumuri si poduri cu experienta in proiectarea de drumuri si poduri.Pt.pers.de specialitate, se va prez.in copie certif.pt. conform.cu orig.urm.doc.: -Decl.de dispon. (Anexa 6B), semnate in original;
-acte studii si CV-uri;
-autoriz./certif.de atest.profes./legitim.aferente emise de MDLPL/MDRL/MDRT(aflate in termen de valab.la data depunerii ofertelor), cf. legilor in vigoare., 7. Declaratie referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari.Ofertantul, pentru a fi calificat, trebuie sa aiba la dispozitia sa (dotarea proprie/ inchirierea sau alte forme de punere la dispozitie) utilaje si echipamente tehnice, care sa functioneze la intreaga capacitate si care sa fie folosite pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului.Cerinta minima dotare tehnica: a) Statie de preparat mixturi asfaltice-1 buc;b) Repartizator finisor de mixturi asfaltice la cald- 1 buc;c) Laborator de incercari de grad II-1 buc.Se va prezenta copia autorizatiei laboratorului si anexele cu profilele autorizate specifice categoriilor de lucrari ofertate. 1. Standarde de asigurare a calitatiiCertificatul SR EN ISO 9001 sau echivalent, 2. Standarde de asigurare a protectiei mediuluiCertificatul ISO 14001 sau echivalent
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Site-ul: www.e-licitatie.ro
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 03.12.2012 08:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 03.12.2012 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 20.11.2012 16:25
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer