Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Imbracaminti Bituminoase Usoare pe ulitele din satele BATIZ si STREI apartinatoare orasului CALAN, judetul Hunedoara


Detaliu pentru invitatia numarul 348541
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: ORASUL CALAN
Numar invitatie: 348541/14.06.2013
Denumire contract: Imbracaminti Bituminoase Usoare pe ulitele din satele BATIZ si STREI apartinatoare orasului CALAN, judetul Hunedoara
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialORASUL CALANCod fiscal: 5742434, Adresa: strada Garii, nr.1, oras Calan, jud Hunedoara, Calan, Telefon: 0254730223, Fax: 0254732954
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: strada Garii, nr.1, oras Calan, jud Hunedoara, Calan, Romania, cod postal: 335300, telefon: +40 254730223, fax: +40 254732954, persoana de contact: Petru Stanciu
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: strada Garii, nr.1, oras Calan, jud Hunedoara, Calan, Romania, cod postal: 335300, telefon: +40 254730223, fax: +40 254732954, sala de sedinte a CONSILIULUI LOCAL ORAS CALAN
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Imbracaminti Bituminoase Usoare pe ulitele din satele BATIZ si STREI apartinatoare orasului CALAN, judetul Hunedoara
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Executie lucrari in cadrul proiectului : Imbracaminti Bituminoase Usoare pe ulitele din satele BATIZ si STREI apartinatoare orasului CALAN, judetul HunedoaraLucrarile presupun realizarea infrastructurii de balast si piatra sparta, reparatii covor asfaltic si executarea de imbracaminti bituminoase usoare pe portiuni sectoare de drum din fiecare sat.Valoarea estimata fara TVA este de 1156490 LEI.- Investitia de baza ? 1101419 lei fara TVA- Diverse si neprevazute ? 55071 lei fara TVAMentionam ca se vor oferta cheltuielile cu investitia de baza, organizare de santier, diverse si neprevazute. Cheltuielile cu diversele si neprevazutele se vor oferta in procent fix de 5% din cheltuielile cu investitia de baza, in conformitate cu procentul stabilitin devizul general.
II.1.6) CPV: 45233123-7 - Lucrari de constructii de drumuri secundare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 1, 156, 490 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare la licitatie va fi in suma de 20.000 lei. Perioada de valabilitate a garantiei de participare: 90 zile calendaristice de la data limita de depunere a ofertelor, egala cu perioada de valabilitate a ofertelor.Prin virament bancar in contul RO86 TREZ 3675 006X XX00 2528 deschis la Trezoreria Municipiului Hunedoara sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire, conform (Formular nr.23).Garantia trebuie sa fie irevocabila.Garantia de participare emisa in alta limba decat romana va fi prezentata in original si va fi insotita de traducerea autorizata in limba romana. Pentru o evaluare unitara a garantiei de participare depuse in alte valute decat in lei, se va efectua echivalenta garantiei de participare din lei in alta valuta la cursul BNR din data publicarii invitatiei de participare.In cazul unei asocieri, scrisoarea de garantie bancara de participare la licitatie, poate fi emisa de oricare dintre asociati, in cuantumul total stabilit de autoritatea contractanta.Nota: In cazul indeplinirii cond. prevazute de art. 278^1 din OUG 34/2006 cu modif. si compl. ult. suma care va fi retinuta de autoritatea contractanta din valoarea garantiei de participare este 4881.42 lei.NOTA: Ofertele care nu sunt insotite de garantia de participare, in cuantumul, forma si avand perioada de valabilitate solicitate in documentatia de atribuire, vor fi respinse in cadrul sedintei de deschidere
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie a ctr. va fi de 10% din pretul ctr. fara T.V.A. Modul de constituire: a) printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari;b)retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale. In acest caz, contractantul are obligatia de a deschide la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia un cont de disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante- Orasul Calan. Suma initiala care se depune de catre contractant in contul astfel deschis va fi de 0, 5 % din pretul ctr. Pe parcursul indeplinirii ctr. autoritatea contractanta urmeaza sa alimenteze acest cont de disponibil prin retineri succesive din sumele datorate si cuvenite contractantului, pana la concurenta sumei stabilite drept garantie de buna executie.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 180 din OUG nr. 34/2006 : Completare Formular 2 din Sectiunea Formulare; Declaratia privind neicadrarea in prevederile art 180 din OUG 34/2006 va trebui prezentata si de tertul sustinator daca este cazul.- Cazier judiciar si cazier fiscal pentru operatorul economic.2.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG nr. 34/2006 : Completare Formular 3 din Sectiunea Formulare; Declaratia privind neicadrarea in prevederile art 181 din OUG 34/2006 va trebui prezentata si de tertul sustinator daca este cazul cu referire doar la punctele a, c^1 si d);.3. Declaratie privind calitatea de participant la procedura: Completare Formular 1 din Sectiunea Formulare;4. Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta: Completare Formular 4 din Sectiunea Formulare5. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.69^1 din O.U.G. nr. 34/2006 : Completare Formularul 5 din Sectiunea Formulare; Aceasta declaratie va trebui prezentata si de ofertant asociat/subcontractant/Tert sustinator, daca este cazul.Precizari : Persoana cu functii de decizie in cadrul autoritatii contractante : Iovanesc Filip Adrian primar, Jurj Florin viceprimar, Vulpe Stelian Ioan secretar, Stanciu Petru sefserviciu achizitii publice, Dan Elena sef serviciu financiar, Silaghi Anisoara Mihaela sef serviciu personal, Rus Ana Victori auditor, Zapodean Nicolae referent de specialitate, Nanciu Ioan referent de specialitate, Gheoanca Catalina inspector de specialitate, Tudorache Diana inspector, Dan Mihai consilier local, Felser Alfred consilier local, Pusca Dinu consilier local, Teodorescu Ioan consilier local, Popescu Valentin consilier local, Geller Alfred consilier local, Chitidean Dorel consilier local, Dragos Marcel consilier local, Tarlea Constantin consilier local, Andras Victor consilier local, Bratan Marin Daniel consilier local, Coroiescu Cristian consilier local, Farcas Bela Nicolae consilier local, Ocolisan Elia Rodica consilier local, Oprescu Cosmin consilier local, Solymos Stelian Ioan consilier local.6. Certificate de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor de plata : - Persoanele juridice/fizice romane trebuie sa prezinte: a) Certificat privind plata obligatiilor catre bugetul local eliberat de catre directia de specialitate din cadrul primariilor in a caror raza teritoriala activeaza ofertantul din care sa reiasa ca ofertantul nu are obligatii scadente catre bugetul local in luna anterioara depunerii ofertelor;b) Certificat de atestare fiscala privind plata obligatiilor catre bugetul general consolidat de stat eliberat de D.G.F.P. din care sa reiasa faptul ca ofertantul nu are datorii scadente catre Bugetul general consolidat, in luna anterioara depunerii ofertelor;
- Documentele vor fi prezentate in original, copie legalizata/autentificata sau copie lizibila cu mentiunea , ,conform cu originalul?.Persoanele juridice/fizice straine vor prezenta: - Documente edificatoare, eliberate de autoritati ale tarii de origine (certificate, caziere fiscale, alte documente echivalente) prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local.Certificatele trebuie sa prezinte situatia ca ofertantul nu are obligatii scadente in luna anterioara depunerii ofertelor.- Documentele vor fi prezentate in original, copie legalizata/autentificata sau copie lizibila cu mentiunea , ,conform cu originalul?, insotite, dupa caz, de traducerea autorizata a acestora in limba romana.Daca un grup de operatori economici depune oferta comuna, aceste cerinte trebuie indeplinite de fiecare membru al grupului Pentru persoane fizice/juridice romane: Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului din care sa rezulte ca domeniul de activitate al ofertantului corespunde obiectului procedurii. Ofertantul isi va asuma raspunderea cu privire la faptul ca informatiile cuprinse in acest document trebuie sa fie valabile/reale la data limita de depunere a ofertelor. Certificatul se va prezenta in original sau copie conform cu originalul.In cazul in care operatorul economic, clasat pe primul loc, in urma evaluarii, a depus certificatul constatator in copie conform cu originalul, autoritatea contractanta are dreptul de a solicita acestuia, depunerea documentului in original sau in copie legalizata.(In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest document). Pentru persoane fizice/juridice straine: Se vor prezenta documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident, in original sau copie conform cu originalul, insotite de traducerea autorizata in limba romana.Documentele trebuie sa fie valabile la data limita a depunerii ofertelor si sa ateste faptul ca ofertantul apartine categoriei profesionale impuse de indeplinirea contractului/in domeniile de activitate ale ofertantului sunt cuprinse activitati necesare in vederea indeplinirii contractului.(In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest document)
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1. Cifra de afaceri pentru ultimii 3 ani. Ofertantul va prezenta cifrade afaceri care vizeaza activitatea din cel mult ultimii 3 ani (2010, 2011, 2012).Se lasa la latitudinea operatorului economic documentele care vor fiprezentate in sustinerea indeplinirii cerintei de calificare (bilantul contabilsau extrase de bilant inregistrat la organele competente, raport de audit, dupa caz, sau orice alte documente echivalente)., Cerinta nr. 2. Informatii generale cu declararea cifrei de afaceri. Nivelulminim al cifrei medii de afaceri globala care vizeaza activitatea din cel multultimii trei ani sa fie egal sau mai mare decat: 2.200.000 lei.In cazul in care ofertantul face dovada ca se incadreaza in categoria I.M.M, in conformitate cu prevederile Legii nr. 346/2004 privind stimularea infiintariisi dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii, beneficiaza de reducerea cu50% pentru criteriul legat de cifra de afaceri., Cerinta nr. 3. Ofertantul trebuie sa demonstreze ca la momentul semnariicontractului va avea acces la lichiditati, linii de credit sau alte instrumentefinanciare in valoare de minim 550.000 lei pentru o perioada de 3 luni.Ofertantul va prezenta documente sau alte inscrisuri din partea unitatiibancare prin care se va atesta faptul ca ofertantul are acces la resurse reale(sume disponibile in cont, linii de credit cu valoare disponibila, depozitebancare, sau alte documente prin care sa se asigure disponibilitatea desustinere a lucrarii) pentru o valoare cel putin egala cu 550.000 lei avand cadestinatie cheltuieli pentru realizarea contractului ce face obiectul prezenteiproceduri ? in original sau copie lizibila cu mentiunea , ,conform cuoriginalul?.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1.Lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani., Cerinta nr. 2.Experienta similara.Ofertantul trebuie sa prezinte, pentru dovedirea experientei similare, unul sau mai multe contracte similare de executie lucrari, finalizat in ultimii 5 ani, a carei/caror valoare cumulatasa fie cel putin egalacu 1.100.000, 00lei, exclusiv TVA.Fisele de experienta similara vor fi insotite de : -certificari de buna executie. Respectivele certificari indica beneficiarii, indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti privati, valoarea, perioada si locul executiei lucrarilor si precizeaza daca au fost efectuate in conformitate cu normele profesionale din domeniu si daca au fost duse la bun sfarsit;Prin contract de lucrari finalizat in ultimii 5 ani se intelege: procesul-verbal de receptie finala, procesul-verbal de receptie la terminarea lucrarilor sau procese verbale de receptie partiala care sa ateste faptul ca lucrarile au fost executate in conformitate cu normele profesionale in domeniu si ca au fost duse la bun sfarsit, Cerinta nr. 3.Utilaje dotare minima: statie de preparare a mixturilor asfaltice: 1buc; repartizator finisor: 1buc; autogudronator: 1buc; autogreder: 1buc;buldoexcavator: 1buc;compactor static autopropulsat: 2buc; compactor pe pneuri: 1buc; incarcator frontal: 1buc; perie mecanica 1 buc; autobasculanta: 1buc;Pentru utilajele minime solicitate se vor prezenta, in copie lizibila conforma cu originalul documentele din care rezulta forma de detinere (in proprietate, chirie sau punere la dispozitie ) si anume : carti de identitate/acte de proprietate/contracte/conventii de inchiriere, etc., Cerinta nr. 4. Declaratia privind efectivul mediu anual al personalului angajatsi al cadrelelor de conducere in ultimii 3 ani.Personal necesar - nivel minim: 1 sef de santier, inginer constructor de drumuri si poduri cu experienta profesionala generala de minim de 5 ani in inginerie; 1 responsabil tehnic cu executia (RTE) - in domeniul constructii drumuri si poduri; 1 responsabil cu controlul calitatii (CTC), inginer constructor de drumuri si poduri; 1 inginer topograf;Personal de executie calificat: 4 persoane cu calificare asfaltator; 4 persoanecu calificare lucrator in drumuri; 4 persoane cu calificare mecanic utilaje; 4persoane cu calificare conducator auto;Pentru personalul nominalizat cu indeplinirea contractului, se vor prezentaobligatoriu urmatoarele documente: - CV, in original, semnat si datat;
- angajament de participare al persoanei/ persoanelor responsabile pentruindeplinirea contractului (daca ofertantul nu are angajat/angajate astfel depersoana/ persoane), in original, semnat si datat;
- diplome studii de profil, acte calificari, in copie conform cu originalul.Pentru personalul de executie (calificat)se vor prezenta urmatoarele documente: declaratie de disponibilitate, diploma de calificare., Cerinta nr. 5.Ofertantul trebuie sa detina laborator autorizat pentru profilurile respective de lucrari rezultate din tehnologiile de executie adoptate sau sa prezinte contract de colaborare cu un laborator autorizat sau un angajament de punere la dispozitie.(Legea 10/1995 privind calitatea in constructii, cu modificarile si completarile ulterioare).Se vor prezenta urmatoarele documente : - documentul de detinere sau contractul de colaborare sau angajamentul de punere la dispozitie in copie conform cuoriginalul ;, Cerinta nr. 6. Informatii privind partea din contract pe care operatoruleconomic are intentia sa o subcontracteze.Ofertantii sunt obligati sa prezinte partea/partile din contract pe care urmeaza sa le subcontracteze evidentiate fizic si valoric si datele de identificare ale acestora - cerinta obligatorie.Pe parcursul derularii contractului, contractantul nu are dreptul de a inlocui subontractantii nominalizati in oferta si nici incheierea de noi subcontractari, fara acceptul Autoritatii Contractante. Cerinta nr. 1. Certificatul privind implementarea si mentinerea unui Sistemde Management al Calitatii, in conformitate cu cerintele specificatiei SR ENISO 9001 sau echivalent, pentru obiecte de activitate relevante in raport cuobiectul procedurii, in copie certificata ?conform cu originalul? cu semnatura si stampila, valabil la data limita de depunere a ofertelor ., Cerinta nr. 2. Ofertantul va prezenta Certificatul privind implementarea simentinerea unui Sistem de Management de Mediu, in conformitate cu cerintele specificatiei SR EN ISO 14001 sau echivalent, pentru obiecte deactivitate relevante in raport cu obiectul procedurii, in copie certificata?conform cu originalul? cu semnatura si stampila, valabil la data limita dedepunere a ofertelor .Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 01.07.2013 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 01.07.2013 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 30.09.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 13.06.2013 10:23
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer