Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Imbracare si reparatii trotuare, cu pavele, pe raza municipiului Suceava


Detaliu pentru invitatia numarul 348824
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: MUNICIPIUL SUCEAVA
Numar invitatie: 348824/19.06.2013
Denumire contract: Imbracare si reparatii trotuare, cu pavele, pe raza municipiului Suceava
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMUNICIPIUL SUCEAVACod fiscal: 4244792, Adresa: B-dul 1 Mai, nr. 5A, Suceava, Telefon: +40 0230212696/167, Fax: +40 0230520593
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: B-dul 1 Mai, nr. 5A, Suceava, Romania, cod postal: 720224, telefon: +40 230212696, fax: +40 230520593, persoana de contact: Rodica Mihalescu
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: sediul Primariei municipiului Suceava
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Imbracare si reparatii trotuare, cu pavele, pe raza municipiului Suceava
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Executia lucrarilor de imbracare si reparatii trotuare, cu pavele, pe raza municipiului Suceava, in functie de necesitati, conform cu cerintele din Caietul de sarcini.Cuantumul aferent procentului de diverse si neprevazute este 0 (zero)si nu aduce atingere prevederilor art. 122 lit. i).Valoarea minima a intervalului precizat la sectiunea II.2.1)Cantitatea si domeniul global ? respecvtiv 5000000, 00 lei fara TVA, reprezinta valoarea estimata a prezentei proceduri (in functie de care se vor elabora si evalua ofertele), iar valoarea maxima (6000000, 00 lei fara TVA) reprezinta valoarea estimata ce contine si valoarea posibilelor suplimentari.Lucrarile de reparatii imbracaminti trotuare, cupavele vibropresate constau din: Montarea pavelelor de 6 cm grosime la trotuare pe pat de nisip.Montarea pavelelor de 8 cm grosime la carosabil pe pat de nisip.Demontare - montare borduri din beton 20 ×25 cm.Demontare - montare borduri din beton 10 ×15 cm.Ridicare la cota guri de scurgere.Ridicare la cota camine telefonice.Ridicare la cota camine cu placa prefabricata.Ridicare la cota rasuflatori de gaze naturale.Ridicare la cota hidranti.Inlocuire capac camin fara piesa suport din b.a. cu capac camin cu rama din fonta.Optiuni: Suplimentarile se vor face in baza art. 122. lit. j) din O.U.G. nr. 34/2006
II.1.6) CPV: 45233253-7 - Lucrari de imbracare a trotuarelor (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 5, 000, 000 - 6, 000, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
1).Cuantumul grantiei de participare este 100.000, 00 lei. 2)Garantia de participare va fi constituita in conditiile art. 86 alin. (1) din HG 925/2006 - Cont depunere garantie : RO05 TREZ 5915 006X XX00 0186, deschis la Trezoreria municipiului Suceava, cod fiscal 4244792.3)Termenul de valabilitate a GP este de 120 de zile calendaristice de la termenul limita de primire a ofertelor.4)GP trebuie sa fie irevocabila. 5) Instrumentul de garantare trebuie sa prevada in mod obligatoriu ca ofertantul poate pierde suma de 8.059, 99 lei in cazul in care se incadreaza in situatia descrisa la art. 278^1 din OUG nr. 34/2006. 6)Dovada platii garantiei de participare, in original, va fi prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor.7)Documentele privind dovada constituirii garantiei de participare-in original.8)In cazul in care ofertantul va prezenta garantia de participare ca fiind IMM, aceasta va fi insotita de: certificat IMM (in original sau in copie) eliberat de CCI, cu cel mult 6 luni inainte de data limita de depunere a ofertelor sau declaratie pe propria raspundere privind incadrarea in categoria IMM?urilor, prezentata in conformitate cu prevederile Art.7 din Legea 346/2004.Se va completa ANEXA nr.2 sau ANEXA nr.3 (dupa caz) din Sectiunea Formulare.9)In cazul unei asocieri, daca se doreste sa se beneficieze de prevederile art.16, alin.(2) din Legea 346/2004, atunci fiecare membru al asocierii trebuie sa faca dovada ca este IMM. Echivalenta pentru o garantie de participare depusa in alta valuta se va face la cursul BNR leu/alta valuta din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 5 zile.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie este de 5% din pretul contractului fara TVA si se va constitui, in conformitate cu prevederile art. 89 alin. (2) din H.G. nr. 925/2006. Garantia de buna executie se poate constitui in oricare dintre formele prevazute la art. 90 alin. (1) din HG 925/2006. Daca partile convin, garantia de buna executie se poate constitui in conditiile art. 90, alin. (3) din HG 925/2006. In cazul unei asocieri, daca se doreste sa se beneficieze de prevederile art.16, alin.(2) din Legea 346/2004, atunci fiecare membru al asocierii trebuie sa faca dovada ca este IMM. Se va completa Anexa 2 sau Anexa 3. Garantia de buna executie se constituie in maxim 15 zile de la semnarea contractului de catre parti si devine anexa la contract. Garantia de buna executie se elibereaza dupa finalizarea contractului de lucrari, in conditiile legii.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 180, 181, 69^1 (evitarea conflictului de interese) din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006 : - Completare declaratie privind eligibilitatea - Formular nr. 12A - prezentat in original. In cazul unei asocieri, fiecare membru al asocierii este obligat sa prezinte acest formular. Fiecare ofertant / ofertant asociat / tert sustinator este obligat sa prezinte Formularul 12 A in original- Completare Formular 12B - prezentat in original. In cazul unei asocieri, fiecare membru al asocierii este obligat sa prezinte acest formular. Fiecare ofertant / ofertant asociat este obligat sa prezinte acest formular, iar tertul sustinator este obligat sa prezinte Formularul 12 B ? TERT, in original. Acest formular va fi insotit de certificate de atestare fiscala, astfel: - Pentru persoane fizice / juridice romane: Certificate de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat, in conformitate cu prevederile legale in vigoare (formulare tip emise de Primariile de care apartine si de DGFP teritoriala) - prezentate in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.- Pentru persoane fizice / juridice straine: documente edificatoare (certificate, cazier fiscal, etc., alte documente echivalente) prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre buget, in conformitate cu prevederile legale ale tarii in care este stabilit - prezentate in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.- In cazul ofertantilor (persoane fizice sau juridice) de alta nationalitate decat cea romana, documentele vor fi transmise in limba in care au fost emise, insotite de o traducere autorizata a acestora in limba romana.NOTA. Din documentele prezentate trebuie sa rezulte faptul ca nu exista datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.- Completare Formular 69^1 ? prezentat in original. In vederea completarii acestei declaratii, precizam ca persoanele cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante sunt urmatoarele: Lungu Ion ? primar; Doroftei Ovidiu ? viceprimar; Virvara Gavril ? viceprimar; Ciutac Ioan? secretar municipiu; Vaideanu Elisabeta, director executiv; Cordus Carmen Mihaela - sef Serviciu Contabilitate; Siriteanu Mihaela Angelica - viza control financiar preventiv propriu; Sofian-Nicoara Mirela-Rodica - viza control financiar preventiv propriu. Membrii comisiei de evaluare sunt : Florin Cerlinca, Director General D.G.T.I. - presedinte; Damian Camelia, Sef Serviciu Patrimoniu ? membru; Vasincu Stefan, Sef Serv. Administrare Strazi si Sist. Rutiera ? membru; Borsan Doinel, Consilier Serv.Administrare Strazi si Sist. Rutiera ? membru; Olariu Mihaela Sanda, Consilier Serv. Contencios adm.juridic - membru; Mihalescul Done Rodica, Consilier Comp. Achizitii publice ? secretar. Membri de rezerva: Jitariuc Mihail, Director Directia Patrimoniu ? presedinte; Condrovici Daniel, Consilier Serv. Administrare Strazi si Sist. Rutiera ? membru; Vasiliu Ana Mihaela, Consilier Serviciu Contencios adm.-juridic ? membru; Burca Gheorghe, Consilier Comp. Achizitii publice ? secretar, Popovici Brandusa, consilier Serviciul Patrimoniu - membru. Fiecare ofertant / ofertant asociat / subcontractant / tert sustinator este obligat sa prezinte acest formular.2. Certificat de participare cu oferta independenta. Completare Formular 314 ? prezentat in original. In cazul unei asocieri, liderul asocierii este obligat sa prezinte acest formular.3. Declaratie privind calitatea de participant la procedura Completare Formular 12 C ? prezentat in original. In cazul unei asocieri, fiecare membru al asocierii este obligat sa prezinte acest formular. Ofertantul va prezenta Certificatul Constatator emis de ONRC din care sa rezulte obiectul de activitate al respectivului operator economic. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din Certificatul Constatator emis de ONRC. In cazul unei asocieri, fiecare membru al asocierii este obligat sa prezinte aceste documente pentru partea de contract pe care o va realiza.Nota: Autoritatea contractanta poate solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, prezentarea pentru conformitate a documentelor in original / copie legalizata.Cerinte: A). Persoane juridice romane: 1). Certificat constatator emis de ONRC, din care sa reiasa ca obiectul de activitate al ofertantului corespunde obiectului procedurii. Informatiile cuprinse in certificatul constatator trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor. Documentul va fi prezentat in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea " conform cu originalul".B). Persoane fizice romane1). Documente edificatoare din care sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana fizica si, dupa caz, de atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale in vigoare. Informatiile cuprinse in certificatul constatator trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor. Documentul va fi prezentat in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul".C). Persoane juridice / fizice straine1). Documente, in termen de valabilitate, care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile din tara in care este stabilit.2). In cazul ofertantilor (persoane fizice sau juridice) de alta nationalitate decat cea romana, documentele vor fi transmise in limba in care au f ost emise, insotite de o traducere autorizata a acestora in limba romana.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: I. Cifra de afaceriInformatii generale despre ofertant cu mentionarea cifrei medii de afaceri globale pe ultimii 3 ani, respectiv 2010, 2011 si 2012.Cifra medie de afaceri globala pe ultimii 3 ani trebuie sa fie cel putin egala cu 10.000.000, 00 lei fara TVA. Completare Formular 2 ? se va prezenta in original. In cazul unei asocieri, fiecare membru al asocierii este obligat sa prezinte acest formular, iar cerinta privind ?cifra medie de afaceri globala? va fi indeplinita prin cumul. In cazul in care se doreste sa se beneficieze de prevederile art.16, alin. (2) din Legea 346 /2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii IMM-urilor, atunci fiecare membru al asocierii trebuie sa faca dovada ca este IMM. Se va prezenta in original Anexa 2 sau Anexa 3 completata de fiecare asociat, dupa cazPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: I. Experienta similaraLista principalelor lucrari similare executate in ultimii 5 ani (calculati pana la data limita de depunere a ofertelor) din care sa rezulte ca au fost duse la bun sfarsit maxim 3 contracte de lucrari similare in valoare de cel putin 5.000.000, 00 lei fara TVA (individual sau cumulat, in cazul unei asocieri), lista care va fi insotita de certificari de buna executie care sa indice beneficiarii, indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti privati, valoarea, perioada si locul executiei lucrarilor avute in vedere la incadrarea pragului valoric minim impus. Se vor completa ? Formularul 12 F si Formularul B4 (experienta similara pentru contractul / contractele declarate) -prezentate in original.Pentru contractele similare care mai includ si alte lucrari executate decat cele solicitate, se vor lua in considerare doar acele parti din contract si valorile aferente, cu care operatorul economic dovedeste indeplinirea cerintei privind experienta similara.In cazul in care nu a actionat ca si contractant unic, ofertantul va trebui sa precizeze care a fost obiectul partii indeplinite in cadrul asocierii, precum si contravaloarea lucrarilor executate de acesta.Documentele prin care se confirma executarea de lucrari similare se vor prezenta in original / copie legalizata / copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul"., II. PersonalInformatii referitoare la personalul / organismul tehnic de specialitate de care dispune sau al caruiangajament de participare a fost obtinut de catre ofertant.Ofertantul trebuie sa faca dovada ca pentru indeplinirea contractului detine cu contract de munca sau cu contract de colaborare cel putinun inginer constructor specializat in lucrari de drumuri, un specialist RTE - responsabil tehnic cu executia, atestat MDRAP, pentru categoria de lucrari de constructii de drumuri care sa raspunda de executia lucrarilor, un responsabilul cu asigurarea calitatii si 9 pavatori calificatiOfertantul va prezenta o declaratie de disponibilitate pe tot parcursul de derulare a contractului cu privire la personalul de specialitate numit pentru indeplinirea contractul de lucrari insotita de Curriculum Vitae pentru fiecare specialist in parte. CV-urile trebuie completate integral si vor cuprinde inclusiv toate informatiile relevante care pot recomanda persoana pentru atributiile pe care le va avea in derularea contractului. CV-urile vor fi stampilate pe fiecare pagina si vor fi semnate de catre reprezentantul autorizat sa angajeze ofertantul in contract. Se va completa Formularul 12 J ? prezentat in original.Pt. persoanele de specialitate care nu sunt angajati permanenti ai ofertantului, se vor prezenta contracte de colaborare sau angajamente de colaborare. Doar daca este declarat castigator operatorul va incheia contract /contracte individuale de munca sau de colaborare cu expertul/expertii propusi. Dovezile privind informatiile referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea persoanelor direct responsabile pentru executia lucrarilor se vor solicita doar ofertantului declarat castigator. In cazul unei asocieri, cerinta privind asigurarea cu persoane de specialitate va fi indeplinita prin cumul. In cazul subcontractantilor, cerinta privind asigurarea cu specialistii solicitati se ia in considerare pentru partea lor de implicare., III. UtilajeDeclaratie privind utilajele, instalatiile si echipamentele tehnice de care dispune operatorul economicOfertantul va dovedi ca detine sau are contracte de inchiriere pentru cel putin urmatoarele mijloace fixe: a) mijloace de compactare (compactor vibrator, placa vibratoare, mai mecanic) - 6 buc.b) autoincarcator frontal - 2 buc.c) autobasculante - 2 buc.d) buldoexcavator cu picon - 4 buc.e) masina de taiat rosturi - 2 bucPentru a face dovada disponibilitatii utilajelor / echipamentelor in cauza, respectiv utilizarea acestora cu respectarea prevederilor legale si normativelor tehnice aplicabile privind functionarea acestora, operatorul economic trebuie sa prezinte, in functie de situatia specifica fiercarui utilaj in parte, copii dupa urmatoarele documente: liste de inventar, contracte de inchiriere, contract de concesiune, angajament de punere la dispozitie.Daca operatorul economic nu detine in proprietate un utilaj / echipament / etc., pe langa posibilitatea prezentarii unui contract/precontract de inchiriere etc. se permite si prezentarea unui angajament.Dovada disponibilitatii utilajelor si echipamentelor solicitate se va solicita doar ofertantului declarat castigator., IV. SubcontractareaInformatii privind partea de contract pe care operatorul economic are, eventual, intentia sa o subcontracteze - Formular 12 G si Acordurile de subcontractare incheiate cu fiecare subcontractant - Anexa 6 ? se vor prezenta in original.1. Se solicita datele de identificare ale subcontractantilor si partile din contract care se vor indeplini de catre subcontractanti.2. Subcontractantii vor depune o declaratie pe proprie raspundere conf art 69^1 din OUG 34 /2006.3. Contractantul castigator va prezenta, la incheierea contractului de achizitie publica, contractele incheiate cu subcontractantii nominalizati in oferta. In lista vor fi inclusi toti subcontractantii. Subcontractantii nedeclarati in momentul elaborarii ofertei nu vor fi acceptati ulterior, la momentul incheierii contractului de lucrari. Certificat privind implementarea sistemului calitatii ISO 9001 (sau echivalent) pentru activitatile care fac obiectul prezentei proceduri, In cazul unei asocieri, fiecare membru al asocierii trebuie sa prezinte acest certificat pentru partea de contract pe care o va realiza., Certificat privind sistemul de management de mediu ISO 14001 (sau echivalent) pentru activitatile care fac obiectul prezentei proceduri. In cazul unei asocieri, fiecare membru al asocierii trebuie sa prezinte acest certificat pentru partea de contract pe care o va realiza.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 03.07.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 03.07.2013 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 31.10.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 18.06.2013 11:59
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer