Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - "Imbracare trotuare si reamenajarea parcarilor in sistem ecologic in municipiul Bacau"


Detaliu pentru invitatia numarul 348979
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: MUNICIPIUL BACAU
Numar invitatie: 348979/21.06.2013
Denumire contract: "Imbracare trotuare si reamenajarea parcarilor in sistem ecologic in municipiul Bacau"
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMUNICIPIUL BACAUCod fiscal: R4278337, Adresa: STR. MARASESTI NR.6, Bacau, Telefon: +40 234581849, Fax: +40 234588757
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: In SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: "Imbracare trotuare si reamenajarea parcarilor in sistem ecologic in municipiul Bacau"
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: -se vor executa lucrari de placaj, cu pavele vivropresate agrementate tehnic, corespunzatoare estetic cu ambientul existent. Valoarea estimata a lucrarilor este de 13.335.300 lei, fara TVA, care cuprinde valoarea de 7.335.300 lei, fara TVA - valoarea estimata a lucrarilor care se vor achizitiona prin prezenta procedura la care se adauga valoarea de 6.000.000 lei, fara TVA reprezentand eventuale lucrari suplimentare similare, ce vor face obiectul unei alte prevederi conf. art. 122 lit. j. Nu exista lucrari diverse si neprevazute.Optiuni: LS, prin aplic. prev. art. 122 lit. j) din O.U.G. nr. 34/2006.
II.1.6) CPV: 45233253-7 - Lucrari de imbracare a trotuarelor (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 7, 335, 300 - 13, 335, 300 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantum: 140.000 lei. Echivalenta pentru o garantie de participare exprimata in alta valuta se va face la cursul BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor. Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare este cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei ( = 90 zile de la termenul limita de depunere a ofertelor). GP se constituie in conformitate cu prevederile art. 86 din HG 925/2006. In cazul constituirii sub forma de scrisoare de garantie, se va utiliza modelul din sectiunea FORMULARE, in cazul constituirii prin ordin de plata, banii se vor vira in contul Trezoreriei Bacau: RO 28TREZ0615 006X XX00 0234 . Dovada constituirii GP va fi postata in SEAP cu semnatura electronica pana la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor si va fi prezentata in original si la sediu Primariei Bacau, str. Marasesti nr.6. Ofertele care nu sunt insotite de dovada constituirii garantiei pentru participare in favoarea Autoritatii contractante: MUNICIPIUL BACAU, asa cum s-a solicita in fisa de date a achizitiei , vor fi respinse ca inacceptabile. -Intreprinderile mici si mijlocii, au dreptul la o reducere de 50%, a garantiei de participare, daca prezinta declaratia pe proprie raspundere privind incadrarea firmei in categoria IMM-uri, conform Legii nr.346/2004. In masura in care CNSC respinge o contestatie a ofertantului ca nefondata, sau isi retrage contestatia, desi Autoritatea Contractanta nu a adoptat masuri de remediere a aspectelor contestate, in baza art. 278^1, OUG 34/2006, i se va retine suma stabilita in conformitare cu prevederile art. mentionat. - Restituirea garantiei de participare se va face conform art. 88, sectiunea I, capitolul VII, din HG 925/2006 actualizata
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie este de 10 % din valoarea fara TVA a contractului. Garantia de buna executie se va constitui: - printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract, conf. art.90 alin(1) sau - prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale conf. art.90 alin.(3) din HG 925/2006, actualizata si cu respectarea prevederilor H G 1045/oct. 2011. Intreprinderile mici si mijlocii, au dreptul la o reducere de 50%, a garantiei de buna executie, daca prezinta declaratia pe proprie raspundere privind incadrarea firmei in categoria IMM-uri, conform Legii nr.346/2004.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerintele solicitate au la baza prevederile art. 180, 181, 182 si 69¹ din OUG 34/2006, actualizata si Ordinul presedintelui ANRMAP, nr.314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independentaCerinte minime obligatorii: a.Eligibilitate: - neincadrarea in situatiile prevazute la art. 180 din OUG 34/2006, actualizata.Modalitatea de indeplinire: Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 180 din OUG 34/2006-completarea formularului A, sau certificat echivalent.b.Neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006, actualizata.Modalitatea de indeplinire: Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006 -completarea formularului B cu anexe: -certificat fiscal privind indeplinirea obligatiilor exigibile la plata a impozitelor si taxelor catre stat si a contributiei pentru asigurarile socialedestat , - certificat fiscal privind indeplinirea obligatiilor exigibile la plata a impozitelor si taxelor locale.Certificatele fiscale vor prezenta situatia datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Se vor prezenta , dupa caz, toate actele doveditoare obtinute pentru inlesniri, esalonari, etc._la plata si toate ordinele de plata cu care s-au efectuat platile pentru inlesnirile sau esalonarile la plata pentru bugetul de stat, comisia avand dreptul de a solicita originalele pentru confirmare ;c.Neincadrarea in prevederile art. 69¹(evitarea conflictului de interese) din OUG 34/2006, actualizata si caliatea de participant la procedura.Persoanele cu functie de decizie in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea prezentei proceduri: 1.Romeo Stavarache ?Primar2.Sustac Mihai - viceprimar3.Tescaru Vasile? viceprimar4.Birzu Ilie ? consilier local5.Stefan Daniel Dragos? consilier local6.Jitaru Corneliu Dan? consilier local7.Nechita Neculai? consilier local8.Bogatu George ? consilier local9.Manolache Cristinel? consilier local10.Dragusanu Vasile? consilier local11.Bujor Costel? consilier local12.Stanciu Stefan? consilier local13.Florea Irina Daniela? consilier local14.Cosma Elena? consilier local15.Scripat Constantin? consilier local16.Ababei Radu? consilier local17.Enasel Maria? consilier local18.Stoican Ilie? consilier local19.Maria Raluca Nastase ? consilier local20.Huluta Gheorghe? consilier local21.Adam Izabela Elena? consilier local22.Novac Diaconu Laurentiu? consilier local23.Viorel Cojocaru? consilier local24.Timofte Paul Valerian? consilier local25.Leonard Padureanu ? Administrator public26.Clementina Vinerica ? Director economic27.Cristina Buzdugan ?Director tehnic28.Florin Mateuta ?Director ?Directia Drumuri si Poduri29.Ioana Matei - Sef Serviciul Achizitii30.Constantin Barcan ? Consilier ? Serviciul Achizitii31.Viorica Borta - Consilier jr. - Serviciul Juridic32.Aura Turcu ? Consilier ? Directia Economica33.Camelia Rotaru Colombo ? Consilier - DDPModalitatea de indeplinire: -Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69^1(evitarea conflictului de interese)din OUG 34/2006, actualizata - completarea formularului12Dd.Certificat de participare la licitatie cu oferta independentaModalitatea de indeplinire: -Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta - copletarea formularului G .-Formularele A si B se vor prezenta de toti ofertantii, ofertantii asociati si tertii sustinatori ce vor fi implicati in realizarea obiectului contractului.Formularul 12D se vor prezenta de toti ofertantii in nume propriu, ofertantii asociati, subcontractantii si tertii sustinatori ce vor fi implicati in realizarea obiectului contractului.-Pentru demonstrarea faptului ca ofertantul/candidatul nu se incadreaza in una dintre situatiile prevazute la art. 180 si 181, acesta poate prezenta orice document considerat edificator, din acest punct de vedere, in tara de origine sau in tara in care ofertantul/candidatul este stabilit, cum ar fi certificate, caziere judiciare sau alte documente echivalente emise de autoritati competente din tara respectiva.-In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul/candidatul nu se emit documente de natura celor prevazute la alin. (1) sau respectivele documente nu vizeaza toate situatiile prevazute la art. 180 si 181, ofertantul/ candidatul poate prezenta o declaratie pe propria raspundere sau, daca in tara respectiva nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.-In cazul in care exista incertitudini referitoare la situatia personala a unui operator economic, Autoritatea Contractanta poate solicita informatii direct de la autoritatile competente. Cerinta nr. 1-Forma de inregistrare ca persoana fizica sau juridica si obiectul de activitate si, dupa caz, de atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile din tara in care ofertantul/candidatul este stabilit.Modalitatea de indeplinire- Certificat constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului, din care sa rezulte obiecctul de activitate al respectivului operator economic. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC.Persoane juridice straine: Documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident, in copie ?conform cu originalul? si traduse in limba romana ? traducere autorizata.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: CERINTA NR. 1 Informatii privind situatia economico-financiara: - Valoarea medie a cifrei de afaceri globala a operatorului economic (individual sau asociere de operatori economici), pentru ultimii trei ani sa fie de cel putin 14.000.000 lei sau echivalent. - Pentru echivalenta lei/euro(alta valuta), se va utiliza cursul mediu anual comunicat de BNR pentru fiecare an in parte avut in vedere. -Declaratie pe proprie raspundere privind cifra de afaceri globala pe ultimii 3 ani , inclusiv media cifrei de afaceri globala pe ultimii 3 ani; Operatorul economic are dreptul de a-si demonstra situatia economica si financiara prin prezentarea de documente care sa reflecte o imagine fidela a situatiei economice. Persoana care asigura sustinerea financiara nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 69^1, 180 si 181 lit a), c¹) si d). Formularele A , B si 12 D, vor fi prezentate si de catre persoanele fizice sau juridice care asigura sustinerea financiara.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1 Informatii privind experienta generala si specifica: Experienta generala : - O lista a lucrarilor executate in ultimii 5 ani, insotita de certificari de buna executie pentru cele mai importante lucrari. Respectivele certificari indica beneficiarii, indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti privati, valoarea, perioada si locul executiei lucrarilor si precizeaza daca au fost efectuate in conformitate cu normele profesionale din domeniu si daca au fost duse la bun sfarsit;, Experienta specifica : Cerinta minima : - Suma valorilor lucrarilor similare executate in cursul ultimilor 5 ani, incluse in contractul/contractele prezentat/prezentate de catre operatorul economic ( individual sau asociere de operatori economici) ca dovada a experientei lui similare, trebuie sa fie de cel putin 7.000.000 lei fara TVA. Cerinta valorica de 7.000.000 lei se va realiza prin prezentarea a 1 sau mai multe contracte de lucrari similare executate in ultimii 5 ani de operatorul economic, - certificari de buna executie pentru lucrarile prezentate pentru indeplinirea cerintei de experienta similara. Respectivele certificari vor indica beneficiarii, indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti privati, valoarea, perioada si locul executiei lucrarilor, vor preciza daca au fost efectuate in conformitate cu normele profesionale din domeniu, Cerinta nr. 2 Informatii referitoare la utilajele si echipamentele tehnice de care poate operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari. Se solicita urmatoarele mijloace fixe: - mijloace de copactare (compactor vibrator, placa vibratoare, mai mecanic) min. 10 buc; autoincarcator frontal min. 1 buc.; autobasculante min. 2 buc.; buldexcavator cu picon min. 2 buc. -O declaratie referitoare la utilajele si echipamentele tehnice de care poate dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari, insotita de documente care sa ateste detinerea(dotare proprie/inchiriere/sau alte forme de punere la dispozitie), a utilajelor, echipamentelor tehnice si laboratoarelor implicate in realizarea contractului. Daca operatorul economic nu detine in proprietate un utilaj/echipament/statie/laborator etc., pe langa posibilitatea prezentarii unui contract/precontract de inchiriere etc. se permite si prezentarea unui angajament., Cerinta nr. 3 Informatii referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat si ale cadrelor de conducere in ultimii 3 ani . -O declaratie referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat si ale cadrelor de conducere in ultimii 3 ani daca sunt prezentate documente relevante in acest sens., Cerinta nr. 4 Informatii referitoare la personalul/organismul tehnic de specialitate de care dispune sau al carui angajament de participare a fost obtinut de catre ofertant . Cerinte minime: - Lista personalului cheie care va fi implicat in executia contractului, - Responsabil Tehnic cu Executia - atestat de catre Ministerul Dezvoltarii Regionale si Turismului, - Responsabil cu Controlul Calitatii numit prin decizie. Pavatori calificati - min. 22 muncitori cu calificarein meseria de pavator , copie dupa diploma de calificare, dovada angajare/contract de colaborare/angajament/acord de participare. Persoanelor care nu sunt angajate permanent ale ofertantului, li se va permite si prezentarea de angajamente/acorduri de participare.- Decizia de numire a responsabilului cu controlul calitatii, - Certificat de atestare pentru responsabilul tehnic cu executia , - Pentru persoanele de specialitate care nu sunt angajati permanenti ai ofertantului, se accepta prezentarea de contracte de colaborare si prezentarea de angajamente. Ofertantul poate demonstra indeplinirea criteriilor de calificare si prin alte mijloace, in masura in care acestea pot fi considerate edificatoare de catre autoritatea contractanta. Persoana care asigura sustinerea tehnica si profesionala, nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 69^1, 180 si 181 lit a), c¹) si d). Formularele A , B si 12 D, vor fi prezentate si de catre persoanele fizice sau juridice care asigura sustinerea tehnica., Cerinta nr. 5 Informatii privind subcontractantiiResursele materiale si umane ale subcontractantilor declarati se iau in considerare pentru partea lor de implicare in contractul care urmeaza sa fie indeplinit, daca sunt prezentate documente relevante in acest sens. Cerinta nr. 1 Certificarea sistemului de management al calitatii pentru executia lucrarilor, conform standardului ISO 9001 sau echivalent. In situatia unei asocieri se va prezenta individual de toti membrii asocierii, pentru partea lor de contract., Cerinta nr. 2 Certificarea sistemului de management de mediu, conform standardului ISO 14001 sau echivalent. In situatia unei asocieri se va prezenta individual de toti membrii asocierii, pentru partea lor de contract.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 09.07.2013 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 09.10.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 20.06.2013 10:56
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer