Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Imbunatatire nivel de tensiune, modernizare retea si bransamente zona PTA 1373 si PTA 1374 Cervenia, judetul Teleorman


Detaliu pentru invitatia numarul 334478
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: SOCIETATEA COMERCIALA CEZ DISTRIBUTIE S.A.
Numar invitatie: 334478/28.08.2012
Denumire contract: Imbunatatire nivel de tensiune, modernizare retea si bransamente zona PTA 1373 si PTA 1374 Cervenia, judetul Teleorman
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSOCIETATEA COMERCIALA CEZ DISTRIBUTIE S.A.Cod fiscal: 14491102, Adresa: STRADA BRESTEI NR 2, Craiova, Telefon: +40 372523245, Fax: +40 372523810
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: str. Calea Severinului nr. 25 (fosta bdul. Nicolae Titulescu, nr. 187), etajul III- Departament Achizitii, jud. Dolj, Craiova, Romania, cod postal: 200769, telefon: +40 372523243, fax: +40 372523810, persoana de contact: Adina Monafu
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: str. Calea Severinului nr. 25 (fosta bdul. Nicolae Titulescu, nr. 187), etajul III- Sala Licitatii, jud. Dolj, Craiova, Romania, cod postal: 200769
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Electricitate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Imbunatatire nivel de tensiune, modernizare retea si bransamente zona PTA 1373 si PTA 1374 Cervenia, judetul Teleorman
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: - lucrari aferente modernizarii LEA 0.4kV : se va inlocui conductorul neizolat existent cu conductor torsadat cu nul purtator cu izolatie din polietilena reticulata : T2X50OL-AL +3x50+2x25 AL mmp pe o distanta de 0.57 km ; T2X 70 OL-AL +3x70+2x25 AL mmp pe o distanta de 2, 8 km ; T2X 95 OL-AL +3x95 +2X25 AL mmp pe o distanta de 3, 38 km ; Stalpi SE10 -15 buc ; Stalpi SE4 -22 buc ; prize de pamant-36 buc ;
- se va moderniza un numar de 126 bransamente monofazate si 10 bransamente trifazate ;
-se va monta un numar de 18 scurtcircuitoare (set) si 15 descarcatoare (set);
-lucrari aferente modernizarii PTA 1373, 20/0.4 kV, 160 kVA : se va monta un Separator de post tip STEPNo 24kV 400A ; se va inlocui izolatia ceramica pe stalpul cu separator si stalpul postului cu izolatie compozita ; se va face priza de pamant la stalpul PTA cu 3 contururi la stalpul cu separator cu 2 contururi ; se va monta o cutie de distributie noua de tip CD 2.6 ; se va inlocui coloana de la transformator conform politicii CEZ, cu conductoare cupru Fy 4x185 mmp ; cadru sigurante cu descarcatori este modernizat ; montare cutie de iluminat pe stalpul nr. 94 ;
-PTA 1374, 20/0.4kV, 250kVA Lucrari aferente modernizarii LEA 0.4kV : se va inlocui conductorul neizolat existent cu conductor torsadat cu nul purtator cu izolatie din polietilena reticulata : T2x50 OL-Al +3x50+2x25 Al mmp pe o distanta de 1 km, T2x70 OL-Al +3x70 +2x25 Al mmp pe o distanta de 2 km, T2X 95 OL-Al +3x 95 +2x25 AL mmp pe o distanta de 5, 8 km ; -stalpi SE10-26 buc ; stalpi SE4-10 buc : Stalpi SLS-2 buc; se vor indrepta 5 stalpi ;
-prize de pamant -61 buc ; se vor moderniza un numar de 394 bransamente monofazate si 16 bransamente trifazate ; se va monta un numar de 27 scurtcircuitoare (set) si 27 descarcatoare (set) ;
-Lucrari aferente modernizarii PTA 1374, 20/0.4 kV, 250 kVA : se va monta un separator de post de tip STEPNo 24 k 400A ; se va inlocui izolatia ceramica pe stalpul cu separator si stalpul postului cu izolatie compozita, se va face priza de pamant la stalpul PTA cu 3 contururi la stalpul cu separator cu 2 contururi ; -se va monta o cutie de distributie noua de tip CD 2.8 ; se va inlocui coloana de transformator conform politicii CEZ, cu conductoare cupru Fy 4x185 mmp, se va inlocui esafodajul aferent stalpului cu PTA, cadru de sigurante cu descarcatori este modernizat, montare cutie de iluminat pe stalpul nr. 1
II.1.6) CPV: 45231400-9 - Lucrari de constructii de linii electrice (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 1, 288, 034 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei pentru participare: 10.200, 00 lei (5.100, 00 lei pentru IMM-uri). Daca Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor respinge o contestatie ca nefondata, autoritatea contractanta va retine contestatorului din cuantumul garantiei de participare suma de 5.068, 033 lei calculata in conformitate cu prevederile articolului 278^1 din OUG 34/2006. Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare: 180 zile de la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor; Garantia de participare se poate constitui prin virament bancar in contul nr. RO03BRDE170SV26689741700 BRD Suc. Craiova sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire. Pe ordinul de plata este obligatorie mentionarea procedurii de achizitie. OP-ul sau instrumentul de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari in original, vor fi prezentate separat, nefiind introduse in plicul care contine documentele deeligibilitate. Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta: 180 de zile de la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor.
Garantie de buna executie
SC CEZ DISTRIBUTIE SA nu se supune HG 1045/2011.Cuantumul garantiei de buna executie este de 10% din valoarea contractului, faraTVA. Se poate constitui si prin: -scrisoare de garantie bancara in favoarea autoritatii contractante pentru intreaga valoare a lucrarii (10% dinvaloarea de oferta);
-retineri succesive de 10% din val. facturilor acceptate si onorate la plata;
- prin instrument de garantare emis in conf.legiide o soc. bancara/soc. de asigurari. In cazul retinerii succesive prima depunere se va face inainte de semnarea contractului de executie siva fi in cuantum de: total garantie/durata de executie(luni), dar nu mai putin de 0, 5% din pretul contractului. Ofertantul are obligatia de adeschide un cont la dispozitia SC CEZ Distributie SA, la o banca agreata de ambele parti. Pe parcursul indeplinirii contractului, ACalimenteaza acest cont prin retineri din sumele datorate si cuvenite ofertantului. Contul este purtator de dobanda in favoarea ofertantului.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: -Declaratie pe proprie raspundere privind eligibilitatea- completata in conformitate cu Formularul 12A din sectiunea Modele de formulare- in original. Documentul se va depune de ofertant si de asociat/tertul sustinator (daca este cazul);
-Certificat de participare cu oferta independenta completat in conformitate cu Formularul 12E din sectiunea Modele de formulare- in original.Ofertantul nu are dreptul sa depuna doua sau mai multe oferte individuale si/sau comune, sa fie nominalizat ca subcontractant/tert sustinator in cadrul unei alte oferte;
-Declaratie privind neincadrarea in dispozitiile prevazute la art. 181 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr.34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. Declaratia va fi completata in conformitate cu Formularul 12B din sectiunea Modele de formulare- in original.Documentul se va depune de ofertant/asociat (daca este cazul). Tertul sustinator (daca este cazul) va depune declaratia privind neincadrarea in dispozitiile prevazute la art. 181 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr.34/2006 completata doar pentru lit. a), c1), d);
- Declaratie privind neincadrarea in dispozitiile prevazute la art. 69^1 -(evitarea conflictului de interese) din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr.34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr.337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. Pentru indeplinirea cerintei se va completa Formularul nr. 12 D din Sectiunea ?Modele de formulare? ?in original.In vederea completarii acestei declaratii precizam ca persoanele cu functii de decizie in cadrul autoritatii contractante, care aproba/semneaza documente emise in legatura sau pentru procedura de atribuire sunt: Membru al Directoratului -Ing. Doina Vornicu, Director Directie- Ing.Ion Dobrescu, Manager Departament Achizitii- Ec.Mariana Breciuga, Compartiment Achizitii ? Ing. Viorel Catana, Manager Dep. Achizitii lucrari de investitii si reparatii: Ing. Petrut Pirvu. In cazul unui grup de operatori economici care isi depun oferta comuna, fiecare membru al grupului are obligatia de a depune aceasta declaratie (fiecare membru al asociatiei/tertul sustinator/subcontractantul).- Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele locale (formulare tip eliberate de autoritati competente din tara). Acestea vor prezenta situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Certificatele vor fi depuse in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. Se vor prezenta esalonarile aprobate de organismele competente si dovada incadrarii in termen, in cazul existentei unor datorii.In cazul in care ofertantul nu a putut obtine in timp util certificatele solicitate acesta poate prezenta o declaratie pe proprie raspundere prin care confirma ca indeplineste cerintele de calificare, urmand ca in cazul unei solicitari din partea autoritatii contractante prezentarea acestora sa se faca ulterior, dar nu mai tarziu de data aprobarii raportului procedurii de atribuire a contractului de achizitie publica.Persoanele juridice straine vor prezenta orice act edificator eliberat de autoritati ale tarii de origine (certificate, caziere judiciare, alte documente echivalente), insotita de traducerea legalizata in limba romana, respectandu-se prevederile art. 182 din OUG 34/2006. Certificat constatator, eliberat de Oficiul Registrului Comertului, emis cu cel mult 30 zile inainte de data depunerii ofertelor, din care sa reiasa ca ofertantul are ca obiect principal sau secundar activitatile din categoria celor ce fac obiectul procedurii de achizitie (cod CAEN din ONRC). Documentele se vor depune in oricare din formele: original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.In cazul ofertantului clasat pe primul loc, in conditiile in care acesta a prezentat actul in copie lizibila conform cu originalul, inainte de transmiterea rezultatului procedurii, acestuia i se va solicita sa prezinte pentru conformitate certificatul in original sau copie legalizata.-Documente care dovedesc inregistrarea ca I.M.M. (daca este cazul) : In conformitate cu legea nr. 346/14.07.2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii si Ordonanta nr.27/26.01.2006 privind modificarea si completarea acesteia: - Declaratia privind incadrarea intreprinderii in categoria IMM (anexa 1 din Ordonanta nr. 27);
- Calculul pentru intreprinderile partenere sau legate (anexa2 din Ordonanta nr. 27)- ATESTATE ANRE tip C2A si tip B emise in conformitate cu Regulamentul nr. 24/2007 pentru atestarea agentilor economici care proiecteaza, executa, verifica si exploateaza instalatii electrice din sistemul electroenergetic- valabile la data depunerii ofertelor. In cazul unui grup de operatori economici care depun oferta comuna, cerinta este considerata indeplinita daca unul din asociati ? respectiv subcontractantul, daca este cazul detine autorizarea respectiva si numai cu conditia ca acesta sa execute integral partea din contract pentru care este solicitata autorizarea respectiva. Atestatele se vor depune in copie lizibila cu mentiunea ?copie conform cu originalul?- semnat si stampilat de ofertant.- ATESTAT emis de BRML pentru exercitarea activitatii de montare, demontare, sigilare contori. Avizul se va depune in copie lizibila cu mentiunea ?copie conform cu originalul?- semnat si stampilat de ofertant.Persoanele juridice/fizice straine vor prezenta documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional in conformitate cu prevederile din tara in care ofertantul/candidatul este stabilit.Documentele vor fi obligatoriu prezentate in limba romana, traduse de catre un traducator autorizat.Pentru situatia in care persoana juridica straina are reprezentanta (filiala, sucursala sau punct de lucru) in Romania, aceasta va prezenta documentele la care face referire prezenta nota, emise de autoritatile competente din Romania.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1: Media cifrei de afaceri globala pe ultimii trei ani: cel putin egala cu2.000.000, 00 lei. Pentru cifra de afaceri se va folosi un curs mediu BNR lanivelul anilor 2009 (1 euro=4.2373 lei), 2010 (1 euro= 4.2099 lei), 2011 (1 euro=4, 2379 lei)., Cerinta nr. 2: Bilantul contabil pe anul 2011.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta 1: Lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani, insotita de urmatoareledocumente: -copii dupa parti cuprinzand informatii relevante din contractele prezentateca si experienta similara mentionate in formularul 12F;
-procese verbale de receptie aferente contractelor prezentate;
-certificari de buna executie (recomandari/ certificate constatatoare) caretrebuie sa precizeze cel putin urmatoarele aspecte: a) modul de indeplinire a obligatiilor contractuale pe parcursul derulariicontractului;b) daca pe parcursul indeplinirii contractului au fost inregistrateneconformitati care au condus la refaceri totale sau partiale de lucrari;c) daca lucrarile au fost efectuate in conformitate cu normele profesionale indomeniu si daca au fost duse la bun sfarsit.Din lista privind experienta similara trebuie sa rezulte executia de lucrari detipul celor supuse licitatiei in retelele electrice de distributie., Experienta similara se va referi la lucrari in retele electrice de distributie siva rezulta prin prezentarea unui singur contract sau cel mult 3 contractesimilare duse la bun sfarsit in ultimii cinci ani, avand ca obiect executia unorlucrari similare cu cele din caietul de sarcini a caror valoare insumata sa fiecel putin egala cu: 600.000, 00 lei fara TVA. Pentru echivalenta se va tinecont de cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BNR.Numarul de ani solicitati in vederea demonstrarii experientei similare se vacalcula prin raportare la data limita de depunere a ofertelor.In cazul in care ofertantul nu prezinta experienta similara pentru una saumai multe tipuri de lucrari de executie LEA 0.4 kV, PTA-uri si bransamenteoferta este declarata inacceptabila in conformitate cu art 36 alin.(1). lit b)din HG nr. 925/2006., Cerinta 2: Declaratie in legatura cu dotarile de care dispune ofertantul pt.indeplinirea contractului (utilaje, echipament tehnic, mijloace de transport, laboratoare autorizate si alte mijloace fixe). Se vor prezenta certificatele deautorizare a laboratoarelor autorizate pentru profilurile de lucrari rezultatedin tehnologiile de executie adoptate/prezentarea contractelor de colaborarecu laboratoare autorizate pentru profilurile respective si pentru tipurile deincercari ce urmeaza a fi efectuate. Daca ofertantul nu detine in proprietateun utilaj/echipament/statie/laborator etc., se va prezentacontract/precontract de inchiriere/angajament.Pentru utilajele inchiriate sevor prezenta contractele de inchiriere in copie cf. cu originalul, semnate sistampilate de ofertant. In cazul in care ofertantul nu detine in proprietate unastfel de laborator se va prezenta copie dupa contractual de inchiriere sidupa certificatul de autorizare al laboratorului respectiv., Cerinta 3: Declaratie care contine informatii privind numarul mediu, in ultimii3 ani, al personalului angajat, Cerinta 4: Declaratie privind asigurarea cu personal de specialitateconsiderat necesar pentru indeplinirea contractului.a) -CV-urile persoanelor responsabile direct cu indeplinirea contractului siale altor specialisti cu sarcini cheie in indeplinirea contractului;, b)-Responsabil tehnic cu executia lucrarii atestat in domeniul constructiilorde catre MDRT-Directia Tehnica in Constructii conform Legii 10/1995., c)-Responsabilul tehnic cu executia lucrarii, specialist atestat de MinisterulEconomiei, Comertului si Mediului de Afaceri in conformitate cu prevederileOrdinului ministrului Economiei, Comertului si Mediului de Afaceri nr.364/2010, Legii 440/2002 privind aprobarea OG 95/1999, Ordinelorministrului Economiei si Comertului nr.323/2000, 88/20003 si 324/2005., d) -Electricieni autorizati de ANRE. Se vor prezenta carnetele electricienilorautorizati, vizate la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor., Cerinta 5: Informatii privind partea din contract pe care operatorul economicare, eventual, intentia sa o subcontracteze. Documentul va prezenta partile din contract pe care acesta/acestia urmeaza sa le indeplineasca, datele de recunoastere ale acestuia/acestora si, dupa caz, acordul acestuia/acestora., Cerinta 6: Informatii privind asociatii- Acord de asociere ( daca este cazul).In cazul asocierii- se va depune acordul de asociere, si propriul dosar de calificare intrucat criteriile de calificare referitoare la situatia personala a ofertantului, la capacitatea de exercitare a activitatii profesionale si la standardele de asigurare a calitatii trebuie respectate de fiecare asociat in parte. Capacitatea economica si financiara, precum si capacitatea tehnica siprofesionala se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor asocierii. Cerinta nr. 1: Dovada certificarii sistemului de management al calitatii in conformitate cu cerintele standardului SR EN ISO 9001:2008, dovada emisa de o societate acreditata RENAR sau de catre alt organism similar pe plan international., Cerinta nr. 2: Dovada certificarii sistemului de management al calitatii inconformitate cu cerintele standardului SR EN ISO 14001:2005, dovada emisa de o societate acreditata RENAR sau de catre alt organism similar pe plan international.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: documentatia de atribuire este disponibila pe site-ul www.e-licitatie.ro, atasata prezentei invitatii de participare.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 11.09.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 11.09.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 28.08.2012 12:49
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer