Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - IMBUNATATIRE SISTEM DE SCURGERE APE PLUVIALE STRADA 13 SEPTEMBRIE


Detaliu pentru invitatia numarul 326696
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: Orasul Turceni
Numar invitatie: 326696/15.05.2012
Denumire contract: IMBUNATATIRE SISTEM DE SCURGERE APE PLUVIALE STRADA 13 SEPTEMBRIE
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialOrasul TurceniCod fiscal: 4813480, Adresa: Consiliul Local Turceni, str Muncii, , jud Gorj, Turceni, Telefon: 0253335024/0253335025, Fax: 0253/335026
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Consiliul Local Turceni, str Muncii, , jud Gorj, Turceni, Romania, cod postal: 217520, telefon: +40 253335024, fax: +40 253335026, persoana de contact: Cilibiu Ion Adrian
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sediul Primariei orasului Turceni, biroul achizitii publice, str. Muncii, nr. 12, jud. Gorj
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: IMBUNATATIRE SISTEM DE SCURGERE APE PLUVIALE STRADA 13 SEPTEMBRIE
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: executia obiectivului de investitii ?IMBUNATATIRE SISTEM DE SCURGERE APE PLUVIALE STRADA 13 SEPTEMBRIE?
II.1.6) CPV: 45232130-2 - Lucrari de constructii de canalizari de ape pluviale (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 222, 622 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este de 4452 leiGarantia va fi constituita astfel: a. scrisoare de garantie bancara - se va completa Formularul Scrisoarea de garantie bancara trebuie: 1. prezentata in original si anexata/atasata la coletul cu oferta2. sa faca referire expresa la procedura organizata deautoritatea contractanta3. sa contina in clar denumirea autoritatii contractante in favoarea careia s-a constituit4. sa contina valoarea garantiei care sa corespunda sumei de 4452 lei5. sa aiba inscrisa valabilitatea pentru care a fost constituita6. sa contina parafa lizibila a bancii emitente si /sau semnatura autorizata7. sa fie emisa pentru operatorul economic care a depus oferta.SAU: Garantia de participare se constituie prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire.b.direct la casieria Primariei Orasului Turcenic. instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare va fi 120 zile.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie: 10% din pretul fara TVA al contractuluiModul de constituire a garantiei de buna executie: A.Scrisoare de garantie bancara de buna executie ? prezentata in ORIGINAL;B.Retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partialeIn cazul in care opteaza pentru modalitatea de constituire a garantiei de buna executie prin retineri succesive din facturi, contractantul are obligatia de a deschide un cont de garantii la dispozitia autoritatii contractante, la TREZORERIA STATULUI
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie privind eligibilitateadeclaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art.180 din OUG nr.34/2006Formular tip - in original sau copie conform cu originalul - Directia impozite si taxe localeFormular tip - in original sau copie conform cu originalul -Directia Generala a Finanatelor Publice ? taxe si impozite catre bugetul consolidat al statuluineincadrarea in prevederile art 181 din OUG 34/2006Certificatul de participare cu oferta independenta conform Ordin 314/2010 ANRMAPDeclaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69ยน din OUG nr 34/2006 ? Formularul Nr.2ASe va prezenta in original.declaratie privind neincadrarea in prevederile art.69 ind.1 din OUGnr.34/2006;cu privire la conflictul de interese, respectiv incadrarea in prevederile art.69 indice 1 din O.U.G. 34/2006, persoanele cu functie dedecizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea, si finalizarea procedurii de atribuire sunt: IORDACHE ION - primar, GILCEAVA DUMITRU -viceprimar, RADOI MINEL ?sef birou contabilitate, FOTA ALINA-consilier juridic, BALTARETU SOCOL VALERIU-consilier superior birou tehnic, CILIBIU ION-ADRIAN-inspector achizitii publice, BICAU COSTIN ? administrator public, LAMBU FLORICA ? inspector, TUNARU OLIMPIA- secretar, POPESCU CATALIN - inspectorCazier judiciar pentru administratorul societatii eliberat de organele competente (nu mai vechi de 30 de zile)Cazier fiscal al societatii eliberat de organele competenteDeclaratia privind calitatea de participant la procedura.Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta Se va prezenta in original 1. Formular tip - Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului sau echivalent- in original sau copie conform cu originalul sau copie legalizata; (NU MAI VECHI DE 30 ZILE DE LA DATA DESCHIDERII OFERTELOR)Persoane fiziceDocumente care dovedesc o forma de inregistrare /atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Ofertantul sa aiba cifra de afaceri medie anuala din ultimii 3 ani in domeniul de activitate aferent obiectului contractului de minim 222622 lei fara TVApentru executia lucrarilor . pentru calcul echivalentei se va aplica cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BNR/BCE pentru fiecare an in parte., Bilanturile contabile vizate din ultimii 3 aniinclusiv anexele, in copie simpla pe care se va mentiona CONFORM CU ORIGINALUL., Scrisoare de bonitate emisa de banca ofertantului ( eliberata cu cel mult 30 zile inaintea datei limita de depunere a ofertei), in original sau copie legalizataInformatii minimale ce trebuie cuprinse in scrisoarea de bonitate : -au fost/sunt inregistrate restante fata de banca provenite din nerambursarea creditelor/dobanzilor acordate ;
-au fost/sunt inregistrate litigii cu tertii ;
-au fost/sunt inregistrate popriri pe conturile operatorului economic ;
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani - minim un contract similarPrezentarea declaratiei insotita de un tabel cuprinzandobiectele contractelor, valorilor, perioade de prestare si beneficiari ai lucrarilor executate , in original., prezentarea fisei cu experienta similara din care trebuie sa rezulte casuma valorilor de lucrari executate, incluse in contractele prezentate de catre operatorul economic ca dovada a experientei lui similare, sa fie egala sau mai mare decat valoarea de lucrari ce vor fi executate in baza contractului care urmeaza sa fie atribuit, respectiv valoarea estimata de 222622 lei fara TVA pentru executia lucrarilor, Contractul in baza caruia a fost intocmita fisa cu experienta similara, in copie semnata si stampilata conform cu originalul - se va limita doar la copii de pe partile revalante din contract(parti, durata, valoare garantie, semnaturi)., Procesul-verbal de receptie la terminarea lucrarilor pentru contractulprezentat ca experienta similara, in copie semnata si stampilata conform cu originalul., . Recomandarea din partea beneficiarului pentru contractul prezentat ca experienta similara, in copie semnata si stampilata conform cu originalul., Declaratie privind echipamentele tehnice, instalatiiPrezentarea declaratiei insotite de tabel privind echipamentele tehnice, instalatiile, in original, declaratie referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani, in original., Lista cu personalul tehnic de specialitate : Ofertantul trebuie sa dispuna de resursele umane strict necesare indeplinirii in bune conditii a contractului: - coordonator proiect (Constructii civile);
- sef punct de lucru (Constructii civile);
- un responsabil tehnic cu executia - Ofertantul are obligatia de a asigura Responsabil Tehnic cu Executia, atestat de MLPTL, in domeniul lucrarilor ce urmeaza a fi executate, cu valabilitate pe intreaga durata de executie a lucrarii(in conformitate cu prevederile legii 10/1995 privind calitatea in constructii), in acest sens prezentandu-se copie dupa autorizarea acestuia, C.V. si contractul individual de muncacu viza I.T.M.;
- se permite si prezentarea unei declaratii de disponibilitate sau orice alta forma de angajament- un responsabil CQ in domeniul lucrarilor care urmeaza sa fie executate; In ceea ce priveste CQ se va permite si se considera suficienta pentru indeplinirea cerintei prezentarea deciziei de numire, un responsabil cu protectia mediului;
- un responsabil cu sanatatea si securitatea muncii.In lista vor fi inscrise nominal personale de conducere si de executie care vor fi utilizate in cadrul acestui contract.3. informatii referitoare la personalul/organismul tehnic de specialitate de care dispune sau al carui angajament de participare a fost obtinut de catre candidat/ofertant, in special pentru asigurarea controlului calitatii;4. Documente edificatoare din care sa rezulte ca personalul inscris in lista este calificat sa execute acest gen de lucrari (diplome, autorizatii, atestate, certificate de calificare), in copie semnata si stampila conforma cu originalul., Prezentarea acordurilor de subcontractare, in original.2. Se solicita completarea formularului cu privire la subcontractantii, acordul si specializarea acestora., Pentru asociere: Liderul de asociatie va prezenta toate documentele solicitate in fisa de date a achizitiei.Certificatul constatator emis de ORC de pe langa tribunalul din raza teritoriala unde ofertantul isi are sediul. Acestase depune in urmatoarele forme: in original, in copie legalizata sau in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele locale, precum si a contributiei pentruasigurarilesocialede stat(formulare tip elaborate de autoritatilecompetente din tara incare ofertantul este rezident)-in oricare dintre urmatoarele forme: in original, in copie legalizata sau in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Certificatele fiscale sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Copie dupa bilantul contabil la 31.12.2010in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? Informatii privind asigurarea calitatiiOfertantul trebuie sa detina certificare ISO 9001Nu se admit ofertantii care la data depunerii ofertelor au aceste sisteme de calitate in curs de implementare
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: gratuit prin descarcare fisier atasat
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 29.05.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 29.05.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 14.05.2012 11:02
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer