Achizitie publica - Imbunatatirea Calitatii Mediului prin Amenajare Spatii Verzi si Locuri de Joaca in Orasul Panciu
Detaliu pentru invitatia numarul 320164
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 320164/13.02.2012
Denumire contract: Imbunatatirea Calitatii Mediului prin Amenajare Spatii Verzi si Locuri de Joaca in Orasul Panciu
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialORASUL PANCIUCod fiscal: 4447320, Adresa: Oras Panciu, Str. Titu Maiorescu nr.15 , Judetul Vrancea, Panciu, Telefon: 0237/275811 ; 0724000420, Fax: 0237/276137
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Oras Panciu, Str. Titu Maiorescu nr.15 , Judetul Vrancea, Panciu, Romania, cod postal: 625400, telefon: +40 237275811, fax: +40 237276137, persoana de contact: EUGEN GIL BULEANDRA
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Oras Panciu, Str. Titu Maiorescu nr.15 , Judetul Vrancea, Panciu, Romania, cod postal: 625400
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Imbunatatirea Calitatii Mediului prin Amenajare Spatii Verzi si Locuri de Joaca in Orasul Panciu
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Imbunatatirea Calitatii Mediului prin Amenajare Spatii Verzi si Locuri de Joaca in Orasul Panciu
II.1.6) CPV: 45112710-5 - Lucrari de arhitectura peisagistica a spatiilor verzi (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 873, 363.05 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare 12.000 lei.Perioada de valabilitate a garantiei :90 zile de la data limita stabilita pentru depunere a ofertelor.Garantia de participare se constituie: - prin virament bancar sau printr-uninstrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire;
- prin depunerea la casieria autoritatii contractante: a) a unui ordin de plata sau a unei file cec, in contul RO28TREZ694500231X000522 deschis la Trezoreria Panciu - Vrancea cod fiscal4447320, cu conditia confirmarii acestora de catre banca pana la data deschiderii ofertelor;b) a unei sume in numerar depusa la casieria Primariei Panciu.In orice situatie, dovada constituirii garantiei de participare trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor.Documentul de constituire a garantiei de participare se prezinta in original conform Formularului 12 anexat in Sectiunea Formulare.Autoritatea contractanta are dreptul de a retine garantia pentru participare, conform prevederilor art. 87 din H.G. nr. 925/2006 actualizata si a art. 278^1 din OUG nr. 34/2006.Autoritatea contractanta are dreptul de a solicita prelungirea perioadei de valabilitate a garantiei de participare, in scris. Ofertantul care nu este de acord cu prelungirea perioadei respective se considera ca si-aretras oferta, fara ca acest fapt sa atraga pierderea garantiei de participare.
Garantie de buna executie
3% din valoarea contractului, fara TVA.Modul de constit a garant de buna executie poate fi prin: a. - printr-un instrument de garant emis in condit legii de o societ bancara sau de o societ de asigur;b.- retineri succesive din situat de plata. In acest caz, inainte de semnarea contractului, contractantul are obligatia de a deschide un cont la dispoz autorit contract la Trez Statului, unde va depune o suma de 0, 5% dinvaloarea totala a contract, fara TVA.Oferta castig are oblig de a constitui garant de buna executie in termen de maxim 15 zile de la semnarea contract.Autorit contract are oblig de a elibera/restitui garant de buna execut dupa cum urmeaza: -70% din val garant, in termen de 14 zile de la data incheierii PV de recep la term lucrar, daca riscul pentru vicii ascunse este minim;
-restul de 30% din val garant, la expir peri de garant a lucrar execut, pe baza PV de receptie finala?.Se va completa Formularul nr. 13 Scrisoare de garantie bancara de buna executie.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie privind eligibilitatea: ? Cazier fiscal al societatii;? Cazierul judiciar emis de catre structura teritoriala de cazier judiciar (unitatea de politie pe raza careia isi are sediul social sucursala, filiala sau punctul de lucru persoana juridica), din care sa rezulte daca persoana juridica este inscrisa cu mentiuni in cazierul judiciar (copie conforma cu originalul)Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006: ? Certificatul de atestare fiscala privind obligatiile de plata catre bugetul de stat consolidat;? Certificatul de atestare fiscala privind impozitele si taxele locale, certificatele sa prezinte situatia obligatiilor in care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele ? emis de Directia de Impozite si Taxe Locale, acolo unde ofertantul isi are sediul social.Certificat de participare la procedura cu oferta independenta conform Ordinului 314/2010Declaratie privind calitatea de participant la proceduraDeclaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69^1 din O.U.G. nr. 34/2006Persoanele care detin functii de decizie in cadrul Primariei Panciu sunt: - D-nul PETRE ION - primar- D-nul NICA IULIAN - viceprimar- D-nul BULEANDRA GIL EUGEN ? secretar- D-nul TACU SILVIU - inspector de specialitate- D-na CRISTIAN GABRIELA - director executiv-D-nul SERBAN COSMIN - inspector de specialitate-D-nul STOICA ZAMFIR - consilier investitii-D-nul ADIMEI VASILE - referent biroul agricol ? Certificatului constatator (in original sau copie conforma cu originalul) emis de Oficiul Registrului Comertului, cu cel mult 30 de zile inainte de data deschiderii ofertelor, din care sa reiasa ca agentul economic are prevazut in obiectul de activitate domeniul de activitate supus procedurii de atribuire.Autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a solicita, in cazul ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, de a prezenta pentru conformitate documentul in original/copie legalizata, in situatia in care a prezentat acest document in copie conforma cu originalul.Documentele vor fi prezentate inclusiv de catre asociati
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Bilanturile contabile la data de 31.12.2008, 31.12.2009 si 31.12.2010, inregistrate la organele competente in conformitate cu prevederile legale in vigoare - copii lizibile certificate cu mentiunea ?conform cu originalul?; In situatia in care operatorul economic si-a inregistrat bilantul contabil aferent anului 2011, acesta poate dovedi indeplinirea nivelului impus si prin raportare la ultimii trei ani financiari incheiati, respectiv 2011, 2010, 2009., Cifra de afaceri globala pe ultimii trei ani (2008, 2009, 2010), sa fie de minim 1.700.000 lei, fara TVA.Intreprinderile Mici si Mijlocii (IMM-uri), beneficiaza de prevederile Legii nr 346/2004.IMM-urile vor prezenta : declaratie pe propria raspundere privind incadrarea in categoria intreprinderilor mici si mijlocii in original.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista cu principalele lucrari executate in ultimii 5 ani., Pentru demonstrarea experientei similare se va prezenta un contract de lucrari din care sa rezulte ca a executat categoriile de lucrari similare obiectului procedurii de atribuire, in valoare de minim 850.000 lei, fara TVA., Declaratie referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care poate dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari.Ofertantul va detine minim urmatoarele utilaje: ? Buldoexcavator 81-180 cp (min. 1 buc.)? Compactor (min. 1 buc.)? Tractor (min 1 buc.)? Plug cu tractiune mecanica (min. 1 buc.)? Autocisterna cu dispozitiv de stropire (min. 1 buc.)? Aparat de sudura cap la cap tevi polietilena (min. 1 buc.)? Mai mecanic (min. 1 buc.)? Vibrator beton (min. 1 buc.)., Informatii referitoare la personalul tehnic de specialitate de care dispune sau al carui angajament de participare a fost obtinut de catre ofertant.Ofertantul are obligatia implicarii cel putin a urmatorilor experti, dupa cum urmeaza: ?Manager de proiect (min. 1 pers.)?Arhitect (min. 1 pers.)?Responsabil Tehnic Cu Executia (min. 1 pers.)?Responsabil Tehnic Cu calitatea (min. 1 pers.)?Manager de mediu (min. 1 pers.)?Responsabil cu protectia muncii (min. 1 pers.)?Responsabil cu Supravegherea si Verificarea Tehnica a Instalatiilor (min. 1 pers.)?Inginer silvic (min. 1 pers.)?Inginer Horticol (min. 1 pers.)?Inginer Constructor (min. 1 pers.)?Fierar betonist (min. 1 pers.)?Instalatori (min. 1)?Pavator (min. 3 pers.)?Sudor (min. 1 pers.)?Muncitori Peisagisti (min. 8 pers.)., Informatii privind partea din contract pe care ofertantul are, eventual intentia sa o subcontracteze Certificat de management al calitatii in conformitate cu ISO 9001/2008, pentru activitati similare obiectului contractului, Certificat de management de mediu ISO 14.001/2001 pentru activitati similare obiectului contractului
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Intra in licitatie electronica
Punctaj maxim
Pretul ofertei
180
Descriere: Detalii privind aplicarea algoritmului de calcul : Punctajul total acordat pentru fiecare oferta se va calcula pe baza formulei: Ptotal = P1+ P2+P3 din care: 1. Punctajul pentru factorul de evaluare ?pretul ofertei? se acorda astfel: a) pentru cel mai scazut dintre preturile ofertelor se acorda 90 de puncte; b) pentru alt pret decat cel prevazut la lit. a) se acorda punctaj astfel: P1(n) = (pret minim/pret (n) x 90
Durata de executie a lucrarilor ? se va exprima in luni
20
Descriere: Punctajul pentru factorul de evaluare ?durata de executie a lucrarilor? se acorda astfel: a) pentru cea mai mica durata de executie se acorda punctajul maxim factorului de evaluare respectiv;b) pentru o durata de executie mai mare decat cea prevazuta la lit. a) se acorda punctajul astfel: P2(n)= (durata minima prevazuta/duratan) x 10 Durata minima de executie este de 2 luni, iar durata maxima de executie este de 4 luni.
( )
Intra in licitatie electronica / reofertare
( )
Direct proportional
( )
Invers proportional
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Documentatia este atasata prezentei invitatii. Cuantumul garantiei este de12000 lei.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 24.02.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 24.02.2012 10:30
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 10.02.2012 12:08