Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - IMBUNATATIREA CALITATII MEDIULUI PRIN IMPADURIREA TERENURILOR DEGRADATE - MUNICIPIUL TULCEA, JUDETUL TULCEA


Detaliu pentru invitatia numarul 320738
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: Municipiul Tulcea
Numar invitatie: 320738/28.02.2012
Denumire contract: IMBUNATATIREA CALITATII MEDIULUI PRIN IMPADURIREA TERENURILOR DEGRADATE - MUNICIPIUL TULCEA, JUDETUL TULCEA
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMunicipiul TulceaCod fiscal: 4321429, Adresa: Strada Pacii, nr.20, Tulcea, Telefon: 0240519570, Fax: 0240517736
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Strada Pacii, nr.20, Tulcea, Romania, cod postal: 820033, telefon: +40 240519570, fax: +40 240517736, persoana de contact: Mariana Tunsu
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: UAT - Municipiul Tulcea, Pacii, nr.20, Tulcea, etaj I, CAMERA 101
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: IMBUNATATIREA CALITATII MEDIULUI PRIN IMPADURIREA TERENURILOR DEGRADATE - MUNICIPIUL TULCEA, JUDETUL TULCEA
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Impadurirea unui teren de 70, 47 ha care se intinde de-a lungul drumului judetean Tulcea-Agighiol, in imediata apropiere a intravilanului Municipiului Tulcea
II.1.6) CPV: 45262640-9 - Lucrari de ameliorare a mediului (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 2, 747, 186.4 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Gar.de part.: 30.000 lei (pt.a benef.de red.cu 50% a gar.se va prez.decl.pe propria rasp.ca soc.se incadreaza in IMM)Per.de valab.a gar.pt.part.trebuie sa fie cel putin egala cu perioada de valab.a ofertei(60 zile de la data limita de depunere a ofertelor)Modul de constit.a garantiei pt.particip.la lic.(una din variantele): -Scrisoare de gar.bancara pentru part.la licit./Instrument de garantare emis in cond.lg.de o soc.de asig.(Formularul nr 11, Sectiunea Formulare si Modele);scrisoarea de gar.bancara va fi elib.de o banca cu sediul in Romania si se va depune in original; sauOrdin de plata (vizat de banca) in contul deschis la Trez.Mun.Tulcea nr.RO56TREZ6415006XXX000145Perioada de valab.a gar.pt.particip.trebuie sa fie cel putin egala cu perioada de valab.a ofertei.Gar.de particip.se restituie: ofertantului castig.: in cel mult 3 zile lucr.de la data constit.gar.de buna exec.-ofertantilor necastigatori: dupa semnarea contr.de achizitie publ.cu ofertantul a carui oferta a fost desemnata castigatoare, dar nu mai tarziu de 3 zile lucr.de la data expirarii perioadei de valab.a ofertei, sau in cond.art.88 alin.4 din HG925/2006 cu modif.si compl.ult.Gar.de particip.la lic.poate fi retinuta in cazul in care: 1.ofertantul isi retrage oferta in perioada de valab.a acesteia.2.oferta sa fiind stabilita castigatoare, nu constituie garantia de buna exec.in perioada de valab.a ofertei.3.oferta sa fiind stabilita castigatoare, refuza sa semneze contr.de achizitie publica in perioada de valab.a ofertei.4.in cazul in care pe parcursul proc.ofertantul a depus o contestatie la Cons.Nat.de Solutionare a Contestatiilor si aceasta i-a fost respinsa, din gar.de particip.se va retine, conf.art.278ยน, alin(1) din OUG 34/2006 act.suma de: 6.527, 185 leiDaca scrisoarea de Garantie Bancara/Instrumentul de garantare nu contine inclusiv mentiunea de la punctul 4, conform formularului atasat, oferta va fi respinsa in temeiul art 33(3) lit. b din HG 925/2006.
Garantie de buna executie
Gar de buna exec.a contr.se constit.de catre executant in scopul asig.aut.contract.de indepl.cantit.calit.si in perioada convenita a contract.Contractantul va deschide la unit.Trez.Statului din cadrul organului fiscal competent in adm.acestuia un cont de disponibil distinct la disp.aut.contractante si care se va constitui ca anexa la contract in termen de max.3 zile calend.de la data inch.contr.conf.HG1045/19.10.2011.Cuantumul gar.de buna exec.a contr.reprez.10 % din pretul contr.fara TVA.In conf.cu Lg.346/2004, modif.si compl.prin OG 27/2006 privind stimularea infiintarii si dezv.intrepr.mici si mijlocii, IMM?urile beneficiaza de red.cu 50% pentru crit.legat de garantia de buna exec.Achizitorul are dreptul de a emite pretentii asupra garantiei de buna exec.in limita prejudiciului creat, daca prestatorul nu isi indeplineste oblig.asumate prin contract fara notificare prealabila si/sau punere in intarziere.Exec.contract.incepe dupa constituirea garantiei de buna exec.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1Decl.privind eligibilitatea: Decl.privind eligibilitatea in cf.cu formularul 12 A-incadrarea in sit.prev.la art.180/OUG nr.34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atrib.contr.de achiz.publica.2.Decl.privind neincadrarea in sit. prevazute la art.181 in cf.cu OUG nr.34/2006 formularul 12 B.In cazul unei asocieri/parteneriat, fiecare partener trebuie sa prezinte aceste formulare.In cazul in care ofertantul beneficiaza de sustinere cf.art.186 si 190 din OUG 34/2006 si sustinatorii acestuia trebuie sa prezinte formularul 12 A si formularul 12B>Cerinta nr. 2Prez.certif.constatatoare privind indepl. oblig.exigibile de plata: 1.Certif.de atestare fiscala privind impozitele si taxele locale;2.Certif.de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor de plata la bugetul general consolidat, . eliberat de Administratia Finantelor Publice .Din doc.prez.trebuie sa reiasa obligatiile exigibile la data de 30.12.2011.Certif. de atestare fiscala, se depun in original, copie leg. sau in copie lizibila semnata cf.cu originalul si stampilata de catre ofertant.In cazul in care ofertantul nu este in masura sa prezinte certificatele fiscale in original la deschiderea ofertelor, la o data ulterioara deschiderii ofertelor, la solic.comisiei, ofertantul le va prezenta in original pentru confruntare.Pers.juridice straine vor prezenta orice document edificator pt.dovedirea eligibilitatii?eliberate de aut.din tara de origine (certif.caziere judiciare, alte doc.echiv.) prin care sa dovedeasca ca si-au indeplinit obligatiile de plata a imp.taxelor si contrib.catre bug.de stat si bug.local in conf.cu cerintele aut.contractante.Doc.vor fi prezentate in original, copie legalizata, sau in copie lizibila semnata conf.cu originalul si stampilata de catre ofertant la care se va alatura traducerea autorizata si legalizata aacestora in lb.romana.?In cazul unei asocieri/parteneriat, fiecare partener trebuie sa prezinte aceste formulare.Obs: Cu exceptia imp.si taxelor pentru care s-au acordat inlesniri la plata de catre organele competente si in masura in care s-au respectat cond.impusela acordarea acestora, autoritatea contractanta va exclude ofertantul/candidatul care inregistreaza datorii catre bug.de stat sau catre bug.local (indiferent de cuantumul acestora)la 30.12.2011;Cerintanr.3Prezentarea decl.tiei privind calitatea de participant la procedura>Decl.privind calit.de part.la procedura ? formularul 12 C? In cazul unei asocieri, fiecare asociat trebuie sa prezinte aceste formulare.;Cerintanr. 4Prez.certif.de part.la lic.cu oferta independenta> Certif. de part.la lic.cu oferta independenta, conf.Ordin ANRMAP 314/2010 ? formularul 1?In cazul unei asocieri/parteneriat, fiecare partener trebuie sa prezinte aceste formulare.;Cerintanr.5-Decl.privindneincadrareala prev.art. 69^1 din OUG 34/2006 aprobata, cu modif.si compl.ult.>Decl.pe proprie rasp.conf.art. 69^1 din OUG 34/2006 aprobata, cu modif.si compl.ult.formularul 2 insotit de Anexa.In conf. cu Anexa, pers. cu functie de dec.din cadrulaut. contractante, in ceea ce priveste org.derularea si finalizarea procedurii de atrib.a contr.de exec.pt. ?IMPADURIREA UNUI TEREN DE 70, 47 HA SITUAT IN EXTRAVILANUL MUNICIPIULUI TULCEA? , sunt: Constantin Hogea?Primar Mun.TulceaGeorge Blejan?Viceprimar Mun.TulceaElena Grigore?Director Ec.Mun.TulceaChesca Rodica?Cons.I, Serv.Dezv.InvSevastian Andreea?Insp.?MPFEPohariu Iulian Daniel ? Director DIAP TulceaBarbu Oana ? Insp.-Birou Marketing, Licitatii, Achizitii publiceParaschiv Luminita?Insp.Birou Marketing, Licitatii, Achizitii publice? In cazul unei asoc., fiecare asociat trebuie sa prezinte aceste formulare.De asemenea, in cazul in care exista subcontractanti, fiecare subcontractant sau tert sustinator este obligat sa prezinte acest formular. Cerinta nr. 1Pt pers.juri.romanePrezent.certif.constatator emis de ORC, elib.cu cel mult 30 de zile inainte de data deschiderii ofertelor>Certif.constatator emis de ORC in original sau copie lizibila cf cu orig cu semnatura si stampila ofertantului.Din certif. prezentat trebuie sa rezulte: a) caob.de activ al ofertantului include activ ce fac obiectul achiz publice;b) ca nu sunt inscrise mentiuni cu priv la faliment ori lichidare, adm afac de catre un judecator sindic sau cu priv la decl unei proceduri legale pt decl sa in una din ac sitIn cazul unei asoc/parteneriat, fiec partener treb sa prez ac. formulare;Cerinta nr. 2Pentru pers.jur.straineIn ved demonstr capac de exercit a activ prof.se solic ofertantului doc edificat care sa dovedeasca o forma de inreg ca pers jurid in cf cu prev. legale din tara in care ofertantul/candidatul este rezident>Doc prez treb sa ateste ca ofertantul are dreptul sa desf activ ec care le includ si pe cele care fac ob prezentei achizitii, cat si faptul ca nu sunt inscrise mentiuni cu priv la aplic procedurii de insolventa.Ofertantii vor prez doc insotite de traducerea autorizata in lb romanaIn cazul unei asoc/parteneriat, fiec partener treb sa prez ac formulare.;Cerinta nr.3Doc edificator consid.nec.pt.dovedirea apartenentei la categ.prof.impusa de indepl.contractului solicitat>Certif de atestare emis in baza Ord min agric, padurilor si dezv rurale pt exec lucr de imbunat funciare in dom silvic de catre ofertant, cf ord 1726/2011, emis de Min Med si Padurilor, pt aprob Ghid de finantare a Progr de imbunat.a calit.med prin impadurirea terenurilor degradate, reconstructia ecologica si gosp durabila a padurilor.In cazul unei asoc.cerinta este indepl.daca unul dintre asoc.iati, resp.subcontractantul, daca este cazul, detine certif.resp.Tertul nu poate sustine, prin prezent unui astfel de certif, un operator ec ofertant, din consid ca ac gen de certif.se poate utiliza numai in nume propriu
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1Inf.privind sit.ec.-fin.Cerinta minima: Media cifrei de afaceri globale pe ultimii 3 ani trebuie sa fieminim 5.000.000 lei.(In cazul unei asocieri, cerinta minima se va considera indeplinita in mod cumulat.)In cazul ofertantilor nerezidenti valorile vor fi exprimate in lei, la cursul mediu comunicat de BNR pentru anul respectiv
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr 1 -Experienta similara -Obligativitatea prezentarii pentru experienta similara, a cel putin un contract sau a maxim4 contracte de lucrari similarein val de cel putin 2700000lei, faraTVA.Convertirea in lei si euro, pentru ofertantii romani si straini se va realiza la cursul mediu stabilit de BNR pentru anul respectiv.Experienta similara a subcontractantilor nu va fi luata in considerare, Cerinta nr. 2Resurse tehnice.Operatorul economic va face dovada ca dispune cel putin de urmatoarea gama de utilaje, necesara pentru indeplinirea contractului: 1 tractor de 65 CP1 plug cu doua brazdare1 grapa stelata1 grapa disc1 aparat de stropit tip Kyoritz1 remorca1 mijloc specializat, Cerinta nr.3 Informatii referitoarela personalul/organismul tehnic de specialitate pentru asigurarea controlului calitatii .Persoana responsabilacucontrolulcalitatii- inginer silvic, atestat conform OM nr. 718/2010 cu experienta profesionala in cel putin o lucraresimilara, Cerinta nr 4Informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea personalului de conducere, precum si ale persoanelor responsabile cu executia lucrarilor, Cerinta nr 5 Declaratie referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani, Cerinta nr 6 Informatii privindsubcontractantii, Cerinta nr 7 Informatii privind asocierea: Cerinta nr.1Informatii privind masurile de protectie a mediului
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: www.e-licitatie.ro
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 12.03.2012 12:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 12.03.2012 13:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 23.02.2012 09:58
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer