Achizitie publica - IMBUNATATIREA CALITATII MEDIULUI PRIN IMPADURIREA TERENURILOR DEGRADATE - MUNICIPIUL TULCEA, JUDETUL TULCEA
Detaliu pentru invitatia numarul 338582
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 338582/01.11.2012
Denumire contract: IMBUNATATIREA CALITATII MEDIULUI PRIN IMPADURIREA TERENURILOR DEGRADATE - MUNICIPIUL TULCEA, JUDETUL TULCEA
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMunicipiul TulceaCod fiscal: 4321429, Adresa: Strada Pacii, nr.20, Tulcea, Telefon: 0240519570, Fax: 0240517736
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Strada Pacii, nr.20, Tulcea, Romania, cod postal: 820033, telefon: +40 240519570, fax: +40 240517736, persoana de contact: Mariana Tunsu
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: U.A.T. Municipiul Tulcea, Strada Pacii, nr.20, Tulcea, etaj I, CAMERA 101
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: IMBUNATATIREA CALITATII MEDIULUI PRIN IMPADURIREA TERENURILOR DEGRADATE - MUNICIPIUL TULCEA, JUDETUL TULCEA
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Impadurirea unui teren de 70, 47 ha care se intinde de-a lungul drumului judetean Tulcea ? Agighiol, in imediata apropiere a intravilanului Municipiul Tulcea, ce consta in: - pregatire teren- instalarea plantatiei- intretinerea plantatiei si completari- imprejmuire 3.462 km(gard de protectie)- borne amenajistice 30 buc- borne control anual 560 buc
II.1.6) CPV: 45262640-9 - Lucrari de ameliorare a mediului (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 2, 143, 815 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Gar.de part.: 30.000 lei (pt.a benef.de red.cu 50% a gar.se va prez.decl.pe propria rasp.ca soc.se incadreaza in IMM).Per.de valab.a gar.pt.part.trebuie sa fie cel putin egala cu perioada de valab.a ofertei(90 zile de la data limita de depunere a ofertelor).Modul de constit.a garantiei pt.particip.la lic.(una din variantele): -Scrisoare de gar.bancara pentru part.la licit./Instrument de garantare emis in cond.lg.de o soc.de asig.(Formularul nr 11, Sectiunea Formulare si Modele);Scrisoarea de gar.bancara va fi elib.de o banca cu sediul in Romania/corespondent in Romania si se va depune in original; sau Ordin de plata (vizat de banca) in contul deschis la Trez.Mun.Tulcea nr.RO56TREZ6415006XXX000145Perioada de valab.a gar.pt.particip.trebuie sa fie cel putin egala cu perioada de valab.a ofertei.Gar.de particip.se restituie: Ofertantului castig.: in cel mult 3 zile lucr.de la data constit.gar.de buna exec.Ofertantilor necastigatori: dupa semnarea contr.de achizitie publ.cu ofertantul a carui oferta a fost desemnata castigatoare, dar nu mai tarziu de 3 zile lucr.de la data expirarii perioadei de valab.a ofertei, sau in cond.art.88 alin.4 din HG925/2006 cu modif.si compl.ult.Gar.de particip.la lic.poate fi retinuta in cazul in care: 1.Ofertantul isi retrage oferta in perioada de valab.a acesteia.2.Oferta sa fiind stabilita castigatoare, nu constituie garantia de buna exec.in perioada de valab.a ofertei.3.Oferta sa fiind stabilita castigatoare, refuza sa semneze contr.de achizitie publica in perioada de valab.a ofertei.4.In cazul in care pe parcursul proc.ofertantul a depus o contestatie la Cons.Nat.de Solutionare a Contestatiilor si aceasta i-a fost respinsa, din gar.de particip.se va retine, conf.art.278ยน, alin(1) din OUG 34/2006 act.suma de: 5923, 81 leiDaca scrisoarea de Garantie Bancara/Instrumentul de garantare nu contine inclusiv mentiunea de la punctul 4, conform formularului atasat, oferta va fi respinsa in temeiul art 33(3) lit. b din HG 925/2006.
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie este de 10% din valoarea contractului, fara TVA. Modul de constituire va fi specificat de catre ofertant in oferta sa, alegandu-se din urmatoarele forme: Scrisoare de garantie bancara de buna executie, Instrument de garantare emis de o societate de asigurari sau retineri succesive din sume datorate pentru facturi partiale si finale, caz in care ofertantul are obligatia de a deschide un cont de disponibil la Trezoreria Statului conform art. 90 alin (3) din HG 925/2006 actualizata.In conformitate cu Legea nr.346/2004, modificata si completata prin OG 27/2006 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii, IMM?urile beneficiaza de reduceri cu 50% pentru criteriul legat de garantia de buna executie.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 11.Decl.privind eligibilitatea-incadrarea in sit.prev.la art.180/OUG nr.34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atrib. contr. de achiz. publica. 2.Decl.privind neincadrarea in sit. prevazute la art.181, lit-a, c1 si d, in cf.cu OUG nr.34/2006>Se va prezenta Formularul 12ASe va prezenta Formularul 12BIn cazul unei asocieri/parteneriat, fiecare partener trebuie sa prezinte aceste formulare. In cazul in care ofertantul beneficiaza de sustinere cf.art.186 si 190 din OUG 34/2006 si sustinatorii acestuia trebuie sa prezinte Formularul 12 A si Formularul 12B;Cerinta nr. 2Certif.de atestare fiscala privind impozitele si taxele locale;Certif.de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor de plata la bugetul general consolidat, eliberat de Administratia Finantelor Publice>Prez.certif.constatatoare privind indepl. oblig.exigibile de plata.Din doc.prez.trebuie sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Certif. de atestare fiscala se depun in original, copie leg.sau in copie lizibila semnata cf.cu originalul si stampilata de catre ofertant.In cazul in care ofertantul nu este in masura sa prezinte certif.fiscale in original la deschiderea ofertelor, la o data ulterioara deschiderii ofertelor, la solic.comisiei, ofertantul le va prezenta in original pentru confruntare.Pers.juridice straine vor prezenta orice document edificator pt.dovedirea eligibilitatii?eliberate de aut.din tara de origine (certif.caziere judiciare, alte doc.echiv.) prin care sa dovedeasca ca si-au indeplinit obligatiile de plata a imp.taxelor si contrib.catre bug.de stat si bug.local in conf.cu cerintele A.C.Doc.vor fi prezentate in original, copie legalizata, sau in copie lizibila semnata conf.cu originalul si stampilata de catre ofertant la care se va alatura traducerea autorizata si legalizata aacestora in lb.romana.?In cazul unei asocieri/parteneriat, fiecare partener trebuie sa prezinte aceste formulare.Obs: Cu exceptia imp.si taxelor pentru care s-au acordat inlesniri la plata de catre organele competente si in masura in care s-au respectat cond. impusela acordarea acestora, A.C. va exclude ofertantul/candidatul care inregistreaza datorii catre bug.de stat sau catre bug.local, scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele(indiferent de cuantumul acestora);Cerintanr.3Decl.privind calit.de part.la procedura>Se va prezentaFormularul 12 C? In cazul unei asocieri, fiecare asociat trebuie sa prezinte aceste formulare.;Cerintanr. 4Certif. de part.la lic.cu oferta independenta, conf.Ordin ANRMAP 314/2010>Se va prezentaFormularul 1?In cazul unei asocieri/parteneriat, fiecare partener trebuie sa prezinte aceste formulare.;Cerintanr.5-Decl.privindneincadrareala prev.art. 69^1 din OUG 34/2006 aprobata, cu modif.si compl.ult.>5. Declaratie pe proprie raspundere conform art. 69^1 din OUG 34/2006 aprobata, cu modificarile si completarile ulterioare ? Formularul 2.In cazul unei asocieri, fiecare asociat trebuie sa prezinte acest formular.In cazul in care ofertantul beneficiaza de sustinere conform art.186 si 190 din OUG 34/2006 si sustinatorii acestuia trebuie sa prezinte Formularul 2; va fi prezentat si de subcontractanti (daca este cazul).Persoanele ce detin functii de decizie in autoritatea contractanta cu privire la organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire, respectiv toate persoanele care aproba/semneaza documente emise in legatura cu sau pentru procedura de atribuire, inclusiv persoanele care aproba bugetul aferent autoritatii contractante, necesar finantarii contractelor de achizitie publica sunt: DR ING. CONSTANTIN HOGEA- Primarul Municipiului Tulcea;JR.BRUDIU MARIA-Secretarul Municipiului TulceaBLEJAN GEORGE- Consilier al Primarului Municipiului TulceaING.SACU STERE- Viceprimarul Municipiului TulceaEC.ALINA MUHULET-Director economicEC MOISE MARIOARA- Sef serviciu Buget ContabilitateEC. CORSEI NICULINA ?Inspector specialitateING. IACOB MARIA- Sef Serviciu Dezvoltare Investitii;ING. CHESCA RODICA- Consilier 1 - Serviciul Dezvoltare InvestitiiEC. TUNSU MARIANA- Sef Birou Marketing, Achizitii, LicitatiiEC. BARBU OANA- inspector - Birou Marketing, Achizitii, LicitatiiPARASCHIV LUMINITA?Insp.Birou Marketing, Licitatii, Achizitii publiceING. GAFAR SABRI- Consilier 1 - Serviciul Dezvoltare InvestitiiJR. CIOBANU ANAMARIA- Birou Contencios AdministrativSING. BULIGA ELISAVETA- Referent Specialitate Serviciul Dezv. InvestitiiGAFAR CANTIMIR ? Consilier localAMPLEEV ANDRIAN - Consilier localGHERGHISAN CRISTINEL GEORGE- Consilier localANTON VALERIU - Consilier localDAVIDEANU OANA - Consilier localFEDOT VALENTIN-VITEA- Consilier localMUNTEANU DAN- Consilier localARDELEANU DARIA- Consilier localSTOICA MIHAIL - Consilier localSEMEDULA MARIANA CARMEN - Consilier localVALCU STOIAN- Consilier localPAVEL VIORICA - Consilier localGHERASIM MARIA - Consilier localSANDA NELU-LUCIAN- Consilier localFRANDES CLAUDIA ALINA - Consilier localSTAN IONEL - Consilier localALI IOANA- Consilier localVATAFU ANNAMARIA- Consilier localMIHAI NICOLAE- Consilier localSEVASTIAN ANDREEA?Insp.?MPFEPOHARIU IULIAN DANIEL ? Director DIAP Tulcea? In cazul unei asoc., fiecare asociat trebuie sa prezinte aceste formulare.De asemenea, in cazul in care exista subcontractanti, fiecare subcontractant sau tert sustinator este obligat sa prezinte acest formular Cerinta nr. 1Pt pers.juri.romaneCertif. constatator emis de ORC in original sau copie lizibila cf cu orig cu semnatura si stampila ofertantului>1. Prez.certif.constatator emis de ORC, elib.cu cel mult 30 de zile inainte de data deschiderii ofertelorDin certif. prezentat trebuie sa rezulte: a) caob.de activ al ofertantului include activ ce fac obiectul achiz publice;b) ca nu sunt inscrise mentiuni cu priv la faliment ori lichidare, adm afac de catre un judecator sindic sau cu priv la decl unei proceduri legale pt decl sa in una din ac sitCerinta nr. 2Pentru pers.jur.straineIn ved demonstr capac de ex.activ.prof.se solic ofertantului doc edificat care sa dovedeasca o 2.Doc.trebuie sa ateste ca ofertantul are dreptul sa desf activ ec care le includ si pe cele care fac ob prezentei achizitii, cat si faptul ca nu sunt inscrise mentiuni cu priv la aplic procedurii de insolventa.Ofertantii vor prez doc insotite de traducerea autorizata in lb romanaIn cazul unei asoc/parteneriat, fiec partener treb sa prez ac formulare.Cerinta nr.3Certif de atestare emis in baza Ord Min Agric, Padurilor si Dezv Rurale pt exec lucr de imbunat funciare in dom silvic de catre ofertant, cf ord 718/2010, emis de Min Med si Padurilor, pt aprob. Ghid de finantare a Progr. de imbunat.a calit.med prin impadurirea terenurilor degradate, reconstructia ecologica si gosp durabila a padurilor.>3. Doc edificator consid. nec. pt. dovedirea apartenentei la categ prof. impusa de indepl. contractului solicitatIn cazul unei asoc.cerinta este indepl.daca unul dintre asociati, resp.subcontractantul, daca este cazul, detine certif.resp.Tertul nu poate sustine, prin prezent unui astfel de certif, un operator ec ofertant, din consid ca ac gen de certif.se poate utiliza numai in nume propriu.Ofertantul clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii, va prezenta pentru conformitate documentelein original sau copie legalizata, la cererea Comisiei de evaluare a ofertelor(pentru toate cele trei cerinte)forma de inreg ca pers jur. in cf cu prev. legale din tara in care ofertantul/candidatul este rezident>In cazul unei asoc/parteneriat, fiec partener treb sa prez ac. formulare;
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1Inf.privind sit.ec.-fin.pe ultimii 3 ani.Cerinta minima: Media cifrei de afaceri globale care vizeaza activitatea din cel mult 3 ani, pentru care exista exercitiul financiar contabil incheiat, trebuie sa fie minim 4.000.000 lei(in cazul unei asocieri, cerinta minima se va considera indeplinita in mod cumulat).Operatorii ec.vor prezenta copii lizibile cu mentiunea ?conform cu originalul? pentru documentele depuse pentru sustinerea informatiilor privind Media cifrei de afaceri globale din cel mult ultimii 3 ani(2009.2010.2011)Ofertantul va prezenta bilanturile contabile siva completa Formularul B2. In cazul in care op. ec. nu are posib. de a prez. doc. solic. acesta are dreptul de a prezenta si alte doc. edificatoare prin care sa demonstreze indepl.cerintei minime impuse., Cerinta nr.2Declararea cifrei de afaceri globala pe ultimii 3 ani-Fisa de informatii generale-Se va completa formularul B2.In cazul ofertantilor nerezidenti valorile vor fi exprimate in lei, la cursul mediu comunicat de BNR pentru anul respectiv
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr 1- Experienta similaraDecl.privind lista principalelor lucr.ex.in ultimii 5 ani inclusiv lista, si fisa /fise de informatii privind experienta similara.-Obligativitatea prez.pt.exp.similara a cel putin unui contract sau a maxim 3 contracte de lucrari similare a caror val.cumulata va fi in val.de cel putin 2.100.000 lei, faraTVA. Contractele prezentate ca experienta similara vor fi insotite de procese verbale de receptie la terminarea lucrarilor sau finale si recomandari In cazul unei asocieri cerinta va fi indeplinita in totalitate de catre unul dintre membrii asocierii, daca se demonstreaza experienta similara cu cel putin un contract, iar in cazul in care experienta similara se demontreaza cu maxim 3 contracte, cerinta va fi indeplinita cumulat.Convertirea in lei si euro, pentru ofertantii romani si straini se va realiza la cursul mediu stabilit de BNR pentru anul respectiv. Exp. similara a subcontractantilor nu va fi luata in considerare, Cerinta nr. 2Ofertantul va prezenta angajament de punere la dispozitie a urmatoarelor utilaje: 1 tractor de min 65 CP1 plug cu doua brazdare1 grapa stelata1 grapa disc1 aparat de stropit tip Kyoritz sau similar1 remorca1 mijloc de transport persoane, Cerinta nr. 3Informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea personalului de conducere, precum si ale persoanelor responsabile cu executia lucrarilor: - Sef de santier;
- Responsabil tehnic cu executia- inginer silvic- atestat conform OM nr. 718/2010- Responsabil cucontrolulcalitatii- inginer silvic, atestat conform OM nr. 718/2010, absolvent al cursului de management in domeniul calitatii/decizie interna, Cerinta nr.4 Declaratie prin care sa dovedeasca faptul ca la elaborarea ofertei pentru executia lucrarilor a tinut cont de obligatiile referitoare la conditiile privind masurile de protectie a mediului, pe care operatorul economic le poate aplica in timpul indeplinirii contractului de lucrari., Cerinta nr.5 Declaratie referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani., Cerinta nr.6 Informatii privindsubcontractantiiOfertantul va depune o declaratie privind subcontractantul/ subcontractantii, partile din contract pe care acesta/acestia urmeaza sa le indeplineasca, datele de recunoastere ale acestuia/acestora, Cerinta nr. 7 Informatii privind asocierea Cerinta nr.1Asigurarea calitatii lucrarilorOfertantul va depune: Certificat emis de organisme independente care atesta respectarea standardelor de asigurare a calitatii, respectiv SR EN ISO 9001/2008 sau echivalent;, Cerinta nr.2Asigurarea protectiei mediului.Ofertantul va depune: -Certificat emis de organisme independente care atesta respectarea standardelor de asigurare a protectiei mediului, respectiv SR EN ISO 14001/2005 sau echivalent;si De asemenea, ofertantul trebuie sa prezinte o declaratie prin care sa dovedeasca faptul ca la elaborarea ofertei pentru executia lucrarilor a tinut cont de obligatiile referitoare la conditiile privind masurile de protectie a mediului, pe care operatorul economic le poate aplica in timpul indeplinirii contractului de lucrari, conform Formularului 3.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: www.e-licitatie.ro
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 16.11.2012 12:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 16.11.2012 13:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Cofinantare
Data expedierii prezentei invitatii: 31.10.2012 09:02