Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Imbunatatirea calitatii mediului prin inlaturarea efectelor produse de alunecari de teren pe DJ 709 A km 37+750, comuna Soimi, Judetul Bihor


Detaliu pentru invitatia numarul 332168
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: JUDETUL BIHOR
Numar invitatie: 332168/23.07.2012
Denumire contract: Imbunatatirea calitatii mediului prin inlaturarea efectelor produse de alunecari de teren pe DJ 709 A km 37+750, comuna Soimi, Judetul Bihor
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialJUDETUL BIHORCod fiscal: 4244997, Adresa: str. Parcul Traian nr.5, Oradea, Telefon: 0259 441317, Fax: 0259 441317
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: str. Parcul Traian nr.5, Oradea, Romania, cod postal: 410033, telefon: +40 259441317, fax: +40 259441317, persoana de contact: NICOLAE FLORIAN BLAJ
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: str. Parcul Traian nr.5, Oradea, Romania
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Imbunatatirea calitatii mediului prin inlaturarea efectelor produse de alunecari de teren pe DJ 709 A km 37+750, comuna Soimi, Judetul Bihor
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Imbunatatirea calitatii mediului prin inlaturarea efectelor produse de alunecari de teren pe DJ 709 A km 37+750, comuna Soimi, Judetul Bihor
II.1.6) CPV: 45262640-9 - Lucrari de ameliorare a mediului (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 777, 730 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
2% din val.estim.respectiv: 15.554, 60lei. Perioada de valab.120 zile incepand cu data limita de depunere a ofertelor.Gp va fi constit. conform art. 86 alin (1) din HG 925/2006, cont: RO72TREZ0765006XXX000161 deschis la Trezoreria Oradea , cod de identificare fiscala al autoritatii contractante: 4244997.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie va fi de10% din valoarea fara TVA a contractului incheiat.Garantia de buna executie se vaconstitui conform art 90 alin 1) sau 3) din HG 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 180 din OUG nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiSe va prezenta completat Formularul nr. 1, in original.Oferta depusa de un ofertant care nu indeplineste cerinta de calificare mai sus mentionata, va putea fi, conform prevederilor art. 36, alin. (1), lit. b) din HG 925/2006, respinsa ca fiind inacceptabila.Cerinta nr. 2Declaratia privind calitatea de participant la proceduraModalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiSe va prezenta completat Formularul nr. 2, in original.Oferta depusa de un ofertant care nu indeplineste cerinta de calificare mai sus mentionata, va putea fi, conform prevederilor art. 36, alin. (1), lit. b) din HG 925/2006, respinsa ca fiind inacceptabila.Cerinta nr. 3Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 181 din OUG nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioareModalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiSe va prezenta completat Formularul nr. 3, in original.Oferta depusa de un ofertant care nu indeplineste cerinta de calificare mai sus mentionata, va putea fi, conform prevederilor art. 36, alin. (1), lit. b) din HG 925/2006, respinsa ca fiind inacceptabila.Cerinta nr. 4Certificat de atestare fiscala (datorii la bugetul general consolidat)Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiSe va prezenta Certificatul de atestare fiscala (datorii la bugetul consolidat general) din care sa reiasa situatia datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Acesta se va prezenta in una din urmatoarele forme: original/copie legalizata/copie conform cu originalul.Vor fi respinse ca inacceptabile ofertele care figureaza cu obligatii de plata astfel: oferta depusa de un ofertant care nu indeplineste cerinta de calificare mai sus mentionata, va putea fi, conform prevederilor art. 36, alin. (1), lit. b) din HG 925/2006, respinsa ca fiind inacceptabila.Cerinta nr. 5Certificat de taxe si impozite locale (datorii la bugetele locale)Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiSe va prezenta Certificatul de taxe ?i impozite locale (datorii la bugetele locale) din care sa reiasa situatia datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Acesta se va prezenta in una din urmatoarele forme: original/copie legalizata/copie conform cu originalul.Vor fi respinse ca inacceptabile ofertele care figureaza cu obligatii de plata astfel: oferta depusa de un ofertant care nu indeplineste cerinta de calificare mai sus mentionata, va putea fi, conform prevederilor art. 36, alin. (1), lit. b) din HG 925/2006, respinsa ca fiind inacceptabila.Cerinta nr. 6Certificatul de participare la licitatie cu oferta independenta conform prevederilor Ordinului presedintelui ANRMAP, nr. 314 din 12.10.2010Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiSe va prezenta completat Formularul nr. 17, in original.Cerinta nr. 7Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69?1 din ordonanta din OUG nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioareModalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiSe va prezenta completat Formularul nr. 5, in original.Persoanele ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante sunt: 1. P.Presedinte ? Dumitru Voloseniuc - Vicepresedinte2. Carmen Soltanel - Secretarul Judetului3. Kiss Alexandru ? Vicepresedinte4. Filip Cheseli? Director executiv5. Dimitrie Musca ? Director executiv6. Joca Maria Cristina ? Sef serviciu Achizitii Publice7. Nicolae Florian Blaj ? consilier juridic Achizitii Publice8. Monika Gaje ? consilier Achizitii Publice9. Borsos Beata - consilier juridic Achizitii Publice10. Olivia Dehelean - consilier Achizitii Publice11. Ana-Laura Cociuba - consilier Achizitii Publice12. Consilierii judeteni prezentati in anexa la formularul 5Ofertantul care se afla sub incidenta art.69^1din OUG nr.34/2006, va fi exclus de la procedura. (formularul 5) Cerinta nr. 1Certificat de inregistrare la Oficiul Registrului ComertuluiModalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiSe va prezenta Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului din care sa reiasa ca agentul economic are prevazut in obiectul de activitate tipul de lucrari ce fac obiectul prezentei proceduri, in original, in copie legalizata sau in copie semnata si parafata cu mentiunea ?conform cu originalul?. Certificatul constatator trebuie sa fie emis cu cel mult 30 zile inainte de data depunerii ofertelor. Inainte de semnarea contractului, ofertantul desemnat castigator va prezenta autoritatii contractante certificatul constatator in original sau copie legalizata.Oferta depusa de un ofertant care nu indeplineste cerinta de calificare mai sus mentionata, va putea fi, conform prevederilor art. 36, alin. (1), lit. b) din HG 925/2006, respinsa ca fiind inacceptabila.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Bilanturi contabile sau extrase de bilant pentru ultimii 3 ani financiari incheiati vizate si inregistrate de organele competente, precum si orice alte documente edificatoareprin care operatorul economic isi poate dovedi capacitatea economico-financiara.In cazul in care un grup de operatori economici depune oferta comuna, aceasta cerinta trebuie indeplinita de fiecare membru al grupului.Oferta depusa de un ofertant care nu indeplineste cerinta de calificare mai sus mentionata, va putea fi, conform prevederilor art. 36, alin. (1), lit. b) din HG 925/2006, respinsa ca fiind inacceptabila., Declaratie pe proprie raspundere in conformitate cu prevederile art.11, alin. (4) din HG 925/2006. In cazul prezentarii acestei declaratii, semnata de reprezentantul legal, prin care confirmati ca indepliniti cerintele de calificare astfel cum au fost solicitate in documentatia de atribuire, veti avea obligatia prezentarii unei anexe in care sa ne mentionati succint, dar precis, modul concret de indeplinire a acestei cerinte - inclusiv, daca au fost solicitate, diverse valori, cantitati sau altele asemenea. Oferta depusa de un ofertant care nu a prezentat conform prevederilor art. 11, alin (4) si (5), documentele relevante privind indeplinirea acestei cerinte de calificare, va putea fi, conform prevederilor art. 36, alin. (1), lit. b) din HG 925/2006, respinsa ca fiind inacceptabila., Media cifrei de afaceri globalein ultimii 3 ani Pentru a fi calificat ofertantul trebuie sa aiba o cifra medie de afaceri de cel putin 1.550.000 lei. Se vor lua in calcul ultimii 3 ani financiari incheiati, in functie de informatiile si documentele disponibile ale operatorului economic. Cursul de conversie leu/alta valuta se va raporta pentru calculul nivelului minim impus si moneda de schimb la cursul mediu anual prezentat de catre BCE pentru ultimii 3 ani financiari incheiati.In cazul in care ofertantul face dovada ca se incadreaza in categoria I.M.M., in conformitate cu prevederile Legii nr.346/2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii, beneficiaza de reducerea cu 50% pentru criteriul legat de cifra de afaceri., Informatii privind asociereaIn cazul depunerii unei oferte comune de catre un grup de operatori situatia economica si financiara se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului. In acest caz se va prezenta un acord de asociere in care se va stabili liderul de asociatie, procentul detinut in cadrul asocierii de fiecare asociat, precum si serviciile prestate de fiecare asociat in parte. Acordul de asociereva fi legalizat in cazul in care ofertantul va fi desemnat castigator., Informatii privindangajamentul fermIn cazul in care ofertantul isi demonstreaza situatia ec. si fin. invocand si sustinerea acordata, in conformitate cu prevederile art. 186 din OUG nr.34/2006, de catre o alta persoana, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective (persoana care acorda sustinerea financiara nu trebuie sa se afle in situatia ce determina excluderea de la procedura conform art.180, precum si art. 181, lit.a), c1) si d)din OUG nr.34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, prezentandu-se in acest sens Formularele nr. 1 si nr.3 , insotite de documentele justificative aferente sustinerii acordate).Forma in care se va prezenta angajamentul ferm de sustinere, va fi in conformitate cu cerintele prevazute de art. 111din HG 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.In cazul prezentarii unui angajament ferm de sustinere, acesta va fi prezentat in forma autentica.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Decl.priv.lista lucrarilor similare executate in ultimii 5 ani continand valori, perioade de exec, benef, autoritati contractante sau clienti privati, insotita de minim1 sau maxim3 contr.de exec. lucrari similare, a carui/caror valoare cumulata (val.se va obtine din maxim 3 contracte) sa fie de cel putin 775.000 lei fara TVA.Cerintele sunt indeplinite, daca sunt prezentate cumulativ urmat.doc: lista cuprinzand lucrarile similare, in original;copiide pe partile relevante ale contractelor similare, cu acteleaditionale si anexele acestora, daca e cazul;copie cf. cu originalul a p-v de receptie la terminarea lucrarilor, executate in baza contr. care dovedeste experienta similara;recomandare din partea beneficiarului, cu conditia ca acesta sa fie semnat fara obiectiuni.Cursul de conversie leu/alta valuta se va raporta pentru calculul nivelului minim impus si moneda de schimb la cursul mediu anual prezentat de catre BCE pentru anii aferenti contractelor prezentate cu titlu de exp.sim., Lista cu personalul de conducere precum si persoanele responsabile pentru indeplinirea acordului cadru de lucrari, personal autorizat de specialitate. Pentru a fi calificat, ofertantul trebuie sadovedeasca faptul ca, are personal de conducere si personal calificat pentru executia lucrarilor., Responsabil tehnic cu executia atestat in domeniul constructii rutiere, drumuri, poduri cel putin o peresoana; Pentru personalul nominalizat cu indeplinirea contractului, se vor prezenta obligatoriuurmatoarele documente: CV; copiaconform cu originalul a contractului individual de munca ( sau echivalent);copia conform cu originalul a diplomei de studii;copia conform cu originalul a atestatului si a legitimatiei in termen de valabilitate;copiaconform cu originalul a contractului individual de munca, din care sa rezulte calitatea sa de angajat al ofertantului, sau in cazul in care acesta nu este angajat al ofertantului se va prezenta doar angajamentul de participare al personalului ceva fi implicat in derularea contractului, ,Inginer in specialitatea drumuri si poduri, cu o vechime in activitate de minim 5 ani, cel putin o persoana; Pentru personalul nominalizat cu indeplinirea contractului, se vor prezenta obligatoriuurmatoarele documente: CV, copia conform cu originalul a diplomei de studiisau de calificare; documente de atestare tehnico-profesionala daca este cazul; copiaconform cu originalul a contractului individual de munca, din care sa rezulte calitatea sa de angajat al ofertantului, sau in cazul in care acesta nu este angajat al ofertantului se va prezenta doar angajamentul de participare al personalului ceva fi implicat in derularea contractului, ,Responsabil cu controlul calitatii cel putin o persoanaPentru personalul nominalizat cu indeplinirea contractului, se vor prezenta obligatoriuurmatoarele documente: CV, copiaa diplomei de absolvire a studiilor universitare de specialitate, documente de atestare tehnico-profesionala daca este cazul, copiaconform cu originalul a contractului individual de munca, din care sa rezulte calitatea sa de angajat al ofertantului, sau in cazul in care acesta nu este angajat al ofertantului se va prezenta doar angajamentul de participare al personalului ceva fi implicat in derularea contractului, ,Declaratie pe proprie raspundere privind disponibilitateaSe va prezenta, pentru fiecare dintre specialistii mentionati in Formularul nr.8, ca si personalului responsabil ? ?cheie?, minim solicitat, in cazul in care acestia nu sunt angajati cu norma intreaga sau sunt angajati pe perioada determinata la operatorul economic o Declaratie pe proprie raspundere privind disponibilitatea sa pe toata perioada derularii contractului in speta, Declaratie referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care poate dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractuluiAutoritatea contractanta solicita asigurarea (din dotare proprie sau inchiriere) de la operatorii economici, asociati, subcontractanti, a dotarilor necesare pentru indeplinirea contractului. In cazul inchirierii, se vor prezenta antecontractele de inchiriere, care sa ateste faptul ca utilajele, echipamentele si mijloacele de transport se vor inchiria pentru lucrarea care face obiectul achizitiei.In cazul in care operatorul ec. nu detine in proprietate dotarile solicitate, pe langa contractul de inchiriere, ofertantul va putea depune un angajament care va face dovada punerii la dispozitie., Inf. Priv.angajamentul ferm. In cazul in care ofertantul isi demonstreaza situatia tehnica si profesionala invocand si sustinerea acordata, in conformitate cu prevederile art. 190 din OUG nr.34/2006, de catre o alta persoana, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective (persoana care acorda sustinerea financiara nu trebuie sa se afle in situatia ce determina excluderea de la procedura conform art.180 precum si art. 181, lit.a), c1) si d)din OUG nr.34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, prezentandu-se in acest sens Formularele nr. 1 si nr.3, insotite de documentele justificative aferente sustinerii acordate). Forma in care se va prezenta angajamentul ferm de sustinere, va fi in conformitate cu cerintele prevazute de art. 111din HG 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.In cazul prezentarii unui angajament ferm de sustinere, acesta va fi prezentat in forma autentica., Informatii privind subcontractarea partea 1Informatii privind partea din contract pe care operatorul economic are, eventual, intentia sa o subcontracteze. In cazul in care unul sau mai multi subcontractanti urmeaza sa indeplineasca parti din contractul de achizitie publica, autoritatea contractanta va solicita la incheierea contractului, prezentarea contractelor incheiate intre viitorul contractant si subcontractantii nominalizati de acesta in oferta, care se contituie in anexa la contract.In cazul in care operatorul economic are intentia sa subcontracteze o parte din prezentul contract, atunci subcontractantii vor prezenta urmatoarele documente: declaratie privind subcontractantul ?Formular nr. 11;procentul din valoarea contractului care va fi indeplinit de catre subcontractanti; acord/contract de subcontractare; datele de recunoastere ale subcontractantului., Informatii privind subcontractarea partea 2.Inlocuirea subcontractantilor dupa incheierea contractului de achizitie publica se va face numai cu acordul Autoritatii Contractante si cu conditia de a nu modifica propunerea tehnica si financiara prezentate initial.Contractantul trebuie sa notifice autoritatii contractante identitatea noilor subcontractanti, care la rindul lor trebuie sa indeplineasca cerintele privind resursele materiale si umane solicitate in documentatia de atribuire, pentru partea lor de implicare in contract.In conformitate cu prevederile art.11 alin.(7) din HG nr.925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, pentru eventualii subcontractanti declarati se iau in considerare resursele materiale si umane pentru partea lor d eimplicare in contrcat, daca sunt prezentate.In cazul in care operatorii economici participanti nu subcontracteaza o parte sau parti din contract, vor prezenta declaratia, cu mentiunea ? ?nu este cazul?. Cerinta nr. 1Standarde de asigurare a calitatiiSe va prezenta certificat: SR EN ISO 9001:2001/SR EN ISO 9001:2008 ( sau echivalent), valabil la data deschiderii ofertei in conditiile art. 191- 193 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile ulterioare, in domeniul lucrarilor supuse achizitiei., Standarde de asigurare a protectiei mediuluiSe va prezenta certificat: ISO 14001:2005 ( sau echivalent), privind sistemul de protectie a mediului, valabil la data deschiderii ofertei. Existenta certificatului ISO 14001demonstreaza capacitatea unei organizatii de a dezvolta un sistem de management al mediului, care confera incredere autoritatii contractante, respectiv tertilor, ca organizatia tine sub control impactul asupra mediului pe care il are ca urmare a derularii activitatilor necesar a fi intreprinse pentru ducerea la bun sfarsit a acestui proiect.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Din SEAP: www.e-licitatie.ro
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 06.08.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 06.08.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 20.07.2012 11:11
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer