Achizitie publica - Imbunatatirea calitatii mediului prin modernizare de spatii verzi in comuna Mircea Voda (modernizare parc comunal)
Detaliu pentru invitatia numarul 322694
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 322694/23.03.2012
Denumire contract: Imbunatatirea calitatii mediului prin modernizare de spatii verzi in comuna Mircea Voda (modernizare parc comunal)
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialUnitatea Administrativ Teritoriala a Comunei Mircea VodaCod fiscal: 4874739, Adresa: Comuna Mircea Voda, judetul Braila, Mircea Voda, Telefon: 0239669583, Fax: 0239669583
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Comuna Mircea Voda, Strada Mircea cel Batran, Numarul 41, Judetul Braila, Mircea Voda, Romania, cod postal: 817095, telefon: +40 239669583, fax: +40 239669583, persoana de contact: Bosoi Vasile
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Primaria comunei Mircea Voda, Jud. Braila, str.Mircea Cel Batran, nr.41, cod postal 817095
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Imbunatatirea calitatii mediului prin modernizare de spatii verzi in comuna Mircea Voda (modernizare parc comunal)
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Se modernizeaza parcul existent situat in centru satului Mircea Voda prin lucrari constand in alimentare cu apa, iluminat cu stalpi cu panouri fotovoltaice, plantare arbori, amenajare spatiu de joaca pentru copii, dotari cu mobilier urban( banci, cosuri gunoi), fantana arteziana.
II.1.6) CPV: 45112711-2 - Lucrari de arhitectura peisagistica a parcurilor (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 413, 467 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantum este de 8260 lei si se constituie pentru perioada de cel putin90 de zile de la termenul limita de primire a ofertelor. IMM beneficiaza de reducere cu 50% a valorii garantiei de participare. Intrumente de garantare: Scrisoare de garantie bancara, OP cu depunere in contul Primaria Mircea Voda: RO76TREZ153500220X000801, Chitanta cu inscrisul sumei depuse in numerar emisa de casieria primariei, Polita emisa de o sociatete de asigurari, Ofertele care nu sunt insotite de garantiile de participare in cuantumul forma si avand perioada de valabilitate mai mica decat perioada minima de valabilitatea ofertei vor fi respinse.In situatia in care o parte vatamata adreseaza Consiliului National de Solutionare a contestatiilor o contestatie , in masura in care Consiliul respinge contestatia ca nefondata, autoritatea contractanta va retine contestatarului din garantia de participare suma de 1% din valoarea estimata a achizitiei , respectiv 4134, 67 lei.
Garantie de buna executie
Valoare garantiei de buna executie este de 10% din pretul ofertat fara TVA. Se constituie prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale. contractantul are obligatia de a deschide la Unitatea Trezoneriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administratea acestuia un cont disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante, conform hotararii 1045/19.10.2011. Initial se va depune 2% din valoarea ofertata inintea primirii ordinului de inceperea lucrarilor. IMM beneficiaza de reducere cu 50% a valorii garantiei de buna executie
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.180 din OUG 34/2006 (original)Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din OUG 34/2006 (original)Declaratie privind calitatea de participant la procedura (original)Certificat de participare cu oferta independenta (original)Certificat de atestare fiscala privind plata obligatiilor la bugetul consolidat de stat (original, copie legalizata sau copie conform cu originalul) din care sa reiasa ca ofertantul/candidatul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele/candidaturile.Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale (original, copie legalizata sau copie conform cu originalul) din care sa reiasa ca ofertantul/candidatul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele/candidaturile.Acord de asociere original daca este cazul in care se precizeaza: numele liderului si al celorlati asociati, liderul este imputernicit sa semneze oferta, partea din contract pe care o va indeplini oricare asociat (valoric si procentual)Declaratie in original privind partile din contract indeplinite de subcontractanti si specializarile acestora . Castigatorul va prezenta contractul de subcontractare cel tarziu la data semnarii contractului.Declaratie neicadrare in prevederile art. 69/1 (conflict de interese)din OUG 34/2006Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizare, derularea, finalizarea procedurii de atribuire sunt urmatoarele: Mosescu Alexandru primar, Ionescu Ion viceprimar- presedinte comisie, Ivanus Petre functionar public - membru comisie , Bosoi Vasile consilier juridic - membru comisie, Jarlaianu Costica consilier local - membru comisie, Mocanu Marian functionar public - membru comisie. Cerinte ObligatoriiCertificat constatator emis de O.R.C. cu vechime maxima de 30 zile fara inscrieri privind aplicarea Legii 85/2006 ai insolventei sau mentiuni privind suspendarea activitatii pe durata de valabilitate a ofertei si executare a contractului, original, copie legalizata sau copie conforma cu originalul.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cash-flow in cuantum de 200000 lei pentru cel putin 2 luni de la data semnarii contractului., Bilanturile contabile pe ultimii 3 ani.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Principalele lucrari executatein ultimii 5 ani, proces verbal de receptie partiala, la terminarea lucrarilor sau receptie finala., Declaratie privind echipamentele tehnice utilaje instalatii., Declara?ie pe propria raspundere privind efectivele medii anuale ale personalului angajat pe ultimii 3 ani., Informatii privind subcontractantii. ISO 9001/2008
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Din Seap la adresa www.e-licitatie.ro si de la sediul autoritatii contractante (Primaria Mircea Voda, jud. Braila) gratuit
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 10.04.2012 12:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 10.04.2012 14:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 23.03.2012 07:56