Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Imbunatatirea calitatii mediului prin realizare parc in Comuna Zau de Campie (Procedura reluata)


Detaliu pentru invitatia numarul 323545
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: COMUNA ZAU DE CAMPIE
Numar invitatie: 323545/05.04.2012
Denumire contract: Imbunatatirea calitatii mediului prin realizare parc in Comuna Zau de Campie(Procedura reluata)
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA ZAU DE CAMPIECod fiscal: 4375917, Adresa: ZAU DE CAMPIE, REPUBLICII, 18, MURES, Zau de Campie, Telefon: 0265486112, Fax: 0265486113
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: ZAU DE CAMPIE, REPUBLICII, 18, MURES, Zau de Campie, Romania, cod postal: 547660, telefon: +40 265486112, fax: +40 265486113, persoana de contact: PRIMARIA COMUNEI ZAU DE CAMPIE
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: (PRIMARIA) COMUNA ZAU DE CAMPIE, STR.REPUBLICII, NR.18, JUDETUL MURES, LOCALITATEA Zau de Campie, Romania, Cod postal: 547660
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Imbunatatirea calitatii mediului prin realizare parc in Comuna Zau de Campie(Procedura reluata)
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Executie lucrari conform caietului de sarcini pentru ?Imbunatatirea calitatii mediului prin realizare parc in Comuna Zau de Campie?
II.1.6) CPV: 45112710-5 - Lucrari de arhitectura peisagistica a spatiilor verzi (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 345, 192 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
-Cuantumul este 6903, 8 lei-Perioada de valabilitate: 90 zile de la data limita de depunere a ofertelorModul de constituire a garantiei de participare: conform art. 86 alin. (1) din H.G. nr. 925/2006-GP poate fi constituita si sub urmatoarele forme: a)instr.de gar.emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o soc.de asigurari, care se prezinta in original in favoarea Comunei Zau de Campieb)prin virament bancar in contul: Comuna Zau de Campie, RO47TREZ4805006XXX001171, Trezoreria Ludusc)OP vizat de banca, in contul AC? care poate fi confirmat in momentul deschiderii ofertelord)Numerar, la casieria Comunei Zau de Campie-Garantia de participare trebuie sa fie irevocabilaOfertantii care vor constitui GP in conf. cu prev. art.16 alin. (2) din Legea 346/2004 privind stimularea IMM, cu mod. si compl.ult., au obligatia de a face dovada ca reprezinta un IMM, prin atasarea Formularului Nr.20.-In cazul in care ofertantul depune contestatie, iar CNSC respinge contestatia AC va retine din GP sumele prev.in conf.cu art. 2781 din OUG34/2006, adica suma de 3451, 9 lei.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie este de 10 %, din pretul contractului de lucrari fara TVA si se va constitui prin scrisoare de garantie bancara, prin retineri succesive sau prin orice alt instrument de garantare (conform art. 90 din HG 925/2006). In situatia constiturii garantiei de buna executie prin retineri succesive se vor respecta prevederile HG 1045 din 2011
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Completare Formularul Nr.1 - Declaratie privind eligibilitateaCompletare Formularul Nr.2 - Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.181 din din Ordonanta de Urgenta Guvernului nr. 34/2006Completare Formularul Nr.3 - Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69ยน din din Ordonanta de Urgenta Guvernului nr. 34/2006Persoanele cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt urmatoarele: -Iurian Alexandru - primar-Grecu Vasile ? viceprimar-Pamfilie Claudia Simona ? consilier asistent-Goga Cornel - referent-Simionca Oana Ancuta- secretar-Anica V. Goga - contabilPrezentarea de Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele locale, precum si a contributiei pentru asigurarile sociale de stat (formulare tip elaborate de autoritatile competente din tara in care ofertantul este rezident). Aceste documente se depun in oricare dintre urmatoarele forme: in original, in copie legalizata sau in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. Certificatele fiscale sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun oferteleCompletare Formularul Nr.4 ? Declaratie privind calitatea de participant la proceduraCompletare Formularul Nr.5 - Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta Persoane juridice / fizice romane: Prezentare Certificat Constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa tribunalul din raza teritoriala unde ofertantul isi are sediul, din care sa reiasa: denumirea operatorului economic si toate datele de identificare; codul unic de inregistrare; sediul social; structura actionariatului; reprezentantul / reprezentantii legal; domenii de activitate; Certificatul trebuie sa fie emis emis cu cel mult 30 de zile inainte de data limita de deschidere a ofertelor. Acesta se depune in oricare dintre urmatoarele forme: in original, in copie legalizata sau in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?Nota: Inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire se va solicita ofertantului clasat pe primul loc prezentarea documentului mai sus mentionat in original sau copie legalizata.Persoane juridice / fizice straine: Documente care dovedesc o forma de inregistrare, Atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional. Acesta se depune in oricare dintre urmatoarele forme: in original, in copie legalizata sau in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? insotite de o traducere autorizata in limba romana
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Informatii privind situatia economico - financiara: -Copie dupa bilant contabil: 2010, Informatii privind situatia economico - financiara: - Cifra medie anuala de afaceri pe ultimii 3 ani trebuie sa fie minimum 690.000 leiCifra de afaceri solicitata este cea globala.Pentru echivalenta se va avea in vedere cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BNR.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Informatii privind capacitatea tehnica si / sau profesionala- Declaratie referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului. impreuna cu anexa- Declaratie pe propria raspundere privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani- Declaratia pe propria raspundere privind personalul de specialitate care va raspunde de indeplinirea contractului.Declaratia va fi insotita de CV-urile persoanelor nominalizate, a diplomei/ certificatului/ documentului in baza caruia a fost desemnat expert pentru executarea contractului: ? Expert 1 ? Inginer horticol., Lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani: - Declaratie privind lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani, Experienta similara- Experienta similara. Conditia minima de calificare pentru demonstrarea experientei similare se considera prezentarea a maxim trei contracte cu o valoare minima de 345.000 lei. Valoarea minima trebuie sa rezulte prininsumarea valorii contractelor prezentate ca experienta similara. Se considera lucrari similare: Lucrari de arhitectura peisagistica a spatiilor verzi.Acesta trebuie sa fie insotita de: ?Recomandare din partea beneficiarilor, certificare de buna executie din partea beneficiarului/clientului;?Parti relevante din contractul de executie lucrari prezentat ca experienta similara si o declaratie de la partenerii de asociere (daca este cazul) pentru autenticitatea procentului de participare;?Procesele-verbale de receptie la terminarea lucrarilor si cea finala (daca este cazul). Informatii privind standarde de asigurarea a calitatiiCertificat prin care se confirma ca ofertantul are documentat, implementat si mentine un Sistem de management al calitatii in conformitate cu cerintele standardului SR EN ISO 9001:2008 sau orice alte documente echivalente cu o astfel de certificare, sau care probeaza, in mod concludent, indeplinirea acestei cerinte., Informatii privind standarde de protectie a mediuluiCertificat prin care se confirma ca ofertantul are documentat, implementat si mentine un Sistem de management de mediu aplicat pe baza standardelor SR EN ISO 14001:2005, sau orice alte documente echivalente cu o astfel de certificare, sau care probeaza, in mod concludent, indeplinirea acestei cerinte.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
60
Descriere: Componenta financiara
Termenul de executie
10
Descriere: Descriere: a)Pentru cel mai scazut termen se acorda punctajul maxim alocat factorului de evaluare respectiv 10 de puncte. b)Pentru alt termen decat cel prevazut la lit. a) se acorda punctajul astfel: P = (termen minim / termen ) x punctajul maxim alocat. Durata maxima de executie acceptata este de 12 luni. Peste acesata durata oferta va fi decalarata neconforma. Durata minima sub care oferta nu va fi punctata suplimentar este de 2 luni. Ofertele care prezinta o durata mai mica sau egala cu 2 luni vor primi punctajul maxim alocat acestui factor. Termenul se va exprima in zile sau luni.
Durata de garantie acordata materialului dendrologic
10
Descriere: Descriere: a) Pentru cea mai mare durata se acorda punctajul maxim alocat factorului de evaluare respectiv 10 de puncte. b)Pentru alt termen decat cel prevazut la lit. a) se acorda punctajul astfel: P = (durata / durata maxima ) x punctajul maxim alocat. Termenul se va exprima in luni. Durata de garantie acordata materialului dendrologic va fi de minim 12 luni. Sub aceast termen oferta va fi declarata neconforma. Durata de garantie acordata materialului dendrologic va fi de maxim 24 luni. Ofertele care prezinta o garantie acordata materialului dendrologic mai mari de 24 de luni nu vor fi punctate suplimentar. Ofertele care prezinta o garantie acordata materialului dendroligic egale sau mai mari de 24 de luni vor primi punctajul maxim alocat pentru acest factor de evaluare
Durata de garantie acordata pentru toate celelalte elemente ale lucrarii
10
Descriere: Descriere: a) Pentru cea mai mare durata se acorda punctajul maxim alocat factorului de evaluare respectiv 10 de puncte. b) Pentru alt termen decat cel prevazut la lit. a) se acorda punctajul astfel: P = (durata / durata maxima ) x punctajul maxim alocat. Termenul se va exprima in luni. Durata de garantie acordata pentru toate celelalte elemente ale lucrarii va fi de minim 24 luni. Sub acest termen oferta va fi declarata neconforma. Durata de garantie acordata pentru toate celelalte elemente ale lucrarii va fi de maxim 48 luni. Ofertele care prezinta o garantie acordata pentru toate celelalte elemente ale lucrarii mai mari de 48 de luni nu vor fi punctate suplimentar. Ofertele care prezinta o garantie acordata pentru toate celelalte elemente ale lucrarii egale sau mai mari de 48 de luni vor primi punctajul maxim alocat pentru acest factor de evaluare.
Timpul de interventie pentru remedierea defectiunilor
10
Descriere: Descriere: a) Pentru cel mai scazut termen se acorda punctajul maxim alocat factorului de evaluare respectiv 10 de puncte. b) Pentru alt termen decat cel prevazut la lit. a) se acorda punctajul astfel: P = (termen minim / termen ) x punctajul maxim alocat. Termenul se va exprima in zile. Timpul de interventie pentru remedierea defectiunilor se refera la timpul in care operatorul se mobilizeaza sa ajunga la fata locului si sa constate defectiunea. In acest timp nu este inclusa perioada necesara pentru remedierea defectiunii, deoarece acesta poate diferi de la o defectiune la alta
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Din SEAP atasat prezentei
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 20.04.2012 08:30
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 20.04.2012 09:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 05.04.2012 09:08
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer