Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Imbunatatirea calitatii mediului prin realizare Spatii verzi in Comuna Baltatesti , Judetul Neamt


Detaliu pentru invitatia numarul 312237
Autoritate contractanta
Comuna Baltatesti (Primaria Baltatesti)
Cod de identificare fiscala: 2614120
Adresa: Comuna Baltatesti, Judetul Neamt, Baltatesti
Telefon: 0233/244.006
Fax: 0233/244.025
Detaliu invitatie
Denumire invitatie: Imbunatatirea calitatii mediului prin realizare Spatii verzi in Comuna Baltatesti , Judetul Neamt
Modalitate de desfasurare: Procedura offline
Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Cu faza finala de licitatie electronica
CPV: 45112710-5 - Lucrari de arhitectura peisagistica a spatiilor verzi (Rev.2)
Tip contract: Lucrari
Obiectul contractului: Imbunatatirea calitatii mediului prin realizare Spatii verzi in Comuna Baltatesti , Judetul Neamt
Stare procedura: In Desfasurare
Data publicarii: 31.08.2011 15:40
Data limita de depunere a ofertelor: 12.09.2011 13:00
Adresa la care se transmit ofertele: str. Florilor, Sat Baltatesti, jud.Neamt
Data si ora deschiderii ofertelor: 12.09.2011 15:00
Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: str. Florilor, Sat Baltatesti, jud.Neamt, sediul Primariei
Limba de redactare a ofertei: Romana
Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
Tip Autoritate: Sectorial: Nu
Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
Valoare estimata: 446, 890 RON
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
Criterii de calificare:
Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
Declaratii privind eligibilitatea privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr.34/2006; Certificate constatatoare pentru indeplinirea obligatiilor exigibile privind plata impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele locale;Certificat constatator eliberat de ORC; CUI; Informatii privind cifra de afaceri pe ultimii 3 ani; Prezentarea bilanturilor contabile si conturilor de profit si pierdere, încheiate pe ultimii 5 ani; Lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani; Experienta similara; Declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice; Declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere în ultimii 3 ani; Declaratie privind calitatea de participant la procedura; Informatii privind subcontractantii; Standarde de asigurare a calitatii Iso 9001, 14001, Ohsas 18001; Garantia de participare 8.000 lei, valabilitate 90 zile, constituita prin orice modalitate prevazuta de legislatia in vigoare
Documentatia este atasata integral acestei invitatii la sectiunea Documente si clarificari
Factori de evaluare
Denumire
Intra in licitatie electronica
Punctaj maxim
Pretul ofertei
60
Descriere: Componenta financiara
Punctaj tehnic
40
Descriere: Punctajul tehnic se va stabili pe baza urmatoarei evaluari, care se va realiza folosind urmatorul algoritm de calcul: Pt=(P1+P2+P3)*40/100 Unde : Pt - total punctaj tehnic; P1 - Termen de remediere a problemelor aparute in perioada de garantie - 40 puncte P2 ? Corelarea graficului de executie cu resursele declarate ce vor fi angajate pentru fianlizarea lucrarii - 30 puncte P3 - Programul calitatii propus pentru executia lucrarii - 30 puncte
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer